Ford Probe B.B.K.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

Tak první prototyp Big Brake Kitu je na světě :o)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

to bude asi slušně brzdit!!!!
Ale za deště bych ho montovat nechtěl....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

taky sem měl radost že se zadarmo sprchuju ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

hezký wilwoody - takový tuning uznávam, ještě by chtěly trochu do laku, protože nový asi nebudou, ale perfekt 8)

Uživatelský avatar
Jirka S2
Příspěvky: 237
Registrován: 05 dub 2004 15:01
Bydliště: Těrlicko

Příspěvek od Jirka S2 »

Zdar máš tam adaptery,nebo ty třmeny jsou na origo uchytech?
potřebuji sehnat-uděly adaptery.
audi club

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

udělaný adaptéry .. jinak brzdiče zrepásnu koupil sem je za 2100 Kč je to Superlite série nejlehčí brzdiče od Wilwood
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ha, první Probe co bude brzdit :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

Krásné brzdy 8) :cry:
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

Mimochodem jakou tloušťku a průměr má nový kotouč (1,25")??
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

295*25
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

MarauderZ28 píše:295*25
měl jsem dojem, že nejnižší tloušťka kotouče u kitů wilwood je 1.25"(31,75 mm). Jak se případně upravuje pokud jsou kotouče užší??
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

MarauderZ28 píše:Wilwood dělá nepřeberný množství brzdičů pro kotouče nechlazený pro s vnitřním chlazením a na různý tloušťky. Tyhle brzdiče byly právě vybraný na brzdiče do tloušťky 26. Taky se musí vybrat brzdič se správným průměrem pístků protože jinak Ti nebude stíhat origo posilovač.
Předpokládám, že bude rozhodovat poměr tlaku v brzdné soustavě a plochy pístku(ů). Ovšem můžeš to trochu rozvést?
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

hele pokud teda sem vyčetl správný info tak origo plovoucí jednopísty se berou jako dvoupístový pevný teda součet průměru pístů novýho brzdiče se musí rovnat součtu průměrů brzdiče původního pro kterej je navržen posilovač tedy pokud bude součet větší nebude posilovač stíhat a budeš muset zmáčknout víc pedál ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

ještě drobnej dodatek myslel sem to tak, ale špatně sem se vyjádřil takže mělo to být napsáno takto ...

polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od GTRunner »

MarauderZ28 píše: polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
tak tak...velikost plochy by se mel rovnat souctu velikosti ploch pistku

jinak..neni ten brzdic trochu nasikmo? podle obrazku se zda, ze brzdic neni v jedne ose s kotoucem...nebo je to nasazeny jenom tak kvuli fotce?
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od MarauderZ28 »

jj není to připevněno úplně naostro neb to drží na maketě a šrouby maj menší průměr navíc destičky visej na vodícím čepu a ten ještě nemám, šlo nám jen o to zda se to tak nějak nahrubo podařilo a teď jen doladíme mušky, navíc pro prodejní kusy budou jiný brzdiče Wilwood Dynalite který maj kompaktnější design :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

MarauderZ28 píše:ještě drobnej dodatek myslel sem to tak, ale špatně sem se vyjádřil takže mělo to být napsáno takto ...

polomer jendopistku na druhou krat Pi

se musi rovnat 2 krat polomeru ctyrpistku nadruhou krat pi
v pohodě, pochopil jsem. Ovšem poněkud mi uniká následující: Pokud necháme stejnou plochu pístků a tlak v brzdový soustavě je rovněž konstatní tak logicky síla vyvozená na desku je stejná!? Samozřejmě závisí ještě na styčný ploše brzdový desky a kotouče. Trošičku mi uniká výhoda větších brzd, samozřejmě s větším průměrem kotouče máme větší rameno na kterém síla působí -- větší moment. Měl jsem představu že práve síla vyvozená na kotouč je rozhodující ??
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to není o síle já na Probe brzdy zaflekuju kdy se mi zlíbí, to je hlavně o rovnoměrnosti tlaku a hlavně o velikosti kotouče malý brzdy okamžitě upečeš, čím větší kotouč tím lepší odvod tepla ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Ford Probe B.B.K.

Příspěvek od Dan Mag »

Díky.
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“