

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Třeba dědka odchytnout. a nechat mu za oknem lístekKulisek píše:Jasný souhlasím s tebou jen jsme řekl můj názor,ale samozřejmě jsem měl stejný problém nemohl jsem prodat své autí tak jsem to nevzal.No a motor jasné taky jsem to psal že 10lidí 10názorů děláš to podle sebe a hlavní je aby to auto dělalo radost tobě i třeba s 1,3 tak s tebou souhlasím
.Né ta Jetta je překrásná.Po Frýdku-Místku taky jezdí úplně stejná a jjezdí v tom nějaký dědek a ještě nedávno stála na německých papírech.Držím palce v pokračování
ještě se zeptám,ale tušim že 16"x9" na obou nápravách že?a ET? Díky Ahoj
Nooo já mám teda 9*16 ET15 pneu 205/40/16 a ještě asi budu objednávat podložky 10-15 mm, páč je to utopené v lemechKulisek píše:Flanel jo přesně tak jako taky s tebou souhlasím s tim že mají být na přední a zadní nápravě stejná kola aspoň co se týče našich aut a né GT atd.Pokud tak zadek lehce na podložku ať to teda víc leze,ale teď nemyslim tebe myslim globálně.já měl teď nabídku 2x 7,5"x16" a 2x 9"x16" a pneu 215/40/16 a 225/x/16,ale nevzal jsem je jelikož ty 9" měli ET15 a na mém autě by to byl extrém tudíš jsem musel od toho upustit,ale kola byla nádherná a za super cenu no škoda.
Jinak k tvému autu moc pěkné a tak jak píšeš každému se líbí něco jiného a to musí být jinak by to byla nuda.Já měl kdysi GII s motorem VR6 byl v autě cca14dní pak 2,0 16V no a nakonec tak skončil 1,8 20VT a ta Jetta měly být ve stejném duchu,ale už na tokašlu roky přibývají a nechám to vám mladším já přešel na Naftu a to je taky mooc velká sranda jen ten zvuk
![]()
no,ale ladím tak tak je lepší než série.Tak držím palce no a jak pojedou kluci někdy k tobě tak se přijedu mrknout ať to vidím reál fotky klamou tak jsm zvědavý.Ahoj
U mě taky přijde zanedlouho doba, o které píše Kulisek... tak uvidíme jak to vlastně všechno bude...KaCzaba píše:jsem cekal kdy se objevis.jojo fesak to je.taky jsem pokukoval ale chtel jse jiz aby tam veruna byla,takze nebudu psat jako kulich ze to melo byt mojetak jsem poridil zatim trojku verunu a casem az me ta kastle omrzi najde se nejaka pekna jettice a vse se prehazi
Rádží píše:Hmmmm koukám že o moje bývalé autí je zatím postaráno
uživatel Viking z TF měl GII 1,8T takže v akci jsem to viděl a byla to paráda. Normální auto na ježdění do práce si s VR6 nikdy nekoupím. s 1,8T jo. tak proto VR6 no.Kulisek píše:Hele nechci rozumovat a vím že je to tady hlavně o pocitu teď myslím VR6 zvuk VRRR..,ale když pěkně otevřeš 1,8 20VT s pořádným bov ventilem a pořádným výfukem tak je ten zvuk nehorázně podobný WRC já měl na GII výfuk před zadním levým kolem jelikož se nevešel mezi zadní nápravu a podlahu a při odtejší jízdě lítali plameny a prskala nádhera co znají mé auto tak ví co to dokázalo,ale opět na zem vim že jde o pocit a jak už jsme několikrát zmiňovali také v té odlišnosti.Mi ososbně jde o maximální funkci performance a motor VR6 je koncepčně hodně nedokonalý,ale záměr výroby tohoto motoru byl jasný udělat motor V6 ať zabírá co nejmíň místa potom ho díky tomu nacpali i do GIII.
Falnel jasné i z vlastní zkušenosti vim že může být stejný rozměr pneu a každá jiná značka a na disku vypadají každá jinak.Tak já už mám nějaký pátek tak se držím i těch technických předpisů víš mám v TP max 195/45/16 tak půjdu do toho a taky k vůli komfprtu trošku nopři mém ostrém podvozku už ten komfort honím jen na pneumatikách
.No nic Jettu máš moc pěknou a jsem zvědavý na reál očum tak práci zdar Ahoj
tak ja to mam prave tak no:-DF.l.a.n.e.l. píše:uživatel Viking z TF měl GII 1,8T takže v akci jsem to viděl a byla to paráda. Normální auto na ježdění do práce si s VR6 nikdy nekoupím. s 1,8T jo. tak proto VR6 no.Kulisek píše:Hele nechci rozumovat a vím že je to tady hlavně o pocitu teď myslím VR6 zvuk VRRR..,ale když pěkně otevřeš 1,8 20VT s pořádným bov ventilem a pořádným výfukem tak je ten zvuk nehorázně podobný WRC já měl na GII výfuk před zadním levým kolem jelikož se nevešel mezi zadní nápravu a podlahu a při odtejší jízdě lítali plameny a prskala nádhera co znají mé auto tak ví co to dokázalo,ale opět na zem vim že jde o pocit a jak už jsme několikrát zmiňovali také v té odlišnosti.Mi ososbně jde o maximální funkci performance a motor VR6 je koncepčně hodně nedokonalý,ale záměr výroby tohoto motoru byl jasný udělat motor V6 ať zabírá co nejmíň místa potom ho díky tomu nacpali i do GIII.
Falnel jasné i z vlastní zkušenosti vim že může být stejný rozměr pneu a každá jiná značka a na disku vypadají každá jinak.Tak já už mám nějaký pátek tak se držím i těch technických předpisů víš mám v TP max 195/45/16 tak půjdu do toho a taky k vůli komfprtu trošku nopři mém ostrém podvozku už ten komfort honím jen na pneumatikách
.No nic Jettu máš moc pěknou a jsem zvědavý na reál očum tak práci zdar Ahoj
na jakém autě máš zapsané ty 195/45/16 ? (jen tak ze zvědavosti)
No Dome ty abys nepodpoříl VR6kaře žemikevr6 píše:No auto musim pochvalit,je fakt pecka a za me motor super volba ,to 1.8t je motor bez duse-sice se da nasponovat aby jel ale zadna zabava nebo adrenalin.Proste bez poradnyho zvuku to je nuda.A to vrko jde oturbit taky bez vetsich problemu:))
Tak tuhle ani vidět nechciKesam píše:nikde jí moc nevystavuje zadní lampy golf a 2 barevnej lak.
To uplně stačí že dal na jettu lampy z G2 dozaduKesam píše:Zadní lampy golf2 jinak serie a ten brutální motor do toho narval nejvíc je to letadlo akorát já vych volil jiná kola.nápravy z corada atd spíš než nějakej styling tam šel do závodního stylu ale tam v Krumlově tam jsou na motory jako kráva tam každej když dělá auto tak motory laděj jako bejci doma v garážích.