Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
Moderátor: Jardafox
Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
Pred casem tu byla zhava diskuze na tema uzkych gum na sirokych rafcich...
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 297e45.htm
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 297e45.htm
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
hm a jak se to pak vyzouvá? 

EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
ůplně normálně, jen neskušení mechoši u toho dost funí,když jsem nedávno shazoval 235/40 z 9,5"ráfku tak u toho tak 25letý synek funěl jak kráva a nemněl z toho zrovna dobrou náladuSPEEDY píše:hm a jak se to pak vyzouvá?

A na druhý den jsem tam přivez 215/40 na 8,5" (to už je docela dost natažené) a starý děda co mněl tak přes 60 to udělal naprosto v pohodě a byl vysmátý,že jsme tam určitě byi i den před tím,že si kolega stěžoval

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
ja mam na 10" 235gumy a np
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Ráfek je uprostřed zúženej (menší průměr). Když na něj nasadíš gumu, tak okraje akorát dosedaj v místě, kde je přechod mezi zúžením a průměrem ráfku, kde guma dosedá. Když tam foukáš vzduch normálně přes ventilek, tak se to nafoukne a boky gumy se přitisknou k okraji. Jsou to vždycky ty dvě rány jak z děla. To je tím, že guma překonává odpor. Když ale nasazuješ úzkou gumu na hooodně širokej ráfek, je ta guma příliš hubená a "zapadne" do toho zúžení ráfku a okraje nedosedají na ráfek. Když tam pak foukáš vzduch ventilkem, je to příliš málo a on ti utíká mezerou. Proto se musí použít tzv. dělo, který tam šoupne mnohonásobně větší množství vzduchu a to nestihne utýct a výsledkem je to, že okraje gumy naskočí kam mají. Pán na videjku nemá dělo, tak tam nastříkal něco hořlavýho (plyn do zapalovače, benzín atd) a zapálil to. Vlivem rozpínavosti plynů při hoření guma hupsla kam měla a bylo to... Když toho tam naserete moc, guma praskne. 


Re: Nasazeni 215ky gumy na 10palcovy rafek...
No s tim delem taky opatrne. Je to preci jenom delany na nakladaky a ma to peknou silu(fouka se do nej kolem az 10 kilo). Nejdriv je dobry skusit to co ma montazni stul zespoda a pokud to nejde( a ze vetsinou pri nizkoprofilovejch to nejde) pouzit delo, ale ja ho foukam tak na polovic, pac by se taky mohla guma roztrhnout.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
- LuckyR
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 09 čer 2005 22:34
- Bydliště: Teď už Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ahaa, ty vole to je vychcanyBART158 píše:Ráfek je uprostřed zúženej (menší průměr). Když na něj nasadíš gumu, tak okraje akorát dosedaj v místě, kde je přechod mezi zúžením a průměrem ráfku, kde guma dosedá. Když tam foukáš vzduch normálně přes ventilek, tak se to nafoukne a boky gumy se přitisknou k okraji. Jsou to vždycky ty dvě rány jak z děla. To je tím, že guma překonává odpor. Když ale nasazuješ úzkou gumu na hooodně širokej ráfek, je ta guma příliš hubená a "zapadne" do toho zúžení ráfku a okraje nedosedají na ráfek. Když tam pak foukáš vzduch ventilkem, je to příliš málo a on ti utíká mezerou. Proto se musí použít tzv. dělo, který tam šoupne mnohonásobně větší množství vzduchu a to nestihne utýct a výsledkem je to, že okraje gumy naskočí kam mají. Pán na videjku nemá dělo, tak tam nastříkal něco hořlavýho (plyn do zapalovače, benzín atd) a zapálil to. Vlivem rozpínavosti plynů při hoření guma hupsla kam měla a bylo to... Když toho tam naserete moc, guma praskne.
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.