Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

http://www.turbomaster.info/mascara_dib ... 6&marca=3k
tady ho máš rozkreslený a vidíš jakou má přírubu.....jinak sem ho dotáh do práce ale nemám zatim zprovozněnej program k načítání fotek....takže nemůžu zatim posloužit.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

iluzia píše:podobne turbo je v Calibre a felda ten tlak urcite nezvladne !!!
mozno ak bude tlacit max 0,5bar a po druhe budes mat velke problemy z teplotou motora :alien:
potom budes potrebovat budiky na teplotu oleja-tlak oleja+BOOST budik.
Intercooler,a dostatok vzduchu na filter!!!
a dalsie je potrebne preprogramovat radiacu jednotku,blow off ventil,studene sviecky,atd atd
Budiky na teplotu a tlak oleje nepotrebuje (je lepsi je mit, ale nepotrebuje nezbytne), ze nemuze tlacit moc je jasny, mozna ani toho pul baru ne. Pokud tohle dodrzi a snizi kompresi, zadne problemy s teplotou se konat nebudou. Intercooler taky neni nezbytnej, slo by to i bez nej. Dostatek vzduchu si to nasaje samo, pokud sani neucpe kusem hadru. Blow Off Valve absolutne nepotrebuje. Jediny v cem mas pravdu je to, ze to bude chtit vyresit jednotku, ale hlavne adekvatni dodavku paliva, teoreticky to jde udelat i bez zasahu do jednotky.

Mimochodem, Calibra ten tlak taky zrovna moc nezvladne, pokud vim, praskaji na tech motorech hlavy :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

iluzia
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2006 19:01

Příspěvek od iluzia »

Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !

inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,

:wink:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

iluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !

inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,

:wink:
O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit bude :lol:

Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?

Příspěvek od MarAt »

Já bych řek,že ve feldě bude chabrus klika a ojky,chystáme se v tomto směru na destrukční zkoušky,je zvláštní,jaká je po tomto typu uprav u nás sháňka :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Beaver píše:
iluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !

inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,

:wink:
O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit bude :lol:

Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

blázen píše:
Beaver píše:
iluzia píše:Beaver: ale blow šetri turbo to asi vieš....inac jedna slovenska firma upravovala feliciu turbo a do auta dali cez 100tisic aby ten motor vydrzal !

inac ja mam calibru turbo a fukam tam 1,3bar a motor je v pohode !!!
praskaju iba tie 2L 16v ,

:wink:
O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit bude :lol:

Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Idaho píše:
blázen píše:
Beaver píše: O te Felde vim, samozrejme je mozny na to jit ruznyma zpusobama a dle toho i ovlivnit zivotnost motoru. Ze blow off valce setri turbo je pravda, ale na rovinu, pochybuju, ze ten motor prezije to turbo a pochybuju, ze to bude foukat takovy tlaky, aby stalo za to odlehcovat lopatkam turba. Navic blow off valce tam muze dodelat pozdeji az se ukaze, jestli se motor rozpadne nebo ne. S tim litinovym blokem snad chvilku jezdit bude :lol:

Apropo, zvednout tlak umi kazdej packal - mas overeno, ze ti stiha palivova soustava ? Calibra nema fuel cut ? A kolik mas s tim tlakem najeto ?
blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?
přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

blázen píše:
Idaho píše:
blázen píše: blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?
přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..
nesouhlasím!Váha není jediným nástrojem na určení bohatosti směsi......copak to máme ještě ve výfuku za sondu která do toho kecá.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

blázen píše:
Idaho píše:
blázen píše: blow of z odfukem do atmosfery třeba ubližuje motoru,..což je drahší než turbo
v čem ubližuje motoru? myslíš tím že je krátkodobě použita bohatá směs ? nebo čím?
přesně tak, pokud není AFM umistěna přímo až před klapku - za bovem, může docházet k přílišnemu oplachu olejové vrstvičky ze stěn válcu .. větší opotřebení..
nesouhlasím!Váha není jediným nástrojem na určení bohatosti směsi......copak to máme ještě ve výfuku za sondu která do toho kecá.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Turbo kkk k16.Dobrá volba pro felinu 1,6?

Příspěvek od JonnY »

a co je mi ta sonda platna pri plnej akceleracii ? :)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“