Mam hlavu -1mm a vacku 270/270 a toci to taky 7500. Ty ostrejsi vacky pro beznejsi jezdeni uz pak nejsou asi nic moc, ale jinak mas pravdu - ja se porad jeste pohybuju zhruba k v tematu debaty, tj. cca kolem 50 kWDejv píše:no já s tim zrovna dobrý zkušenosti nemám, když se tam dal ještě ostřejší vačku než 280/280 myslim že sem měl 320/320 tak se mu nechtělo do otáček ve kterých to jelo... čili šlo to do 5500 a pak začal kokrhat(a nebylo to směsí) dala se nesnížená halva šel vytáčet k 7500ot.Beaver píše:Tyhle motory co ohledne snizovani hlavy tolerantni a nic spatnyho se nedeje. Jeste pripadne by se dala pouzit upravena klika z Fabie a ziskat tak zminovaneho Favoucha 1.4.Dejv píše:jako člověk se v tomhle pohybující doporučuju, sežen 1,3MPi nejsilnější verzi z feldy. u tý nech vyleštit spalovací prostor, T-písty, odlehčenej setrvák a svody a maximálně třeba převložkovat na 1450ccm. dej to fagoše a jezdi. rozhodně bych se vyvaroval snižování hlavynení to zrovna nejlepší způsob jak zvyšovat výkon.
ps: mor z feliny obrat o všechu eletroniku a udělat z toho klasiku karbecnehledě na to že klika dostává menší rány. jo jinak k tý fabce...je každýmu jasný proč je fábie 1,4? né kůli zvětšenýmu vrtání,ale kůli zvětšenýmu zdvihu. takže tahle úprava se mi zdá být taky né zrovna dobrá, nehledě na vaření a převrtávání děr na klice pro setrvačník, vrtání díry pro ložisko atd... . ale každý ať si dělá co chce
ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no nevím nejlepší mě vychází převrtat fábku na 78 koupit písty 78 a máš čtverec, bo zdvih fábky je 78, vačka pokud ne z feldy 256, tak aspon 284, blok z fábky - větší tuhost, je jedno jestli odlehčuješ setr z fábky nebo ze shade výsledek je stejnej, jenom jiný počet děr, hydroštely z fábky vyhodit, hlavu snížit o milimetr, trochu vyhladit sací kanály, karbec z fuega a filcky 1,6 můžou jít do prdele
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: ze 40kW udělat 50kw?
jsem se o tom bavil s mácou a nej řešení bude asi motor z pick-upa
+ nějakej ten výbrus hlavy,vačka apod.
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Kdyby jsi si chtělnechat legálně zapsat novej výkon do techničáku tak legálně můžeš jen 20% původního výkonu. Jinak potřebuješ papír přímo od výrobce že to to auto zvládne, ovšem jestli ti ho škodofka dodá, to nevím.JonnY píše:coze???Vecernicek píše:A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%
Re: ze 40kW udělat 50kw?
stale nerozumiem. aky novy vykon? predsa ziadne upravy motoru niesu legalne, nie?Vecernicek píše:Kdyby jsi si chtělnechat legálně zapsat novej výkon do techničáku tak legálně můžeš jen 20% původního výkonu. Jinak potřebuješ papír přímo od výrobce že to to auto zvládne, ovšem jestli ti ho škodofka dodá, to nevím.JonnY píše:coze???Vecernicek píše:A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%
cize myslis pri vymene motoru? alebo ako?
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw?
Můžeš si nechat vyměnit nebo upravit motor je to bráno jako přestavba. A při přestavbě můžeš přidat na původní kastli max. 20% výkonu. Co je na tom nepochopitelného ? (podle zákona)
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: ze 40kW udělat 50kw?
to jezajímavé, pokud je to pravda tak bymne to dost zajímalo, ale bohužel v zákoně jsem to nikde nenašel, máš na to nějakej odkaz?Vecernicek píše:Můžeš si nechat vyměnit nebo upravit motor je to bráno jako přestavba. A při přestavbě můžeš přidat na původní kastli max. 20% výkonu. Co je na tom nepochopitelného ? (podle zákona)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: ze 40kW udělat 50kw?
chlapec má pravdu
fakt jen 20%
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: ze 40kW udělat 50kw?
nejdo o to cislo.BALI píše:chlapec má pravdufakt jen 20%
cize si mozem do auta hodit lubovolny motor s vykonom do 1.2 nasobku origo?
alebo miesto 70hp 1.2ky tak drbnes 80hp 1.4 zo silnejsieho modelu?
to mi nejak neni jasne
Re: ze 40kW udělat 50kw?
já abych se přiznal,tak jsem měl v plánu tam narvat 1,4T z Una... co jsem zjištoval,tak na magistrátu mi bylo řečeno 20%...
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: ze 40kW udělat 50kw?
já abych se přiznal,tak jsem měl v plánu tam narvat 1,4T z Una... co jsem zjištoval,tak na magistrátu mi bylo řečeno 20%...já abych se přiznal,tak jsem měl v plánu tam narvat 1,4T z Una... co jsem zjištoval,tak na magistrátu mi bylo řečeno 20%... ani jim nepřipadalo divný Fiat X Škoda
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Jsem se rozhodl,že nasadim nějakej ten sportovní filtřík... chtěl bych kuželovej filtr... a pak samozřejmě nějaký to potrubí... plastový kryty půjdou pryč a chtěl bych vědět,co to udělá,když tam nebude snímač teploty vzduchu (to v červeným kroužku)
- Přílohy
-
- Bez názvu.JPG (201.53 KiB) Zobrazeno 1621 x
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
ccheš říct pravdu? néé ty na to přijdeš sám
nebo ti to napíše někdo jinej. Ten ventil tam být nemusí...akorát by mohl být problém při studených startech 
Naposledy upravil(a) Dejv dne 19 zář 2006 20:07, celkem upraveno 2 x.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
New_Zulu píše:to co jsi zakroužkoval je jenom ventil kterej ti otvírá přístup teplého vzduchu od výfuku do sání..čiže ti to v zimě předehřívá směs pro lepší běh studeného motoru.Snad jsem to řekl dobře
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
vyřešil bych to šikovnýma ručičkama.... koupil bych origo vložku na 1,5tku žigula a origo filter bych pořezalBALI píše:New_Zulu píše:to co jsi zakroužkoval je jenom ventil kterej ti otvírá přístup teplého vzduchu od výfuku do sání..čiže ti to v zimě předehřívá směs pro lepší běh studeného motoru.Snad jsem to řekl dobře![]()
![]()
chybitchka se vloudila... takže hurá tam s trubkou a filtrem... doporučí mi někdo nějakej dobrej levnej filtr?
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Uprava motoru
Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
To co bylo zakrouzkovano je kazdemu jasny, ale ted dam dotaz ja..
) Kdyz sundam dekl filtru, tak tam mam nejakej ksindl ventilek nebo co to je (mam taky strikacku) Nevite nekdo co to je??
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
máš podle toho co přesně myslíš, je tam snimač teploty nasávaného vzduchu, a to co zřejmě máš na mysli je vstřikovací ventilgizmi píše:To co bylo zakrouzkovano je kazdemu jasny, ale ted dam dotaz ja..) Kdyz sundam dekl filtru, tak tam mam nejakej ksindl ventilek nebo co to je (mam taky strikacku) Nevite nekdo co to je??
for mie009: To co si napsal ¨je docela blamáž.....fakan a rapid 136 měli naprosto shodný motory s jediným rozdílem..a to v umístění olejové měrky,jiné olejové vany a jinak zahnutým sacím košem
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Uprava motoru
51 kW snizenou hlavou nebudes mit ani kdyby ses na hlavu postavil - a to na svou vlastni. Snizena hlava lehce zvysuje kroutuc moment Favoritackyho motoru, vykon je plus minus to samy, ale pro radost si muzes dejme tomu 1 kW pripocitat. Vylestene kanalky taky zadnej zazrak nezpusobi. Optimisticky mas tak 48 kW motor a ze to jede jako cert je pouze placebo efekt.mie009 píše:Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
Tak už to prej neplatí...zato ale musíš komunikovat s výrobcem...
Je to popsano v zakone 56/2001, § 73. Ovsem je to popsano obecne. Zadnej predpis neurcuje velikost narustu nebo poklesu vykonu motoru u vozidla.
Teto diskuse se tyka predevsim odstavec 2. pismeno a) a odstavec 7.
Pozn.: Karoserie se resi odstavcem 5.
Vynatek z prislusneho zakona:
ČÁST PÁTÁ
PŘESTAVBA SILNIČNÍHO VOZIDLA
§ 73
(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.
(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují
a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
b) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
c) změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
d) změna kategorie vozidla.
(3) Největší povolenou hmotnost silničního vozidla lze snížit jen v případě přestavby vozidla na speciální vozidlo jednoúčelového využití za podmínky, že nedojde ke změně kategorie vozidla.
(4) Přestavbou vozidla nesmí být změněna kategorie vozidla, jestliže se na nově vzniklou kategorii vztahují přísnější technické požadavky stanovené prováděcím právním předpisem pro brzdy vozidla, vnější hluk vozidla, emise škodlivin ve výfukových plynech vozidla nebo prvky aktivní a pasivní bezpečnosti.
(5) Přestavbu vozidla výměnou karoserie lze povolit jen v rámci jedné typové řady vozidla.
(6) Nahrazuje-li se nebo doplňuje-li se vozidlo novou nebo jinou součástí nebo výbavou, musí tato součást nebo výbava splňovat podmínky stanovené tímto zákonem.
(7) O přestavbu silničního vozidla se nejedná, jestliže výrobce vozidla prohlásí podstatnou část mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla za náhradní díl k tomuto vozidlu.
Nic jiného se výměn motorů, přestaveb a podobných věcí v současné době netýká.
Jak jsem psal dříve, kdysi platila vyhláška 102/1995, která právě udávala maximální nárůst výkonu při výměně/přestavbě motoru, a to o 20%.
Dnes to tedy funguje tak, že si výrobce vozidla nebo jeho zástupce sám určuje podmínky, za kterých se výměna motoru (nebo i karoserie) může provést. Určuje, kdy je nějaký motor náhradním dílem k jinému motoru apod....
Jak jsem psal, zastupce VW (Audi, SEAT) Import VW Group je v tomhle docela mirny...
Je to popsano v zakone 56/2001, § 73. Ovsem je to popsano obecne. Zadnej predpis neurcuje velikost narustu nebo poklesu vykonu motoru u vozidla.
Teto diskuse se tyka predevsim odstavec 2. pismeno a) a odstavec 7.
Pozn.: Karoserie se resi odstavcem 5.
Vynatek z prislusneho zakona:
ČÁST PÁTÁ
PŘESTAVBA SILNIČNÍHO VOZIDLA
§ 73
(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.
(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují
a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
b) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
c) změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
d) změna kategorie vozidla.
(3) Největší povolenou hmotnost silničního vozidla lze snížit jen v případě přestavby vozidla na speciální vozidlo jednoúčelového využití za podmínky, že nedojde ke změně kategorie vozidla.
(4) Přestavbou vozidla nesmí být změněna kategorie vozidla, jestliže se na nově vzniklou kategorii vztahují přísnější technické požadavky stanovené prováděcím právním předpisem pro brzdy vozidla, vnější hluk vozidla, emise škodlivin ve výfukových plynech vozidla nebo prvky aktivní a pasivní bezpečnosti.
(5) Přestavbu vozidla výměnou karoserie lze povolit jen v rámci jedné typové řady vozidla.
(6) Nahrazuje-li se nebo doplňuje-li se vozidlo novou nebo jinou součástí nebo výbavou, musí tato součást nebo výbava splňovat podmínky stanovené tímto zákonem.
(7) O přestavbu silničního vozidla se nejedná, jestliže výrobce vozidla prohlásí podstatnou část mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla za náhradní díl k tomuto vozidlu.
Nic jiného se výměn motorů, přestaveb a podobných věcí v současné době netýká.
Jak jsem psal dříve, kdysi platila vyhláška 102/1995, která právě udávala maximální nárůst výkonu při výměně/přestavbě motoru, a to o 20%.
Dnes to tedy funguje tak, že si výrobce vozidla nebo jeho zástupce sám určuje podmínky, za kterých se výměna motoru (nebo i karoserie) může provést. Určuje, kdy je nějaký motor náhradním dílem k jinému motoru apod....
Jak jsem psal, zastupce VW (Audi, SEAT) Import VW Group je v tomhle docela mirny...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
For Dave
Mirně se neorjentuješ. Ja nemám střikačku ale karbec a original vykon 46 kW. Možná ten koncový vykon nemám podložený ale nárust vykon je dost znatelný. Jesli jde o střikačku tak mám jen zkušenost z 50 kW pickupem a je to pomalu stejně žive jako ten můj. A jestli nevěřiš tak si pro mluv s týpkama z mého klubu. Oni Ti dosvědči že ten favo není zase tak pomalej.
Re: For Dave
a já ti tady tvrdim že fanouš 135L(karbec) v originále s najetýma 190ttkm dá fanouše 93 50kw(silnější monotronic) s nalítanejma stejnejma kilometramamie009 píše:Mirně se neorjentuješ. Ja nemám střikačku ale karbec a original vykon 46 kW. Možná ten koncový vykon nemám podložený ale nárust vykon je dost znatelný. Jesli jde o střikačku tak mám jen zkušenost z 50 kW pickupem a je to pomalu stejně žive jako ten můj. A jestli nevěřiš tak si pro mluv s týpkama z mého klubu. Oni Ti dosvědči že ten favo není zase tak pomalej.
ps: nemůžeš srovnávat pic-upa a obyč fágloše...bo pic-up má o hodně kratší převodovku
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Odpověď
Ok. Věřím. Jen jsem Ti chtěl napsat že mám 136L favorita. No tu převodovku možná jednou předělám jak nam odejde jeden pick-up v práci. Jo jinač jak dodělám ten motor tak si ho na tu motorovou brzdu vemu jen ji musím někde u nás najít.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
karbec je výkonější lebo to tam stříká jak se mu zachce 
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ze 40kW udělat 50kw? + úpravy na favoritu
Vecerncek: tak to ja sem taky vykonej taky strikam kdy se mi zachce 
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Odpověď
Ja mam ovsem 136ku taky a prosel jsem presne timhle stadiem, kdy mel motor snizenou hlavu a slicovany sani. Vysledek nic moc i kdyz zmena k lepsimu tam citit pochopitelne je. Bez vacky a upravy karburatoru ale o nejakych 50ti kW vubec nemluv. Ostatne motor 136X co mel 50 kW mel taky odlisnou vacku oproti 782.135/136.mie009 píše:Ok. Věřím. Jen jsem Ti chtěl napsat že mám 136L favorita. No tu převodovku možná jednou předělám jak nam odejde jeden pick-up v práci. Jo jinač jak dodělám ten motor tak si ho na tu motorovou brzdu vemu jen ji musím někde u nás najít.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Toncek
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18 dub 2005 19:17
- Bydliště: Dolní Dunajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava motoru
já mám 51kW ve standartu,to sem s tím nic nedělalmie009 píše:Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka 
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
