Kdo by to rekl
Moderátor: Jardafox
Kdo by to rekl
Dosti na to ze je to Fabia .Snad to tady uz nebylo.
http://www.youtube.com/watch?v=dNMVzyl- ... ed&search=
jo nacipovanej dizl
http://www.youtube.com/watch?v=1pJSlKwKUZI
http://www.youtube.com/watch?v=dNMVzyl- ... ed&search=
jo nacipovanej dizl
http://www.youtube.com/watch?v=1pJSlKwKUZI
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
Re: Kdo by to rekl
Nutno podotknout ze v Mini je motor 1.6 16V 115Hp. Takze i s 15 chybejicimi konmi je Fabii vyrovnany souper. Srovnat kone, nema Fabia sanci. TDi nebude nikdy rychlejsi nez benzin
Ford Escort 1.6 16V - 1993
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
nutno podotknout že Mini váží 1125kg s Fabka RS 1320kg .. narvat do Mini ještě 2 stokilový joudy tak zas nemá šanci Mini 

V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
trosku OT, ale minule som videl technicke data fabie a HTP je takmer identicke s 1,9SDI
trojvalec s kosacky fcervenomPecku - 47kW - 112Nm
ropak z traktora bez turba SDI - 47kW - 125Nm
takze na vyrovnanie sa benzinu potrebuje diesel 1 valec navyse a o tertinu vacsi objem

trojvalec s kosacky fcervenomPecku - 47kW - 112Nm
ropak z traktora bez turba SDI - 47kW - 125Nm
takze na vyrovnanie sa benzinu potrebuje diesel 1 valec navyse a o tertinu vacsi objem


SAAB 9000 AERO 2,3T`96-ecu MAPTUN stage 5, TD04HL-19T, siemens 630cc inj.,3bar MAP, 3"JT vyfuk, K&N filter, SPEC clutch...
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
no akorát že ten diesel i s tim objemem na ten výkon potřebuje asi polovičku palivaOttoNR píše:trosku OT, ale minule som videl technicke data fabie a HTP je takmer identicke s 1,9SDI
trojvalec s kosacky fcervenomPecku - 47kW - 112Nm
ropak z traktora bez turba SDI - 47kW - 125Nm
takze na vyrovnanie sa benzinu potrebuje diesel 1 valec navyse a o tertinu vacsi objem![]()




V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Kdo by to rekl
mrazik píše:Nutno podotknout ze v Mini je motor 1.6 16V 115Hp. Takze i s 15 chybejicimi konmi je Fabii vyrovnany souper. Srovnat kone, nema Fabia sanci. TDi nebude nikdy rychlejsi nez benzin


Ty asi neznáš moc dieslů,co

- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Zajimavy tema...benzin i nafta..oboji ma klady a zapory...akorat popirat to ze naftovy motory nebudou nikdy mit takovy vykony jako benzin..panove...verim ze mate TDIcka vymazleny ale krapet prestrelujete...TDI aby si clovek zajezdil a usetril..souhlas....ale pokud si chcete opravdu zajezdit..tak benzinak...nejlepe preplnovanej...ted se strhne lavina postu , jak by mi dala vetsina lidi s TDickama na prdel...ze to jezdi ted tusim i v nejakym celosvetovym zavode (24hodinovka?) atd... Jasne...kdyz mate miliony de vsechno...ale nez se bezny TDicka dostanou vykonove a rychlostne pred benzinaky, tak do ty doby dojde ropa
Muj nazor...klidne me za nej ukrizujte....Do sportovnich aut patri benzin..kupovat sportaka a ohanet se spotrebou je postaveny na hlavu....viz trend znacky skoda...

-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
Je to o tom, na co auto je. Rodiny ideal je turbodehet ( i my budeme kupovat turboropacka v kombajnu) a pro zacinaji krizi stredniho veku turbobenzin.
Nikdy clovek nebude mit v sebelepsim turbodehtu pocit jako v turbobenzinu.
A cechacci chteji vykon za co nejmene penez, proto moda vsech tech RS a VRS. Stejne jedinej poradnej TURBOnaftako auto je tohle http://www.loprais.cz/vozidla.php#evo3
P.S. Nekdo mi onehda rikal, ze zna atmosfericky diesel, co se vyrovna atmosferickemu benzinu, co je na tom pravdy?
Nikdy clovek nebude mit v sebelepsim turbodehtu pocit jako v turbobenzinu.
A cechacci chteji vykon za co nejmene penez, proto moda vsech tech RS a VRS. Stejne jedinej poradnej TURBOnaftako auto je tohle http://www.loprais.cz/vozidla.php#evo3
P.S. Nekdo mi onehda rikal, ze zna atmosfericky diesel, co se vyrovna atmosferickemu benzinu, co je na tom pravdy?
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Re: Kdo by to rekl
no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia...AdieuD píše:A cechacci chteji vykon za co nejmene penez, proto moda vsech tech RS a VRS. Stejne jedinej poradnej TURBOnaftako auto je tohle http://www.loprais.cz/vozidla.php#evo3
P.S. Nekdo mi onehda rikal, ze zna atmosfericky diesel, co se vyrovna atmosferickemu benzinu, co je na tom pravdy?

atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...
ina vec je dobra spotreba, obvykle obrovska zivotnost a velmi plocha krivka krutaku....
motor do taxiku

-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmaloJonnY píše: no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia...
atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...


P.S. Ta tatra je naprosto uzasna! staci nazivo videt to, co ma pod kapotou:-) Samozrejme jsem to myslela jako zert, ale i tak, ten kroutak me dostal

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Re: Kdo by to rekl
ake motory preboha porovnaval?AdieuD píše:Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmaloAle dal jsem tu diskuzi nerozvijela, bo bych byla za tu spatnou
![]()
1,9sdi a medzivojnove benzinove motory?

myslim ze by to bol znacne prevratna technologia...
lol plocha krivka krutaku u diesla? to aj existuje?
sak kazdy spravi od 2000 - 3000 vrm a predtym a potom je hluchota
taky tjunink motora 2,0TDI konci na hranici kolko? 250 koni? 2,0T benzin na 250 konoch len zacina




taky tjunink motora 2,0TDI konci na hranici kolko? 250 koni? 2,0T benzin na 250 konoch len zacina


SAAB 9000 AERO 2,3T`96-ecu MAPTUN stage 5, TD04HL-19T, siemens 630cc inj.,3bar MAP, 3"JT vyfuk, K&N filter, SPEC clutch...
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
asi si si nevsimol, ale debata bola o ATMOSFERICKOM diesly. to je taky bez turba...OttoNR píše:lol plocha krivka krutaku u diesla? to aj existuje?![]()
sak kazdy spravi od 2000 - 3000 vrm a predtym a potom je hluchota
![]()
taky tjunink motora 2,0TDI konci na hranici kolko? 250 koni? 2,0T benzin na 250 konoch len zacina![]()
Re: Kdo by to rekl
ze by tohle? jestli je teda to sdi bez turbaAdieuD píše:Nene, nejde o spotrebu, me bylo receno, ze "nekdo" zna N/A diesla, co by nakopal me (zatim jen) N/A auto. Me to rozesmaloJonnY píše: no, problem by som videl v tom, ze ten jediny poriadny TURBOdiesel (motor) bude tazsi ako fabia...
atmo diesel sa atmo benzinu nevyrovna. uz len z dovodu pomaleho horenia oleja..teda nafty ktory prilis neumoznuje presiahnut 5000rpm (kde uz ma diesel to najlepsie davno za sebou).
taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
po stranke vykonu N/A diesel nema sancu.
priklad nadovsetko fabka 1.9SDi.
64 PS@4000 rpm a 125.0 Nm@1600 rpm
to jest 33hp z litra objemu...
hyper "sportovy" N/A diesel by sa dostal tak maximalne na uroven hyper ECO N/A benzinu...Ale dal jsem tu diskuzi nerozvijela, bo bych byla za tu spatnou
![]()
P.S. Ta tatra je naprosto uzasna! staci nazivo videt to, co ma pod kapotou:-) Samozrejme jsem to myslela jako zert, ale i tak, ten kroutak me dostal

156 f benzinu na letnich drifto dost
- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
nafta ma vetsi vyhrevnost,protoze s delkou C-retezce se vyhrevnost zvetsuje... ale to tady nehraje roli,bo treba nekdy je mnohem vyhodnejsi vyuzit palivo s nizsi vyhrevnosti ale vhodnejsi pro dany proces(viz treba vodik-koks ve VP)JonnY píše: taktiez ma myslim nafta mensiu vyhrevnost (tj z rovnakeho mnozstva nafty vznikne menej tepla...)
´
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Re: Kdo by to rekl
Co je to za Polo ? SDI to ma uz jen nalepku na kufru
nebo ne .. ?

1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
Re: Kdo by to rekl
vyvsetli tady nekdo co udelali stym SDI ?
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
je tam TDi prostě...piknik18 píše:vyvsetli tady nekdo co udelali stym SDI ?
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo by to rekl
A ja ve starym skopku bez kroutaku.Tommy-cupra píše:to je debata,asi bych mel pana chytryho povozit v leonu

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Kdo by to rekl
Přestaňte se hádat chlapci v naftě je budoucnost
http://www.audi.cz/zajimavosti/motorsport/le_mans_tdi/
http://www.audi.cz/zajimavosti/motorsport/le_mans_tdi/
Audi A6