Wesly´s GtTi uphill Race Car
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
nene někam k praze, všechny ty motory měl klučina ze svých gtti, a ten udělaný motor je u nějakého motoráře Pokorného, a je teď dodělaný, takže pro ten jedu přímo k němu, kde mi vysvětlí co a jak s tím dělal a je to vč. záruky
, tak snad to vyjde a bude to ok 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
tak to gratuluji, nasel jsi pandorinu skrinku 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
ještě nejásejme
, až je povezu domů v kufru a budu už 5m od baráku, teprve pak budu jásat, radovat se budu až to bude v autě a nerozletí se to při prvním tlakovém útoku mojí RHB5
,pak tady taky dám video budíků ať jsem IN

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Gratulace, ošklivé auto bude zase vrčet 
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
to je ještě hudba budoucnosti
, základ je to dovézt a ze 3 motorů postavit jeden
, pak to možní bude vrčet
, když klapne plan, tak ve středu to mám vše doma 
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
tak to klaplo, už je vše doma
, nevypadalo to tak divoce ale nakonec toho jsou 3 plné EURo palety a teď už jen skládat skládat a skládat 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
paráda, mám radost
uz at to zase jede 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Možná by jsme to tu mohli přejmenovat na fórum vetešníků
Protože jak to tak pozoruju, tak všichni máme ke svému autu minimálně ještě jedno rozebrané v dílech
Každopádně dobře, že se podařilo sehnat 
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
jj vetěsníci, já to mám rovnou ze 3 
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
aj jaaa xem jeden taky motor...
..si ho aj poskladaammm...
..si ho aj poskladaammm...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Po delší odmlce opět nějaké info. Před delším časem se rozebral motor co byl v autě,byl za minutu dvanáct před smrtí, pístní čep KO a jedno ložisko se na klice rozsypalo kompletně, divím se že to vůbec jelo, ojnice a klika KO
,vše jsem asi zkurvil jak jsem s tím po té ráně a přeskočeném rozvoďáku ještě dojel domu asi 4km
, píst narážel do ventilů a už to bylo
, aktuálně s filipemGtti stavíme nový motor, hlava je na kompletní GO v Polsku, čeká se na racing těsnění z Merako.cz, na další díly potřebné ke kompletaci, o víko ventilů se stará tom406 takže to bude taková designová tečka na závěr
, zatím je to TOP secret než dojdou komponenty, ale postaví se Hybrid trubo a bude zase někde jinde
. Tady pár foto po rozborce motoru, hlavně si všimněte "TUNINGUJAKCYP" na ventilech, i takhle se dá šetřit váha












- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
..to stare vyhadzujes ..??
by som mal zaujem...
by som mal zaujem...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
chceš taky tunit?
, jsou pořád na hlavně, a víceméně jsou křivé 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Mám dojem, že to ložisko tu někdo zmiňoval
Jinak ty ventily byl patrně pokus o antidetonační drážky.
Jinak ty ventily byl patrně pokus o antidetonační drážky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
ja reku ze mas druhy motor..
a tento vyhadzujes
a tento vyhadzujes
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
ja si nemuzu pomoct, ale chybi mi tam jeden valec
BTW pojizdny je ledacos... komplet vylagrovanej motor co se natvrdo zastavil sem druhej den v pohode nakop a auto najelo na vlek samo
BTW pojizdny je ledacos... komplet vylagrovanej motor co se natvrdo zastavil sem druhej den v pohode nakop a auto najelo na vlek samo
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
beaver: no cca před rokem jsme ty ložiska měli dole a byly ok 
JDR: nevyhazuju nic, ale pokud dojedeš, a vemeš si přípravky na to abys sis ty ventily vytáhl tak si je klidně vem
, ale jsou křivé jak poleno.
Fokr: sice jeden válec chybí, ale už v serii to má vykon jako 1.3 4 váles swift GTi a ještě má k dobru tak 100kg váhy???
JDR: nevyhazuju nic, ale pokud dojedeš, a vemeš si přípravky na to abys sis ty ventily vytáhl tak si je klidně vem
Fokr: sice jeden válec chybí, ale už v serii to má vykon jako 1.3 4 váles swift GTi a ještě má k dobru tak 100kg váhy???
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Tohle auto a hlavně jeho motor mně prostě bere, kdybych měl kam dát další auto, tak se po něm okamžitě začnu shánět.
Doufám, že tu tvojí raketku nekdy uvidím v reálu.
Doufám, že tu tvojí raketku nekdy uvidím v reálu.
www.jfperformance.cz
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
prijed do karvine a uvidis hned 2 GTtiLJay píše:Tohle auto a hlavně jeho motor mně prostě bere, kdybych měl kam dát další auto, tak se po něm okamžitě začnu shánět.
Doufám, že tu tvojí raketku nekdy uvidím v reálu.
jinak dneska navsteva soustruznika na upgrade hybrid turba kompresorová cas a compresor kolecko z daihatsu rocky motor isuzu 3,1TD
potencional turba nyni cca 160-200hp hlava na GO v PL http://www.moto-szlifiernia.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
nicmene mame problem s blokem ulozeni loziska pro vyvazovaci hridel. pretocilo se v nem nekolikrat lozisko bud oprava nebo vymena bloku.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
je nutne vyvazovaci hridel pouzivat? nebylo by nejlepsi jen zaslepit otvory pro mazani at neutika tlak oleje a dat to bez ni? VW nove trivalce EA211 vyvazovaci hridel taky uz nemaji
a i na starych R3 motorech (HTP 2 i 4v na valec) kdyz ji vyndam tak se jen motor trochu klepe na volnobeh ale je pruznejsi 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Juraj píše:je nutne vyvazovaci hridel pouzivat? nebylo by nejlepsi jen zaslepit otvory pro mazani at neutika tlak oleje a dat to bez ni? VW nove trivalce EA211 vyvazovaci hridel taky uz nemajia i na starych R3 motorech (HTP 2 i 4v na valec) kdyz ji vyndam tak se jen motor trochu klepe na volnobeh ale je pruznejsi
taky jsem nad tím uvazoval ale nehodlam to zkouset na nejakem motoru co bude po GO nicmene i motorky co maji 3vacove motory a tocí pres 13 000 otacek stale maji vyvzovací hridele. davaji se tam aby byl motor klidnejsi a mel vyrovnanejsi chod. U novych motoru jak pises ty je tam nedavaji aby usetrily setrvacne sily a hnací sily z klikovky aby dosahly zase o neco mensi spotreby a emisí...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
motoru mate dost tak na jendom shod rozvody, oddelej nahon na vyvazovak a uvidis
je pravda ze nove motory to resi zmenou predstihu... ale pokud by jste pouzily programovatelnou jednotku tak by v tom nebyl problem 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
daihatsu neni fiat tady se vsechny díly cení zlatemJuraj píše:motoru mate dost tak na jendom shod rozvody, oddelej nahon na vyvazovak a uvidisje pravda ze nove motory to resi zmenou predstihu... ale pokud by jste pouzily programovatelnou jednotku tak by v tom nebyl problem
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
filip, ja zhanam bud taky motor, alebo minimalne hlavu..
spodok by mal pasovat z uuuuuplne ineho vozu... a ten mam...
spodok by mal pasovat z uuuuuplne ineho vozu... a ten mam...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
z jakeho vozu by mel pasovat spodek ??JRD McLAREN píše:filip, ja zhanam bud taky motor, alebo minimalne hlavu..
spodok by mal pasovat z uuuuuplne ineho vozu... a ten mam...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
taky by mě to zajímalo 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
a já to vím 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
kuwa to jsou zase tajnosti
..... nápovědy? Tedy když to je z jiné značky než Daihatsu 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
začíná to taky na D 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Tak to čumim, že Matiz má stejnej blok jak tahle raketka 
www.jfperformance.cz
