Máte někdo zkušenost s pop off ventilem pro turbodiesely???Kde se dá sehnat.Moc jsem nehledal,ale všude mají pro benzín
POP OFF pro JTD
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
POP OFF pro JTD
Nevím jestli to tu někde už není tak se ptám
Máte někdo zkušenost s pop off ventilem pro turbodiesely???Kde se dá sehnat.Moc jsem nehledal,ale všude mají pro benzín
Máte někdo zkušenost s pop off ventilem pro turbodiesely???Kde se dá sehnat.Moc jsem nehledal,ale všude mají pro benzín
AR147 1,9JTD
teď je otázka co máš na mysli jestli POP OFF nebo BOV....je to podstatnej rozdíl..............
POP si můžeš dát na jakejkoliv turbomotor jenže nějak mi uniká jeho funkce když 99% aut má WG...........natoš na seriovim ropákovi........

POP si můžeš dát na jakejkoliv turbomotor jenže nějak mi uniká jeho funkce když 99% aut má WG...........natoš na seriovim ropákovi........
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Mno musel bys mit fakt velky turbo nebo obecne hodne tlacit, potom by v nekterych pripadech mohly nebezpecne narust otacky turba a s nim i tlak (napr. pri poruse WG). Potom je pritomnost POP-OFFu zadouci a vitana. Ale morda stejne urcite myslel BOVKrosmen píše:teď je otázka co máš na mysli jestli POP OFF nebo BOV....je to podstatnej rozdíl..............![]()
![]()
![]()
POP si můžeš dát na jakejkoliv turbomotor jenže nějak mi uniká jeho funkce když 99% aut má WG...........natoš na seriovim ropákovi........![]()
![]()
![]()
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
WG ti obmedzuje mnozstvo spalin ktore prechadzaju turbomKrosmen píše:teď je otázka co máš na mysli jestli POP OFF nebo BOV....je to podstatnej rozdíl..............![]()
![]()
![]()
POP si můžeš dát na jakejkoliv turbomotor jenže nějak mi uniká jeho funkce když 99% aut má WG...........natoš na seriovim ropákovi........![]()
![]()
![]()
pop off odpusta nad maximalny tlak.
dosledok podobny ale nie uplne rovnaky
Re: POP OFF pro JTD
Kdybych tomu rozuměl tak to sem nedávám a jak je to s tím BOV do JTD...
a co je to WG???
a co je to WG???
AR147 1,9JTD
Re: POP OFF pro JTD
BOV na naftaka je podle meho nazoru tezko pouzitelny. Jak psal Spit, je to ovladany rozdilem podtlaku pred klapkou a za ni - a dyzl jaksi nema klapku, chybi tudiz a ty dve odlisny hodnoty. Pokud ti jde jen o efekt, kup si jeste falesny nasavace na kapotu a svitici ostrikovace, je to stejna zhovadilost, jako montovat BOV jen aby ti to sycelo a podle me to udela opravdu jen debil, nic proti tobemorda píše:Kdybych tomu rozuměl tak to sem nedávám a jak je to s tím BOV do JTD...
a co je to WG???
Wastegate je obtok kompresorove casti turba, proudi tudy plyny v pripade, ze chces omezit turbo (napr. pri prekroceni nastaveneho max. plniciho tlaku). Viz. obrazek - WG je nalevo.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: POP OFF pro JTD
Bov - Blow off valve
pov - pop off valve
WG - wastgate
BoV odpusta vlastne "tlakovu vlnu" ktora vznikne prudkym zavretim skrtiacej klapky - diesel klapku nema, bov pri diesly nema zmysel
pop off - udrzuje maximalny plniaci tlak na urcitej hodnote. ak je pretlak v sani vyssi, tak ho upusti. sluzi myslim hlavne ochrana motoru
wg - obtok vyfukovych plynov. reguluje otacky turba. tym vlastne aj plniaci tlak, ale taktiez sluzi ako ochrana turba, aby sa netocilo mooc rychlo.
vgt turba maju regulaciu tlaku vyriesenu myslim inac.
ak sa pletem, opravte ma
pov - pop off valve
WG - wastgate
BoV odpusta vlastne "tlakovu vlnu" ktora vznikne prudkym zavretim skrtiacej klapky - diesel klapku nema, bov pri diesly nema zmysel
pop off - udrzuje maximalny plniaci tlak na urcitej hodnote. ak je pretlak v sani vyssi, tak ho upusti. sluzi myslim hlavne ochrana motoru
wg - obtok vyfukovych plynov. reguluje otacky turba. tym vlastne aj plniaci tlak, ale taktiez sluzi ako ochrana turba, aby sa netocilo mooc rychlo.
vgt turba maju regulaciu tlaku vyriesenu myslim inac.
ak sa pletem, opravte ma
Re: POP OFF pro JTD
Beaver píše:BOV na naftaka je podle meho nazoru tezko pouzitelny. Jak psal Spit, je to ovladany rozdilem podtlaku pred klapkou a za ni - a dyzl jaksi nema klapku, chybi tudiz a ty dve odlisny hodnoty. Pokud ti jde jen o efekt, kup si jeste falesny nasavace na kapotu a svitici ostrikovace, je to stejna zhovadilost, jako montovat BOV jen aby ti to sycelo a podle me to udela opravdu jen debil, nic proti tobemorda píše:Kdybych tomu rozuměl tak to sem nedávám a jak je to s tím BOV do JTD...
a co je to WG???![]()
Wastegate je obtok kompresorove casti turba, proudi tudy plyny v pripade, ze chces omezit turbo (napr. pri prekroceni nastaveneho max. plniciho tlaku). Viz. obrazek - WG je nalevo.
To srovnání je docela přísný
AR147 1,9JTD
Re: POP OFF pro JTD
Pro me ne - imitace jako imitacemorda píše:To srovnání je docela přísný
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: POP OFF pro JTD
Takže,abych to nějak shrnul POP OFF ventil je u JTD motoru s výkonem 140koní a serivým turbem zcela zbytečný,když ho tam nechci mít jen pro to csss při přeřazení???
AR147 1,9JTD
Re: POP OFF pro JTD
Nectes co piseme - POP OFF ventil funguje jako ten na papinaku (kdyz ti moc naroste tlak, ufoukne ho pryc). U tebe by se ten ventil zcela pravdepodobne nikdy neotevrel. BLOW OFF je ten, co zasyci (jestli je to varianta s odfukem do atmosfery) kdyz preradis, aby odpustil vzduch, ktery se nahromadi pred ZAVRENOU SKRTICI KLAPKOU (kterou ty nemas a proto se vzduch o ni nemuze zarazit). Tento ventil zase na dyzl nejde dost dobre zapojit, protoze jak jsem psal, nemas k dispozici ten rozdil podtlaku pred klapkou a za klapkou.morda píše:Takže,abych to nějak shrnul POP OFF ventil je u JTD motoru s výkonem 140koní a serivým turbem zcela zbytečný,když ho tam nechci mít jen pro to csss při přeřazení???
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
BOV na diesely se dela a prodavaj to dokonce na www.autodoplnky.cz ale je to celkem rana, je to ovladane elektronikou...
Efekt? Jen zvukovy...
Efekt? Jen zvukovy...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
docela i pochybuju o nějakym zvukovim efektu když nemá klapku tak se nemá kde tlak vzduchu hromadit neb pořád de do válců.....zvuk bude ale ne rozhodně jako u benzína.....
btw mazda nafta co se dávala do vitar L4 má klapku sání...dokonce dvě............

btw mazda nafta co se dávala do vitar L4 má klapku sání...dokonce dvě............
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
To je taky těžký říct takhle paušálně - záleží na tlaku vzduchu a jeho množství.Krosmen píše:docela i pochybuju o nějakym zvukovim efektu když nemá klapku tak se nemá kde tlak vzduchu hromadit neb pořád de do válců.....zvuk bude ale ne rozhodně jako u benzína.....
btw mazda nafta co se dávala do vitar L4 má klapku sání...dokonce dvě............![]()
![]()
BOV na TDi je v podstatě elektronicko-pneumaticky ovládaná díra v sacím traktu - koncový spínač na plynovým pedálu, nebo řídící elektronika přepne solenoid a ten pustí do VAC přípojky na BOV podtlak z vývěvy. U "lepších" BOV na TDi se dá nastavit délka sepnutí solenoidu (doba otevření díry) atd... Nestane se ale nikdy nic jiného, než že ujde tlak, který by měl jít do motoru. Seřizování elektroniky pak má pouze jeden význam - aby to motoru vadilo co nejméně.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
