Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 lis 2006 19:06
Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/
jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek

http://www.slcustom.cz/
jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek

mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/
jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 lis 2006 19:06
Jaké má AIR RIDE a LOW RIDE klady a zápory?mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/
jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.

-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 lis 2006 19:06
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.tuning_master píše:Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).
Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.

-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 lis 2006 19:06
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?
Thx za odpověď
Thx za odpověď
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
tak se mně zdá že se v tom nějak moc vyznáš, řekl bych že nás tady vodíš za nostuning_master píše:A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?
Thx za odpověď
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.Velbloud píše:Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.tuning_master píše:Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).
Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 lis 2006 19:06
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Jakej máš email?shagy píše:Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.Velbloud píše:Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.tuning_master píše:Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).
Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolechIdaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europemobyz píše:lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolechIdaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??

To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
proste hovadina co je k ničemu
( lowrider )
vzduchovej podvozek ješte dokážu pochopit že si to nekdo udělá kvuli pohodlí...

vzduchovej podvozek ješte dokážu pochopit že si to nekdo udělá kvuli pohodlí...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
...a to se vyplatimobyz píše:lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolechIdaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??


wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe![]()
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..bob ash píše:Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe![]()
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...
O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..
O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dvebob ash píše:Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..
O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve
O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.
Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
To jo tam mistni Miguelove a Rodrigezove ale tahali uz bezceny americky vraky, nakladali je zavazim a tahali po zemi az litaly jiskry aby pritahli co nejvetsi pozornost, myslim to bylo nejaky to klasicky mercurybob ash píše:Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve
O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.
Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.
- Přílohy
-
- black.jpg (26.44 KiB) Zobrazeno 1736 x
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.
V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.
V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
Speed kills. Drive Ford and live forever.
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
a dnes vznika kategorie nagelovanejch Hot Roderu se seriovym motorem co jim to ale hovno jede..bob ash píše:S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.
V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
Jsem srdcem mexikan...

Ale stejne je to strasne zajimava historie
Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?
bob ash :smekám před tvejma znalostma....