Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.
MarauderZ28 píše:Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.
Předpokládám, že bude rozhodovat poměr tlaku v brzdné soustavě a plochy pístku(ů). Ovšem můžeš to trochu rozvést?
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli Gathering a car-toy information...
hele pokud teda sem vyčetl správný info tak origo plovoucí jednopísty se berou jako dvoupístový pevný teda součet průměru pístů novýho brzdiče se musí rovnat součtu průměrů brzdiče původního pro kterej je navržen posilovač tedy pokud bude součet větší nebude posilovač stíhat a budeš muset zmáčknout víc pedál ...
jj není to připevněno úplně naostro neb to drží na maketě a šrouby maj menší průměr navíc destičky visej na vodícím čepu a ten ještě nemám, šlo nám jen o to zda se to tak nějak nahrubo podařilo a teď jen doladíme mušky, navíc pro prodejní kusy budou jiný brzdiče Wilwood Dynalite který maj kompaktnější design
MarauderZ28 píše:ještě drobnej dodatek myslel sem to tak, ale špatně sem se vyjádřil takže mělo to být napsáno takto ...
polomer jendopistku na druhou krat Pi
se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
v pohodě, pochopil jsem. Ovšem poněkud mi uniká následující: Pokud necháme stejnou plochu pístků a tlak v brzdový soustavě je rovněž konstatní tak logicky síla vyvozená na desku je stejná!? Samozřejmě závisí ještě na styčný ploše brzdový desky a kotouče. Trošičku mi uniká výhoda větších brzd, samozřejmě s větším průměrem kotouče máme větší rameno na kterém síla působí -- větší moment. Měl jsem představu že práve síla vyvozená na kotouč je rozhodující ??
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli Gathering a car-toy information...
to není o síle já na Probe brzdy zaflekuju kdy se mi zlíbí, to je hlavně o rovnoměrnosti tlaku a hlavně o velikosti kotouče malý brzdy okamžitě upečeš, čím větší kotouč tím lepší odvod tepla ...