Golf II 4x4

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No když to tak studuju. Tak bych řekl že buď je majitel te S2 trotl anebo to má podčipovaný na 160koní protože když srovnám časi s felicii kit car tak teda nefim nefim.

Jinak časi s tím golfem máš slušný. Kolik máš cca koní 140? a kolik váží?

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

ten s tou S2 je fakt bejvalej závodník, ale možná, že se o to trochu bojí, ale jede to hustě, na rovině by mi dal.

Na těch 1. závodech Golf tak 130-140PS, ty 2. tak možná 170PS, ted už jsem dal konečně race trysky, ale motor to nepobral, takže kompletně přestavuju, pak bude i brzda, dofám, že se na 200 dostanu.

Váha bez řidiče kolem 1100, ale ještě tomu dám dietu...

Ta Felicia je ale kitcar, tzn závodní stroj, sice někde 140PS, ale místo plechů laminát, podvozek, skřín atd. atd.

Msím jít makat, čau...
Golf2 TDI 4x4

kabriolin
Příspěvky: 15
Registrován: 10 dub 2007 11:32
Bydliště: Prague

Příspěvek od kabriolin »

Ou...tak to je špatné..doufal jsem víc jak v to, že vemou syncro a šoupnou mezi podvozek a kabinu "rám" a nazdat to to pak je fakt teréňák jen od pohledu :cry: Sakra :shock:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

hrozně se mi páčila reklama jak s quatrem vyjeli ten skokancekej můstek ale s hřebama bych tam vyjel i ze 120kou :lol: Myslím si že na mitsu 4x4 quatro nemá ani v nejmenším. Co se silničního 4x4 týče tak takovej nášup jakej honďáci předvedli v novém legendu tak asi vývojáři v audi těžce nepobrali. Co se týče spolehlivosti mají podle mne japonci prim ale tohle je věc kterou si odskouší každý sám akaždému bude vyhovovat něco jiného ale co se týče technologii tak je podle mne jasné že jsou japovi podstatně dál.

Hrozně lidí odsuzuje japonce a to v nich ani neseděli. Německo je blíž a to je pro všechny rozhodující. Ale kdo se prodeje v ITR a porovná to např s korádem což je současník ve stejné třídě a určení tak zjistí že prostě VW nejni ani zdaleka tam kde JP. Nobe se svez v novém Civic Tape-R a v novem GOLFU GTI , honda tě potahá podstatně lépe a to tam nejni turbo. Takže keci jako lepší než nějakej japonec určo nejsou na místě. A porovnávat totálně překpaneé závoďáky ze sérkou je taky nesmysl.

kabriolin
Příspěvky: 15
Registrován: 10 dub 2007 11:32
Bydliště: Prague

Příspěvek od kabriolin »

:stavka: jen ať se to tu nadále nehrotí :vztek: Nemáte někdo typ na pěkného samuraje?? :hmm: Né ve vojenské zelené... :savle: spíš ty jeho poslední modely... co? :banan:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

samurajů je hodně v německu tak se koukni tam. A nebo třeba do anonce. A kolik by jsi do něj chtěl dát. Kámoš má 1.3 ve slušným stvu. Rám je zdravej občas koroze na kastle ale tam je to jedno. Má toho safari v černé a dával za něj něco kolem 45tis.

kabriolin
Příspěvky: 15
Registrován: 10 dub 2007 11:32
Bydliště: Prague

Příspěvek od kabriolin »

No nejlépe něco s touhle kastlí..
Obrázek

Obrázek

Obrázek


Obrázek

Ale to se bojím, že bude "jiná cenová" uvažuju auto tak kolem 60/70tis.
:twisted:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jo jo toho má tohel je taky safari akorát on má k tomu jen plátěnou střechu. Na zimu je lepší tahle laminátka. Z německa i s přihlášením ho za ty prachy v pohodě koupíš. Ale kup 1.3 ta 1.0 je slabá. Ale 1.3 jede jako favorit. Navíc tam pasuje 1.3 100koní s GTi a taky tam pasuje převodovky z 1.0 a ta má kratší kvalty. A vzhledemk tomu že je na listech nejni problém ho zvednout. Má hodně vysokou prostupnost terénem jelikož je lehkej.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »


kabriolin
Příspěvky: 15
Registrován: 10 dub 2007 11:32
Bydliště: Prague

Příspěvek od kabriolin »

To už je krapec pixlička :twisted: no asi bych spíš toho s pevnou střechou..tedy snímatelnou.

Uživatelský avatar
piknik18
Příspěvky: 251
Registrován: 30 črc 2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf II 4x4

Příspěvek od piknik18 »

pokud vim tak veze GT 2koveho golfu byla normalne syncro...spis bych se zeptal vecernicka nebo na vw-clubu :P
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Tady po Jablonecku jezdí v zime snad každý 5tý auto Subaru, švára to měl taky, takový to starý hranatý(Legacy?). Jako smekám před tím, co to auto dalo za tetrén (na osobáka bez uzávěrek), ale pro mě dost zásadní nevýhoda - vyrabělo se to jen v benzínu a spotřeba v zimě brutální (nicméně dodnes nepřišel z Japonska diesel, který by se vyrovnal Audi z roku 1990), nehledě na to, že to celkem dost hnije (jako většina starších japonců).

Myslím si, že ten Samuraj je ale už jiná třída... kolik to má vůbec maximálku?

Jinak elvisi jsi 1. člověk, který tvrdí, že na japonce jsou levnější díly než na VW.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

NO na starého golfa budou ty díli o něco levnější ale nijak závrtně. a to náhrady. Origo vyndou na stejno. Jinak starý japonci moc nehnijou až na subaru a suzu ti na to trpí. U samuraje si musíš dávat pozor aby neměl zhnilej rám. Kastle nevadí jelikož nejni nosná.

Co seubar týče tak ty starý se fakt vyškrábali ale často se posíral spínač zadní nápravy. navíc jsem nikdy nepřišel na chť boxerům. jsou hrozně neohrabaný. Ale někomu se s nima jezdí dobře.

Co se dieselů týče tak bych řekl že japonci dělají špičkové dieseli. Dokonce VW chtělo uzavřít pakt s hondou aby jim dal technologii na jejich dieselový motor. Myslím že kdo se svezl v novém civicu s ICTDI 2.2 140PS který má 0 - 100 za 8.4s a nebo v nové toyotě s 2.2 178PS tak pozná opravdovej diessel. Jinka honda má ve 2.2 jen 140PS proto aby mohli mít nízkou kompresi. díky tomu jde motor ochotně do otáček a nevydává to strašné kadlání a narozdíl od VW to nehulí. MYslím že co se evropanů týče tak BMW maj podstatně lepší dieseli než VW koncern.

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Ono testy v časopisech a v televizi je jedna věc, a zkušenosti po 3-5ti letech a 100tkm věc druhá.
Můj kamarád si před 3mi lety koupil Opel Meriva 1,7CDTi (ten motor byl vyvíjen ve spolupráci s Hondou), jako novinka na trhu to byla ukrutná bomba, ale po 100tkm se za studena bojí přidat plyn aby se ten motor nerozkočil (to je teprve kadlaní - horší jak starej Transit), problémy s chcípáním za studena, vadné vstřikovače, Xkrát přehrávaný SW, zázemí Opel servisu nula... Ani ve výkonech a ve spotřebe to nijak zvláš dobře nevyniká. Jsem zvědav na dalších 100tkm.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

no novým co otom motoru výš ale co vím já tak opelu dělali motory isuzu oni chtěli vyjiít s toho motoru a udělali tento motor ale pokud vím tak honda na tom motoru nepracovala jejich motor je až 2.2 ictdi předchozí motory brali od roveru a když rover skončil tak od opleu tu 1.7 ctdi 110PS ale mám dojem že ho tam dávali jen chvíli :?:

Uživatelský avatar
Benny
Příspěvky: 139
Registrován: 21 čer 2004 16:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Benny »

Andre píše:Jinak proti Audi nic nemám, jsou to super auta (jednu mám taky doma), lepší než všichni japonci dohromady, ale jen mě vždycky sere, že když je někde řeč o 4kolkách, tak tam někdo přijde, a začne s quattrem, že je to to nejlepší na světě... nedej bože když jsem se zmínil na audiclubu o syncru - byl jsem málem ukamenován.
Netvrdím, že quattro je nejlepší na světě, ale že je na dost vysoké úrovní oproti konkurenci. Že díky revoluční konstrukci s torsenem a zadní uzávěrky Tě limituje pouze výška podvozku, jinak vyjedeš všude :)
Audi Coupe quattro 20v

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:no novým co otom motoru výš ale co vím já tak opelu dělali motory isuzu oni chtěli vyjiít s toho motoru a udělali tento motor ale pokud vím tak honda na tom motoru nepracovala jejich motor je až 2.2 ictdi předchozí motory brali od roveru a když rover skončil tak od opleu tu 1.7 ctdi 110PS ale mám dojem že ho tam dávali jen chvíli :?:
No, nevím co o tom víš ty, ale ten motor má Opel stále v nabídce:
http://www.srba.cz/opel/index.php?action=section&id=195

A tady Honda:
http://www.cars.cz/xchanger/uni/carDeta ... =undefined

Opel na tom dělal s Hondou dohromady (jeden větší odborník na naftu než druhej), jsou to stejný motory.

Japonci jsou kluci šikovný, ale těžko za 5let doženou 50tiletej náskok VW.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Jo tenhle motor znám ale jak jsem psal cpali ho tam jen chvíli takže asi nebyl nejlepčejší (neznám nikoho kdo ten motor má tekže fakt nevím) jinak co se týče jejich motoru 2.2 ictdi tak je to jak jsem psal VW chce technologii na ten motor. VW má sice už za ty roky vyšpelený jednotky turba atd ale co si budem nalhávat vždyť i TDi ve fábce 96Kw vycházi ze starý litinový mrchy. Od hondy chtěli technologii na tu technickou část 2.2 ictdi. Motor je velmi lehký a při tom odolný. A oproti ostatním dieselům velmi živý (protože je lehký). Pak chtěli i aby jim dělal honda převodovky. Jelikož honďácké přeovodovky maji velmi malí odpor. Pro VW by to byla výhoda jelikož by zvýšili prodejnost v JP a U.S.A kde jsou hondy populární a pro hondu by to bylo plus kvůli Eevropě kde je VW nejprodávanější automobilka :)

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

a prej už taky vw koupilo dva milióny znáčků honda a od roku 2008 je budou dávat místo znaků vw, protož je ta technologie výroby (těch znáčků) fakt uchvátila 8)
.slow Obrázek
head&shoulders power...

kabriolin
Příspěvky: 15
Registrován: 10 dub 2007 11:32
Bydliště: Prague

Příspěvek od kabriolin »

Tak proti Hondě nic nemám :D Nemám sice auto této značky ale letadlo v týmu Honda vlastním 8)
Obrázek

Obrázek

:)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“