Setrvačník
Moderátor: Zemi
Setrvačník
Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.
Honda Civic 1,6 ESi
Re: Setrvačník
Vyser se na staceni, kup Fidanzu.Civi píše:Chtěl bych nechat ztočit setrvačník na mé Hondici,prosím o radu kde to v Praze dělají ze všim všudy(demontáž,ztočení,vyvážení,montáž).Díky.
http://www.titanmotorsports.com/fiflforhoci9.html
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Setrvačník
jj pokud bys měl o ni zájem tak s eozvi
zrovinak mi dve jdou do CR, sice ne na tve auto ale mohu hodit do další zásilky.

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Setrvačník
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:22, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Setrvačník
Taboo : spatná zkušenost? - mužeš nejak přiblížit, a případne doporučit jinou značku??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Setrvačník
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 01:22, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Setrvačník
Taboo : Thanx
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Pokud chces riskovat, ze ti ten upravenej rupne...Civi píše:Je v Praze nějaká firma která upravuje ten origo????

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník
A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly...
A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník
Tak přesně tohle jsou důvody, proč jsem se do setrváků zatím nepustil a ještě hodně dlouho nepustím! Mám z jejich namáhání docela strach...Taboo píše:Fidanza pouziva pet rozdilnych materialu s rozdilnou roztazitelnosti. Pred lety byly s jejich flywheels problemy s tim, ze ty locating pins pritlacneho talire casto vypadavaly. Co je u aluminum flywheels s jednodilnou ocelovou plochou problemem je to, ze ta plocha se po case zacne teplem vlnit (i presto, ze je k tomu setrvacniku prichycena nekolika srouby). Co si hodne lidi neuvedomuje (protoze to nejde videt) je, ze ten setrvacnik a pritlacny talir jsou mnohdy treba pri delsim zavode na nejakem technickem okruhu rozpaleny do cervena. Co se tyka chrome-moly setrvacniku, nektere jsou tak tenke (napriklad JUN), ze nestaci to teplo ucinne absorbovat a po jejich sundani clovek muze videt stopy jejich prehrivani i na jejich druhe strane.Idaho píše:Taboo : spatná zkušenost? - mužeš nejak přiblížit, a případne doporučit jinou značku??
Pokud chcete hlinikovy setrvacnik, tak jeho ocelova treci plocha by mela byt rozdelena (segmented), aby mela moznost se patricne roztahovat bez vlneni. Takovy setrvacnik dela treba RPS. Pokud chcete chrome-moly setrvacnik, tak ACT StreetLite (ne ProLite). Cim vic pujdete s tou hmotou materialu dolu, tim snadneji se ten setrvacnik nude prehrivat a zacne praskat.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
no..ja mel upravenej setrvacnik v aute uz kdyz sem ho koupil a zatim drzi 
ale kdyz to porovnam s motorem bez tyhle upravy...tak davat meziplyny je s timhle fakt radost

ale kdyz to porovnam s motorem bez tyhle upravy...tak davat meziplyny je s timhle fakt radost

Tie Fighter: Prelude 4G 1996/ 4WS/ 2,2VTEC/ 196k/ air intake system/ odlehceny setrvacnik/ stavitelny podvozek KONI/ Brembo kotouce/ laděnej výfuk/ černá metla/DUNLOP SP Sport 9000/225/17" 

jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.
Ja si ted na svoji S2000 koupil setrvacnik a spojku od Spec. Je na nem Spec logo, prisel ve Spec krabici.
Po vybaleni koukam, zpracovani napadne podobne Fidanze.
Vaha shodna s Fidanzou.
Mimo vygravirovanyho loga Spec je to podle me to samy co jsem dostal predtim jako Fidanza, tim si jsem jisty.
Pisu to proto, ze si myslim ze tyhle famy co se siri mezi lidma jsou proste nepodlozeny. VETSINA tech tuning sra*ek co si kupujete je cina nebo taiwan, jak jsem se ted presvedcil i nektere velice zname a renomovane znacky si nechavaji svoje podvozky, vyfuky, svody, sani nebo carbon dily vyrabet v cine nebo taiwanu, pouze se na to bouchaji jina loga.
Mam z veletrhu Mechanika 2006 v nemecku nekolik kontaktu na firmy, ktere ve svem vyrobnim programu maji komponenty jako spojky - vyrabeji jeden typ pro 3 znacky, ktere si na ne placaji svoje loga a odlisuji je barvou. Ta sama firma vyrabi podvozky, ty samy podvozky lze koupit na trhu od 2 firem. Lisi se jen barvou... Nemluvim o replikach... jsou to ty samy dily.
Vsechno je to o penezich, a pokud nekdo prohlasi ze je tohle za 300$ spatny a ze misto toho by si koupil neco super japan znacky za 1000$, mel by si uvedomit, ze zalezi taky na financni strance.

Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.
Ja si ted na svoji S2000 koupil setrvacnik a spojku od Spec. Je na nem Spec logo, prisel ve Spec krabici.
Po vybaleni koukam, zpracovani napadne podobne Fidanze.
Vaha shodna s Fidanzou.

Mimo vygravirovanyho loga Spec je to podle me to samy co jsem dostal predtim jako Fidanza, tim si jsem jisty.
Pisu to proto, ze si myslim ze tyhle famy co se siri mezi lidma jsou proste nepodlozeny. VETSINA tech tuning sra*ek co si kupujete je cina nebo taiwan, jak jsem se ted presvedcil i nektere velice zname a renomovane znacky si nechavaji svoje podvozky, vyfuky, svody, sani nebo carbon dily vyrabet v cine nebo taiwanu, pouze se na to bouchaji jina loga.
Mam z veletrhu Mechanika 2006 v nemecku nekolik kontaktu na firmy, ktere ve svem vyrobnim programu maji komponenty jako spojky - vyrabeji jeden typ pro 3 znacky, ktere si na ne placaji svoje loga a odlisuji je barvou. Ta sama firma vyrabi podvozky, ty samy podvozky lze koupit na trhu od 2 firem. Lisi se jen barvou... Nemluvim o replikach... jsou to ty samy dily.
Vsechno je to o penezich, a pokud nekdo prohlasi ze je tohle za 300$ spatny a ze misto toho by si koupil neco super japan znacky za 1000$, mel by si uvedomit, ze zalezi taky na financni strance.

Rekl bych, ze Taboo to ma uz casem vyzkouseny a nevidim duvod mu neverit. Patrne jsi setrvacnik na Honde zatim jeste netrapil dostatecneH-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
Proc se ptam.
Jedna Fidanza mi tady uz jezdi 2 roky a je v pohode.
Druhou na S2000 davali pred pul rokem a taky neni problem.

Jinak to, ze se v Cine vyrabi hafo veci je znama vec. Firmy co tam nechavaji vyrobit velky objemy zbozi tam ale vzdycky maji cloveka co dohlizi na kvalitu, aby to Cinani nesidili. Takze problem neni v tom, kde to je vyrobeny, ale v technologii.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
je mi jedno co Ty bys rekl....
Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.
chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout

Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.
chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout

Mno Taboo ma neco, co bys nazval "tuningovou firmou" v USA, se specializaci na Mysaky. Tyhle dily mu uz rukama prochazi roky. Pochopitelne nemuzu mluvit za nej, proto rikam jen muj nazor.H-Honza píše:je mi jedno co Ty bys rekl....![]()
Tenhle Tvuj pohled na vec je pro me zcestny.
Myslim ze nemusi byt ucelem montaze prave treba odlehceneho setrvacniku to, ze chci auto honit po okruhach nebo jezdit sprinty, zajima me normalni pouziti nebo sportovni jizda.
chci vedet jak na to Taboo prisel.
Jestli ze zkusenosti, nebo to nekde cetl, nebo mu to nekdo rekl.
Moje informace se lehce lisi.
Mam tu poptavku na dalsi 2 setrvaky, a nechci si nabehnout
Souhlasil bych s tim, ze pokud nebudes mit v planu zhavit setrvak doruda, pak i Fidanza splni svuj ucel bezchybne. Jakmile ale budes casto a tvrde radit, dostane setrvak poradnej tepelnej zahul. V tom okamziku bych pro jistotu sahnul po RPS.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
hej to ja taky rikam o toyoteBeaver píše:Preplnujete nebo spise jdete atmosferickou cestou ? Tak jako tak se obecne Honda bere jako vyrobce vysokootackovych motoru a majitele Hondy tim obvykle radi argumentuji - zpravidla oblibenym vyrokem typu "tam kde ty mas omezovac, Honda zacina casovat ventily". Z tohoto uhlu pohledu pak docela chapu snahu odlehcovat rotujici a pohyblive casti a umoznit tomu motoru dostat se rychle do vysokych otacek, kde ma svoje maximum krouticiho momentu (a ted mozna kecam a ani ho tam nema...). Ne ze by to tedy motory s mnohem nizsi red line nevyuzily taky, ale obcas mi prijde, ze upravy Hond smeruji k tomuhle cili.Taboo píše:Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.

Polozil jsem jasne a slusne otazku.Taboo píše:Pokud se chces na neco zeptat aniz chces vyvolavat flamewar, poloz sve otazky ve slusne, inteligentni a ne rado-by ponizujici forme. Uvedom si, prosim, ze nikdo nema zadnou povinnost s tebou neco sdilet anebo potrebu ti neco dokazovat jen proto, ze ty chces. Mne k tomu navic jeste chybi duvod a osobni zajem, pro ktere bych byl ochoten obetovat cast sveho casu...H-Honza píše:jen by me zajimalo kde na tohle Taboo prisel, kde to vycetl... aniz chci vyvolavat flamewar...
![]()
Tp Beaver:
Malym "tajemstvim" (aspon tady) je, ze pracujeme mnohem vice na Hondach, nez kterychkoliv jinych znackach.
Pokud cekas ze Te budu prosit abys mi osvetlil svoje nazory, jsi mimo.
Jestli mas cas tu sirit zpravy o tom ze tohle je spatny a nebrat, mel bys najit i trochu casu napsat jak jsi k tomu prisel.
Diky

Re: Setrvačník
na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly...A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Setrvačník
Snad honda-tech.com ? Nevim presne a nechci kecat. Jen vim ze to bylo v zahranici.H-Honza píše:na jakych forech si videl nekoho hanet fidanzu??Zemi píše:A proc to vubec chces? Naprosto k hovnu uprava na seriovym motoru... Kamos si ho nechal stocit tak ze mu vymlel ojnicni saly...A na tu fidanzu jsem taky neslysel moc chvaly po zahranicnich forech... Investuj radsi do vacky... Mas VTEC tak proc toho nevyuzit...
Chodim na ruzny Honda fora, vcetne S2000 for, kdyz jsem shanel setrvak patral jsem po informacich o Fidanze a prochazel jsem je a nikde jsem nic takovyho necetl


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Zna nekdo setrvaky NUMBER #1 ? Material ocel, jak jsou na tom s kvalitou. Ocel mi prijde lepsi material pro setrvacnik nez ruzne slitiny hliniku.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.