
Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
PS: jako Lobo je moc slusne vychovanej pan a vubec se s nim nebavim jenom o chlastani a samejch cunacinkach 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
každá jeho message na ICQ začíná "to byl zas pissing jak z německýho fekálního porna" co si má pak o něm člověk myslet ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Předpokládám správně že se pak člověk může rozloučit s totálně všema dalšíma funkcema jako je činnost palubky, abs a podobně ?Lander píše:Já jezdím Megasquirt MS-2 na svém závodním motoru ve swiftu 1298ccm, čtyřklapkové sání... Postavil jsem ho jako stavebnici, naladil. Používám wide band lambda sondu od Techedge.
Lander
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Neřekl bych, nahrazuje se leda řídící jednotka motoru. Navíc co vím, tak se to dá udělat tak, aby se originál řídící jednotka starala o ten zbytek o co se nestará megasquirt. Je to hodně bastlení.leon4x4 píše:Předpokládám správně že se pak člověk může rozloučit s totálně všema dalšíma funkcema jako je činnost palubky, abs a podobně ?Lander píše:Já jezdím Megasquirt MS-2 na svém závodním motoru ve swiftu 1298ccm, čtyřklapkové sání... Postavil jsem ho jako stavebnici, naladil. Používám wide band lambda sondu od Techedge.
Lander
Jen ještě abych tu napsal, jak je to složité, před stavbou megasquirtu jsem neměl žádnou zkušenost s pájením elektroniky, zkušenosti s elektrikou motoru mám již velké ze swapu Beams 3sge VVTi do MR2ky, kde bylo hodně úprav elektriky. Megasquirt jsem postavil za 24hodin. Postupoval jsem přesně podle návodu, dělal testy s notebookem jak bylo napsané. Řekl bych že mnohem více práce mi zabrala kabeláž motoru, neboť jsem musel rozplést tu sériovou, zrušit na ní věci co už jsem nepotřeboval a do ní zase zapojist kabeláž megasquirtu, vše udělat tak, aby to vylapadlo vysoce kultivované. Třeba i udělat kabeláž pro vstřiky byla pěkná prácička, v sérii jsou všechny vstřiky pouze v jednom banku, teďka mám dva banky 1a4 a 2a3. Širokopásmová lambda sonda byla mnohem složitější na postavení, i ty testy byly fakt masakr, proměřovat při různých zapojením volty na různých nožičkách na švábech...blééé , ale i tak zase 24hodinová směna a bylo to hotové

Ladění už je věda, sám v tom ještě tápu.... ale vše se dá nastudovat na www.msefi.com nebo z manuálu co jsou na netu...
První motor jsem zlikvidoval na detonační spalování, ale hned také musím napsat, že chyba megasquirtu to není. Zjednodušeně mám v motorech chybu v konstrukci a to malou antidetonanční mezeru. Ale tou se budu zabývat až při stavbě motoru na další sezonu.
Druhy motor nevydržel zase na válcích a pístech, opět konstrukční chyba.
Te´dka mám třetí tak se uvidí.
Je tu však vysoce pravděpodobné, že na příští rok přesedlám na jinou řídící jednotku. Není to z důvodů nespokojenosti s MS, ale z toho, že se rýsuje spolupráce se stavbou závodních motorů, které budou s již vyšší pravděpodobností laděny na brzdě než to bylo v případě Škody Motorsport a vzhledem k tomu, že se těch motorů bude vyvíjet více (již teďka vím o dalších dvou, ale v Nkové specifikaci), tak sjednotíme řídící jednotky.
Takže Megasquirta si nechá pro jiný projekt, například oturbovaná 1,3ka


Lander
PS: uf to jsem se rozepsal... ale snad v reakci na jeden předcházející příspěvek, že tu s MS nemá nikdo zkušenosti.... Teda já s MS nemám zkušenost, já mám MS2, což už je trochu o něčem jiném než MS

LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Jaka nahrada
Jake jednotky budete pouzivat?Lander píše:Neřekl bych, nahrazuje se leda řídící jednotka motoru. Navíc co vím, tak se to dá udělat tak, aby se originál řídící jednotka starala o ten zbytek o co se nestará megasquirt. Je to hodně bastlení.leon4x4 píše:Předpokládám správně že se pak člověk může rozloučit s totálně všema dalšíma funkcema jako je činnost palubky, abs a podobně ?Lander píše:Já jezdím Megasquirt MS-2 na svém závodním motoru ve swiftu 1298ccm, čtyřklapkové sání... Postavil jsem ho jako stavebnici, naladil. Používám wide band lambda sondu od Techedge.
Lander
Jen ještě abych tu napsal, jak je to složité, před stavbou megasquirtu jsem neměl žádnou zkušenost s pájením elektroniky, zkušenosti s elektrikou motoru mám již velké ze swapu Beams 3sge VVTi do MR2ky, kde bylo hodně úprav elektriky. Megasquirt jsem postavil za 24hodin. Postupoval jsem přesně podle návodu, dělal testy s notebookem jak bylo napsané. Řekl bych že mnohem více práce mi zabrala kabeláž motoru, neboť jsem musel rozplést tu sériovou, zrušit na ní věci co už jsem nepotřeboval a do ní zase zapojist kabeláž megasquirtu, vše udělat tak, aby to vylapadlo vysoce kultivované. Třeba i udělat kabeláž pro vstřiky byla pěkná prácička, v sérii jsou všechny vstřiky pouze v jednom banku, teďka mám dva banky 1a4 a 2a3. Širokopásmová lambda sonda byla mnohem složitější na postavení, i ty testy byly fakt masakr, proměřovat při různých zapojením volty na různých nožičkách na švábech...blééé , ale i tak zase 24hodinová směna a bylo to hotové)))
Ladění už je věda, sám v tom ještě tápu.... ale vše se dá nastudovat na www.msefi.com nebo z manuálu co jsou na netu...
První motor jsem zlikvidoval na detonační spalování, ale hned také musím napsat, že chyba megasquirtu to není. Zjednodušeně mám v motorech chybu v konstrukci a to malou antidetonanční mezeru. Ale tou se budu zabývat až při stavbě motoru na další sezonu.
Druhy motor nevydržel zase na válcích a pístech, opět konstrukční chyba.
Te´dka mám třetí tak se uvidí.
Je tu však vysoce pravděpodobné, že na příští rok přesedlám na jinou řídící jednotku. Není to z důvodů nespokojenosti s MS, ale z toho, že se rýsuje spolupráce se stavbou závodních motorů, které budou s již vyšší pravděpodobností laděny na brzdě než to bylo v případě Škody Motorsport a vzhledem k tomu, že se těch motorů bude vyvíjet více (již teďka vím o dalších dvou, ale v Nkové specifikaci), tak sjednotíme řídící jednotky.
Takže Megasquirta si nechá pro jiný projekt, například oturbovaná 1,3ka, kde ty nejvýkonější dosahují k 350 koním
))
Lander
PS: uf to jsem se rozepsal... ale snad v reakci na jeden předcházející příspěvek, že tu s MS nemá nikdo zkušenosti.... Teda já s MS nemám zkušenost, já mám MS2, což už je trochu o něčem jiném než MS))
Re: Jaka nahrada
Sybelle Chalenger B4sbd píše:Jake jednotky budete pouzivat?Lander píše:Neřekl bych, nahrazuje se leda řídící jednotka motoru. Navíc co vím, tak se to dá udělat tak, aby se originál řídící jednotka starala o ten zbytek o co se nestará megasquirt. Je to hodně bastlení.leon4x4 píše: Předpokládám správně že se pak člověk může rozloučit s totálně všema dalšíma funkcema jako je činnost palubky, abs a podobně ?
Jen ještě abych tu napsal, jak je to složité, před stavbou megasquirtu jsem neměl žádnou zkušenost s pájením elektroniky, zkušenosti s elektrikou motoru mám již velké ze swapu Beams 3sge VVTi do MR2ky, kde bylo hodně úprav elektriky. Megasquirt jsem postavil za 24hodin. Postupoval jsem přesně podle návodu, dělal testy s notebookem jak bylo napsané. Řekl bych že mnohem více práce mi zabrala kabeláž motoru, neboť jsem musel rozplést tu sériovou, zrušit na ní věci co už jsem nepotřeboval a do ní zase zapojist kabeláž megasquirtu, vše udělat tak, aby to vylapadlo vysoce kultivované. Třeba i udělat kabeláž pro vstřiky byla pěkná prácička, v sérii jsou všechny vstřiky pouze v jednom banku, teďka mám dva banky 1a4 a 2a3. Širokopásmová lambda sonda byla mnohem složitější na postavení, i ty testy byly fakt masakr, proměřovat při různých zapojením volty na různých nožičkách na švábech...blééé , ale i tak zase 24hodinová směna a bylo to hotové)))
Ladění už je věda, sám v tom ještě tápu.... ale vše se dá nastudovat na www.msefi.com nebo z manuálu co jsou na netu...
První motor jsem zlikvidoval na detonační spalování, ale hned také musím napsat, že chyba megasquirtu to není. Zjednodušeně mám v motorech chybu v konstrukci a to malou antidetonanční mezeru. Ale tou se budu zabývat až při stavbě motoru na další sezonu.
Druhy motor nevydržel zase na válcích a pístech, opět konstrukční chyba.
Te´dka mám třetí tak se uvidí.
Je tu však vysoce pravděpodobné, že na příští rok přesedlám na jinou řídící jednotku. Není to z důvodů nespokojenosti s MS, ale z toho, že se rýsuje spolupráce se stavbou závodních motorů, které budou s již vyšší pravděpodobností laděny na brzdě než to bylo v případě Škody Motorsport a vzhledem k tomu, že se těch motorů bude vyvíjet více (již teďka vím o dalších dvou, ale v Nkové specifikaci), tak sjednotíme řídící jednotky.
Takže Megasquirta si nechá pro jiný projekt, například oturbovaná 1,3ka, kde ty nejvýkonější dosahují k 350 koním
))
Lander
PS: uf to jsem se rozepsal... ale snad v reakci na jeden předcházející příspěvek, že tu s MS nemá nikdo zkušenosti.... Teda já s MS nemám zkušenost, já mám MS2, což už je trochu o něčem jiném než MS))
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Lander ... muzu vedet z ceho je to vstrikovani? GSX 1000R 01-03? ... jen tak pro zajimavost 

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Ano, i když je to originál ze 750tky, ale ty klapky jsou stejné i s 1000vkou. 4*42mm. Jsou svkělé v tom, že se dají ty klapky separovat od sebe, takže jsem zvětšil rozteč mezi nimi o 4mm, pomocí takových malých mezikusůLukaash píše:Lander ... muzu vedet z ceho je to vstrikovani? GSX 1000R 01-03? ... jen tak pro zajimavost

Dalším krokem budou lepší sací hrdla
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
hmm, prave podle tech hrdel jsem tipoval 1000R 

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Lander: a ja sem vosk? 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Sorry, přehlídnul jsem to...PJ píše:Lander: sikulaja to mam tak nejak v oboru, ale asi bych to radsi nechal udelat nekoho jinyho
jinak koukam ze uz si nahodil tu 4klapku, ale ze na tom nemas nejakej airbox nebo jak to mas s privodem studenyho vzduchu? a co to planovany zvyseni objemu na 1,4?
Airbox žádný. Přívod studeného vzduchu??? No musím jet rychle tak aby se co nejvíce motorový prostor ochlazoval... Mám mezeru mezi kapotou a plechem pod předním sklem, takže odvod horkého vzduchu je zajištěn. Navíc mám na svodech už nainstalovanou TermoTec pásku.
A zvýšení objemu na 1,4 (přesněji 1370ccm) se konalo pouze na cca 2 motohodiny. Nechci tu detailněji rozebírat technické komplikace, ale prostě ten motor nefungoval jak má. Takže jsem minulý týden postavil opět čistou 13tku.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kde a za kolik programovatelnou ECU?
Lander: dik za odpoved 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"