Dejv píše:jako člověk se v tomhle pohybující doporučuju, sežen 1,3MPi nejsilnější verzi z feldy. u tý nech vyleštit spalovací prostor, T-písty, odlehčenej setrvák a svody a maximálně třeba převložkovat na 1450ccm. dej to fagoše a jezdi. rozhodně bych se vyvaroval snižování hlavy není to zrovna nejlepší způsob jak zvyšovat výkon.
ps: mor z feliny obrat o všechu eletroniku a udělat z toho klasiku karbec
Tyhle motory co ohledne snizovani hlavy tolerantni a nic spatnyho se nedeje. Jeste pripadne by se dala pouzit upravena klika z Fabie a ziskat tak zminovaneho Favoucha 1.4.
no já s tim zrovna dobrý zkušenosti nemám, když se tam dal ještě ostřejší vačku než 280/280 myslim že sem měl 320/320 tak se mu nechtělo do otáček ve kterých to jelo... čili šlo to do 5500 a pak začal kokrhat(a nebylo to směsí) dala se nesnížená halva šel vytáčet k 7500ot. nehledě na to že klika dostává menší rány. jo jinak k tý fabce...je každýmu jasný proč je fábie 1,4? né kůli zvětšenýmu vrtání,ale kůli zvětšenýmu zdvihu. takže tahle úprava se mi zdá být taky né zrovna dobrá, nehledě na vaření a převrtávání děr na klice pro setrvačník, vrtání díry pro ložisko atd... . ale každý ať si dělá co chce
Mam hlavu -1mm a vacku 270/270 a toci to taky 7500. Ty ostrejsi vacky pro beznejsi jezdeni uz pak nejsou asi nic moc, ale jinak mas pravdu - ja se porad jeste pohybuju zhruba k v tematu debaty, tj. cca kolem 50 kW
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no nevím nejlepší mě vychází převrtat fábku na 78 koupit písty 78 a máš čtverec, bo zdvih fábky je 78, vačka pokud ne z feldy 256, tak aspon 284, blok z fábky - větší tuhost, je jedno jestli odlehčuješ setr z fábky nebo ze shade výsledek je stejnej, jenom jiný počet děr, hydroštely z fábky vyhodit, hlavu snížit o milimetr, trochu vyhladit sací kanály, karbec z fuega a filcky 1,6 můžou jít do prdele
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
Vecernicek píše:A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%
coze???
Kdyby jsi si chtělnechat legálně zapsat novej výkon do techničáku tak legálně můžeš jen 20% původního výkonu. Jinak potřebuješ papír přímo od výrobce že to to auto zvládne, ovšem jestli ti ho škodofka dodá, to nevím.
Vecernicek píše:A není náhodou legálně zvednutelnej výkon jen 20%
coze???
Kdyby jsi si chtělnechat legálně zapsat novej výkon do techničáku tak legálně můžeš jen 20% původního výkonu. Jinak potřebuješ papír přímo od výrobce že to to auto zvládne, ovšem jestli ti ho škodofka dodá, to nevím.
stale nerozumiem. aky novy vykon? predsa ziadne upravy motoru niesu legalne, nie?
cize myslis pri vymene motoru? alebo ako?
Můžeš si nechat vyměnit nebo upravit motor je to bráno jako přestavba. A při přestavbě můžeš přidat na původní kastli max. 20% výkonu. Co je na tom nepochopitelného ? (podle zákona)
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
Vecernicek píše:Můžeš si nechat vyměnit nebo upravit motor je to bráno jako přestavba. A při přestavbě můžeš přidat na původní kastli max. 20% výkonu. Co je na tom nepochopitelného ? (podle zákona)
to jezajímavé, pokud je to pravda tak bymne to dost zajímalo, ale bohužel v zákoně jsem to nikde nenašel, máš na to nějakej odkaz?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
nejdo o to cislo.
cize si mozem do auta hodit lubovolny motor s vykonom do 1.2 nasobku origo?
alebo miesto 70hp 1.2ky tak drbnes 80hp 1.4 zo silnejsieho modelu?
to mi nejak neni jasne
já abych se přiznal,tak jsem měl v plánu tam narvat 1,4T z Una... co jsem zjištoval,tak na magistrátu mi bylo řečeno 20%...já abych se přiznal,tak jsem měl v plánu tam narvat 1,4T z Una... co jsem zjištoval,tak na magistrátu mi bylo řečeno 20%... ani jim nepřipadalo divný Fiat X Škoda
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Jsem se rozhodl,že nasadim nějakej ten sportovní filtřík... chtěl bych kuželovej filtr... a pak samozřejmě nějaký to potrubí... plastový kryty půjdou pryč a chtěl bych vědět,co to udělá,když tam nebude snímač teploty vzduchu (to v červeným kroužku)
Přílohy
Bez názvu.JPG (201.53 KiB) Zobrazeno 1290 x
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
ccheš říct pravdu? néé ty na to přijdeš sám nebo ti to napíše někdo jinej. Ten ventil tam být nemusí...akorát by mohl být problém při studených startech
Naposledy upravil(a) Dejv dne 19 zář 2006 20:07, celkem upraveno 2 x.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
to co jsi zakroužkoval je jenom ventil kterej ti otvírá přístup teplého vzduchu od výfuku do sání..čiže ti to v zimě předehřívá směs pro lepší běh studeného motoru.Snad jsem to řekl dobře
New_Zulu píše:to co jsi zakroužkoval je jenom ventil kterej ti otvírá přístup teplého vzduchu od výfuku do sání..čiže ti to v zimě předehřívá směs pro lepší běh studeného motoru.Snad jsem to řekl dobře
chybitchka se vloudila... takže hurá tam s trubkou a filtrem... doporučí mi někdo nějakej dobrej levnej filtr?
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
New_Zulu píše:to co jsi zakroužkoval je jenom ventil kterej ti otvírá přístup teplého vzduchu od výfuku do sání..čiže ti to v zimě předehřívá směs pro lepší běh studeného motoru.Snad jsem to řekl dobře
chybitchka se vloudila... takže hurá tam s trubkou a filtrem... doporučí mi někdo nějakej dobrej levnej filtr?
vyřešil bych to šikovnýma ručičkama.... koupil bych origo vložku na 1,5tku žigula a origo filter bych pořezal jako sem to udělal na kupátku
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
To co bylo zakrouzkovano je kazdemu jasny, ale ted dam dotaz ja..) Kdyz sundam dekl filtru, tak tam mam nejakej ksindl ventilek nebo co to je (mam taky strikacku) Nevite nekdo co to je??
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
gizmi píše:To co bylo zakrouzkovano je kazdemu jasny, ale ted dam dotaz ja..) Kdyz sundam dekl filtru, tak tam mam nejakej ksindl ventilek nebo co to je (mam taky strikacku) Nevite nekdo co to je??
máš podle toho co přesně myslíš, je tam snimač teploty nasávaného vzduchu, a to co zřejmě máš na mysli je vstřikovací ventil
for mie009: To co si napsal ¨je docela blamáž.....fakan a rapid 136 měli naprosto shodný motory s jediným rozdílem..a to v umístění olejové měrky,jiné olejové vany a jinak zahnutým sacím košem rapid měl víc kw jen díky líp vyřešenýmu karbci. a pokud si ho dal do stříkačky, tak sis vůbec k ničemu nepomohl..a pokud jel i tak líp tak jedině protože byl dobře ''zajetej'' stává se bohužel běžnou praxí že když složim 3motory úplně stejně tak prostě jeden jede líp než druhej.... nidky sem neviděl aby 2stejný motory šli stejně.... a pro příště tyhle svoje kalkulace o kolik HP si zvýšil výkon snížením řepy nejdřív dolož výpisem z brzdy..jinač totiž nechápu kde by si sebral 6kw
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
mie009 píše:Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
51 kW snizenou hlavou nebudes mit ani kdyby ses na hlavu postavil - a to na svou vlastni. Snizena hlava lehce zvysuje kroutuc moment Favoritackyho motoru, vykon je plus minus to samy, ale pro radost si muzes dejme tomu 1 kW pripocitat. Vylestene kanalky taky zadnej zazrak nezpusobi. Optimisticky mas tak 48 kW motor a ze to jede jako cert je pouze placebo efekt.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak už to prej neplatí...zato ale musíš komunikovat s výrobcem...
Je to popsano v zakone 56/2001, § 73. Ovsem je to popsano obecne. Zadnej predpis neurcuje velikost narustu nebo poklesu vykonu motoru u vozidla.
Teto diskuse se tyka predevsim odstavec 2. pismeno a) a odstavec 7.
Pozn.: Karoserie se resi odstavcem 5.
Vynatek z prislusneho zakona:
ČÁST PÁTÁ
PŘESTAVBA SILNIČNÍHO VOZIDLA
§ 73
(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.
(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují
a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
b) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
c) změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
d) změna kategorie vozidla.
(3) Největší povolenou hmotnost silničního vozidla lze snížit jen v případě přestavby vozidla na speciální vozidlo jednoúčelového využití za podmínky, že nedojde ke změně kategorie vozidla.
(4) Přestavbou vozidla nesmí být změněna kategorie vozidla, jestliže se na nově vzniklou kategorii vztahují přísnější technické požadavky stanovené prováděcím právním předpisem pro brzdy vozidla, vnější hluk vozidla, emise škodlivin ve výfukových plynech vozidla nebo prvky aktivní a pasivní bezpečnosti.
(5) Přestavbu vozidla výměnou karoserie lze povolit jen v rámci jedné typové řady vozidla.
(6) Nahrazuje-li se nebo doplňuje-li se vozidlo novou nebo jinou součástí nebo výbavou, musí tato součást nebo výbava splňovat podmínky stanovené tímto zákonem.
(7) O přestavbu silničního vozidla se nejedná, jestliže výrobce vozidla prohlásí podstatnou část mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla za náhradní díl k tomuto vozidlu.
Nic jiného se výměn motorů, přestaveb a podobných věcí v současné době netýká.
Jak jsem psal dříve, kdysi platila vyhláška 102/1995, která právě udávala maximální nárůst výkonu při výměně/přestavbě motoru, a to o 20%.
Dnes to tedy funguje tak, že si výrobce vozidla nebo jeho zástupce sám určuje podmínky, za kterých se výměna motoru (nebo i karoserie) může provést. Určuje, kdy je nějaký motor náhradním dílem k jinému motoru apod....
Jak jsem psal, zastupce VW (Audi, SEAT) Import VW Group je v tomhle docela mirny...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
Mirně se neorjentuješ. Ja nemám střikačku ale karbec a original vykon 46 kW. Možná ten koncový vykon nemám podložený ale nárust vykon je dost znatelný. Jesli jde o střikačku tak mám jen zkušenost z 50 kW pickupem a je to pomalu stejně žive jako ten můj. A jestli nevěřiš tak si pro mluv s týpkama z mého klubu. Oni Ti dosvědči že ten favo není zase tak pomalej.
mie009 píše:Mirně se neorjentuješ. Ja nemám střikačku ale karbec a original vykon 46 kW. Možná ten koncový vykon nemám podložený ale nárust vykon je dost znatelný. Jesli jde o střikačku tak mám jen zkušenost z 50 kW pickupem a je to pomalu stejně žive jako ten můj. A jestli nevěřiš tak si pro mluv s týpkama z mého klubu. Oni Ti dosvědči že ten favo není zase tak pomalej.
a já ti tady tvrdim že fanouš 135L(karbec) v originále s najetýma 190ttkm dá fanouše 93 50kw(silnější monotronic) s nalítanejma stejnejma kilometrama
ps: nemůžeš srovnávat pic-upa a obyč fágloše...bo pic-up má o hodně kratší převodovku
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Ok. Věřím. Jen jsem Ti chtěl napsat že mám 136L favorita. No tu převodovku možná jednou předělám jak nam odejde jeden pick-up v práci. Jo jinač jak dodělám ten motor tak si ho na tu motorovou brzdu vemu jen ji musím někde u nás najít.
mie009 píše:Ok. Věřím. Jen jsem Ti chtěl napsat že mám 136L favorita. No tu převodovku možná jednou předělám jak nam odejde jeden pick-up v práci. Jo jinač jak dodělám ten motor tak si ho na tu motorovou brzdu vemu jen ji musím někde u nás najít.
Ja mam ovsem 136ku taky a prosel jsem presne timhle stadiem, kdy mel motor snizenou hlavu a slicovany sani. Vysledek nic moc i kdyz zmena k lepsimu tam citit pochopitelne je. Bez vacky a upravy karburatoru ale o nejakych 50ti kW vubec nemluv. Ostatne motor 136X co mel 50 kW mel taky odlisnou vacku oproti 782.135/136.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
mie009 píše:Ja mám ve faťanu sniženou hlavu a vyleštěné kanalky. Po této upravě to jede jako čert. no jístě že na golfa 1.8 to nebude nikdy mít ale plať pojistku a díly nejsou tak snadno k dostaní na golfa jak na favo aspoň u ná ne. Ja mám ve svém faťanu motor 1.3 46 kW čili ten z rapidu a je to dobrej motor a po té upravě hlavy se mi zvyšil vykon asi na takových 51 kW a to je jen počátek. Chci si ho upravit tak abych na konci měl vykon kolem 60 kW, a motor měnit. Nevím proč to dělat když jsou ty omezení.
já mám 51kW ve standartu,to sem s tím nic nedělal
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima