aktivní uhlí....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
aktivní uhlí....
Mám takovej možná debilní dotaz....
Řešim jak na odsávání par z nádrže,je tady vyrovnávací nádobka s aktivnim uhlim s ventilem jedním solenoidovým a druhým podtlakovým....Řeším jednu variantu chtěl bych celý tento systém vyřadit z provozu má to nějaká negativa?Co se týče vyrovnání podtlaku nebo předtlaku tak jsou přímo na nádrži dva zpětný ventilky takže tady asi bych nic neřešil......
Co vy na to?
Řešim jak na odsávání par z nádrže,je tady vyrovnávací nádobka s aktivnim uhlim s ventilem jedním solenoidovým a druhým podtlakovým....Řeším jednu variantu chtěl bych celý tento systém vyřadit z provozu má to nějaká negativa?Co se týče vyrovnání podtlaku nebo předtlaku tak jsou přímo na nádrži dva zpětný ventilky takže tady asi bych nic neřešil......
Co vy na to?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: aktivní huhlí....
no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).
Joke :lo:

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: aktivní huhlí....
bývalé????Idaho píše:no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).
Joke :lo:
jak to?Mno u někj to zvplanulo protože tu hadičku co má víct do sýání snad ani nezapojil...........
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: aktivní huhlí....
no to nevím.. vsude trvdil že je to kvuli kapotě co jsem mu vnutil ode mne koupit - respektive kvuli nepoškozené teplené izolaci co na ní byla.. nejak mrška chytlaKrosmen píše:bývalé????Idaho píše:no na vetšine super co znám to je vyřazené a nikde to problémy nedělá ( teda krome občasného vzplanutí Supristovo bývalé supry ).
Joke :lo:
jak to?Mno u někj to zvplanulo protože tu hadičku co má víct do sání snad ani nezapojil...........

Ad bývalá -no předpokládám že bývalé, protože když mi tenkrát volal tak mi vubec neřekl že ji zbořil a že je to totálka, tak nejak nevím ani jak to dopadlo, ale třeba udelal další GO za 10 tis a jezdí dál

už sám nevím co je u nej pravda a co ne

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: aktivní huhlí....
j jletní mimon souhlasí, tuším že to bylo nekdy koncem srpna, už ani nevím..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
tak nejakKrosmen píše:takže k tématu,celou ty vifikundaci s aktivnim uhlim hodim do řitě vývod z nádrže vyvedu někam kde nemá šanci chytit a dám na něj filtřík kvůli bordýlku a výstup na sání zaslepim........

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
mno nevim jak tvoje nádrž ale moje má ještě dva zpětný venily přímo na nádrži a vedou jakoby nad ni a zřejmně vyrovnávají tlaky....najdu kde tento vstup co vede až dopředu je na nádrži tam to odpojim a vyvedu za auto aby to nesmrdělo dovnitř........honza 2.0 16v píše:no já mam zapojeno,aleais to tayk zlikviduju..jediný negativum to má takový,že když máš blbě umístěnej vývod takti může chytnout auto, jinak občasbude celtit závan benzínu....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: aktivní huhlí....
jedinej duvod je váha a prostor...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: aktivní huhlí....
Váha???? Kolik ta nádobka váží, že stojí za to ji vyndavat a riskovat možné problémy?Idaho píše:jedinej duvod je váha a prostor...
Není to už trochu přehnaný honění kil?
Honda Civic EG4
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.honza 2.0 16v píše:co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla

Honda Civic EG4
běžne se to nedělá, ale když deláš swap na jinej motor, nebo měníš turba tak vetšinou potřebuješ místo a to ti ta nádobka uvolní. Spálení čerpadla by s tímhle nemelo mít nic společného - i když buhví kde soudruzi z BMW udelali chybuPetr78 píše:K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.honza 2.0 16v píše:co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..Petr78 píše:Mám taky možná debilní dotaz: k čemu je to dobrý, zvýší to nějak výkon motoru?
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: aktivní huhlí....
jj jsou to jen dve kilča, ale víš co je na aute vecí co váží práve "jen ty dve kilča" a když se to sečte..Petr78 píše:Váha???? Kolik ta nádobka váží, že stojí za to ji vyndavat a riskovat možné problémy?Idaho píše:jedinej duvod je váha a prostor...
Není to už trochu přehnaný honění kil?
Pokud bys stavel čiste "race car" ( jako planuju džejzinku ) tak bys to vyrval a ni nad tím nepřemýšlel

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no jo jenže ten výstup se nesmí zaslepit!!!!!!!Potom se nedivim že vodpálil čidla.....co jsme se tady ještě bavily tak ty páry které to odsává mají vliv na emise za studena.....nevim nějak se mi to nezdá ale prý je to tak.......
vyřešeno jde to z auta ven......
vyřešeno jde to z auta ven......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
společného to má to, že po zaslepení odvětrání nádrže se v nádrži vytvoří podtlak - tím se nadměrně namáhá čerpadlo = jeho přehřátí a spáleníIdaho píše:běžne se to nedělá, ale když deláš swap na jinej motor, nebo měníš turba tak vetšinou potřebuješ místo a to ti ta nádobka uvolní. Spálení čerpadla by s tímhle nemelo mít nic společného - i když buhví kde soudruzi z BMW udelali chybuPetr78 píše:K čemu je v autě nádobka s aktivním uhlím, je mi jasný. Mě zajímalo k čemu je dobrý její odstranění.honza 2.0 16v píše: co jsme studoval systém na coupečku a na tipu, tak váha je do nějakejch 2-3kg se vším.. na výkonu to neubere ani nepřidá , na spotřebě taky ne.. jediný k čemu to ej dobrý , že to zamezuje tomu aby auto smrdělo benzínem v létě.. někdy když jsou špatný ventily, který maj zachycený páry pouštět do sání, tak v nízkejch otáčkách jsme se setkal se samozápalama... jinak nic..
Já mám třeba takovou zkušenost že kámoš na BMW tu nádobku odpojil, hadičku zaslepil a pak se hrozně divil že za krátkou dobu spáli tři benzínový čerpadla
je to stejnej efekt jako když u běžícího vysavače ucpeš nátrubek nebo je ucpanej filtr
Honda Civic EG4