Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Budiky na teplotu a tlak oleje nepotrebuje (je lepsi je mit, ale nepotrebuje nezbytne), ze nemuze tlacit moc je jasny, mozna ani toho pul baru ne. Pokud tohle dodrzi a snizi kompresi, zadne problemy s teplotou se konat nebudou. Intercooler taky neni nezbytnej, slo by to i bez nej. Dostatek vzduchu si to nasaje samo, pokud sani neucpe kusem hadru. Blow Off Valve absolutne nepotrebuje. Jediny v cem mas pravdu je to, ze to bude chtit vyresit jednotku, ale hlavne adekvatni dodavku paliva, teoreticky to jde udelat i bez zasahu do jednotky.iluzia píše:podobne turbo je v Calibre a felda ten tlak urcite nezvladne !!!
mozno ak bude tlacit max 0,5bar a po druhe budes mat velke problemy z teplotou motora![]()
potom budes potrebovat budiky na teplotu oleja-tlak oleja+BOOST budik.
Intercooler,a dostatok vzduchu na filter!!!
a dalsie je potrebne preprogramovat radiacu jednotku,blow off ventil,studene sviecky,atd atd
Mimochodem, Calibra ten tlak taky zrovna moc nezvladne, pokud vim, praskaji na tech motorech hlavy

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit budeiluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !
inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,

Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?
Já bych řek,že ve feldě bude chabrus klika a ojky,chystáme se v tomto směru na destrukční zkoušky,je zvláštní,jaká je po tomto typu uprav u nás sháňka 

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turboBeaver píše:O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit budeiluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !
inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,
![]()
Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?blázen píše:blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turboBeaver píše:O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit budeiluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !
inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,
![]()
Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..Idaho píše:v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?blázen píše:blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turboBeaver píše: O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit bude![]()
Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
nesouhlasím!Váha není jediným nástrojem na určení bohatosti směsi......copak to máme ještě ve výfuku za sondu která do toho kecá.....blázen píše:přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..Idaho píše:v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?blázen píše: blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
nesouhlasím!Váha není jediným nástrojem na určení bohatosti směsi......copak to máme ještě ve výfuku za sondu která do toho kecá.....blázen píše:přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..Idaho píše:v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?blázen píše: blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?
a co je mi ta sonda platna pri plnej akceleracii ? 
