Opel Corsa two engines
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
Maraudere, nic proti Tobě, ale já si myslím, že čas 12,5 s. je hodně slušnej na české podmínky, stejně jako projekt Corsy se dvěma c20xe motory.
Za kolik jezdíš 400 m Ty?
Za kolik jezdíš 400 m Ty?
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
Ludwig: videl sem ji kolikrat a do 150kg se s kastli nevejde to by musel mit z papiru 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
nechápu co má čas Camara co je víc jak 3x těžší společnýho s časem Corsy to je kapku dětinská otázlka nemyslíš ?Ivan píše:Maraudere, nic proti Tobě, ale já si myslím, že čas 12,5 s. je hodně slušnej na české podmínky, stejně jako projekt Corsy se dvěma c20xe motory.
Za kolik jezdíš 400 m Ty?
Jako 12,5 je naprosto strašněj čas na půltunový auto se dvěma motorama (navíc ta váha je pochopitelně nesmysl to musí dojít každýmu když si představí co v tom autě je) pokud by měl opravdu 550 Kg + výkon dvou motorů 4x4 musí zajet naprosto jinej čas, pokud mu tam vše funguje tak jak má ...
Vůbec se nezaobírám tím zda je to dobrej čas na český podmínky nebo není neb mě to popravdě absolutně nezajímá a není to žádný měřítko pro nic ... Vůbec tady nehodnotím jestli to je nebo není obdivuhodný, že to někdo dokázal - jistě, že ano je ...
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 01 led 2007 21:02, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
a for Ludwig: takže mi řekni když jsi tak chytrej co z Corsy mohl vyndat aby váhu snížil o 400 kg dolů a přitom tam nacpal další motor a kompletně to vyrámoval takže to je řekněme + dalších 200 kg, takže mi řekni co z tý Corsy vyndal o váze 600 kg ven ... nechápu že někdo může bejt takovej hamáček a věřit každý píčovině ....
jen tak mimo hru když jsme s kámošem dělali M6 tak jsme z toho vyndaly naprosto, ale naprosto vše - špachtlý sem sundával tlumení podlah, nebyla tam, ani palubka jen dvě sedačky a motor, špajz, kastle a hliníková nádrž a váhu jsme na takhle giga autě sundaly "jen" o 350 Kg dolů a maník ta vyndal z polovičního auta skoro dvounásobek, ale ještě tam přidal další motor + x věcí k němu a rám
jen tak mimo hru když jsme s kámošem dělali M6 tak jsme z toho vyndaly naprosto, ale naprosto vše - špachtlý sem sundával tlumení podlah, nebyla tam, ani palubka jen dvě sedačky a motor, špajz, kastle a hliníková nádrž a váhu jsme na takhle giga autě sundaly "jen" o 350 Kg dolů a maník ta vyndal z polovičního auta skoro dvounásobek, ale ještě tam přidal další motor + x věcí k němu a rám
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Opel Corsa two engines
55Okg se dvěma dvolutrama který váží po 150kg? to je kravina roku a na 4x4 4litry udajně 550kg zajet 12,5,..je těžká mizerie.. čas je to pěkný, ale když ho dám vedle těch parametrů tak to není nic moc
Re: Opel Corsa two engines
v tomto suhlasim s marauderom.
ak by to bol len ram, 2xmotor, 4 kola a papierova karoseria, tak cisto teoreticky (aj ked tomu moc neverim) hej.
a 12.5sec zajazdi 400hp eclipse s dvojnasobnou hmotnostou, nie?
ak by to bol len ram, 2xmotor, 4 kola a papierova karoseria, tak cisto teoreticky (aj ked tomu moc neverim) hej.
a 12.5sec zajazdi 400hp eclipse s dvojnasobnou hmotnostou, nie?
Re: Opel Corsa two engines
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Já těm časum moc nerozumim, sprinty jsem nikdy nejel, ale na české poměry myslím že je to obdivuhodný projekt. Muselo to dát spoustu práce sesynchronizovat řazení pro dva motory. Nechci se tady s nikym hádat, jestli je možný že to váží jenom 550Kg nebo jestli je 12,5s moc. Ale já tomu věřim.
Nemá to tu cenu řešit...
Nemá to tu cenu řešit...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Opel Corsa two engines
moje jezdí 150km/h a má 60PS...MarauderZ28 píše:jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...
Re: Opel Corsa two engines
Já ti věřím ...MarauderZ28 píše:jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...


Citroen Saxo VTS 1,6 16V ??? kW
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
Ha ha 550 kg
))))))) pěkná kravina...
Můj swift na jaře po brutální odlehčovací kůře bude mít tak 650 kg a budu rád... a to tam mám 1,3ku motor.
Jinak to auto umí tak jezdit trošku líp rovně... ve vrchách horší průměr. I s 1,3kou v atmosféru jsem rychlejší....
Lander

Můj swift na jaře po brutální odlehčovací kůře bude mít tak 650 kg a budu rád... a to tam mám 1,3ku motor.
Jinak to auto umí tak jezdit trošku líp rovně... ve vrchách horší průměr. I s 1,3kou v atmosféru jsem rychlejší....
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
no kazdopadne pomerom udavanej vahy a vykonu je tato corsa daleko (v zmysle ze je lepsia) pred bugatti veyron, este dalej pred enzom, zondou, saleenom, ford gt atd...asi nema zmysel pokracovat. je jasne ze dosiahnuty cas nie je adekvatny ani udavenej nepravdepodobnej hmotnosti, ani hmotnosti realnej, ktora moze byt takmer dvojnasobna. Otazka je preco, dost dobre to naznacil taboo....
To auto je rozhodne ukazkou mechanickej zrucnosti, avsak s praktickym pouzitim danym ucelom (sprinty) je to zatial horsie.
To auto je rozhodne ukazkou mechanickej zrucnosti, avsak s praktickym pouzitim danym ucelom (sprinty) je to zatial horsie.
O Bi-Motu jsem psal jeden clanek a co jsem se tak s Kocourem bavil, tak koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema
...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny. Vzhledem k tomu, ze tohle auto vznikalo v rodinny dilne a mouchy se vychytavaly za pochodu, tak si myslim ze to je povedenej projekt.
Ta vaha je asi pitomost - pokud me pamet neklame, tak ma byt nekde kolem 800-900 Kg. Upresneni: Ted jsem mluvil s Kocourem a to auto ma lehce pod tunu i s nim. 550 Kg to melo, kdyz tam byl pouze jeden motor
Jo a co se tech motoru tyce, tak tady je info:
MOTOR
Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett

Ta vaha je asi pitomost - pokud me pamet neklame, tak ma byt nekde kolem 800-900 Kg. Upresneni: Ted jsem mluvil s Kocourem a to auto ma lehce pod tunu i s nim. 550 Kg to melo, kdyz tam byl pouze jeden motor

Jo a co se tech motoru tyce, tak tady je info:
MOTOR
Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
scryper píše:O Bi-Motu jsem psal jeden clanek a co jsem se tak s Kocourem bavil, tak koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny. Vzhledem k tomu, ze tohle auto vznikalo v rodinny dilne a mouchy se vychytavaly za pochodu, tak si myslim ze to je povedenej projekt.
Ta vaha je asi pitomost - pokud me pamet neklame, tak ma byt nekde kolem 800-900 Kg. Upresneni: Ted jsem mluvil s Kocourem a to auto ma lehce pod tunu i s nim. 550 Kg to melo, kdyz tam byl pouze jeden motor
Jo a co se tech motoru tyce, tak tady je info:
MOTOR
Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
jenže stoho plyne uplně to stejné cca 400k 600N.m a 1000kg = 12,5 na 4x4
když kouknu na iprezu co má daleko vyšší hmotnost a zdaleka nemá ten kroutící moment ani výkon a jezdí stejné časy tak mi to přijde,že na sprinty tohle rozhodně není
No vzdyt jsem to psal! Ve zkratce: Proste Kocour jezdil Rallycross a potom zkousel vrchy a jednou ho napadlo, ze by mohl udelat Corsu jako zadokolku...ale proc vyndavat predni motor? No a tak tedy vzniklo tohle vozitkoblázen píše:scryper píše:...koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny.
jenže stoho plyne uplně to stejné cca 400k 600N.m a 1000kg = 12,5 na 4x4
když kouknu na iprezu co má daleko vyšší hmotnost a zdaleka nemá ten kroutící moment ani výkon a jezdí stejné časy tak mi to přijde,že na sprinty tohle rozhodně není

A kdyz uz to dobre jezdi, proc nezkusit i sprinty?

Re: Opel Corsa two engines
Každopádně je to dobrá práce.. viděl jsem ho několikrát na vlastní oči a je to opravdu monster car ;o))))
to scryper: ať se Kocour logne do corsa clubu.. rádi ho tam uvítáme ;o) (www.corsaclub.cz)
to scryper: ať se Kocour logne do corsa clubu.. rádi ho tam uvítáme ;o) (www.corsaclub.cz)

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
Ono to bylo obráceně... Ta corsa byla zrušená na předek.... A když se to auto stavělo, dal se motod dozadu... Pamatuji si, že ještě jezdil závody pouze s motorem vzadu... Jenže to odporovalo technickým předpisům závodních aut, neboť motor má být na původním místě... A tak oni vrátili ten přední motor a udělali bi-moto, ale stejně to auto jezdí ve speciálech...
Po technické stránce koncepce zvládnutá, ale jinak totálně nahouby...
Lander
Po technické stránce koncepce zvládnutá, ale jinak totálně nahouby...
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....JonnY píše:to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
já když si to přečtu celkově ty infa tak je to akorát parádně nafouklá bublina ono i těch 200 HP je spíš velký přání majitele než realita, tenhle motor používá školní formule od Lotusu a ta má 228 HP a to ten motor má ze séria akorát blok, jinak je tam vše naprosto jiný s váhou jsme si to ujasnili, krouťák 300 nebude ani náhodou ... všemu tomu odpovídá totiž i ten zajetej čas - jiná váha, jiný HP jinej krouťák ...
opět podotýkám stavba je to zajímavá, obdivuju, že se do toho někdo pustí a fungujemu to, ale to je vše .... připomíná mi to tu pohádku o drakovi, majitel řekne že to má jednu hlavu a na druhý straně TF fora jich má 20 ...
opět podotýkám stavba je to zajímavá, obdivuju, že se do toho někdo pustí a fungujemu to, ale to je vše .... připomíná mi to tu pohádku o drakovi, majitel řekne že to má jednu hlavu a na druhý straně TF fora jich má 20 ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.Lander píše:Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....JonnY píše:to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
Re: Opel Corsa two engines
vyridim mu to...Velbloud píše:Každopádně je to dobrá práce.. viděl jsem ho několikrát na vlastní oči a je to opravdu monster car ;o))))
to scryper: ať se Kocour logne do corsa clubu.. rádi ho tam uvítáme ;o) (www.corsaclub.cz)




Re: Opel Corsa two engines
scryper píše:
vyridim mu to......je to moc dobra prace - nejvic me pobavilo, kdyz jsme na poslednich Milovicich z legrace zkouseli, kolik nadeli mymu turbu...AU...budu zvysovat plnici tlak!
![]()
![]()


Re: Opel Corsa two engines
Tak , tak, dokonce v Násedlovicích byly rychlejší všechny 3 Saxa co se zúčastnily, a to mluvím o neupravených Saxíkách ze sk. N , ale je možné že je to jen jeho rukama nebo technickými problémy v to dniLander píše:Ha ha 550 kg))))))) pěkná kravina...
Můj swift na jaře po brutální odlehčovací kůře bude mít tak 650 kg a budu rád... a to tam mám 1,3ku motor.
Jinak to auto umí tak jezdit trošku líp rovně... ve vrchách horší průměr. I s 1,3kou v atmosféru jsem rychlejší....
Lander

Citroen Saxo VTS 1,6 16V ??? kW
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
bohužel jsem zatím neviděl motor s krouťákem 300Nm..ono z 2l atmosféry-at sebelíp upravený (200-240PS..nebo i 280PS..) nedostaneš víc než 240Nm..možná jo..ale i 3l motory F1 měly krouták kolem 350Nm..JonnY píše:ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.Lander píše:Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....JonnY píše: to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.
ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
ja som o tom tiez este nepocul. ale to neznamena ze to nieje moznehonza 2.0 16v píše:bohužel jsem zatím neviděl motor s krouťákem 300Nm..ono z 2l atmosféry-at sebelíp upravený (200-240PS..nebo i 280PS..) nedostaneš víc než 240Nm..možná jo..ale i 3l motory F1 měly krouták kolem 350Nm..JonnY píše:ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.

ale priklanam sa k tomu, ze to je dalsia chyba...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Corsa two engines
já mám 400 Nm na atmosféře 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"