máš kontakty na internetu na www.riegger.cz nebo sem k zastižení na ICQ.vietnamec píše:krosmene,na chipujes mi auto??? a za kolik?ma to 105kw rok 2003.kde mas servis ja tam zajedu anebo das na sebe tel ja ti zavolam
power box nebo chiptuning???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
A ja bych si na web nevystavil kreklou verzi programu, dostupnou za par drobnychsportak píše:no ja z toho pochopil ze se meni kolem 20 map,hm kazdej na to kouka jinak!.o)Dukes píše:Sorry ,ale já z tohohle "Toto je pouze informativní,zde jsou vidět jen 3 mapy,většina aut má kolem 20 map."pochopil,že podle nich má ecu jenom 20map.Já si pod pojmem profi chiptuning představuju úpravu kdy se zkouší na autě i několik verzí softu a věř,že pokud se jedná o profi tak se upravuje spoousta map
![]()
Podle toho ecm co mají oni vyobrazený určitě neuděláš profi úpravu.Jen tak pro zajímavost se koukni na ten poslední obrázek ,neni to mapa omezovače otáček,ale omezovače kroutícího momentu.![]()
Samozřejmě při lehkém zvednutí hodnot těch 3map odjíždí zákazník spokojený,ale nejedná se o profi chiptuning a motor klidně může vydržet 300tkm.
A kolik jich se meni treba u toho superba,kdyz do toho tak vidis.
No ja nevim,ale kdybych byl majitel tak na web asi nevystavim vsechny mapy,jak se meni,aby to nekdo opalil,v tomhle remeslu asi je nejdulezitejsi know-how!.o)
Vice softu,hm to jo,ale pokud je upravujou tak mi nerikej ze to neladi na auto primo?Nevim zda Ty softy prekupujou nebo ladi,me tam dali jeden a byl jsem s tim spokojenej tak jsem to neresil.Chci aby mi faro vydrzelo nejaky km a ne aby me odeslo po par km,kdy to pojede jak sfi...!:o)
Ono je to tak, to E*C*M pouziva system prednastavenych map, takze tuner si snad mysli, ze je tam 5 map, protoze tak mu je vyrobce ECM preddefinoval a jakakoliv zmena jinych map je pomerne slozita (v te verzi krekle E*C*M prakticky vyloucena, nebot myslim nema Driver Plus Manager)...
Ja mam koupene reseni EVC WinOLS, stalo to vsechno rekneme jako velmi slusne auto, ale nemam potrebu to mit zaplacene za mesic, nemusim.
Doporucuji se zeptat tech vyhlednutych tuneru, co maji koupene a co pouzivaji
Jo ECM je celkem sracka,ja mam taky koupenej WinolS a je to opravdu profui program,kdyz to srovanm s ECM.tdichip píše:A ja bych si na web nevystavil kreklou verzi programu, dostupnou za par drobnychsportak píše:no ja z toho pochopil ze se meni kolem 20 map,hm kazdej na to kouka jinak!.o)Dukes píše:Sorry ,ale já z tohohle "Toto je pouze informativní,zde jsou vidět jen 3 mapy,většina aut má kolem 20 map."pochopil,že podle nich má ecu jenom 20map.Já si pod pojmem profi chiptuning představuju úpravu kdy se zkouší na autě i několik verzí softu a věř,že pokud se jedná o profi tak se upravuje spoousta map
![]()
Podle toho ecm co mají oni vyobrazený určitě neuděláš profi úpravu.Jen tak pro zajímavost se koukni na ten poslední obrázek ,neni to mapa omezovače otáček,ale omezovače kroutícího momentu.![]()
Samozřejmě při lehkém zvednutí hodnot těch 3map odjíždí zákazník spokojený,ale nejedná se o profi chiptuning a motor klidně může vydržet 300tkm.
A kolik jich se meni treba u toho superba,kdyz do toho tak vidis.
No ja nevim,ale kdybych byl majitel tak na web asi nevystavim vsechny mapy,jak se meni,aby to nekdo opalil,v tomhle remeslu asi je nejdulezitejsi know-how!.o)
Vice softu,hm to jo,ale pokud je upravujou tak mi nerikej ze to neladi na auto primo?Nevim zda Ty softy prekupujou nebo ladi,me tam dali jeden a byl jsem s tim spokojenej tak jsem to neresil.Chci aby mi faro vydrzelo nejaky km a ne aby me odeslo po par km,kdy to pojede jak sfi...!:o)- E*C*M 3.2e je verze, ktera byla aktualni a krekla pred 2 lety, ze by prave tuto verzi pouzivali
Ono je to tak, to E*C*M pouziva system prednastavenych map, takze tuner si snad mysli, ze je tam 5 map, protoze tak mu je vyrobce ECM preddefinoval a jakakoliv zmena jinych map je pomerne slozita (v te verzi krekle E*C*M prakticky vyloucena, nebot myslim nema Driver Plus Manager)...
Ja mam koupene reseni EVC WinOLS, stalo to vsechno rekneme jako velmi slusne auto, ale nemam potrebu to mit zaplacene za mesic, nemusim.
Doporucuji se zeptat tech vyhlednutych tuneru, co maji koupene a co pouzivaji. Vetsinou s tim ti levni delaji extremni tajnosti, proc?
Ted stoji kolem 1500euro+chechksumy.Chvilku to trva nez dokaze hledat mapy,ale sam si je upravi a v ecm nevidite skutecny tlak turba napr.ale jen prepocet pres nejaky cisla.takze vlkastne ani nevim jakej to ma tlak.
Jeste sulesnj program je Swiftec,vychazio z Winolsu,kde uz nekdo popsal mapy.Tak clovek je nemusi hledat,ale stoji to 3000euro,ale je v tom 10CHeckusmu zdarma+100 driveru k autum.
Kdybyste videli jak vypadaji upravy o nejakych lidi byste koukali.
Viz softy od svobody(Vagprog)
pak jsem dostal od ruznych firem do ruk a treba upravena jen jedna mapa,jak napr nafta,nebo taky jen tlak turba.Ono jim to jede lip tak to neresi.
Pekny softwary jsou od CTK-nemecko nebo Turbochip (dansko)
Re: power box nebo chiptuning???
to je dobra hlaska ''hledat mapy'' to taky delali asi nejaky odbornici, je videt ze tyhle radoby profi firmy ve skutecnosti s zadnou automobilkou nespolupracuji s automobilkama, protoze jinak by zadny mapy nikdo hledat nemusel ale bylo by rovnou presne dany kde a jak je kazda mapa ulozena v pameti a nermuseli by se predhanet kterej intelektual to dokaze lip tweakovat
potahat slidery (nebo upravit hodnoty v 3d duhovem grafu) v software, ktery nekdo sestavil systemem pokus omyl a potom prodava je opravdu snadne
kazdopadne je potreba aby to tahlo "hodne vocpoda" to je totiz pri trapeni chrochta nejdulezitejsi
			
			
									
									
						potahat slidery (nebo upravit hodnoty v 3d duhovem grafu) v software, ktery nekdo sestavil systemem pokus omyl a potom prodava je opravdu snadne
kazdopadne je potreba aby to tahlo "hodne vocpoda" to je totiz pri trapeni chrochta nejdulezitejsi
Bohužel na to abych ladil sám mapy nejsem dostatečný odborník.Máme na to smluvního partnera.Bylo to asi takhle,chtěli sme se touo problematikou jako firma zabývat proto nejjednodušší cesta je smluvní partner...Mněl sem tady zástupce všech těch firem které jsou nejznámnější(nebu z jistých důvodů zmiňovat....) nikdo z nich nebyl schopen mi zodpovědět moje otázky tak abych mněl jistotu že ví co dělají....Pak ale přišla zmněna přišel pan Putner z firmy Bitpowers a udělal ze mně naprostýho troubu tím jaké má v tomto směru znalosti....Spolupracujeme tedy dle mého názoru s těmi nej co sem mohl zjistit....Poslední auto sme dělali Grand Vitaru DDiS která jela jako doprovod na rally paříž dakar......sportak píše:to krosman.Krosmen píše:celej soft řj se archivuje po dobu jednoho roku a samo že na program je záruka......pokud se ti něco stane vlivem špatnýho softu,....záruka....pokud by byl problém u mercedesu,nahraje se původní soft spátky.....
Ty ladis softwary sam?Nebo je od nekoho prekupujes?Popripade od koho,abych vedel jestkli jsou softy kvalitni a ze to nehuli a jede?
Doufam,ze nejsi jako fura lidi co si nekde koupila kwp2000 za par tisicovek a dela fara?
Umis i auta starsi od roku 2000,kde jsou co jsem zjistil neprepisovatelne pameti,kde se musi letiovat?
A co novy typy ridich jednotek?EDC16?Nova octavkaII,Passat apod.
Jen me to zajima z pohledu potencialniho zakaznika.
Jinak k samotné úpravě.Ta se vždy provádí za přítomnosti zákazníka který si okamžitě může úpravu vyzkoušet a případně doladit jeho požadavkům samozřejmně v rámci možností ŘJ a vozidla.Proto se zde nejedná o žádné přehrání originál softu jiným "uni" pro např 1,9 TDi 81kw....každé auto je jiné a proto se upravuje soft vždy individuálně.....
Re: power box nebo chiptuning???
Spolupracuji, jenze ne oficialne. Hledat mapy nemusis, pokud mas pristup k datum typu DAMOS a ASAP, konkretne do WIN OLS si muzes koupit za 700 Eur importni modul, ktery z techto dat, ktere pouzivajiv Siemensu, Boschi, v Etasu a ja nevim kde vyvijeji ty programky pro rizeni vstrikovani, primo naimportovat.semysak píše:to je dobra hlaska ''hledat mapy'' to taky delali asi nejaky odbornici, je videt ze tyhle radoby profi firmy ve skutecnosti s zadnou automobilkou nespolupracuji s automobilkama, protoze jinak by zadny mapy nikdo hledat nemusel ale bylo by rovnou presne dany kde a jak je kazda mapa ulozena v pameti a nermuseli by se predhanet kterej intelektual to dokaze lip tweakovat
potahat slidery (nebo upravit hodnoty v 3d duhovem grafu) v software, ktery nekdo sestavil systemem pokus omyl a potom prodava je opravdu snadne
kazdopadne je potreba aby to tahlo "hodne vocpoda" to je totiz pri trapeni chrochta nejdulezitejsi
Tohle myslim ty italske hracky (ECM ve verzi 4.9 nebo uz 5?) stale neumi (naimportovat originalni ladici soubory). Proc take, kdyz jejich uzivatele jsou povetsinou klikaci ovecky a takovy Race2000 je jeste vice klikaci, tam je to opravdu o sliderech - v tech zakladnich verzich. Uprava je ale pak rychlejsi a upravce to ma za 10-15 minut vse hotove a vydelano - a az tak spatne to zase nemusi byt. V takovem WinOLS nez to upravim, tak to (nove auto, na ktere nemam pripravu) trva treba hodinu i vic (kdyz je uplne nove a nejsou damos data jako ze ty jsou pro vetsinu lidi nedostupne), jenze kdyz se na to podivam ve 3D, tak je to sakra poznat, ale to by chtelo videt
Nova komercni auta (s motorolou) uz nejdou ani simulovat (jako to slo drive, apropos simulator k WinOLsu stoji okolo 3000 Eur), nebot maji cache na cpu a ani nejdou poradne odbrzdit.
Na mereni akcelerace pouzivam radeji dynamicke metody, je to pracnejsi ale efektivnejsi.
Re: power box nebo chiptuning???
ty ruzne simulatory sou i levnejsi a i freeware pd GPL licenci, jenze jsou neobsluhovatelne obycejnym automechem event. automechem co umi s pajkou bezne pouzivame pro simulaci diassembling a debug ruznych procesoru od motoroly jak pres to bdm rozhrani tak i pro jtag, problem je ze pri tech automotmitive aplikacich se pouzivaji ruzne techniky proti zaseknuti programu jako treba ze se envolaji funkce jako pri kmochani v cecku ale vse je treba inline tj funkce ma tolikrat kod kolikrat je pouzita, sou omezene skoky v programech jsou vsude checksumy, nehlede na to ze pro nahrani firmware je potreba dbat toho, ze pro novejsi auta je podle nejaky normy potreba zajistit kodovany download pri zmene firmware to se ale da obejit primym pristupem pres bdm
pokud jde o cache na procesoru tak ta zadnemu debugu nevadi, nebot jsou znama presna pravidla pro plneni cache a neni duvod pokud sledujes procesor od napajeni nebo od posleniho interruptu znat obsah cache (ale interrupty se take nemaji pouzivat)
nejak nechapu co to znamena ze nejdou auta poradne odbrzdit,
to jakoze uz to ma takovej vykon ze je to nemerilelne?
			
			
									
									
						pokud jde o cache na procesoru tak ta zadnemu debugu nevadi, nebot jsou znama presna pravidla pro plneni cache a neni duvod pokud sledujes procesor od napajeni nebo od posleniho interruptu znat obsah cache (ale interrupty se take nemaji pouzivat)
nejak nechapu co to znamena ze nejdou auta poradne odbrzdit,
to jakoze uz to ma takovej vykon ze je to nemerilelne?
Re: power box nebo chiptuning???
Gr33N MoNsT3R
						Re: jasne ale....
To může nastat v situaci, kdy ti do auta nahrajou software, aniž by se zajímali, jaký tam už je. V případě, že máš v jednotce informaci o čtyřech airbagech a úpravce nahraje software, ve kterém jsou jen dva airbagy, tak ti ty další dva fungovat nebudou. Problém je v tom, že dopředu nemáš moc možností si ověřit, jak vlastně firma, kterou si to necháš upravit, postupuje a jestli to opravdu udělá dobře.vietnamec píše:jasne ale porad je otazka jestli nahodou me posere ridici jednotka???davaji na to zaruku? teda nezalezi na cene ale na kvalite.co potom me reknou v delerskym servisu mercedes ?budou moct zistit problemy u ostanych zarizeni ?jednou me rekl jeden chlap ktery pracuje v firme ktera dodava powerbox ze po chipovani stane se nekdy ze airbag ne vylitne pri nehode...poradte prosim
Re: power box nebo chiptuning???
http://www.powerbox.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; nevím jestli se o tom už někde psalo, má někdo zkušenost, konkrétně s touto firmou? láká mě snadná montáž kvůli garančkám a záruce na autě vůbec, jednoduše se to odpojí a nikdo nic nezjistí, kdežto s čipem máte po srandě, nechci čekat 2 roky 
 
potvrďte mi, že je to blbost a ušetřím 9 litrů
			
			
									
									potvrďte mi, že je to blbost a ušetřím 9 litrů
odtah od 7kč/km 731810210
						