Civic_VT píše:leon4x4 píše:Promiň ale podhuštěné pneu nebo špatná geometrie sice ovlivní výkon na kolech, ale zase by to měla ta brzda zohlednit při zpomalení a výsledkem by měl být jen jiný poměr mezi výkonem na kolech a na motoru tedy jiné procento ztrát. Jiná věc je horko, nebo nadmořská výška atd....
Moc rád bych na Tvůj příspěvek reagoval, určitě se nemýlíš, ale nebudu, jelikož tomu nerozumím a nemám takové zkušenosti jako vy ostatní. Ale souhlasím s Tebou.
Jen doufám, že mi na výkonu schválně nepřidali, abych byl spokojenej, to by mě hodně štvalo. Ale věřím jim, fakt to jsou super chlapíci...[/quote
Nikdo Ti nic nepřidával,rozdíl tam je,to je bez debat.My nikomu nic přidávat nebo ubírat nemáme důvod.Rozdíl je hlavně v rozdílných podmínkách na obou měřeních.Teplota,tlak a vlhkost vzduchu.Taky jsme Ti větrali motorový prostor,takže si motor nasával o něco čerstvější vzduch.Pokud tomu někdo nevěří,ať u nás neměří.A podhuštěná kola mají opravdu velký vliv na vlastní měření a to z důvodu,že pneumatika hnaná motorem má skutečně jiný odpor,než když se dotáčí setrvačností válce při doběhové zkoušce(kdy se měří ztráty).