Co říkáte na tyto laděné svody?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Az ted jsem si vsiml ze narust 10-15PS... LOLMEGA...
Jinac jsem slepej nebo tam nepisou jakej to ma prumer atd? To mluvi samo za sebe...
Jinac jsem slepej nebo tam nepisou jakej to ma prumer atd? To mluvi samo za sebe...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Jj už jsem to zminovalMarauderZ28 píše:nejlepší, že tyto svody z německa jsou import z USA)))

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.

Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.

Live4Ride Syndicate
Až tak po hlavě do toho nejdu. A ani si nemyslím, že by to u mého motoru mělo smysl.Sly píše:A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.
Jde mi předeším o vzhled a o to aby nějaké špatně udělané svody nezhoršily jízdní vlastnosti.
Honda Civic EG4
To nemas chromovy ani lesteny pyco, to neni tuning. To na Oktavce TDi po chipu to s chromovyma tahne vocpoda pycoSly píše:A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.
...img...



Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Pak mě ještě zaujaly tyto svody
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5721
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5719
Které jak fungují, jaký je mezi nimi rozdíl?
U těch 4-1 mi vadí chybějící držák výfuku vzadu. Ty 4-2-1 ho mají, ale zase nemají otvor pro lambdu vepředu ale vzadu.
Ach jo, pak si má člověk vybrat......
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5721
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5719
Které jak fungují, jaký je mezi nimi rozdíl?
U těch 4-1 mi vadí chybějící držák výfuku vzadu. Ty 4-2-1 ho mají, ale zase nemají otvor pro lambdu vepředu ale vzadu.
Ach jo, pak si má člověk vybrat......

Honda Civic EG4
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Proč jsou ty první ee.....Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej

Honda Civic EG4
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi.Petr78 píše:Proč jsou ty první ee.....Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Ty ho vůbec nečteš. On napsal " Jde mi předeším o vzhled "Zemi píše:Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi.Petr78 píše:Proč jsou ty první ee.....Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanejJa nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.

Takže ho vůbec neřeš ať si koupí třeba skleněné.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Díky, přesně tohle jsem chtěl slyšetZemi píše:Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi.Petr78 píše:Proč jsou ty první ee.....Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanejJa nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.

Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil.

Honda Civic EG4
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Fakt "věcný" příspěvekAnděl píše:Ty ho vůbec nečteš. On napsal " Jde mi předeším o vzhled "Zemi píše:Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi.Petr78 píše: Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanejJa nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.
Takže ho vůbec neřeš ať si koupí třeba skleněné.

Já jsem to myslel tak, že není prioritní Performance, ale vzhled. Zároveň, ale nechci do auta namontovat díl kterej bude mít horší vlastnosti než seriovej.
Prostě ty svody musí pěkně vypadat (leštěný nerez) a NESMÍ ubrat výkon/zhoršit jízdní vlastnosti motoru.
Kapišto????
Honda Civic EG4
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Tim jsem myslel "jdi do 4-1".Petr78 píše:Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil.


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemajZemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?



Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Tak u nich bych chtel kupovat pisty, vacky, ojnice, svody atd... To bych se pak asi ani nerozjel pac bych lezel predkem na Zemi.H-Vtec píše:myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemajZemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1763 a nebo vstřikovací lišta 4kg?
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1762 To by muselo všechno bejt z kuva pořádnýho ingotu

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Ma zkusenost zni, nech si udelat, pripadne kup komplet cat-back od stejneho vyrobce. Stred, ci konec ve spatnem stavu zhorsi dobry dojem z mozna i kvalitnich svodu.
Live4Ride Syndicate
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Jo jasný, už to chápu. To máš pravdu že Honda se musí točit, točit , točit.....Zemi píše:Tim jsem myslel "jdi do 4-1".Petr78 píše:Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil.U Hondy asi fakt nema smysl honit nejaky ten kroutak vespod... Vsechno to chce nahnat pekne na spici.
Takže 4-1 je jasná volba.
Díky moc za rady

Honda Civic EG4
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Jo, ty váhy jsou opravdu jenom aby tam bylo něco napsaný. Ptal jsem se na to. Třeba u svodů mají napsanou váhu 15 Kg ale ve skutečnosti váží 5 Kg.H-Vtec píše:myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemajZemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno?http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1763 a nebo vstřikovací lišta 4kg?
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1762 To by muselo všechno bejt z kuva pořádnýho ingotu
Honda Civic EG4
Re: Co říkáte na tyto laděné svody?
Na tom něco bude, chlape......Sly píše:Ma zkusenost zni, nech si udelat, pripadne kup komplet cat-back od stejneho vyrobce. Stred, ci konec ve spatnem stavu zhorsi dobry dojem z mozna i kvalitnich svodu.

Honda Civic EG4