Lze zlepsit reakci turba?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

zkousel jsme kreslit v malování ale to mi fakt njde, takže zkusím použít obrázek z MKIV manuálu ..
http://www.mkiv.cz/manual/ncf093.jpg

když se koukneš na Exhaust gass Control Valve( EGCV ), tak ten když je otevřený, zabírají obe turba, pokud je zavřený, tak v turbu, které je na obrázku v pravo, se nahromadí plyny a jelikož je to za turbem ucpané, tak prestanou jít do turba a místo toho pokračují jedinou možnou cestou - přes turbo "levé".
jakmile se ale EGCV otevře jdou plyny cestou menšího odporu, respektive už se delí na obe turba.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

Idaho píše:zkousel jsme kreslit v malování ale to mi fakt njde, takže zkusím použít obrázek z MKIV manuálu ..
http://www.mkiv.cz/manual/ncf093.jpg

když se koukneš na Exhaust gass Control Valve( EGCV ), tak ten když je otevřený, zabírají obe turba, pokud je zavřený, tak v turbu, které je na obrázku v pravo, se nahromadí plyny a jelikož je to za turbem ucpané, tak prestanou jít do turba a místo toho pokračují jedinou možnou cestou - přes turbo "levé".
jakmile se ale EGCV otevře jdou plyny cestou menšího odporu, respektive už se delí na obe turba.
takze jednoduse receno ve zkratce 2JZ-GTE ma dve identicky turba.stejne velky ...zadny jedno "maly" a "velky"?

protoze v tuning magazinu kde je modra supra tak autor pise ze turba jsou sekvencne nastavena tak ze v nizkych otackach zabira male "turbicko" a ve vyzsich pak to velke aby se pokryly otacky....je to blbaol nebo ne?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od blázen »

GReddy píše:
Idaho píše:zkousel jsme kreslit v malování ale to mi fakt njde, takže zkusím použít obrázek z MKIV manuálu ..
http://www.mkiv.cz/manual/ncf093.jpg

když se koukneš na Exhaust gass Control Valve( EGCV ), tak ten když je otevřený, zabírají obe turba, pokud je zavřený, tak v turbu, které je na obrázku v pravo, se nahromadí plyny a jelikož je to za turbem ucpané, tak prestanou jít do turba a místo toho pokračují jedinou možnou cestou - přes turbo "levé".
jakmile se ale EGCV otevře jdou plyny cestou menšího odporu, respektive už se delí na obe turba.
takze jednoduse receno ve zkratce 2JZ-GTE ma dve identicky turba.stejne velky ...zadny jedno "maly" a "velky"?


protoze v tuning magazinu kde je modra supra tak autor pise ze turba jsou sekvencne nastavena tak ze v nizkych otackach zabira male "turbicko" a ve vyzsich pak to velke aby se pokryly otacky....je to blbaol nebo ne?

u seriového auta to je blábol, pokud si to někdo nainstaloval tak budiž
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

blázen píše:
GReddy píše:
Idaho píše:zkousel jsme kreslit v malování ale to mi fakt njde, takže zkusím použít obrázek z MKIV manuálu ..
http://www.mkiv.cz/manual/ncf093.jpg

když se koukneš na Exhaust gass Control Valve( EGCV ), tak ten když je otevřený, zabírají obe turba, pokud je zavřený, tak v turbu, které je na obrázku v pravo, se nahromadí plyny a jelikož je to za turbem ucpané, tak prestanou jít do turba a místo toho pokračují jedinou možnou cestou - přes turbo "levé".
jakmile se ale EGCV otevře jdou plyny cestou menšího odporu, respektive už se delí na obe turba.
takze jednoduse receno ve zkratce 2JZ-GTE ma dve identicky turba.stejne velky ...zadny jedno "maly" a "velky"?


protoze v tuning magazinu kde je modra supra tak autor pise ze turba jsou sekvencne nastavena tak ze v nizkych otackach zabira male "turbicko" a ve vyzsich pak to velke aby se pokryly otacky....je to blbaol nebo ne?

u seriového auta to je blábol, pokud si to někdo nainstaloval tak budiž

citace: Faktem ale je,že v sérii dokáže tohle DOHCčko sprintovat na čtvrt míli pod 13,5 vteřiny.Motor tyou 2JZ-GTE není žádným slabochem a fabricky naladěných 320 je k dispozici již při 5.800 otáčkách a převodovka naladěna tak, aby jízda byla se suprou opravdu svižná.Maximálka je omezena na 250, prostě street závoďák. Unikátnost Supry spočívá v tehdy originálním řešení přeplňování, tzv twin-turbem, tedy dvojitým turbem.Dvojice turbodmychadel T12B byla sekvenčně nastavena, takže při nízkých otáčkách se točilo jen malé turbíčko a když motor zabral, roztočilo se i to velké. Toto uspořádání mělo za cíl rovnoměrně rozložit a obsáhnout výkonová pásma

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

je to blábol...... To zas psal nějakej "znalec" v oblasti motorů.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

heh kterej pičus tohle napsal.. :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

tak asi prestavam tuning magazin kupovat :roll: je videt ze tomu tak skoro nikdo nerozumi...hhlavne ze v tom clankus e tam autor ohani ze po F&F nastala pro teenagery nova moda ale je videt ze ten pan teoretik o tom ma taky spatne nacteno...stejne je to tam samej oplastovanej golf nebo fabie uz mi to leze krkem....

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od honza 2.0 16v »

GReddy píše:Dvojice turbodmychadel T12B byla sekvenčně nastavena, takže při nízkých otáčkách se točilo jen malé turbíčko a když motor zabral, roztočilo se i to velké. Toto uspořádání mělo za cíl rovnoměrně rozložit a obsáhnout výkonová pásma

jak to teda je :lol: maj v tom guláš jak já dneska k obědu :twisted:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od GReddy »

honza 2.0 16v píše:
GReddy píše:Dvojice turbodmychadel T12B byla sekvenčně nastavena, takže při nízkých otáčkách se točilo jen malé turbíčko a když motor zabral, roztočilo se i to velké. Toto uspořádání mělo za cíl rovnoměrně rozložit a obsáhnout výkonová pásma

jak to teda je :lol: maj v tom guláš jak já dneska k obědu :twisted:
ja to pochopil ze jsou proste obe stejny a pomahaj si navzajem kdyz to reknu jednoduse..on to pise jako kdyby to pracovalo stejnym principem neco jako TFSI motory..jakoze od zacatku tahne jedna vec a pak druha...coze me pri cteni zarazilo

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

GReddy píše:tak asi prestavam tuning magazin kupovat :roll: je videt ze tomu tak skoro nikdo nerozumi...hhlavne ze v tom clankus e tam autor ohani ze po F&F nastala pro teenagery nova moda ale je videt ze ten pan teoretik o tom ma taky spatne nacteno...stejne je to tam samej oplastovanej golf nebo fabie uz mi to leze krkem....
nekupoval jsem nikdy a nechybí mi to :) abych se dozvěděl hovadiny co tam píšou ( kdybych o ně mel zájem ) tak stačí bedlivě skouknout FaF :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

tyhle časáky s oplácaninama stojej za HOVNO
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

ja teda presne nevim jak to u supry je :oops:
ale i dve stejny turba, tedy dve T12B muzou davat kazda jinej vykon pri ruznych otackach motoru, podle me zalezi na mnoha vecech, jako treba nastaveni lopatek vnitrnim prumeru, ulozeni hridele. ..

Ale ja rikam u supry nevim :oops:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Placenta píše:ja teda presne nevim jak to u supry je :oops:
ale i dve stejny turba, tedy dve T12B muzou davat kazda jinej vykon pri ruznych otackach motoru, podle me zalezi na mnoha vecech, jako treba nastaveni lopatek vnitrnim prumeru, ulozeni hridele. ..

Ale ja rikam u supry nevim :oops:
no nevím jak ej to jinde, vždy jsem slyšel že ta turba u surpy jsou jiná, resp. mají stejné tzpove označení ale jiná objednací čísla a nedají se zamenit. Zkoušel jsme to a daji se zamenit - jen přestavbou housingu - jsou obe stejná...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

nevím, jestli je to použitelné u benzínu, u nafty se u "závoďáků" používá vstřikovač do výfuku - před turbem - kdy je do horkých plynů vstříknuto určité množství paliva, které zvýší objem plynů před turbem a tedy ho snáze roztočí.

jak vypadá pozadí auta netřeba dodávat, tak nějak zabriketováno, ale myšlenka je to funkční
vzdělání není zárukou inteligence

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

jop, u benzinu sa pouziva zmena nastavenia riadiacej jednotky. a vola sa to ALS

dufam ze netreba dodavat, ze zivotnost turba obvykle omerne znacne klesa

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FCS »

Idaho píše:
Placenta píše:ja teda presne nevim jak to u supry je :oops:
ale i dve stejny turba, tedy dve T12B muzou davat kazda jinej vykon pri ruznych otackach motoru, podle me zalezi na mnoha vecech, jako treba nastaveni lopatek vnitrnim prumeru, ulozeni hridele. ..

Ale ja rikam u supry nevim :oops:
no nevím jak ej to jinde, vždy jsem slyšel že ta turba u surpy jsou jiná, resp. mají stejné tzpove označení ale jiná objednací čísla a nedají se zamenit. Zkoušel jsme to a daji se zamenit - jen přestavbou housingu - jsou obe stejná...
Leone 4x4 ???Jak to tedy je??Konečně to rozsuď :lol:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

The 2JZ-GTE was developed to power the fourth generation of the Supra sports car. It was based on the 2JZ-GE, but differed in its use of sequential twin turbochargers.

The use of sequential twin CT12B turbochargers raised its power output from a mere 166 kW (225 hp DIN) to 206 kW (280 hp DIN) at 5600 rpm, due to a "Gentlemen's Agreement" in the Japanese market, although the real undisclosed figure was well in excess of 300 hp (over 220 kW). In the American and European market, power was raised to 239 kW (320 hp SAE)/243kW (330hp [DIN]) at the same 5600 rpm. The Export-Version of the 2JZ-GTE actualized its higher power output due to different turbochargers (steel, JP: ceramic), camshafts and bigger injectors (550ccm, JP:440ccm).

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Vecernicek »

Teda nevím, ale systém kdy motor plní menší turbína a zároveň přicmrdává velká (po vytočení kdy už motor nestíhá plnit to malý plní zaráz obě turba) a jmenovalo se to VW Golf 4 Bi-Turbo a měl 500hp (kdesi bylo i video jak jezdil na dráze)
Ale twin-turbo by měli jet oba zaráz ne? 2 a 2 válce by je měli roztáčet.

říkám vám to pořád, supra je mr*ka :D
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek píše:Teda nevím, ale systém kdy motor plní menší turbína a zároveň přicmrdává velká (po vytočení kdy už motor nestíhá plnit to malý plní zaráz obě turba) a jmenovalo se to VW Golf 4 Bi-Turbo a měl 500hp (kdesi bylo i video jak jezdil na dráze)
Ale twin-turbo by měli jet oba zaráz ne? 2 a 2 válce by je měli roztáčet.

říkám vám to pořád, supra je mr*ka :D
Tyhle pohádky si nech na večer pro děti :)

ukaž mi seriového golfa, kterej sjel z linky s 500 a více HP :D :D

jedinej bi turbo co měl 505HP vytvořila tuningová firma jako speciální stavbu - a pokud cheš srovnávat speciál se seriovým autem tak jsi opravdu spadl z jahody na znak, protže každá MKIV s poloviční invetsicéí co měl ten golf nas přestavbu si s ním vytře prdel :D

postav ho vedle Supry od Junu, nebo nedávno postavenou v polsku co maj 1000HP+ :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek píše:Teda nevím, ale systém kdy motor plní menší turbína a zároveň přicmrdává velká (po vytočení kdy už motor nestíhá plnit to malý plní zaráz obě turba) a jmenovalo se to VW Golf 4 Bi-Turbo a měl 500hp (kdesi bylo i video jak jezdil na dráze)
Ale twin-turbo by měli jet oba zaráz ne? 2 a 2 válce by je měli roztáčet.

říkám vám to pořád, supra je mr*ka :D
už se to tu řešilo, twin turbo nebo bi turbo neřeší zda je to sekvenční nebo ne .. to už je na konkrétním řešení automobilky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od blázen »

nemyslím si že večernajs chtěl přirovnat golfa k supře,
tuším ten novej golf 1,4T využívá dvoustupnového přeplnování s kompresorem v kombinaci s turbodmychadlem :roll: má 170k v základu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od Boháček »

Idaho píše:...jedinej bi turbo co měl 505HP vytvořila tuningová firma jako speciální stavbu - a pokud cheš srovnávat speciál se seriovým autem tak jsi opravdu spadl z jahody na znak, protže každá MKIV s poloviční invetsicéí co měl ten golf nas přestavbu si s ním vytře prdel :D
jj, tohle srovnání sedí, je to jako kdybys srovnával to žes měl na noc pěknou holku a nebo jsi o tom jenom slyšel 8)
vzdělání není zárukou inteligence

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Lze zlepsit reakci turba?

Příspěvek od JonnY »

a uz sa tu riesili aj tie nazvy.
biturbo pouzivaju prevazne europske automobilky, twinturbo japonske.
s konstrukciou to nema nic spolocne

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

FCS píše:
Idaho píše:
Placenta píše:ja teda presne nevim jak to u supry je :oops:
ale i dve stejny turba, tedy dve T12B muzou davat kazda jinej vykon pri ruznych otackach motoru, podle me zalezi na mnoha vecech, jako treba nastaveni lopatek vnitrnim prumeru, ulozeni hridele. ..

Ale ja rikam u supry nevim :oops:
no nevím jak ej to jinde, vždy jsem slyšel že ta turba u surpy jsou jiná, resp. mají stejné tzpove označení ale jiná objednací čísla a nedají se zamenit. Zkoušel jsme to a daji se zamenit - jen přestavbou housingu - jsou obe stejná...
Leone 4x4 ???Jak to tedy je??Konečně to rozsuď :lol:
Jsou dvě stejný, nejprve jede jen jedno protože je zacpaný vývod spalin z jednoho turba a tak se nemůže točit. Aby se nevracel stlačený vzduch z právě pracujícího turba zpět přez to co stojí tak je tam "reed valve" neboli jazýčkový ventil (zpětňák). když se překročí určité otáčky odblouje se výfuk i pro druhé turbo a tak se poté točí obě.

Mimochodem ta supra má řadový motor, ale "odborníci" od bezoušky napsali V6 ......... chachá

ale čistě prakticky: Koho to sere ? vás snad ? a přestanete si kvůli těm bludům ten časák kupovat ? a ty tisíce ovcí který neví co to je válec, píst či mluví o obsahu motoru ačkoliv se jedná o plošnou míru a u motor se udává objem.

Nejsem dokonalí a vy také ne a to samé platí pro Roberta a jeho lidi také. Ale přiznejme si jednu věc, on nevydává OTTův naučný slovník, ale čistě komerční časopis za účelem zisku a to se mu daří........
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Doplnim - Supra Mk.IV tak pouziva twin/bi-turbo sekvencni, tj. turba spinaji postupne. Lze se setkat i s paralelnim setupem, hlavne u V motoru, kdy kazda polovina motoru zene "svoje" turbo, ktery ji zaroven plni.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:
FCS píše:
Idaho píše: no nevím jak ej to jinde, vždy jsem slyšel že ta turba u surpy jsou jiná, resp. mají stejné tzpove označení ale jiná objednací čísla a nedají se zamenit. Zkoušel jsme to a daji se zamenit - jen přestavbou housingu - jsou obe stejná...
Leone 4x4 ???Jak to tedy je??Konečně to rozsuď :lol:
Jsou dvě stejný, nejprve jede jen jedno protože je zacpaný vývod spalin z jednoho turba a tak se nemůže točit. Aby se nevracel stlačený vzduch z právě pracujícího turba zpět přez to co stojí tak je tam "reed valve" neboli jazýčkový ventil (zpětňák). když se překročí určité otáčky odblouje se výfuk i pro druhé turbo a tak se poté točí obě.

Mimochodem ta supra má řadový motor, ale "odborníci" od bezoušky napsali V6 ......... chachá

ale čistě prakticky: Koho to sere ? vás snad ? a přestanete si kvůli těm bludům ten časák kupovat ? a ty tisíce ovcí který neví co to je válec, píst či mluví o obsahu motoru ačkoliv se jedná o plošnou míru a u motor se udává objem.

Nejsem dokonalí a vy také ne a to samé platí pro Roberta a jeho lidi také. Ale přiznejme si jednu věc, on nevydává OTTův naučný slovník, ale čistě komerční časopis za účelem zisku a to se mu daří........
"odborniku" Karle, ty mas nejakej problem vid? vpich nebo poradna jizda v aute a budes v klidu, ver mi... :lol: :lol: :lol: jak jsem psal jinde, je to prevzatej clanek z Japanu, clovek co to prekladal nema znalosti jako ty :lol: a predpokladal ze kluci v japonsku v textu chybu neudelaj... Ale jak jsi napsal, i ty delas chyby... :?:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

KFJ píše:"odborniku" Karle, ty mas nejakej problem vid? vpich nebo poradna jizda v aute a budes v klidu, ver mi... :lol: :lol: :lol: jak jsem psal jinde, je to prevzatej clanek z Japanu, clovek co to prekladal nema znalosti jako ty :lol: a predpokladal ze kluci v japonsku v textu chybu neudelaj... Ale jak jsi napsal, i ty delas chyby... :?:
Jestli jsi to nepochopil tak se tě zastávám. Nebo jsem tě špatně pochopil já a ty nepodnikáš kvůli zisku, ale třeba kvůli osobnímu uspokojení nebo snad kvůli tomu aby jsi podpořil úpravce aut?

Problém ? Ano mám probém, vím co bych rád na autě udělal, ale protože nechci řešit věčné přehmaty lidí kterým se svěřuješ ty, tak hledám zda najdu někoho komu bych svěřil přestavbu motoru mého auta. Zatím jsem našel šikovné lidi co dělají eNka, ale ti nepřijdou do styku s aftermarket díly a pak lidi co si sice troufnou na cokoliv hlavně když zákazníka zkasírují, ale výsledky neodpovídají a poslední skupina jsou ti co by to udělali, dokonce pravděpodobně dobře i levně, ale za bůhví jak dlouho.

Ano i já dělám chyby, jen nechápu proč to nepřiznáš i ty. Opravdu mi leží v žaludku proč se zastáváš lidí, kteří dělaj jednu chybu za druhou a ty to kvůli jejich chybám pak platíš. Nebo to jsou jen náhody, ale to už by jich bylo nějak moc ne ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Libas
Příspěvky: 187
Registrován: 28 bře 2006 10:57
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Libas »

leon4x4 píše:
FCS píše:
Idaho píše: no nevím jak ej to jinde, vždy jsem slyšel že ta turba u surpy jsou jiná, resp. mají stejné tzpove označení ale jiná objednací čísla a nedají se zamenit. Zkoušel jsme to a daji se zamenit - jen přestavbou housingu - jsou obe stejná...
Leone 4x4 ???Jak to tedy je??Konečně to rozsuď :lol:
Jsou dvě stejný, nejprve jede jen jedno protože je zacpaný vývod spalin z jednoho turba a tak se nemůže točit. Aby se nevracel stlačený vzduch z právě pracujícího turba zpět přez to co stojí tak je tam "reed valve" neboli jazýčkový ventil (zpětňák). když se překročí určité otáčky odblouje se výfuk i pro druhé turbo a tak se poté točí obě.

Mimochodem ta supra má řadový motor, ale "odborníci" od bezoušky napsali V6 ......... chachá

ale čistě prakticky: Koho to sere ? vás snad ? a přestanete si kvůli těm bludům ten časák kupovat ? a ty tisíce ovcí který neví co to je válec, píst či mluví o obsahu motoru ačkoliv se jedná o plošnou míru a u motor se udává objem.

Nejsem dokonalí a vy také ne a to samé platí pro Roberta a jeho lidi také. Ale přiznejme si jednu věc, on nevydává OTTův naučný slovník, ale čistě komerční časopis za účelem zisku a to se mu daří........
Jako když jsem viděl titulní stránku, tak jsem si taky říkal, co tam dali za motor V6?? Ale pak jsem si vzpoměl, že válce u názvu motoru stojí před číslem (např. V6, V8, nemyslím tím, že to V značí vidlicový motor) a ventily (Valve) stojí za číslem (např. 16V, 20V, 24V atd.). Takže jako V6 24V může pro někoho znamenat vidlicový šestivál s dvacetičtyřmi ventily, pro něho jen šestiválec s dvacetičtyřmi ventily. Hm........

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Libas píše:Jako když jsem viděl titulní stránku, tak jsem si taky říkal, co tam dali za motor V6?? Ale pak jsem si vzpoměl, že válce u názvu motoru stojí před číslem (např. V6, V8, nemyslím tím, že to V značí vidlicový motor) a ventily (Valve) stojí za číslem (např. 16V, 20V, 24V atd.). Takže jako V6 24V může pro někoho znamenat vidlicový šestivál s dvacetičtyřmi ventily, pro něho jen šestiválec s dvacetičtyřmi ventily. Hm........
Supra MKIV má rozhodně v sérii inline (tedy řadový) šestiválec a každý válec obsluhují dva sací a dva výfukové ventily, tedy 4 kusy na válec.

Taky jsem se těšil že tam bude nějaký implantát a ono se nic nekonalo. :twisted:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

KFJ píše: jak jsem psal jinde, je to prevzatej clanek z Japanu, clovek co to prekladal nema znalosti jako ty
I překladatel by měl vědět, že Supra je I6 a ne V6, když dělá pro časopis o tuningu.
:lol: a predpokladal ze kluci v japonsku v textu chybu neudelaj... Ale jak jsi napsal, i ty delas chyby... :?:
Tím bych si nebyl tak jistej, jeden by taky řek, že kluci z Anglie (Autocar, Evo, Top Gear) neudělaj chybu. Věř mi, že udělaj :)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“