Motory favorit
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
http://www.blueboard.cz/kniha_0.php?id=148883 .. v týhle diskuzi teĎ někdo nabízí favo za 20.myslím že to je zajímavá nabídka...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..z filciky 1-ky tusim ano..Ritchma píše:Pasuje na fávo 1,3 karbec převodovka z filcky? Případně jaký tam pasujou? Docela to spěchá tak jestli někdo ví tak prosim o radu
..akurat je tam tusim iny silemblok na uchytenie ku kastli..
..
ked xesh mat z favo motoru "nieco lepsie"..
daj tam pololmotor z 1.4-ky fobie..
..to sa hadam daa splasit na vrakaacoch..
..aj ked ja by som favo nebral..
..to racej dozvaaram svoju 105-ku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenej
Jenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebudeRitchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenejJenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jak říkám nečekám zázraky, jenom bych ho časem rád dostal do lepší formy a nějak maličko i vylepšilBeaver píše:Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebudeRitchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenejJenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Na bezny jezdeni bych to videl tak na ten upgrade na cca 50 - 55 kW, jakmile mas ostrou vacku a pretryskovanej karbec a kdesi cosi, tak treba v zime je to nekdy uz docela problem nastartovat a pochopitelne to nejakou dobu nedrzi volnobeh bez nohy na plynu, coz me treba stvalo, protoze jsem nemohl pobihat kolem auta a skrabat led, jelikoz by to chciplo.Ritchma píše:Jak říkám nečekám zázraky, jenom bych ho časem rád dostal do lepší formy a nějak maličko i vylepšilBeaver píše:Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebudeRitchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenejJenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý

Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 

Kam si pro to mam přijet?Mirda píše:Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma![]()
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Plzeň-jih ... menší generálka motoru a myslím si že by to zas tak líný nebyloRitchma píše:Kam si pro to mam přijet?Mirda píše:Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma![]()
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 

No jednou sem se tu ptal na filcku protože táta mi nechtěl půjčit auto že už prej sou slyšet rozvody a to mělo najeto 120tkm, někdo tu psal o firemnim favoritovi kde sice rozvody chrastili vztekle ale měl natočeno 200tkm a jezdil s původnímaMirda píše:Tak úplně na generálku to není, ale pár nových věcí v motoru by bodlo.
Neví někdo kolik vydrží řetez na rozvodech u Fá?? Máme něco kolem 145tisíc a stále původní a zatím slyšet není

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
U 136X se nevyplati delat GO, je tam v podstate jen jina vacka. Pokud bych chtel fakt neco zajimavyho na bezny jezdeni, tak dat trochu ostrejsi vacku, upravenou kliku z Fabie a hlavu z Feldy. Tak ziska clovek motor se stejnym cislem na bloku, ale s obsahem 1.4 a vetsima sacima kanalama v hlave. To uz pak i trochu jede 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
Beaver: a co k tomu jeste ten kit na 1350 s tou vackou z fabky by to mohla bejt tak 1,5+- ne, nechce se mi to ted pocitat 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Na normální ježdění tak těch 260/260 nebo 280/280, je mezi nima relativně velkej cenovej rozdíl. Můžeš zkusit kontaktovat Schwejka http://schwejk.skoda110r.czRitchma píše:Ta klika z tý fabči mi příjde docela dost drahá jí tam narvat, koukal sem že většinou 4500 a víc bez práce. Ta hlava z filcky tam jde narvat i když se nevymění ta klika? A jaká vačka je takovej rozumnej kompromis? Nejvíc sou k mání 280/280

foto.handbrakers.net
Rapid 130, 320i e90
Rapid 130, 320i e90
když tak blok z fabky + klika + ojnice + písty + hlava s vyleštěnýma kanálama se mi válí v garáži i upravená vana na tento blok a pustím to vše za 6 papírů i když jsem to koupil za 8 už to asi dělat nebudu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
mám 176tis.km a rozvody furt původní:-)Mirda píše:Tak úplně na generálku to není, ale pár nových věcí v motoru by bodlo.
Neví někdo kolik vydrží řetez na rozvodech u Fá?? Máme něco kolem 145tisíc a stále původní a zatím slyšet není
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: Motory favorit
to ritchma.. tedka sem stavel do zeleny mpicko feldu ....motor dovoz FR najetejch 60 tis! takze cenovej rozpocet koupe motoru 12 kyl vacka 280-280 2000,- uprava kliky mam tam z mpicka 600,- snizeni hlavy 300,- nepocitam praci... a pak veci typu tesneni.. atd karbec tatra.. tedka mam vebra,.. nepocitam cas u takovejch veci jako odlehceni remenic a setrvaku slicovani pritlacaku a lamely...
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24 lis 2006 22:30
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem zadnej znalec,ale mel si radsi koupit feldu.. sezenes ju aj aj za 40 klacku a kdyz prihodis 10 na motor, mas dobry auti na normos jezdeni.. ja mam feldu a strasne sem se do ni zamiloval.. premyslel sem zda koupit novy bo ne, ale nakonec si ju necham. Ted de na generalku motoru.. hodne levne..
Vylestit kanalky a bude to zase OK.. jinac, jak vylepsit vykon na felde, aniz by se zvedla razantne spotreba???
Vylestit kanalky a bude to zase OK.. jinac, jak vylepsit vykon na felde, aniz by se zvedla razantne spotreba???
Re: Motory favorit
hoď si tam 1.3 ze starýho vw, zamlada (14-15let) jsem mněl 1.passata v combajnu mněl jsem v tom jednatrojku s tím nejobyčenějším carbecem( jelikož jinej sem neumněl zapojit aby správně fungoval) a žádný fáčko na mně nemnělo šanci a na letišti jsem z toho dostal sice to chvilec trvalo ale 190 na tachu tam bylo, vyjde to levnějšt než nějaký ostrý vačky apod,a máš normlní spotřebu
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
No začne se tim že je tam v Ok stavu karbec origo a příjde tam místo 46kw která se odebrala do věčných lovišť 50kw z posledního fáčka. Jinak WRCteam - úprava kliky jenom šest kil? Já všude viděl celou upravenou za 4200kč a to už mi přišlo skoro dost. Uvažuju nad vačkou ale do jara to musí jezdit, pak bych hlavně rád začal Hpčkama
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory favorit
to Ritchma:tak nakonec jak sem se ptal na to MPi tak se jedno usidlilo misto moji 135L,zustal karbec pouzity uchyty z meho motoru a to bylo vse...teda tak mi to bylo receno,bo ted nemam cas tak sem to nechal prohodit v servisu...
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
- Kingmichal
- Příspěvky: 299
- Registrován: 15 čer 2005 16:41
- Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
¨bob ash píše:Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.
Má to smysl??
Sorry ale ty si vul. Ja nevim co vsichni maj proti favoritum je to supr auto. A rikat nekomu ze je to nestabilni mrsina to zvladne kazdej! To je nejlepsi clovek se tady pta na upravy a ve finale se dozvi ze se na vsechno ma vys... a radsi si koupit neco "lepsiho a novejsiho" takhle to jde se vsim. Ja sam mam facko a musim rict ze i kdyz sem do toho nacpal a porad cpu hrozne penez tak to porad stoji za to! Osobne bych ted auto nevymnenil za zadny jiny!
Z toho plyne poradit k tematu a ne psat prispevky typu : Vyser se na to a
kup si neco lepsiho!

Alfa Romeo 156 2.0TS 114KW 

tady podle me nejde o pausalni pomlouvani stylu "je to favo, je to sracka", ale proste o fakt, ze favo bylo vyrabeno jako auto nizsi stredni tridy a tudiz nemuze a hlavne ani nema konkurovat cistokrevnym sportakum, facko se vyrabelo aby si ho mohla dovolit obycejna rodina a ne aby s tim clovek trhal rychlostni rekordy, verim, ze je to fajnovy auto, treba to co ma kingmichal v avataru se mi libi hodne, ale facko kvalit sportovniho coupe nikdy nedosahne
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

No supr auto to zrovna neni, nijak zvlast to nejede, pri vyssich rychlostech nestiha podvozek, tragicky to hnije a pri upravach tomu jde obvykle rapidne nahoru spotreba. Je to vyhodny auto prave spis jen proto, ze to opravi takrka kazdej, nahradnich dilu se na to da sehnat dostatek a jsou doslova za par korun. Z fleku bych te svezl v 626tce co mam ted na denni jezdeni a ktera je z roku 1990, stejne jako muj Favouch a rozdil bys poznal okamzite. Navic slusnej nerozpadlej Favorit je porad za pomerne dost penez, za stejny prachy jsou holt k mani lepsi auta.Kingmichal píše:¨bob ash píše:Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.
Má to smysl??
Sorry ale ty si vul. Ja nevim co vsichni maj proti favoritum je to supr auto. A rikat nekomu ze je to nestabilni mrsina to zvladne kazdej! To je nejlepsi clovek se tady pta na upravy a ve finale se dozvi ze se na vsechno ma vys... a radsi si koupit neco "lepsiho a novejsiho" takhle to jde se vsim. Ja sam mam facko a musim rict ze i kdyz sem do toho nacpal a porad cpu hrozne penez tak to porad stoji za to! Osobne bych ted auto nevymnenil za zadny jiny!
Z toho plyne poradit k tematu a ne psat prispevky typu : Vyser se na to a
kup si neco lepsiho!
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"