Evelyn píše:
Nerej do mě! Je zajímavý, že tohle vyčítaji nejčastěji lidi který rodina nepodporuje... já studuju,tak mi máma koupí ..no a co?... trošku to už zavání závistí
To jen ze se cloveku smejes jakej ma vrak vis..... tak by sis nekdy mela uvedomit to ze zijes v trosku jinym svete, ze holt kazdymu maminka nekoupi to co śi rekne. Kdyz si na to musi clovek vydelat tak to jde trosku pomaleji nez si rict mamince o kreditku a jit nakupovat..... navic me rodina podporuje, ale je mi jasny ze to co mi davaj rodice by tobe bylo k smichu. Nic vic...... zavist? to neee, ono mi prijde ze ma clovek vetsi radost z toho kdyz si an to vydela sam nez to jen dostane bez hnuti ruky..... ja ti to preju ale nechci abys mela reci na muj hnusnej zrezlej vrak ze kteryho padaj veci...... Ja vim moc dobre o tom ze mas o dost lepsi a novejsi auto...
Ukaž mi kde sem se smála,že máš vrak ?!?
Pokud se spravně koukám,pak to začalo tím,že mi ukážeš zadní světla...Já nemam ve zvyku se něčím chvástat, a je mi srdečně jedno jestli by na sprintu tvoje auto předjelo to moje....Já si totiž nepotřebuju nic dokazovat
A věř, že svýho auta si vážim dost, ikdyž sem si na něj nevydělala. Koneckoncu myslím,že Tobě asi taky něco máma musela na auto přidat, když seš zaměstanenj 2 měsíce a auto máš skoro rok
Ja sem si vydelal z brigad a taky sem prodal motorku a prodal sem muziku co sem mel v accentovi....... od mamy sem si pucil desitku, PUJCIL, vse musim vratit........ Auto mam od unora. Ja se tady nehodlam neustale hadat, bo uz me to neskutecne sere se s nekym furt dohadovat.
Neluška píše:Přesně, souhlasím s tebou Evo. Smrdí to závistí. Je spousta lidí co si něco platí sami a vyčítat jí že jí koupila auto máma je trošku blý. tak jí ho koupila no a co
někdo je hald VŠ a někdo je hald jenom učeň...tak mezi nima sakra snad může bejt rozdíl ne?