

http://videos.streetfire.net/search/Wei ... cfca43.htm
Moderátor: Jardafox
nemyslel jsem tuhle..tahle je jina..ta "moje" ma 0-200 za 4,9MarAt píše:no hlavně tam říkali,že 0-200 6.5s ...no ....
Z 0-200 4.9 a 0-300 pod 10sec??Tak to ani nahodou. S jenom zadnim nahonem a normal pneumatikama...TF píše:Četl jsem o tom několik článků a prej 0-200 4.9s a 0-300 pod 10s. 0-100 se neměří protože tak rychlý stopky nemaj:-)
Je evidentni ze ma problem s prenosem vykonu na vozovku (je to videt i na videu)..pri takovem kroutaku se neni cemu divit..proto si myslim ze cas 0-300 pod 10s je nerealny.JonnY píše:kto tvrdi ze na normal pneu?
13l motor? stacia dost dlhe prevody a o ostatne sa postara vsetok ten krutak ...
ja myslim ze to realne kludne byt moze.GTRunner píše:Je evidentni ze ma problem s prenosem vykonu na vozovku (je to videt i na videu)..pri takovem kroutaku se neni cemu divit..proto si myslim ze cas 0-300 pod 10s je nerealny.JonnY píše:kto tvrdi ze na normal pneu?
13l motor? stacia dost dlhe prevody a o ostatne sa postara vsetok ten krutak ...
Najdi si nejaky videa japoncu co delaji zavody ve zrychleni 0-300km/h..a to tam jsou jine bestie s pohonem vsech kol, vykonem nad 1000 koni a sekvencni prevodovkou (a samozrejme zavodnima slickama) nejlepsi cas tam byl pokud vim 13,4s...a kdyz uz pro nic jinyho, ta kobra ma aerodynamiku asi jak cihla a chtel bych videt co to dela pri 300km/h.
hele pane, mate pravdu. ma 4st manual.NC píše:asi proto, ze pokud jsem dobre slysel, pri odjezdu radil 1-2-3 ...
jonny>JonnY píše:hele pane, mate pravdu. ma 4st manual.NC píše:asi proto, ze pokud jsem dobre slysel, pri odjezdu radil 1-2-3 ...
na jednotke spravi len 140kmh, na dvojke 210, trojke 330 a stvorka je naprevodovana nekam na druhu kozmicku rychlost