Vecernicek píše:1...neví´m cca 50kmH
2.. .95kMh
3... 1402kmh
4... 175km h
5 ... 1 80kmH ! A mátE tO
na šrot dost
kdyz chcete odlehcovat tak to mate delat jak borci co jezdi street na kolech v juesej, vezmou vrtacku a vrtaj a vrtaj az maj kolo skoro deravy.. vite kolik der by se dalo udelat do volantu, dveri, samozrejme zevnitr aby to nezhorsovalo aerodynamiku
KFJ píše:
a jak to vis? co ja vim tak zadne zavody nejezdis
Co ty vis...
vim ze nejezdis
Zemi je MidNightRacer, honí se s odtahovkou městské policie
Jsou to jen kecy, o mně tu taky někdo psal, že umím jezdit jen rovně a ani to možná ne...........
Každej ať jezdí jak umí, někdo o život, někdo pro vítězství a někdo pro radost.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kajo dokud se nehonis po okruhu x-krat rocne a neupeces minimalne jednu ojnici tak jsi nula. Musis byt hodne aktivni a co nejvic psat na foru kde, kolikrat a co jsi jezdil. Asi v tom pripade bych pak nebyl za typka co nic nejezdi... Ja litam vzducholodi asy dost.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."
Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
To "porad jen TDi" by s tebou zametlo ze bys ani ty saze nevidel... Ver tomu ze to fakt 6s dela. Jel jsem v tom. Ono to totiz hezky zrychluje i nad 100km/h...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
To "porad jen TDi" by s tebou zametlo ze bys ani ty saze nevidel... Ver tomu ze to fakt 6s dela. Jel jsem v tom. Ono to totiz hezky zrychluje i nad 100km/h...
Osobně jsem ujel v Leonu TDI jedné RX7 turbo (poslední generace) a to pozor ..... na zrychlení z 100 na 230km/h a to má Leon ofiko 215maximálku a RX7 Turbo tuším cca 245. Ale bylo to lehce do kopce a foukal vítr. Byl z toho tak vydřený, že jsme zastavili na parkáči a pokecali jsme ........ furt mu to nešlo do hlavy.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky
to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky
to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený
tak ale na tomhle videu je moc samochvály brzo uvěřili a koukali...
totiž Impreza je na slalomy,na tyhle krátký okružní tratě má značnou turbodíru,přesně na tohle jsou dobrý nafty že letí z nižších otáček
sotomaior píše:
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky
to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený
tak ale na tomhle videu je moc samochvály brzo uvěřili a koukali...
totiž Impreza je na slalomy,na tyhle krátký okružní tratě má značnou turbodíru,přesně na tohle jsou dobrý nafty že letí z nižších otáček
"Turbodíra" je jen pojem pro lidi co neumí podřadit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
sotomaior píše:
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky
to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený
tak ale na tomhle videu je moc samochvály brzo uvěřili a koukali...
totiž Impreza je na slalomy,na tyhle krátký okružní tratě má značnou turbodíru,přesně na tohle jsou dobrý nafty že letí z nižších otáček
řekl bych, že maj proč i když sebechvála smrdí, ale jenom v tom případě, že výsledek je nulový kdežto tady v tom případě bych řekl, že ja víc než stoprocentní Impreza a Evo to furt jedna a ta samá písnička dokola těch už jsem viděl ale takovej Fiat UNO .....