
http://www.skodaoctavia.cz/gallerie/bil ... ho-letiste" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kukuku.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

co na to říkate?
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Mohu potvrdit,dělám s tím každý den,proto raději jezdím škodovkoumaRkus píše:komentar na idnes:
zvedněte si škodovku a hyundai na zvedak a podivejte se jak maj ošetřeny podvozky ted sme nedavno koukali na i40ku a to by člověk plakal......stříknutý gumoasfaltem to sice je....ale podivat se třeba za brzodvý hadičky,záhyby atd, to už jim nějak nejde.....to samý s lakem v zahybech je to skoro bez laku....viděl sem dost korejskych aut na zvedaku a zatim si stojim za tim, že je to navoněná bída, a to rozhodně nejsem fanda škodovek....
ne, tímdle Škoda dokázala, že se Hyundaie jako konkurence bojí, jinak by na to jejich rýpaní z vysoka kašlalamaRkus píše:proste opet a zase trapny... konkurence pro hyundai je chevrolet...
tak za tuto informaci jsme opravdu rádiIvan píše:Všechno je to o marketingu - čím více se o Vás mluví, tím lépe. A že to funguje dokazují statistiky prodejů nových aut v ČR, kde se Škoda a Hyundai perou o první příčky. Vím o tom mnohem více informací, ale nemohu je zde zveřejňovat.
No nevím. Každý ať si koupí co je mu po chuti, ale vzhledem k tomu, že mám tu možnost nakouknout do fabrik, kde se vyrábějí díly jak do Hjundaje, tak i do VW group včetně škodovky (ano, vše se to dělá v jedný fabrice - překvápko jak prase) tak mohu čistě a objektivně říci, že Hjůndaj si hlídá kvalitu dílů daleko, daleko více, než jeho německý a český rival. Co se týče nového Rapidu a Octávky, ty nebudu komentovat, jelikož jsem v nich ani neseděl, ale subjektivně - Fabie II je nejhorší auto ve kterém jsem kdy seděl. Mám ji jako služebáka a je to neergonomický paskvil a to pomlčím o motoru...o "motoru" 1.4 TDI - už ve felícii mě sral středový tunel kolem rádia, který mě bodal do kolena, nechápu, že to skrze Fabii I přenesli i do Fabie II; kde je ten simply clever vývoj? Roomster je stejný šit, ale je pravda, že v něm je místo (vzadu) a přes tu hromadu, tvrdýho, recyklovanýho plastu, která se nazývá palubní deska, se člověk díky vyšší střeše nepřipadá tak ztracený. O II (i Golf) je taky pěkný dařbuján - projev dízlové dodávky, vevnitř místa tak pro jednoho většího chlapa, nebo dva menší, všechno tam křupe, nafťák drnčí do interiéru a materiály mají výdrž papírové krabice v dešti. Nechápu co na tom lidi vidí....asi ten kufr s tou idiotskou nakládací hranou. Ale TSFI jsou dobrý motory, a když se k nim budete dobře chovat, možná najedou i 100tis.jajiN píše:Kdybyste si přečetli ty stránky škodovky tak je to tam stručně napsáno: "NEJSEM TAK BOHATÝ, ABYCH SI KUPOVAL LEVNÉ VĚCI"
Zpracovani je takovy protoze to strikaj atd. Cesi v cesky tovarne.maRkus píše:komentar na idnes:
zvedněte si škodovku a hyundai na zvedak a podivejte se jak maj ošetřeny podvozky ted sme nedavno koukali na i40ku a to by člověk plakal......stříknutý gumoasfaltem to sice je....ale podivat se třeba za brzodvý hadičky,záhyby atd, to už jim nějak nejde.....to samý s lakem v zahybech je to skoro bez laku....viděl sem dost korejskych aut na zvedaku a zatim si stojim za tim, že je to navoněná bída, a to rozhodně nejsem fanda škodovek....
A škodovky stříkají maďaři v polský továrně na čínským stroji nebo co? Fakt nerozumim tvým myšlenkovým pochodům v první větě...Mickael píše:Zpracovani je takovy protoze to strikaj atd. Cesi v cesky tovarne.maRkus píše:komentar na idnes:
zvedněte si škodovku a hyundai na zvedak a podivejte se jak maj ošetřeny podvozky ted sme nedavno koukali na i40ku a to by člověk plakal......stříknutý gumoasfaltem to sice je....ale podivat se třeba za brzodvý hadičky,záhyby atd, to už jim nějak nejde.....to samý s lakem v zahybech je to skoro bez laku....viděl sem dost korejskych aut na zvedaku a zatim si stojim za tim, že je to navoněná bída, a to rozhodně nejsem fanda škodovek....
Ja,jako clovek ktery si pamatuje ty straslivy hruzy v podobe modelu 90.let,Elantra,Accent,Coupe,apod. na ktery jsme se vsichni museli divat na silnicich,bych za to nedal v zivote ani korunu.
Ale zajimal by me nejaky konkretni priklad,nebo dukaz,proc na to vsichni,vcetne me,po technicke strance nadavaji.
Dacan píše:ok,
na stránkách http://www.kukuku.cz" onclick="window.open(this.href);return false; je pdfko se srovnáním servisních nákladů do 100tis km u 50 nejprodávanějších aut, zajímá mě podle čeho se ty ceny vypočítavají.
Taky jsem se bavil s lima, kteří dělají nosné části pro škodovku a jejich názor byl, že by si škodovku nekoupili. Nechci obhajovat korejce, ale vím o korejské firmě , která dodává jak pro škodu, tak pro hyundai. Je fakt , že to není úplně strategický díl, ale dodává. Mimo to jezdím asi do 5 dodavatelských firem, ke vyrábí díly pro hyundai a nepřijde mi, že by na kontrolu kvality kašlaly. To,z jakých materiálu jsou díly vyráběny je věc druhá. Škodovka má jedinou výhodu a to, že na ni seženeš díly za pár káček a to úplně všechny. Narážky na hyundai nechápu, je to auto, jako každé jiné. Z bodu A do bodu B mě dopraví , každé auto. Životnost je dělaná na 4 roky a nazdar. Spíš by mě zajímalo, proč se někteří vyjařují , že je to hujda/kundaj apod. Jaký je důvod? Osobní zkušenosti z hyundaiem nebo proč? Nebo co je na těch autech špatného?Ultima píše:Mám u sebe nezveřejnitelnou dokumentaci na kvalitu nosných podélníků pro škodovku. .
OK, renault dělá plastové díly, to musí být ten plech 2mm silný, aby to bylo dobré auto?MartyCZe píše:heh najednou tu je samej expert na karosařinu a motory
Udělejte si úplně primitivní test, kopnete plnou silou do plechu od korejce a pak do koncernu, až uvidíte jak se korejskej plech zmuchlá jak papír tak zkuste něco říkat.
Já osobně koncern moc nepodporuju, u mě vedou japonci, ale ta plechařina/karosařina korejců je fakt k smíchu