Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam [/img]
Nečekej zázraky. Nárůst výkonu pokud to nebude dobře uděaný může bejt taky zápornej Zvuk se trošku zlepší ale spíš když k tomu máš ještě výfuk, ale taky nečekej zázraky. A zkazit můžeš když to dobře neodstíníš a nedodáš tomu dost studenýho vzduchu
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
duval píše:Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam [/img]
Ja ho v patek dostal od kamose asi ten samy (PC 400kc) no a nepoznal jsem nic ani zvuk...tak asi tak...jeste ze sem do toho nedal prachy....je sice fakt ze jeste musim dodelat rouru od narazniku
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
V sobotu sem projel par ulic prislo mi to ze proste nic. Dnes sem ujel asi 10km po meste a je to trochu znat. Jeste vyfuk at muze vzduch dovnitr a spaliny rychle ven
Změna je život...
Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)
Hlavně nevěř tomu nárůstu výkonu. (uvádí zvýšení výkonu o 6 až 8 koní)
Už jsem to jsem někam psal, ale třeba u motoru 1.9D jsem naměřil po instalaci přímého sání o 5PS méně(přesné číslo už si nějak nepamatuji, ale bylo to nějak tak). Takže né každému motoru to něco přidá, ale stejně to může i něco ubrat.
Pro rejpali " Měl jsem to dobře odstíněné od tepla"
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Náporové sání Budu dělat tento týden.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
To máš naprosto individuální a fakt každej motor jiný řešení, některý auta maj filtr za baterkou a nasávač z nárazníku, já mam vyloženě náporový kde mam prořízlou příčku mezi světlama a hned za maskou vlastně začíná plastovej náhubek ve kterym je filtr a trubka sání je po zastavení opravdu studená. Když sem tam ten plastovej náhubek neměl a neměl sem prořízlou tu příčku byla trubka teplá. Po tý úpravě hodně výrazně klesla teplota, tolik že sem to ani nečekal. Nebo dobrý asi budou filtry v karbonu jako dělá B.M.C kde vlastně je trubka od motoru pak ten filtr a z filtru jde hadice až někam odkud to saje studenej vzduch............
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
No já to mam nějak takhle, filtr bych měl za pravým světlem (od řidiče)..takže odstínit by se to dalo nějakym plechem ne? A jak by se dalo teda přivést víc toho vzduchu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Kudy jde do toho originál airboxu vzduch? Moje řešení by ti nic neřeklo to sem dávat nebudu. Nejspíš nějakej plech mezi motor a sání jak píšeš a třeba skrz nárazník přivést trubkou vzduch k sání
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
ty kity sou univerzalni nebo si musi kazdej sehnat primo na svy auto ? ted mam danej sport. filtr rovnou bez trubky, takze je primo vedle tepla z motoru a tak uvazuju rychle rychle o ty prodluzovaci trubce, abych ho prdl za svetlo, tak jak je to na poslednim pic... jenze na colta rozhodne nic nesezenu leda si zemrit ten prumer a napasovat to tam co...
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
chlapi mate nekdo zkusenosti s montovanim tohodlenc kitu ?
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.
no ja mel puvodni bednu popraskanou, tak jsem volil rovnou koupit sport. filtr a aby tam nebyl jen tak u motoru - chci tenhle kit...
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.