Dříve jsem to dělal, pokuď jsem něco dělal na motoru. Úprava sání, výfuku atd. Vždy jsem pocítil po vymazání řídící jednotky nějaké koníky navíc.
Koně díky ground wire ? No problem ...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Tohle co tu řešíte, už mám dávno vyzkoušený a funguje to.
Dříve jsem to dělal, pokuď jsem něco dělal na motoru. Úprava sání, výfuku atd. Vždy jsem pocítil po vymazání řídící jednotky nějaké koníky navíc.
Dříve jsem to dělal, pokuď jsem něco dělal na motoru. Úprava sání, výfuku atd. Vždy jsem pocítil po vymazání řídící jednotky nějaké koníky navíc.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
a nedá se nějak donutit ecu aby jela v tom agresivnějším softu ?
třeba když furt budu brát 100 oktaňák asi se přizpůsobí jemu ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
U každého auta je to jiný. Někde jsem četl +- 10min. Ale asi to bude míň. Záleží jaký kondenzátor v řídící jednotce ti jistí paměť.Ritchma píše:U mě je to tak že sem si dal za cíl s téměř sériovym autem prostě pokořit na jednom sraze 15s skoro bez úprav. Posledně už to bylo 15,073s a prostě to chci dostat pod tu hranici a pak s tim skončim. Takže každá taková levná blbovina zní dobře i když je to asi ptákovina. Čili bych zkusil i takovou blobst za to asi nic nedám. Ale na jak dlouho tu baterku odpojit?
Já mám vyzkoušeno cca 5min a je úplně čisto.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
u Probesa je to odpojenej mínus + 20 sec zmáčklej brzdovej pedál
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Tomu se říká CHIPTUNINGMarauderZ28 píše:a nedá se nějak donutit ecu aby jela v tom agresivnějším softu ?třeba když furt budu brát 100 oktaňák asi se přizpůsobí jemu ne ?
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Tak to sem potom hoď. Třeba to půjde použít i u jiných značek aut.Taboo píše:Ty long term trims se daji "zastavit" a vymazat pouze obcasnym odpojenim baterie (anebo privodu napeti do ECU). Jestli se mi ale zase jednou povede dostat se do mych SZ a dokonce poslat neco, nez ten server times outMarauderZ28 píše:a nedá se nějak donutit ecu aby jela v tom agresivnějším softu ?třeba když furt budu brát 100 oktaňák asi se přizpůsobí jemu ne ?
, tak ti dam vedet, jak dostat z te tovarni ECU trvale co nejvice - a to velice snadno a doslova jen za par dollaru. Te ECU se pri tom nebudes muset ani dotknout...
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
sláva sláva sláva Taboo rady dáváTaboo píše:Ty long term trims se daji "zastavit" a vymazat pouze obcasnym odpojenim baterie (anebo privodu napeti do ECU). Jestli se mi ale zase jednou povede dostat se do mych SZ a dokonce poslat neco, nez ten server times outMarauderZ28 píše:a nedá se nějak donutit ecu aby jela v tom agresivnějším softu ?třeba když furt budu brát 100 oktaňák asi se přizpůsobí jemu ne ?
, tak ti dam vedet, jak dostat z te tovarni ECU trvale co nejvice - a to velice snadno a doslova jen za par dollaru. Te ECU se pri tom nebudes muset ani dotknout...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
jakou ecu používá probe? jede pořád na klasický EEC-IV nebo EEC-V? tak to potom jo..předtím se o odpojování aku nic neřikaloMarauderZ28 píše:sláva sláva sláva Taboo rady dáváTaboo píše:Ty long term trims se daji "zastavit" a vymazat pouze obcasnym odpojenim baterie (anebo privodu napeti do ECU). Jestli se mi ale zase jednou povede dostat se do mych SZ a dokonce poslat neco, nez ten server times outMarauderZ28 píše:a nedá se nějak donutit ecu aby jela v tom agresivnějším softu ?třeba když furt budu brát 100 oktaňák asi se přizpůsobí jemu ne ?
, tak ti dam vedet, jak dostat z te tovarni ECU trvale co nejvice - a to velice snadno a doslova jen za par dollaru. Te ECU se pri tom nebudes muset ani dotknout...
to bych Ti byl neskutečně vděčen, pošlu Ti flašku Absintu nebo něco jinýho co budeš chtít co tady máme a v USA nemáte
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
tak přesně tohle co popisuje Taboo jsem kdysi používal na svém bývalém R25 V6T a mnozí se mě smáli že lze za 50kč zvýšit výkon.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
zaujimave ale pochopitelne. avsak zdaleka nie kazde auto ma baro senzor, rovnako senzor teploty vzduchu a takisto zmena bohatosti zmesi vplyvom vystupu teplotneho senzora (motora) je casto pomerne komplikovana, je dana tabulkou predlzenia doby otvorenia vstrekov podla vystupu teplotneho snimaca ako aj prahovou hodnotou pri ktorej sa doba otvorenia vstrekov zdvojnasobuje. tak je to napr. na niektorych nissan ecu. A nie som si isty ci nie je ovplyvneny aj predzapal.
Kazdopadne, najjedoduchsim a najprehladnjsim sposobom ako zmenit AFR je zmenit tlak paliva.
Samozrejme, ma to rovnaky negativny dosledok ako klamanie senzorov a to ten, ze zmes sa zmeni v celom pasme zataze motora, teda aj tam, kde to nie je potrebne, resp. skodlive.
Kazdopadne, najjedoduchsim a najprehladnjsim sposobom ako zmenit AFR je zmenit tlak paliva.
Samozrejme, ma to rovnaky negativny dosledok ako klamanie senzorov a to ten, ze zmes sa zmeni v celom pasme zataze motora, teda aj tam, kde to nie je potrebne, resp. skodlive.
no nechcem to komplikovat, na ca18det sa to da urobit nasledovne:
v pripade, ak je pri. max. zatazi chudobna zmes a nie je moznost pouzit vacsie vstreky, staci zvysit zakladny tlak paliva a ECU nic nekompenzuje, doba otovrenia vstrekov zostane rovnaka a zmes ovplyvnena vyssim tlakom paliva. Ak je potrebne, tak vypnem lambda feedback v palivovej mape. ca18det ECU je relativne jednoducha, takze tam to funguje. fuel cut samozrejme nie je problem, pretoze je vypnuty (ak myslis fuel cut na zaklade max. vystupu z AFM). Samozrejme, ze progresivny FPR je v aute v serii. Cele toto je len nudzove riesenie, kedze je ovplyvnena aj ta cast mapy, kde to nie je potrebne a zmes je bohata.
Ked je cas tak to riesim nasledovne:
zvysim tlak paliva a prepocitam prietok paliva cez vstreky voci povodnemu tlaku. Takto ziskam virtualnu velkost "vacsich" vstrekov a adekvatne k tomu upravym v ECU koeficient doby otvorenia vstrekov. Tym padom ziskam povodnu palivovu mapu s korektnym AFR v celom rozsahu (so skratenou dobou otvorenia vsrekov v celej mape), tym padom vstreky nie su na konci mapy otvorene na maximum ale adekvatne kratsie. Cize ziskam rezervu v dobe otovrenia vstrekov pre vacsi tlak turba.
v pripade, ak je pri. max. zatazi chudobna zmes a nie je moznost pouzit vacsie vstreky, staci zvysit zakladny tlak paliva a ECU nic nekompenzuje, doba otovrenia vstrekov zostane rovnaka a zmes ovplyvnena vyssim tlakom paliva. Ak je potrebne, tak vypnem lambda feedback v palivovej mape. ca18det ECU je relativne jednoducha, takze tam to funguje. fuel cut samozrejme nie je problem, pretoze je vypnuty (ak myslis fuel cut na zaklade max. vystupu z AFM). Samozrejme, ze progresivny FPR je v aute v serii. Cele toto je len nudzove riesenie, kedze je ovplyvnena aj ta cast mapy, kde to nie je potrebne a zmes je bohata.
Ked je cas tak to riesim nasledovne:
zvysim tlak paliva a prepocitam prietok paliva cez vstreky voci povodnemu tlaku. Takto ziskam virtualnu velkost "vacsich" vstrekov a adekvatne k tomu upravym v ECU koeficient doby otvorenia vstrekov. Tym padom ziskam povodnu palivovu mapu s korektnym AFR v celom rozsahu (so skratenou dobou otvorenia vsrekov v celej mape), tym padom vstreky nie su na konci mapy otvorene na maximum ale adekvatne kratsie. Cize ziskam rezervu v dobe otovrenia vstrekov pre vacsi tlak turba.
taboo: asi sa nechapeme, hovorime o tom istom dokola, len sa nechapeme
netvrdim, ze lambda sa pouziva vo vysokych zataziach, viem presne kde sa pouziva a kde nie, vidim to v mape.
upravou tlaku paliva sa riesi VYHRADNE maximalna zataz (ako nudzove riesenie), teda tam kde uz vstreky nestihaju a ECU viac nedokze predlzit dobu ich otvorenia.
takze ma vobec nezaujima oblast O2 feedbacku, samozrejme viem ze tu ECU upravuje AFR dynamicky podla vystupu z lambdy.
ako som uz viac krat napisal, nie vsetky ECU pracuju rovnako, napr. ca18det ECU ma oblast O2 feedbacku pevne stanovenu v palivovej mape, nepouziva ine vstupy(napr. vobec nema barosenzor a pod.) . Samozrejme, ine ECU mozu fungovat inak.
Takisto ako pises o nulovom case otvorenia vstrekov (oznacujes to ako spodny fuel cut). ca18det ECU NEMA NIC PODOBNE, ma stanovenu minimalnu dobu otvorenia vstrekov, pod ktoru NIKDY nejde (ako ochranu pred zhasnutim motora) a tak by som mohol pokracovat dalej.
Takze este raz, nie kazda ECU je rovnaka a treba k tomu pristupovat individualne.
O ladeni ca18det ECU cosi viem a pisem len fakty, platne ale len pre ca18det ECU
a takisto viem, ze kompenzacia nedostatocne velkych vstrekov zvysenim tlaku paliva a naslednou rekalkulaciou palivovej mapy je sposob absolutne korektny a presny, samozrejme tlak paliva sa nesmie zvysit nad prijatelnu uroven pre vstreky, FPR, hadice, pumpu atd...takisto v praxi odskusane.
netvrdim, ze lambda sa pouziva vo vysokych zataziach, viem presne kde sa pouziva a kde nie, vidim to v mape.
upravou tlaku paliva sa riesi VYHRADNE maximalna zataz (ako nudzove riesenie), teda tam kde uz vstreky nestihaju a ECU viac nedokze predlzit dobu ich otvorenia.
takze ma vobec nezaujima oblast O2 feedbacku, samozrejme viem ze tu ECU upravuje AFR dynamicky podla vystupu z lambdy.
ako som uz viac krat napisal, nie vsetky ECU pracuju rovnako, napr. ca18det ECU ma oblast O2 feedbacku pevne stanovenu v palivovej mape, nepouziva ine vstupy(napr. vobec nema barosenzor a pod.) . Samozrejme, ine ECU mozu fungovat inak.
Takisto ako pises o nulovom case otvorenia vstrekov (oznacujes to ako spodny fuel cut). ca18det ECU NEMA NIC PODOBNE, ma stanovenu minimalnu dobu otvorenia vstrekov, pod ktoru NIKDY nejde (ako ochranu pred zhasnutim motora) a tak by som mohol pokracovat dalej.
Takze este raz, nie kazda ECU je rovnaka a treba k tomu pristupovat individualne.
O ladeni ca18det ECU cosi viem a pisem len fakty, platne ale len pre ca18det ECU
a takisto viem, ze kompenzacia nedostatocne velkych vstrekov zvysenim tlaku paliva a naslednou rekalkulaciou palivovej mapy je sposob absolutne korektny a presny, samozrejme tlak paliva sa nesmie zvysit nad prijatelnu uroven pre vstreky, FPR, hadice, pumpu atd...takisto v praxi odskusane.
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
Kdyz auto jeste nema ,,pocitac,, tak mu je tenhle system asi naprd co 
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
když nemá počítač tak má karbec 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
díky, já se v těch zkratkách neorientuju, mám hlavu an čísla, ale ne na zkratky a protože neumím anglicky tak si horko těžko něco s ěčím spojím.........takže stačí oblbnout lamda sondu, jo...Zemi píše:Lambdasonda... Vaha je AFM pokud se nepletu...Breakthru píše:jinak ten O2 senzor má být váha vzduchu anebo něco jinýho?
ale to je na podobným principu jak se třeba u karbecu nastavovala bohatší směs třaba tryskou, takže vyšší spotřeba, ale též vyšší výkon, že.....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Jestli jsem to pochopil spravne tak i pri pouziti AFPR + S-AFC se ECU pocase vratí pomoci O2 senzoru tam kde byla, tj vysledek nula? Na druhou stranu,kdyz se O2 senzor odpoji,jednotka padne rekneme do failsafe mode vznikne bohatsi AFR, ale neovlivnuje to i predstih? Jinak potom by se dalo ladit s S-AFC i v tom failsafe modu,ciste teoreticky?
323 GTX BG
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Bohatsi smes znamena pokles vykonu...Breakthru píše:díky, já se v těch zkratkách neorientuju, mám hlavu an čísla, ale ne na zkratky a protože neumím anglicky tak si horko těžko něco s ěčím spojím.........takže stačí oblbnout lamda sondu, jo...Zemi píše:Lambdasonda... Vaha je AFM pokud se nepletu...Breakthru píše:jinak ten O2 senzor má být váha vzduchu anebo něco jinýho?
ale to je na podobným principu jak se třeba u karbecu nastavovala bohatší směs třaba tryskou, takže vyšší spotřeba, ale též vyšší výkon, že.....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Zemi píše:Jezis budeme si hrat se slovickama jo?JonnY píše:a to ako preco?Zemi píše:Bohatsi smes znamena pokles vykonu...![]()
a bohatsia oproti comu?10:1 pojede lepe jak 12:1?
![]()
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
mozme ked chcesZemi píše:Jezis budeme si hrat se slovickama jo?JonnY píše:a to ako preco?Zemi píše:Bohatsi smes znamena pokles vykonu...![]()
a bohatsia oproti comu?10:1 pojede lepe jak 12:1?
![]()
pojede? asi nie.
len 13 oproti 14.7 uz mozno aj hej
si nikdy nesedel v skodovke, a pod plnym plynom nepritiahol sytic? sak to je "kopanec" do zad "jak hovado"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koně díky ground wire ? No problem ...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
tak už vím co jsou ti šílenci v šádách - jsou to "krotitelé škodovek"JonnY píše:mozme ked chcesZemi píše:Jezis budeme si hrat se slovickama jo?JonnY píše: a to ako preco?![]()
a bohatsia oproti comu?10:1 pojede lepe jak 12:1?
![]()
pojede? asi nie.
len 13 oproti 14.7 uz mozno aj hej
si nikdy nesedel v skodovke, a pod plnym plynom nepritiahol sytic? sak to je "kopanec" do zad "jak hovado"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
