s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Dusledek "tuningu"
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Na tsukubu s tim.martin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..martin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Chces dokaz namiesto slubovBřéťa píše:Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..martin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Evo s konecnou rychlosti 124 mph nema na to, aby zajelo pod 11 anebo 60' pod 1.5 sekund - a to i stim nejlepsim ridicem. Dobry ridic by byl schopen snizit ten 60' cas pod 1.7 a velice dobry ridic i pod 1.6 sekund (ale ne pod 1.5, na to to Evo - podle te konecne rychlosti - nema dostatecny vykon), takze by se s tim vozem dalo zajet okolo 11.2-11.3 (ale kazdopadne ne 10.6). Ten ALS s tim nema ale nic spolecneho (ja nepouzivam zadny ALS a ani stutterbox [= rev limiter] a dosahuji 60' casu pod 1.5 sekund). Z toho G-tech grafu jde videt, ze ten vuz padal na predek, coz zadny ALS nezachrani. Vsechno to je jen o "launching technique" a prizbusobeni RPM a rychlost vypusteni spojky povrchu drahy a chovani toho vozu, ale to je samozrejme opravdu dulezite jen pri drag racing...Břéťa píše:Zatim ty starty byli hodne nepovedene (zakuckane, coz je vidit na grafu z gtechu), jelikoz nejelo ALS s nim vystartuje tak o 0,5s rychleji a podle tve teorie bude v cili o 1s driv..
IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Cecil je taky N-koMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat NKFJ píše:ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otressic píše: asi taksom to sem napisal len pre zaujimavost
a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he?
a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Re: Dusledek "tuningu"
Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
Re: Dusledek "tuningu"
Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicichmartin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dusledek "tuningu"
a ja snad tiezMaco píše:Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicichmartin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.
when I grow up, I want to be a racing driver
Re: Dusledek "tuningu"
Sicu,wed Ty to mas v popise pracesic píše:a ja snad tiezMaco píše:Saxo urcite bude v Slavkove a aj v Nasedlovicichmartin píše:Kluci vy ste ohromný teoretici, přijeďte se podívat někam na moravu na kopec, tam prvních 10 jede takovou kudlu která se dá uplně v pohodě rovnat MČR. V MČR totiž vládnou prachy ale v amatérech se prachy doháněj rukama. Schválně si sjeďte do Slavkova na Bergcup kde se pravidelně schází ti nejlepší, je to 19.-20.8. Já tu nechci debatovat o tom co bude lepší jestli cecil nebo saxo, já to chci vidět.![]()
- mikiVTS
- Příspěvky: 300
- Registrován: 11 črc 2005 11:10
- Bydliště: s manželkou :-)
- Kontaktovat uživatele:
treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .Břéťa píše:Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..martin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy
mikiVTS píše:treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .Břéťa píše:Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..martin píše: s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhu
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo
- mikiVTS
- Příspěvky: 300
- Registrován: 11 črc 2005 11:10
- Bydliště: s manželkou :-)
- Kontaktovat uživatele:
brnensky drak na okruhu a uzky kopec je nieco ine . ved uvidime ked robert pride na niektory kopec . Mne osobne je to jedno , celkom rad si to vychutnam a vecer pri pive to potom preberieme este 100x zo vsetkych uhlovGusto píše:mikiVTS píše:treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver![]()
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo![]()
![]()
Na Ostrej Luke bol Lancer pred E ckovym Saxom o 0,05 sek a pred N kovym Saxom o 2,62 sek a ja toto za predjedlo nepovazujem,a tie rozdiely je sucet dvoch jazdGusto píše:mikiVTS píše:treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver![]()
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo![]()
![]()
a co to video? celkom by som si ho pozrelGusto píše:Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver![]()
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo![]()
![]()
Re: Dusledek "tuningu"
ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat 
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje
Re: Dusledek "tuningu"
Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci budemartin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
problem byl pri startech s nastavenim ALS, ve finale jsem zjistil ze mam podfoukle tesneni pod turbem, takze to ani potom tolik nejelo, a presto cas 11:59... jinak nelze to takhle hodnotit od stolu jak jsem mel jet kdyz netusis jake byli podminky (teplota, trat atd atd)... bylo dost vedro a suchej vzduch coz tomu casu moc nepomuze... a zajimalo by me co myslis tim "tovarni" evo? fabriku zavodaka nebo serii?Taboo píše:S tim se opravdu neda souhlasitBřéťa píše:Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu.... Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ
(ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
jak jsi prisel na to ze je cecil nedotacivej? je pretacivej jako svine, na zadku mam nyni podle Arazima 75%martin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dusledek "tuningu"
to je pravda, zrovna na tom videu jsem si blbe najel do jedne zatackymartin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dusledek "tuningu"
kurva, uz se tesimMaco píše:Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci budemartin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukuje
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Re: Dusledek "tuningu"
JJ Slavkov je na drift ako stvoreny,strasne smyklavy povrchKFJ píše:kurva, uz se tesimMaco píše:Presne,tu sa hecujeme,ale len kopec ukaze a po kopci budemartin píše:ty vole to je debata o hovně, pojďte jezdit a ne kecat
to video na ftp už nemám, pak ho dám na rapidshare, ale žádný zázrak nečekejte, gusto to trošku nafukujedame drifting na trati?
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
cau, ty taky zijes? prijed do Slavkova, Cecil je ted uplne jina kava nez byl kdyz jsem te vezlGusto píše:mikiVTS píše:treba sa prist niekedy naozaj pozriet na kopce , koipec nie je az tak velmi o vykone .Břéťa píše: Tak tomu neverim, podle me cecil nadeli saxu nekolik vterin, to by tam nesmeli bejt zadny rovinky aby ho saxo pojelo..
Nechcem rýpat , ale na technickej trati (slavkov, nasedlovice , ostra luka ) si tiez myslim ze sic na saxe da roberta na cecilovy
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver![]()
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo![]()
![]()
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- mikiVTS
- Příspěvky: 300
- Registrován: 11 črc 2005 11:10
- Bydliště: s manželkou :-)
- Kontaktovat uživatele:
ale bacha na GX saxo , dusan uz porobil nejake racing upravy , najma interier je na nepoznanie !
prikladam jedno spy foto
http://www.pbase.com/poochdp/image/63353809
prikladam jedno spy foto
http://www.pbase.com/poochdp/image/63353809
