Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

tuning_master
Příspěvky: 6
Registrován: 21 lis 2006 19:06

Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od tuning_master »

Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?


Díky za odpověď

mazda323
Příspěvky: 61
Registrován: 26 led 2005 13:35

Příspěvek od mazda323 »

se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Příspěvek od remix »

mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:
8)
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

tuning_master
Příspěvky: 6
Registrován: 21 lis 2006 19:06

Příspěvek od tuning_master »

mazda323 píše:se jukni sem:
http://www.slcustom.cz/

jinak air ride = vzduchový podvozek a low ride je hydraulický podvozek
:lol:
Jaké má AIR RIDE a LOW RIDE klady a zápory?

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Velbloud »

Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

tuning_master
Příspěvky: 6
Registrován: 21 lis 2006 19:06

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od tuning_master »

Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?

Uživatelský avatar
noreking
Příspěvky: 3840
Registrován: 28 říj 2005 19:57
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noreking »

Low rider muze i skakat...airride nee.... :D
HONDA CIVIC 8G

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Velbloud »

tuning_master píše:
Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

tuning_master
Příspěvky: 6
Registrován: 21 lis 2006 19:06

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od tuning_master »

A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?

Thx za odpověď

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Jardafox »

tuning_master píše:A když budu mít 2 hydraulické pumpy tak musím 1. pumpu namontovat do motorového prostoru a 2. pumpu namontovat do prostoru kufru nebo můžu dát všech 2 pumpy do kufru a akorát vést k nápravám hadice?

Thx za odpověď
tak se mně zdá že se v tom nějak moc vyznáš, řekl bych že nás tady vodíš za nos
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
shagy
Příspěvky: 51
Registrován: 01 kvě 2005 11:25
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od shagy »

Velbloud píše:
tuning_master píše:
Velbloud píše:Oboje je pouze na efekt... na jízdní vlastnosti je to naprd.
Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info

tuning_master
Příspěvky: 6
Registrován: 21 lis 2006 19:06

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od tuning_master »

shagy píše:
Velbloud píše:
tuning_master píše:Ale já jsem myslel jaký má výhody LOW RIDE oproti AIR RIDU?
Air Ride je vzduchový podvozek: tzn místo pružin máš vzduchový vaky který si nafukuješ a upouštíš a tím šteluješ jen výšku vozidla.

Low Ride, jak už ti tu psali, je hydraulický podvozek - de fakto zvedání různých částí auta i na dálku (dle typu).

Výhody? každý je na jiný použití a obojí je na ježdění naprd, je to pouze na předvádění před obecenstvem.
Jestli chceš radit, tak by podle mě bylo lepší nejdřív o tom něco vědět.
tuning_master - Písni otázky na maila pošlu ti více info
Jakej máš email?

Uživatelský avatar
shagy
Příspěvky: 51
Registrován: 01 kvě 2005 11:25
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od shagy »


Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Idaho »

sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od mobyz »

Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Gusto »

mobyz píše:
Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Idaho »

proste hovadina co je k ničemu :D ( lowrider )

vzduchovej podvozek ješte dokážu pochopit že si to nekdo udělá kvuli pohodlí...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Lukaash »

mobyz píše:
Idaho píše:sem si vždycky myslel že low raider je proste maximálně sníženej ( třeba i za pomoci speciálníjho podvozku ) - ale v podstate pevnej zatímco airraider je vzduchovej podvozek s promnělivou světlou výškou, jak to teda je??
lowrider je taky stavitelnej, akorat ze daleko rychleji, muzes jit treba uplne nazem a pak hned vyskocit do max vysky.. problem je ze auto se pri normalni jizde chova "jako na vode" takze neuveritelne plave, vyhodou je kdyz mas pak stavitelny kazdy kolo nebo napravu zvlast, to pak muzes jezdit i po trech kolech :lol:
...a to se vyplati 8)

:lol:

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

lowrider je už logicky tvrdý jako kámen protože je to hydraulický systém a ten jen tak něco nepustí když je pod tlakem.Air ride je na prd.
Já osobně bych si lowridera klidně pořídil 8)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od bob ash »

Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.

A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od mobyz »

bob ash píše:
Gusto píše:
Nemas pravdu v tom, ze lowrider plave. Naopak - v jazditelnej vyske je tvrdy ako kamen a vytrasie ti aj plomby zo zubov. Makky je len uplne tesne pri zemi, ale to je vyska akurat tak na parkovanie - urcite nie na jazdenie vo vychodnej europe :D
To su aspon moje osobne skusenosti, rovnake s dvojpumpovym aj stvorpumpovym systemom.
Co já vím, tak kamarád co má tu Impalu, která kdysi byla lowrider, si stěžoval právě že to plave. Možná to k tomu bylo ještě tvrdý, to nevím, ale prostě výsledkem jsou jízdní vlastnosti nahovno.

A mě na lowriderech vadí ještě jedna věc - je to hrozný kurvení auta. Stál jsem vedle '65 Impaly se čtyřpumpovým systémem, která se zvedala jedním kolem do vzduchu a dělala podobný hovadiny. Linuly se z toho příšerný zvuky a přál bych vám vidět, jak se chovaly spáry mezi plechama...
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od bob ash »

mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od mobyz »

bob ash píše:
mobyz píše:
ja sem teda nikdy v lowrideru nejel, jenom vychazim z toho co psal Bart kterej mel jednickovej golf s hydraulikou a psal ze to hrozne plavalo, tak nevim..

O tom kurveni je to jasny, ale nekdo kurvi auto na sprintech, nekdo na okruhum, to uz je kazdyho vec.
Jen mne prijde sympatictejsi kdyz si nekdo postavi lowridera kteryho si vypypla do posledniho detailu a jezdi s nim na vystavu, precejenom lowrider uz je nejaka kultura a ma svuj smysl nez kdyz si nekdo na 1.2htp nahaze plasty kridla kola a vsechny ty hovadiny aby to auto vypadalo jako nejvetsi zavodak
Sprinty a okruhy zdaleka nekurvěj auto tak jako lowrider. Na sprintech se opotřebovává motor a pohonný ústrojí, na okruzích ještě podvozek. To se dá vyměnit a všechny díly se na to vyráběj.
Na lowrideru jde do prdele karoserie, což mě u aut jako jsou starý Impaly a podobný věci docela mrzí. To auto se ohejbá jak prase a ta kastle tím strašně trpí. Tipuju, že tak po roce je to zralý na rovnací stolici.
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od bob ash »

mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:
Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.

O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.

Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od mobyz »

bob ash píše:
mobyz píše:
nekde sem cetl ze se tam navaruje i nejaka pomocna konstrukce nebo nejaky trubky aby se to tak nekroutilo, samozrejme pak zalezi jaky mas pumpy a jak vysoko s tim skaces, jestli to jenom pomalu zvedas tak myslim nic moc, jen na par videich sem videl ze jim upadlo kolo, nebo dve :lol:
Tak rám posílit musíš, ale i tak se tu kurví. Stál jsem vedle '65 Impaly, která se jen zvedala na tři kola a ta kastle se ohejbala jako prase, na spárách to bylo brutálně vidět.

O skákání radši ani nemluvím - kastle ze skákavýho lowridera je za chvíli dobrá do šrotu, pevnost materiálu bude v hajzlu.

Rozumím customům (lowrider bez hydrauliky) a nebo velmi jemnejm lowriderům (v rámci normální jízdní vejšky, žádný kola ve vzduchu). Ale dělat z klasickejch aut normální lowridery je zvěrstvo. Však to taky vymysleli mexíci.
To jo tam mistni Miguelove a Rodrigezove ale tahali uz bezceny americky vraky, nakladali je zavazim a tahali po zemi az litaly jiskry aby pritahli co nejvetsi pozornost, myslim to bylo nejaky to klasicky mercury
Přílohy
black.jpg
black.jpg (26.44 KiB) Zobrazeno 1732 x

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Heheh to vypadá jak velryba :lol:

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mobyz »

Laconi píše:Heheh to vypadá jak velryba :lol:
vazne? jeste se ti o ni bude v noci zdat :lol:
Přílohy
killer.jpg
killer.jpg (47.43 KiB) Zobrazeno 1724 x

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od bob ash »

S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.

V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
Speed kills. Drive Ford and live forever.

Uživatelský avatar
mobyz
Příspěvky: 225
Registrován: 04 úno 2006 19:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od mobyz »

bob ash píše:S tím závažím je to trochu jinak. Těm autům (nejoblíbenější základ bylo '49-'50 Mercury Coupé a Ford Coupé z odpovídajících let, ale postupně se začalo používat i cokoliv jinýho) se říkalo "lead sleds" - olověný sáně.
Snížený to bylo normálně jako hot rody, tedy většinou krátký pružiny a "channeling" (vyřezání kastle tak, že v ní rám seděl vejš => kastle se spustila k zemi).
Olovo používali tvůrci customů na to, na co dnešní styleři většinou používaj laminát - k zahlazování klik, okapniček a podobnejch věcí.

V podstatě už tehdy vznikl rozdíl mezi tunerama a stylerama. Tunerům odpovídali hot-roddeři - většinou běloši s napomádovanejma hlavama, v bílejch tričkách, co poslouchali rockabilly a jezdili hot rodama, tedy vesměs starejma Fordkama z 30. let s naroubovanejma novějšíma motorama a brutálně odlehčenejma. Stylerům odpovídali mexikáni, co stavěli customy, který měly většinou sériovej motor a byly hlavně na to, aby poutaly pozornost. Z těch se postupně vyvinuly low ridery.
a dnes vznika kategorie nagelovanejch Hot Roderu se seriovym motorem co jim to ale hovno jede..
Jsem srdcem mexikan... :?:
Ale stejne je to strasne zajimava historie

Uživatelský avatar
Shaity
Příspěvky: 585
Registrován: 06 dub 2005 19:24

Re: Jaký je rozdíl mezi AIR RIDEM a LOW RIDEREM?

Příspěvek od Shaity »

bob ash :smekám před tvejma znalostma....

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“