Motory favorit

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory favorit

Příspěvek od honza 2.0 16v »

http://www.blueboard.cz/kniha_0.php?id=148883 .. v týhle diskuzi teĎ někdo nabízí favo za 20.myslím že to je zajímavá nabídka...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ritchma píše:Pasuje na fávo 1,3 karbec převodovka z filcky? Případně jaký tam pasujou? Docela to spěchá tak jestli někdo ví tak prosim o radu
..z filciky 1-ky tusim ano..
..akurat je tam tusim iny silemblok na uchytenie ku kastli..
..
ked xesh mat z favo motoru "nieco lepsie"..
daj tam pololmotor z 1.4-ky fobie..
..to sa hadam daa splasit na vrakaacoch..


..aj ked ja by som favo nebral..
..to racej dozvaaram svoju 105-ku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenej 8) Jenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ritchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenej 8) Jenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebude :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Beaver píše:
Ritchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenej 8) Jenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebude :D
Jak říkám nečekám zázraky, jenom bych ho časem rád dostal do lepší formy a nějak maličko i vylepšil
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ritchma píše:
Beaver píše:
Ritchma píše:Fávo už mam a už se dostavujou první závady takže se ten motor asi stejně bude řešit. Nejede to tak zle jak sem myslel, kdyby byl v 100% stavu + něco málo jako vačka a filtr apod. tak budu spokojenej 8) Jenom kdyby to bylo trošku ochotnější k vytáčení
Je to starej osmiventil, to moc ochotnejsi uz nebude :D
Jak říkám nečekám zázraky, jenom bych ho časem rád dostal do lepší formy a nějak maličko i vylepšil
Na bezny jezdeni bych to videl tak na ten upgrade na cca 50 - 55 kW, jakmile mas ostrou vacku a pretryskovanej karbec a kdesi cosi, tak treba v zime je to nekdy uz docela problem nastartovat a pochopitelne to nejakou dobu nedrzi volnobeh bez nohy na plynu, coz me treba stvalo, protoze jsem nemohl pobihat kolem auta a skrabat led, jelikoz by to chciplo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma :D
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Mirda píše:Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma :D
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Kam si pro to mam přijet? :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Ritchma píše:
Mirda píše:Menší vsuvka - tuhle mrdku máme doma :D
Š 781.136 X
(od března 1993 do září 1994)
příprava směsi karburátor (Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
změna vačkového hřídele, tedy časování ventilového rozvodu, odlišná regulace předstihu
největší výkon 50 kW (68 k) / 5500 min-1
největší točivý moment 105 Nm / 3500 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 95 i bezolovnatý
Kam si pro to mam přijet? :lol:
Plzeň-jih ... menší generálka motoru a myslím si že by to zas tak líný nebylo
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

proč tak nemam rád slovo generálka. Myslel sem že je ok, to se snad radši časem pustim do tohohle motoru 8)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Tak úplně na generálku to není, ale pár nových věcí v motoru by bodlo.
Neví někdo kolik vydrží řetez na rozvodech u Fá?? Máme něco kolem 145tisíc a stále původní a zatím slyšet není :D
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Mirda píše:Tak úplně na generálku to není, ale pár nových věcí v motoru by bodlo.
Neví někdo kolik vydrží řetez na rozvodech u Fá?? Máme něco kolem 145tisíc a stále původní a zatím slyšet není :D
No jednou sem se tu ptal na filcku protože táta mi nechtěl půjčit auto že už prej sou slyšet rozvody a to mělo najeto 120tkm, někdo tu psal o firemnim favoritovi kde sice rozvody chrastili vztekle ale měl natočeno 200tkm a jezdil s původníma :)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

U 136X se nevyplati delat GO, je tam v podstate jen jina vacka. Pokud bych chtel fakt neco zajimavyho na bezny jezdeni, tak dat trochu ostrejsi vacku, upravenou kliku z Fabie a hlavu z Feldy. Tak ziska clovek motor se stejnym cislem na bloku, ale s obsahem 1.4 a vetsima sacima kanalama v hlave. To uz pak i trochu jede :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory favorit

Příspěvek od PJ »

Beaver: a co k tomu jeste ten kit na 1350 s tou vackou z fabky by to mohla bejt tak 1,5+- ne, nechce se mi to ted pocitat :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Ta klika z tý fabči mi příjde docela dost drahá jí tam narvat, koukal sem že většinou 4500 a víc bez práce. Ta hlava z filcky tam jde narvat i když se nevymění ta klika? A jaká vačka je takovej rozumnej kompromis? Nejvíc sou k mání 280/280
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Rapid05
Příspěvky: 57
Registrován: 03 kvě 2005 21:09
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rapid05 »

Ritchma píše:Ta klika z tý fabči mi příjde docela dost drahá jí tam narvat, koukal sem že většinou 4500 a víc bez práce. Ta hlava z filcky tam jde narvat i když se nevymění ta klika? A jaká vačka je takovej rozumnej kompromis? Nejvíc sou k mání 280/280
Na normální ježdění tak těch 260/260 nebo 280/280, je mezi nima relativně velkej cenovej rozdíl. Můžeš zkusit kontaktovat Schwejka http://schwejk.skoda110r.cz 8)
foto.handbrakers.net
Rapid 130, 320i e90

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

když tak blok z fabky + klika + ojnice + písty + hlava s vyleštěnýma kanálama se mi válí v garáži i upravená vana na tento blok a pustím to vše za 6 papírů i když jsem to koupil za 8 už to asi dělat nebudu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

Mirda píše:Tak úplně na generálku to není, ale pár nových věcí v motoru by bodlo.
Neví někdo kolik vydrží řetez na rozvodech u Fá?? Máme něco kolem 145tisíc a stále původní a zatím slyšet není :D
mám 176tis.km a rozvody furt původní:-)
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory favorit

Příspěvek od WRCteam »

to ritchma.. tedka sem stavel do zeleny mpicko feldu ....motor dovoz FR najetejch 60 tis! takze cenovej rozpocet koupe motoru 12 kyl vacka 280-280 2000,- uprava kliky mam tam z mpicka 600,- snizeni hlavy 300,- nepocitam praci... a pak veci typu tesneni.. atd karbec tatra.. tedka mam vebra,.. nepocitam cas u takovejch veci jako odlehceni remenic a setrvaku slicovani pritlacaku a lamely...
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Tak už mám jasno, máma dostane od Schwejka pod stromeček dárek ve formě menší úpravy motoru :lol: . To byl jen ftip :o)
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Michale :o)
Příspěvky: 31
Registrován: 24 lis 2006 22:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michale :o) »

Nejsem zadnej znalec,ale mel si radsi koupit feldu.. sezenes ju aj aj za 40 klacku a kdyz prihodis 10 na motor, mas dobry auti na normos jezdeni.. ja mam feldu a strasne sem se do ni zamiloval.. premyslel sem zda koupit novy bo ne, ale nakonec si ju necham. Ted de na generalku motoru.. hodne levne..
Vylestit kanalky a bude to zase OK.. jinac, jak vylepsit vykon na felde, aniz by se zvedla razantne spotreba???

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory favorit

Příspěvek od mcsow »

hoď si tam 1.3 ze starýho vw, zamlada (14-15let) jsem mněl 1.passata v combajnu mněl jsem v tom jednatrojku s tím nejobyčenějším carbecem( jelikož jinej sem neumněl zapojit aby správně fungoval) a žádný fáčko na mně nemnělo šanci a na letišti jsem z toho dostal sice to chvilec trvalo ale 190 na tachu tam bylo, vyjde to levnějšt než nějaký ostrý vačky apod,a máš normlní spotřebu
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

mcsow: Jenze u takovyho auta policajt pozna ze ten motor tam nepatri a navic mu nebudou sedet uchyty, kdyz uz takovy problemy tak bych tam dal nejakej poradnej motor a ne zase mrtvolu :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

No začne se tim že je tam v Ok stavu karbec origo a příjde tam místo 46kw která se odebrala do věčných lovišť 50kw z posledního fáčka. Jinak WRCteam - úprava kliky jenom šest kil? Já všude viděl celou upravenou za 4200kč a to už mi přišlo skoro dost. Uvažuju nad vačkou ale do jara to musí jezdit, pak bych hlavně rád začal Hpčkama
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
sotomaior
Příspěvky: 1217
Registrován: 12 úno 2004 22:09
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory favorit

Příspěvek od sotomaior »

to Ritchma:tak nakonec jak sem se ptal na to MPi tak se jedno usidlilo misto moji 135L,zustal karbec pouzity uchyty z meho motoru a to bylo vse...teda tak mi to bylo receno,bo ted nemam cas tak sem to nechal prohodit v servisu...
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4

Uživatelský avatar
Kingmichal
Příspěvky: 299
Registrován: 15 čer 2005 16:41
Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kingmichal »

bob ash píše:
Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.
Má to smysl??
¨
Sorry ale ty si vul. Ja nevim co vsichni maj proti favoritum je to supr auto. A rikat nekomu ze je to nestabilni mrsina to zvladne kazdej! To je nejlepsi clovek se tady pta na upravy a ve finale se dozvi ze se na vsechno ma vys... a radsi si koupit neco "lepsiho a novejsiho" takhle to jde se vsim. Ja sam mam facko a musim rict ze i kdyz sem do toho nacpal a porad cpu hrozne penez tak to porad stoji za to! Osobne bych ted auto nevymnenil za zadny jiny!
Z toho plyne poradit k tematu a ne psat prispevky typu : Vyser se na to a
kup si neco lepsiho! :lol:
Alfa Romeo 156 2.0TS 114KW :lol:

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

tady podle me nejde o pausalni pomlouvani stylu "je to favo, je to sracka", ale proste o fakt, ze favo bylo vyrabeno jako auto nizsi stredni tridy a tudiz nemuze a hlavne ani nema konkurovat cistokrevnym sportakum, facko se vyrabelo aby si ho mohla dovolit obycejna rodina a ne aby s tim clovek trhal rychlostni rekordy, verim, ze je to fajnovy auto, treba to co ma kingmichal v avataru se mi libi hodne, ale facko kvalit sportovniho coupe nikdy nedosahne
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Kingmichal píše:
bob ash píše:
Ritchma píše:Ježiš já nechci bůh víc co. Mam druhý auto chci jenom aby ten favorit nebyl tak pomalej. Na golfa seru.
Sorry ale jsi vůl. Pokud se dobře pamatuju, chceš levnou mrdku na rozvážení novin či čeho. Takže si koupíš Favorita. Já ty krámy nemusím, bo jsou předražený, ale budiž - chceš levnou mršinu s laciným provozem a dílama zadarmo. To se dá pochopit.
Ale ty pak narveš do Favorita spoustu peněz a práce a výsledkem bude stále jen prašivý fáčko, který bude akorát trochu silnější, ale zase bude žrát (na poměry takovýho motoru) jak hovado. Navíc pak zjistíš, že ti nevyhovuje jak to sedí, protože je to nestabilní krám, takže na to koupíš podvozek, poladíš brzdy ... No ve výsledku do toho utopíš tak 80k (když to půjde špatně, tak to taky může bejt kilo) a budeš mít auto, který pořád nepojede, nebude sedět a bude žrát, nemluvě o tom, že to bude pořád tragicky nepohodlný.

Má to smysl??
¨
Sorry ale ty si vul. Ja nevim co vsichni maj proti favoritum je to supr auto. A rikat nekomu ze je to nestabilni mrsina to zvladne kazdej! To je nejlepsi clovek se tady pta na upravy a ve finale se dozvi ze se na vsechno ma vys... a radsi si koupit neco "lepsiho a novejsiho" takhle to jde se vsim. Ja sam mam facko a musim rict ze i kdyz sem do toho nacpal a porad cpu hrozne penez tak to porad stoji za to! Osobne bych ted auto nevymnenil za zadny jiny!
Z toho plyne poradit k tematu a ne psat prispevky typu : Vyser se na to a
kup si neco lepsiho! :lol:
No supr auto to zrovna neni, nijak zvlast to nejede, pri vyssich rychlostech nestiha podvozek, tragicky to hnije a pri upravach tomu jde obvykle rapidne nahoru spotreba. Je to vyhodny auto prave spis jen proto, ze to opravi takrka kazdej, nahradnich dilu se na to da sehnat dostatek a jsou doslova za par korun. Z fleku bych te svezl v 626tce co mam ted na denni jezdeni a ktera je z roku 1990, stejne jako muj Favouch a rozdil bys poznal okamzite. Navic slusnej nerozpadlej Favorit je porad za pomerne dost penez, za stejny prachy jsou holt k mani lepsi auta.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“