debaty ohladom prinosu pridavneho zemnenia budu vecne, s pozitivnymi aj negativnymi nazormi, v oboch pripadoch podlozenymi.
Ak spravne rozumiem grafu, tak modre udaje su zakladne a cervene s namontovanym zemenim.
v tomto pripade vsak kludne moze ist o chybu merania a to by bol asi ten lepsi pripad, pretoze narast HP je 9k ale pokles krutiaceho momentu je 13,7lb-ft(18.57Nm).
Takisto, zakladny max. vykon je dosiahnuty pri 5013rpm, modifikovany pri 5677rpm (ak dobre vidim), co je o 664ot vyssie, podobne zakladny max. krutiaci moment je pri 4801rpm a modifikovany pri 5546rpm co je o 745ot vyssie.
Bud som to zle pochopil alebo mi z grafu vypliva ze instalacia uvedeneho zemnenia vyrazne zhorsila parametre motora.
Hm zajimaci. Da se tomu verit,proc ne,ale chtel bych videt vic testu a ne jenom s Volvem.Akorat nerozumimtomu v cem jsou tyhle kabely lepsi nez klasicky?
Chtel jsem rict,naco kupovat tyhle kabely,kdyz si je muzu vyrobit sam. Na druhou stranu tam pisou,ze ty kabely maj 10x mensi odpor nez normalni(klasicke) kabely.
Naprosto jsem nechápal o co jde, ale z textu pana Tabooa vyplynulo přídavné kostření, ahááá... super věc tohlencto, myslíte že to fakt něco přidá? Až se budu nudit všechno přikostřím
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
martin píše:Neřídí tu vesmírnou loď náhodou Ripleyová?
já bych řekl že to sou goauldi Jinak nevím kde si ten výkonovej graf vzali, auto pokud má dobrý origo kostry,je nesmysl aby se přidáním pár kabliků takhle rapidně zvýšil výkon.....to prostě není reálný.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Ritchma píše:Chápu to tak že když u auta s ŘJ odpojim baterku na nějakou trošku delší dobu a zapojim tak bude trošku rychlejší?
ehm, taboo to mierne zovseobecnil, nie kazda ECU funguje tymto sposobom, hlavne starsie nie. sposob, akym moderne ECU koriguju parametre na zaklade vonkajsich vstupov je casto velmi komplexny a komplikovany. ale ved vyskusaj
U mě je to tak že sem si dal za cíl s téměř sériovym autem prostě pokořit na jednom sraze 15s skoro bez úprav. Posledně už to bylo 15,073s a prostě to chci dostat pod tu hranici a pak s tim skončim. Takže každá taková levná blbovina zní dobře i když je to asi ptákovina. Čili bych zkusil i takovou blobst za to asi nic nedám. Ale na jak dlouho tu baterku odpojit?
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
Taboo píše:Ve vetsine pripadu tovarna samozrejme povazuje za "optimalni" nejpriznivejsi kompromis driveability, spotreby, spolehlivosti, zivotnosti a performance (az na poslednim miste)
a presne tak to je pre drtivu vacsinu z nas optimalne