jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: jaky 2litr na sprinty
tak pokud je
vykon = kroutici moment * 2 * pi * otacky_za_sekundu
tak je jedno jestli tocis 10000 ot/min nebo mas 2000 nm, vykon muze byt uplne stejnej v urcitych otackach
vykon = kroutici moment * 2 * pi * otacky_za_sekundu
tak je jedno jestli tocis 10000 ot/min nebo mas 2000 nm, vykon muze byt uplne stejnej v urcitych otackach
ad h vtec
hážeš číslama a nic o těch číslech nevíš, uvolni se, přečti si beletrii o koních na divokým západě, potom nějakou knížku o bojovým umění jak se kroutí zápěstí a můžeš valit čísla na net
a ted vážně pokud nenapíšeš při jakých otáčkách je jaký krouták a při jakých otáčkách je jaký výkon, tak jsou ty čísla úplně k ničemu, a jestli se někdo honí jen za kroutákem a výkon ho nezajímá tak je taky trouba, protože jestli bude křivka kroutícího momentu extremně špičatá, řekněme třeba 700Nm při 4500 točkách, ale při 4000 a 5000 točkách už bude menší jak 400Nm tak je to taky naprd
takže když chceš ohromit číslama i ty co o tom trochu vědí tak napiš všechny údaje, takhle na to budou hledět 15ti letí kluci co je to za masakr, 20ti letí budou trochu závidět a ti co už něco vědí (samozřejmě můžou být i mezi 15 a 20ti letými) si budou myslet že jsi osel
hážeš číslama a nic o těch číslech nevíš, uvolni se, přečti si beletrii o koních na divokým západě, potom nějakou knížku o bojovým umění jak se kroutí zápěstí a můžeš valit čísla na net
a ted vážně pokud nenapíšeš při jakých otáčkách je jaký krouták a při jakých otáčkách je jaký výkon, tak jsou ty čísla úplně k ničemu, a jestli se někdo honí jen za kroutákem a výkon ho nezajímá tak je taky trouba, protože jestli bude křivka kroutícího momentu extremně špičatá, řekněme třeba 700Nm při 4500 točkách, ale při 4000 a 5000 točkách už bude menší jak 400Nm tak je to taky naprd
takže když chceš ohromit číslama i ty co o tom trochu vědí tak napiš všechny údaje, takhle na to budou hledět 15ti letí kluci co je to za masakr, 20ti letí budou trochu závidět a ti co už něco vědí (samozřejmě můžou být i mezi 15 a 20ti letými) si budou myslet že jsi osel
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Viz Eso a jeho "slabá 1.6vti" co jezdí 13.2..že blázneblázen píše:jenže atmosféra je pro sprint slabáDEJF píše:chceš rychlou atmosféru, tak Integra Type-R, nebo 7G Civic Type-R
chceš turbo, tak viz Taboo
mě osobně víc imponuje atmosféra

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
pokud má seriovou hmotnost pak je to pěknej čas(samozřejmě pokud nejel na slick)..-pokud sní vytahal vše co se dá odšroubovat, je ten čas oničem,nebot to nemůžeš porovnat.. ovšem čas pro který sem auto prodal..Robik píše:Viz Eso a jeho "slabá 1.6vti" co jezdí 13.2..že blázneblázen píše:jenže atmosféra je pro sprint slabáDEJF píše:chceš rychlou atmosféru, tak Integra Type-R, nebo 7G Civic Type-R
chceš turbo, tak viz Taboo
mě osobně víc imponuje atmosféra

Nedostal si náhodou někdy na prdel od Golfa od Dolpha?Tiger.s píše:vw na sprint prostě eeemožná tak něco na turbu ale N/A se nečapou

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odlehčeno má ale spíše měl nasypané v motoru..ted už ho ale prodal a bude se jezdit závody do vrchu..blázen píše:pokud má seriovou hmotnost pak je to pěknej čas(samozřejmě pokud nejel na slick)..-pokud sní vytahal vše co se dá odšroubovat, je ten čas oničem,nebot to nemůžeš porovnat.. ovšem čas pro který sem auto prodal..Robik píše:Viz Eso a jeho "slabá 1.6vti" co jezdí 13.2..že blázneblázen píše: jenže atmosféra je pro sprint slabá
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no takže je to neporovnatelné..kdybych vylágroval z dvoukila 200kg,tak sou časy pod 13s a nevěřím že s tou hondou jel na obyčejných pneu. což já jezdil..Robik píše:Odlehčeno má ale spíše měl nasypané v motoru..ted už ho ale prodal a bude se jezdit závody do vrchu..blázen píše:pokud má seriovou hmotnost pak je to pěknej čas(samozřejmě pokud nejel na slick)..-pokud sní vytahal vše co se dá odšroubovat, je ten čas oničem,nebot to nemůžeš porovnat.. ovšem čas pro který sem auto prodal..Robik píše: Viz Eso a jeho "slabá 1.6vti" co jezdí 13.2..že blázne
nechci tu vyvolávat nějaké spory o tom co je lepší..ale když už vám to tu napíše aspon Taboo,který ty sprinty jezdí v lepším světě časů,tak byste mu mohli dát zapravdu v tom,co tady neustále tvrdí.. protože to je pravda

a teď by mě zajímalo jaké má časy Lacin a tyH-Vtec píše:třeba Lacin ma v Unu 155Kw a 216Nm a ja mam 133Kw a 245Nmblázen píše:řekl bych že výkon jako takový udavaný v HP bude závislý na kroutícím momentu a otáčkáchH-Vtec píše: ja říkaj mechanici od Bartoše......koně jsou k hovnu,hlavní je krouták
Fiat Uno 1.4i 75 HP
a jsme u tohokentoya píše:ad h vtec
hážeš číslama a nic o těch číslech nevíš, uvolni se, přečti si beletrii o koních na divokým západě, potom nějakou knížku o bojovým umění jak se kroutí zápěstí a můžeš valit čísla na net
a ted vážně pokud nenapíšeš při jakých otáčkách je jaký krouták a při jakých otáčkách je jaký výkon, tak jsou ty čísla úplně k ničemu, a jestli se někdo honí jen za kroutákem a výkon ho nezajímá tak je taky trouba, protože jestli bude křivka kroutícího momentu extremně špičatá, řekněme třeba 700Nm při 4500 točkách, ale při 4000 a 5000 točkách už bude menší jak 400Nm tak je to taky naprd
takže když chceš ohromit číslama i ty co o tom trochu vědí tak napiš všechny údaje, takhle na to budou hledět 15ti letí kluci co je to za masakr, 20ti letí budou trochu závidět a ti co už něco vědí (samozřejmě můžou být i mezi 15 a 20ti letými) si budou myslet že jsi osel




Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
co vim,tak ve Slušovicích zajel 13,78 jenže když sem se podíval,tak tam byla zase nějaky šit časomíra a nebo to bylo kratší,někde se to probíralo,ale už si to nepamatujudaiman píše:a teď by mě zajímalo jaké má časy Lacin a tyH-Vtec píše:třeba Lacin ma v Unu 155Kw a 216Nm a ja mam 133Kw a 245Nmblázen píše: řekl bych že výkon jako takový udavaný v HP bude závislý na kroutícím momentu a otáčkách


Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
ten graf je dobrej
a ted si vem jestli je tvůj čas podle toho co jsi napsal přibližně 14,3, tak si vem že jsem na bluebirda šoupnul T25, s autem nic nedělal, jen zgenerálkoval motor, kterej po půl milionu km odešel, a ten bluebird který vážil 1500kg i se mnou zajel stejnej čas, jinak kromě turba žádný úpravy, jen jsem zkoušel vysokokompresní CA motor, pro zástavbu do 200 SX, a jel jsem na 0,6 baru a 200SX jezdí na 0,7 baru a je o 200kg lehčí
a ted otázka je lepší dráždit prdítko jako UNO (pozor znám uno které jede jako kráva) a nebo jít cestou jiného auta (když bluebird je taková dětská limuzína)
jinak jsem s birdem dával na 200 metrů i vykuchaný CRX na slickách, z devíti byli pouze 3 s lepším časem, a to mi na startu mi ujeli o dvě auta
jinak netvrdím že jít cestou UNA je vyloženě špatná volba, tak jako moje 200sx není na sprinty dobrá volba, člověk se hodně naučí a potom může svoje nabité zkušenosti ukázat na vhodnějším stroji, ale jak jsi si všimnul nikde nedoporučuji 200sx na sprinty a vím že se s ním dá dostat s mýma znalostma a určitýma úpravama pod 12 celkem s přehledem, ale prostě to není auto na sprint, tak jako UNO
a ted si vem jestli je tvůj čas podle toho co jsi napsal přibližně 14,3, tak si vem že jsem na bluebirda šoupnul T25, s autem nic nedělal, jen zgenerálkoval motor, kterej po půl milionu km odešel, a ten bluebird který vážil 1500kg i se mnou zajel stejnej čas, jinak kromě turba žádný úpravy, jen jsem zkoušel vysokokompresní CA motor, pro zástavbu do 200 SX, a jel jsem na 0,6 baru a 200SX jezdí na 0,7 baru a je o 200kg lehčí
a ted otázka je lepší dráždit prdítko jako UNO (pozor znám uno které jede jako kráva) a nebo jít cestou jiného auta (když bluebird je taková dětská limuzína)
jinak jsem s birdem dával na 200 metrů i vykuchaný CRX na slickách, z devíti byli pouze 3 s lepším časem, a to mi na startu mi ujeli o dvě auta
jinak netvrdím že jít cestou UNA je vyloženě špatná volba, tak jako moje 200sx není na sprinty dobrá volba, člověk se hodně naučí a potom může svoje nabité zkušenosti ukázat na vhodnějším stroji, ale jak jsi si všimnul nikde nedoporučuji 200sx na sprinty a vím že se s ním dá dostat s mýma znalostma a určitýma úpravama pod 12 celkem s přehledem, ale prostě to není auto na sprint, tak jako UNO
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
s tim časem jsem to myslel u Lacinakentoya píše:ten graf je dobrej
a ted si vem jestli je tvůj čas podle toho co jsi napsal přibližně 14,3, tak si vem že jsem na bluebirda šoupnul T25, s autem nic nedělal, jen zgenerálkoval motor, kterej po půl milionu km odešel, a ten bluebird který vážil 1500kg i se mnou zajel stejnej čas, jinak kromě turba žádný úpravy, jen jsem zkoušel vysokokompresní CA motor, pro zástavbu do 200 SX, a jel jsem na 0,6 baru a 200SX jezdí na 0,7 baru a je o 200kg lehčí
a ted otázka je lepší dráždit prdítko jako UNO (pozor znám uno které jede jako kráva) a nebo jít cestou jiného auta (když bluebird je taková dětská limuzína)
jinak jsem s birdem dával na 200 metrů i vykuchaný CRX na slickách, z devíti byli pouze 3 s lepším časem, a to mi na startu mi ujeli o dvě auta
jinak netvrdím že jít cestou UNA je vyloženě špatná volba, tak jako moje 200sx není na sprinty dobrá volba, člověk se hodně naučí a potom může svoje nabité zkušenosti ukázat na vhodnějším stroji, ale jak jsi si všimnul nikde nedoporučuji 200sx na sprinty a vím že se s ním dá dostat s mýma znalostma a určitýma úpravama pod 12 celkem s přehledem, ale prostě to není auto na sprint, tak jako UNO




Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Ne nedostal nejel sem sním ...Robik píše:Nedostal si náhodou někdy na prdel od Golfa od Dolpha?Tiger.s píše:vw na sprint prostě eeemožná tak něco na turbu ale N/A se nečapou

Edit:Dám muj motor do A corsy a uvidíme ..Když si tak chtrej

89´Corsa A Sport (motor nebudu psát
)
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
problém není sehnat cokoliv na exlipse 4G63T..problém je ji sehnat tady celouKrosmen píše:pravdou je že na 4G63T a Eclipse je relativně jednoduché a levné v usa cokoliv sehnat...ale čim víc věcí je na výběr tak která je ale ta nejlepší volba za co nejlepší peníze....
ještě že existuje člověk co rád se vším poradí![]()
![]()
to je chce si to vybrat... buď celcu kterýcj je jakš takš v německu ale věcí na setup není tolik jako pro eclipse anebo sehnat eclipse kterého je rpoblém sehnat ale věcí na setup je zde více a teď babo raď... koupím miniho dám tam motor z roveru s pořádným turbem při zkušební jízdě se zabiju a nemusím řešit takové problémi 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily