
Kámošovi na Audibe ABS s temadle brzdama funguje, co udělal špatně ?
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
co jako jako je?
Hochu tak to je pěkná p.....na jelikož v krizové situaci nejsi schopen něco dávkovat dle toho jak se ti to hodí. A právě na tyto situace jsou dělané brzdy z výroby včetně ABS. Já měl jednou na STI na sériových brembech pouze jiné desky a to ze sintrované kovokeramiky a po 10km jem je vyhodil, jelikož v běžném provozu jsem si několikrát po sobě málem rozbil držku. To bylo tak šíleně přebržděné, že v tu chvíli to nemělo s ABS nic společného. Pořád jsem brzdil na hraně ať jsem chtěl nebo ne. Prostě přirovnání ke keramické spojce pouze režim ON - OFF.LiberaleMiguel píše:Tak blokovat kola při krizovém brzdění určitě ve zvyku nemám, ono se pak auto může lehce stočit kam nechci![]()
Ale s davkovanim brzdného účinku podle potřeby problém nemam, nemam dřevěnou nohuNavíc mam kvalitní obutí
ET se nezmění tedy ET kotouče nebo spíš jeho centr ano, ale ET kola ne. Hrozí ale, že pokud bude menší výška kotouče, tak poté bude dřít kolo o brzdič.kucik píše:Mě jen fascinuje, jak lze koutouče z různých aut takhle zaměňovat. Třmeny dejme tomu, udělají se adaptery a přišroubujou k origo držáku, ale kotouče? To jako kotouč z audi, nebo z čeho to je,bude pasovat na hyundaie? Vždyť musí být jiná jiná rozteč, středová díra, výška kotouče (tím pádem se změní "ET") nebo se pletu?
jo jsem zapoměl sorry. no tak to je vyřešeno vše.LiberaleMiguel píše:Však ty z S8 mam na Alešovu Elisu ve vedlejším projektuJa prostě chcu 6 pístky
jsem v poslední době trochu přibralJRD McLAREN píše:hento je urcene na zastavenie cca 2.5tonoveho auta...
LiberaleMiguel píše:jsem v poslední době trochu přibralJRD McLAREN píše:hento je urcene na zastavenie cca 2.5tonoveho auta...