Dusledek "tuningu"

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

barbucha píše:Hodně pěknej čas. Na jakejch pneu jsi to vlasně jel? Na těch Pilot Cup nebo na slickách?
Semi slicks Toyo 888 a furt to hrabalo :lol:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

martin píše:
Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
Na tsukubu s tim. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

martin píše:
Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Břéťa píše:
martin píše:
Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
Chces dokaz namiesto slubov :lol:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Břéťa píše:Zatim ty starty byli hodne nepovedene (zakuckane, coz je vidit na grafu z gtechu), jelikoz nejelo ALS s nim vystartuje tak o 0,5s rychleji a podle tve teorie bude v cili o 1s driv.. :D
Evo s konecnou rychlosti 124 mph nema na to, aby zajelo pod 11 anebo 60' pod 1.5 sekund - a to i stim nejlepsim ridicem. Dobry ridic by byl schopen snizit ten 60' cas pod 1.7 a velice dobry ridic i pod 1.6 sekund (ale ne pod 1.5, na to to Evo - podle te konecne rychlosti - nema dostatecny vykon), takze by se s tim vozem dalo zajet okolo 11.2-11.3 (ale kazdopadne ne 10.6). Ten ALS s tim nema ale nic spolecneho (ja nepouzivam zadny ALS a ani stutterbox [= rev limiter] a dosahuji 60' casu pod 1.5 sekund). Z toho G-tech grafu jde videt, ze ten vuz padal na predek, coz zadny ALS nezachrani. Vsechno to je jen o "launching technique" a prizbusobeni RPM a rychlost vypusteni spojky povrchu drahy a chovani toho vozu, ale to je samozrejme opravdu dulezite jen pri drag racing...
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše: Z toho G-tech grafu jde videt, ze ten vuz padal na predek, coz zadny ALS nezachrani.
coze?
co to je "padal na predek"?
a ako to, ze pri preradeni nepadlo zrychlenie na nulu pripadne jemne pod?

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Maco píše:
KFJ píše:
sic píše: asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otres :lol: a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he? :lol: a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces :D
Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Cecil je taky N-ko :lol: samo ze si nejakej kopec dam, ale jak muzes tvrdit takovou kokotinu kdyz netusis jak jezdi auto a jak jezdim ja? tyhle silacky reci mam nejradeji, honici brk a pritom skutek utek... radeji mluv za sebe, ok? :lol: :D kdyz jsem jel Brneskeho Draka (jako predjezdec) tak jsem tam pojel mnohem silnejsi auta nez o kterych mluvis a s mnohem lepsima setupama (ja mel seriove brzdy, podvozek horsi jak serie, pneu pro bezny provoz atd atd)... A to tam nejezdej zadny orezavatka :lol: MCR
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od martin »

Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Maco »

martin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicich

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

tak to je fajne, pokud bude vse ok tak urcite dorazim, v nejhorsim s Mkem... jedinej problem mam s casem ktereho je kurevsky malo...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od sic »

Maco píše:
martin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicich
a ja snad tiez :lol: :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Maco »

sic píše:
Maco píše:
martin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicich
a ja snad tiez :lol: :lol:
Sicu,wed Ty to mas v popise prace :D :D :D

Uživatelský avatar
mikiVTS
Příspěvky: 300
Registrován: 11 črc 2005 11:10
Bydliště: s manželkou :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikiVTS »

Břéťa píše:
martin píše:
Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy :wink:

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

mikiVTS píše:
Břéťa píše:
martin píše: s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy :wink:


Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver :lol:
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo :D :D

Uživatelský avatar
mikiVTS
Příspěvky: 300
Registrován: 11 črc 2005 11:10
Bydliště: s manželkou :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikiVTS »

Gusto píše:
mikiVTS píše:
Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy :wink:


Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver :lol:
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo :D :D
brnensky drak na okruhu a uzky kopec je nieco ine . ved uvidime ked robert pride na niektory kopec . Mne osobne je to jedno , celkom rad si to vychutnam a vecer pri pive to potom preberieme este 100x zo vsetkych uhlov :lol:

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Gusto píše:
mikiVTS píše:
Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy :wink:


Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver :lol:
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo :D :D
Na Ostrej Luke bol Lancer pred E ckovym Saxom o 0,05 sek a pred N kovym Saxom o 2,62 sek a ja toto za predjedlo nepovazujem,a tie rozdiely je sucet dvoch jazd

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

Dusan, ani jeden z tych dvoch Lancerov sa neda porovnavat s cecilom :nono:
A vôbec, táto debata začína byť scestná, na kopci sa uvidí.

..to porovnanie so saxom, to si "trochu" prestrelil :D

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Gusto píše:Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver :lol:
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo :D :D
a co to video? celkom by som si ho pozrel :)

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od martin »

ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat :wink:
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje :lol:

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Maco »

martin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat :wink:
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje :lol:
Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci bude :pifko:

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
Břéťa píše:Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu... :lol:
S tim se opravdu neda souhlasit :nono: . Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ :lol: (ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
:wink:
problem byl pri startech s nastavenim ALS, ve finale jsem zjistil ze mam podfoukle tesneni pod turbem, takze to ani potom tolik nejelo, a presto cas 11:59... jinak nelze to takhle hodnotit od stolu jak jsem mel jet kdyz netusis jake byli podminky (teplota, trat atd atd)... bylo dost vedro a suchej vzduch coz tomu casu moc nepomuze... a zajimalo by me co myslis tim "tovarni" evo? fabriku zavodaka nebo serii?
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

martin píše:
Maco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu :wink:
jak jsi prisel na to ze je cecil nedotacivej? je pretacivej jako svine, na zadku mam nyni podle Arazima 75% :lol: :D uz jsem se prihlasil do Slavkova tak proverime cecila na kopci s tema desnejma brzdama a ultra strasnym podvozkem 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od KFJ »

martin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat :wink:
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje :lol:
to je pravda, zrovna na tom videu jsem si blbe najel do jedne zatacky :lol: a presto jsem mel shodny cas jako jedna formule :lol: ale je pravda ze Cecil na Drakoj a nyni je nebe a dudy 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od KFJ »

Maco píše:
martin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat :wink:
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje :lol:
Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci bude :pifko:
kurva, uz se tesim 8) dame drifting na trati? :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

drifting alá end of EVO 8? :D

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Maco »

KFJ píše:
Maco píše:
martin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat :wink:
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje :lol:
Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci bude :pifko:
kurva, uz se tesim 8) dame drifting na trati? :wink:
JJ Slavkov je na drift ako stvoreny,strasne smyklavy povrch :shock: a to nechcem vidiet nedaj boze aby zaprsalo :cry: a opakuje sa Stos :D

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

GReddy píše:drifting alá end of EVO 8? :D
to byl seznamovaci vecirek s patnikem valejicim se na krajnici :lol:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Gusto píše:
mikiVTS píše:
Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo.. :D
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy :wink:


Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver :lol:
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo :D :D
cau, ty taky zijes? prijed do Slavkova, Cecil je ted uplne jina kava nez byl kdyz jsem te vezl 8) :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
mikiVTS
Příspěvky: 300
Registrován: 11 črc 2005 11:10
Bydliště: s manželkou :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikiVTS »

ale bacha na GX saxo , dusan uz porobil nejake racing upravy , najma interier je na nepoznanie !

prikladam jedno spy foto
http://www.pbase.com/poochdp/image/63353809

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“