blázen píše:pokud ji neseženu do jara, kupuju Z32TT..
hm Z32 se mi taky brutálně zamlouvá je takova dospělá jenže moč money pro mně... mám ve zvyku měsíčně 8tis projet v benálu a jak si měsíčně nekoupím vejfuck , ic , nějakej ventílek apd tak jsem nesvůj a to bych si u z32 dovolit nemohl protože bych si na ni musel vzít ůver tak 200 až 300tis... to bych spíše šel do té celdy tu koupím kolem kila a náčiní to bude též smutné uvažoval jsem i o réze GT ale nějak těm klukům od subaru moc nedůvěřuju... nabo hold nissánka a zadek... je s tím sranda a hlavně to autí znám...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Krosmen píše:pravdou je že na 4G63T a Eclipse je relativně jednoduché a levné v usa cokoliv sehnat...ale čim víc věcí je na výběr tak která je ale ta nejlepší volba za co nejlepší peníze....
ještě že existuje člověk co rád se vším poradí
problém není sehnat cokoliv na exlipse 4G63T..problém je ji sehnat tady celou
A já ještě dodám, že když už seženeš eclipse 4G63T a ještě GSX 1 generace (4x4) , tak je to skoro vrak. Viz jááááááá
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
motoricky vrak mi nevadí,..motor i převodovku si udělám znovu...horší,kdyby bylo něco posráno na 4x4 pohonu,nebo byla KO kastle..
motor bych stejně rozebral hned a postavil pořádně
blázen píše:motoricky vrak mi nevadí,..motor i převodovku si udělám znovu...horší,kdyby bylo něco posráno na 4x4 pohonu,nebo byla KO kastle..
motor bych stejně rozebral hned a postavil pořádně
moje řeč když je kaslte ok tak je to vklidu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
blázen píše:motoricky vrak mi nevadí,..motor i převodovku si udělám znovu...horší,kdyby bylo něco posráno na 4x4 pohonu,nebo byla KO kastle..
motor bych stejně rozebral hned a postavil pořádně
moje řeč když je kaslte ok tak je to vklidu...
Kastle prakticky moc nekoroduje, takže jedině bouračka. Já mám motor zatím v pohodě, ale pojedu si pro jiný. Sice NA , ale po výměně vnitřností to bude turbo. (blok je stejný) Ten si už postavím, aby něco vydržel. Stejně to ale nakonec bude v zimě, protože stále není na nic čas .
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jo dělali tady tu shutly (kombíky) a ještě klasikého sedana 4x4... podvozek je civic takže v podstatě jako crx... ale ten kdo by to chtěl přestavovat doma jen tak zgruntu tak prdel to zrovna není a když postíčátaš čas invetice a motor aby se taky hejbalo tak za to máš ojeté evo... takže taková přestavba jako má marat je opravu jen pro velmi zkušené a nemůžeš počítat že do toho 100tis padne a pojedeš 400m za 14s...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Moremu jsme na tom SR20det předělávali hydroštely natvrdo,ale pro ten 400+ výkon to je zbytečné,je to jen spíš ochrana proti přetočení,protože on je schopnej těch 10K vrznout Jinak jezdí to brutálně,v driftu to ohýbá tyčky řízení a ničí převodovky,myslím, že More s tím byl naposledy na VIP session a stěžoval si,že ho všichni brzdí,moc mu fandíme,tak doufám,že něco dokáže.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
MarAt píše:Jo a to 4x4 z toho shuttlu tam padne, je to skoro identický šasi,takže vzadu se jenom vyměnila nápravnice.
poloosi převodvka všechno sedí? takže stačí upravit (vymněnit) zadní nápravnici a předpokládám pokráti kardan?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
MarAt píše:Moremu jsme na tom SR20det předělávali hydroštely natvrdo,ale pro ten 400+ výkon to je zbytečné,je to jen spíš ochrana proti přetočení,protože on je schopnej těch 10K vrznout Jinak jezdí to brutálně,v driftu to ohýbá tyčky řízení a ničí převodovky,myslím, že More s tím byl naposledy na VIP session a stěžoval si,že ho všichni brzdí,moc mu fandíme,tak doufám,že něco dokáže.
Převodovka je z CRV (kvůli B-typu motoru,poměr je stejnej),ale i jinak to sedí pěkně,je to civic ať už je to verze shuttle,wagon nebo crx.Dokonce jsem ani nezesiloval ty zadní poloosy. Všichni mají úděsnou představu,jaká je to přestavba,ale Honda má všechny ty díly tak naddimenzované,že krom zubů stálého převodu snesou i 600hp a 9.5K rpm.
2Blázen: jo kawasaki zelená S13 s karbobnovou kapotou
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Taboo píše:Naprosto stejne, jako kdyby tam ty ostriky byly...
Mno jo... vetsi nebezpeci pro motor asi vidim v dlouhych nebo castych zatackach (popr. drift), kdy se olej dostane mimo saci kos a motor pojede chvili "na sucho". Oproti tomu je nejakej ostrik uplne zanedbatelny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
reproboy píše:..a já tvrdím: ukázaná platí, kecy jsou k ničemu
rád si to s tebou v mimoni rozdám snad se to do té doby naučím rozjíždět jsem celkem zvědavej mám o pár koníků více ale asi budeš o dost lehčí...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
nevím ale trvalo mi asi pět minut najít GSX na prodej a to hned dvě...sice 2G ale nikdo stejně nedokáže dostat se tak daleko aby se nevýhoda 2G motoru projevila....
Krosmen píše:nevím ale trvalo mi asi pět minut najít GSX na prodej a to hned dvě...sice 2G ale nikdo stejně nedokáže dostat se tak daleko aby se nevýhoda 2G motoru projevila....
2g bejvaj většinou ještě dost drahé jedno levné jsem našel v německu ale když vydím nízkou cenu tak to většinou smrdí ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ano mají "slabší" klikovku....rozdíl který v našich podmínkách asi nikdo nedokáže pocítit respektive se dostat tak daleko aby ji pocítil.Jinak neni nic jednoduššího nežli 6bolt kliku respektive motor sehnat viz NA 1G eclipse...... jedno takové s 1G motorem tady už jezdí.....Ale je pravda že 2G jsou dražší......
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 05 srp 2008 23:03, celkem upraveno 1 x.