Co říkáte na tyto laděné svody?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Zemi »

Az ted jsem si vsiml ze narust 10-15PS... LOLMEGA...

Jinac jsem slepej nebo tam nepisou jakej to ma prumer atd? To mluvi samo za sebe...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Idaho »

MarauderZ28 píše:nejlepší, že tyto svody z německa jsou import z USA :o))))
Jj už jsem to zminoval :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

A do USA z číny :D

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.

Obrázek
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Sly píše:A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.

Obrázek
Až tak po hlavě do toho nejdu. A ani si nemyslím, že by to u mého motoru mělo smysl.
Jde mi předeším o vzhled a o to aby nějaké špatně udělané svody nezhoršily jízdní vlastnosti.
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Sly píše:A co takhle nechat si udelat svody na zakazku? Ja mel driv 4-2-1 DC Sports a zmena k lepsimu (nastesti ani k horsimu) se za spousty penez nekonala. Fakt je ten, ze zbytek potrubi byl v zalostnem stavu a koncove monstrum vazilo temer 15kg.
Na zakazkovy cat-back system doporucuji Juru Doupovce z Manerova. Tady jsou me soucasne 4-1 Nellospeed. Bohuzel lepsi foto nemam.

...img...
To nemas chromovy ani lesteny pyco, to neni tuning. To na Oktavce TDi po chipu to s chromovyma tahne vocpoda pyco :lol: :lol: :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

Pak mě ještě zaujaly tyto svody
http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5721

http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=5719

Které jak fungují, jaký je mezi nimi rozdíl?
U těch 4-1 mi vadí chybějící držák výfuku vzadu. Ty 4-2-1 ho mají, ale zase nemají otvor pro lambdu vepředu ale vzadu.
Ach jo, pak si má člověk vybrat...... :(
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Zemi »

Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej :(
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Zemi »

Petr78 píše:
Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej :(
Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi. :D Ja nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Anděl »

Zemi píše:
Petr78 píše:
Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej :(
Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi. :D Ja nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.
Ty ho vůbec nečteš. On napsal " Jde mi předeším o vzhled " :D
Takže ho vůbec neřeš ať si koupí třeba skleněné. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

Zemi píše:
Petr78 píše:
Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej :(
Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi. :D Ja nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.
Díky, přesně tohle jsem chtěl slyšet :D

Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil. :?
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

Anděl píše:
Zemi píše:
Petr78 píše: Proč jsou ty první ee.....
A proč se dělají 4-1 i 4-2-1 ? Tam musí být rozdíl ve vlastnostech. A jde mi právě o to, jaký je ten rozdíl.
Čekal jsme, že se tady objeví nějaký konstruktér nebo student průmyslovky a že mi řekne něco okolo teorie svodů.
Pak jsem taky čekal že tu bude víc lidí jako ty s praktickými zkušenostmi, ale asi u nás nikdo nemá na autě laděné svody....
Jsem docela zklamanej :(
Cece co chces slyset? Tak ja dam praktickej priklad... Kolega Sly kdysi koupil svody od DC za x tisic konstrukce 4-2-1. Nepoznal rozdil a tusim ze casomira na 400m to tak nak potvrdila... Proto ma dnes 4-1 asi. :D Ja nasadil svody OTTO 4-1 a cas se posunul o vice jak 0,5s dolu... Coz je asi jasny... Mame motor D16A9 1,6 16V DOHC v serii 131PS... Ja mam zaryto - 4-2-1 jsou kompromis stredu + vysek (rozumej vykonu)... 4-1 prevazne vysek... Takze kdyz chces mit trochen lepsi zatah ve strednich otackach kup si 4-2-1... Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu... Takze muj verdikt opetovne 4-1.
Ty ho vůbec nečteš. On napsal " Jde mi předeším o vzhled " :D
Takže ho vůbec neřeš ať si koupí třeba skleněné. :wink:
Fakt "věcný" příspěvek :(

Já jsem to myslel tak, že není prioritní Performance, ale vzhled. Zároveň, ale nechci do auta namontovat díl kterej bude mít horší vlastnosti než seriovej.
Prostě ty svody musí pěkně vypadat (leštěný nerez) a NESMÍ ubrat výkon/zhoršit jízdní vlastnosti motoru.
Kapišto????
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Zemi »

Petr78 píše:Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil. :?
Tim jsem myslel "jdi do 4-1". :D U Hondy asi fakt nema smysl honit nejaky ten kroutak vespod... Vsechno to chce nahnat pekne na spici. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
H-Vtec
Příspěvky: 681
Registrován: 25 pro 2004 02:24
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od H-Vtec »

Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemaj :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1763 a nebo vstřikovací lišta 4kg? :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1762 To by muselo všechno bejt z kuva pořádnýho ingotu :smich:
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Zemi »

H-Vtec píše:
Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemaj :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1763 a nebo vstřikovací lišta 4kg? :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1762 To by muselo všechno bejt z kuva pořádnýho ingotu :smich:
Tak u nich bych chtel kupovat pisty, vacky, ojnice, svody atd... To bych se pak asi ani nerozjel pac bych lezel predkem na Zemi. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Sly »

Ma zkusenost zni, nech si udelat, pripadne kup komplet cat-back od stejneho vyrobce. Stred, ci konec ve spatnem stavu zhorsi dobry dojem z mozna i kvalitnich svodu.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

Zemi píše:
Petr78 píše:Jo, a jak jsi myslel tohle: "Coz je k hovnu pac Honda ma vespod (pokud to neni Bseries nebo DOHC Dseries) zakopanou mrtvolu..."
To jsem nějak nepochopil. :?
Tim jsem myslel "jdi do 4-1". :D U Hondy asi fakt nema smysl honit nejaky ten kroutak vespod... Vsechno to chce nahnat pekne na spici. :D
Jo jasný, už to chápu. To máš pravdu že Honda se musí točit, točit , točit.....
Takže 4-1 je jasná volba.
Díky moc za rady 8)
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

H-Vtec píše:
Zemi píše:Ja bych si nevybral ani jedny, ale kdyz uz tak asi ty druhy 4-2-1... Ty prvni jsou ee... Jinak 15kg docela mazec. Ty moje byvaly OTTO mely snad 5kg... A tu pozici lambdy bych fakt neresil. Proc by to jinak takhle vyrabeli kdyby to bylo tak nahovno? :wink:
myslim že ty váhy co tam píšou sou jenom jenom aby tam něco napsaly,protože když se podíváte jinam tak třeba tyhle vačkoví kola asi fakt 8kg nemaj :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1763 a nebo vstřikovací lišta 4kg? :lol: http://www.carstylingtuning.com/scripts ... p?IDZ=1762 To by muselo všechno bejt z kuva pořádnýho ingotu :smich:
Jo, ty váhy jsou opravdu jenom aby tam bylo něco napsaný. Ptal jsem se na to. Třeba u svodů mají napsanou váhu 15 Kg ale ve skutečnosti váží 5 Kg.
Honda Civic EG4

Uživatelský avatar
Petr78
Příspěvky: 155
Registrován: 19 čer 2005 15:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Co říkáte na tyto laděné svody?

Příspěvek od Petr78 »

Sly píše:Ma zkusenost zni, nech si udelat, pripadne kup komplet cat-back od stejneho vyrobce. Stred, ci konec ve spatnem stavu zhorsi dobry dojem z mozna i kvalitnich svodu.
Na tom něco bude, chlape...... 8)
Honda Civic EG4

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“