to jo ale když do toho vložím tolik aby mněl tolik klisen tak ten eclipse bude mít o 150vícblázen píše:tak quattro s 1,8T a třeba 350-400k toho chytne dost.. je otázkou ,co ten motor vydrží..v serii stím nechytne ani staré TDielviiis píše:no to teda nevím co bys s tím chytnultsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenimale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu
jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Za takovej výkon vysypeš batoh peněz a motor ztratí půlku životnosti...blázen píše:tak quattro s 1,8T a třeba 350-400k toho chytne dost.. je otázkou ,co ten motor vydrží..v serii stím nechytne ani staré TDielviiis píše:no to teda nevím co bys s tím chytnultsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenimale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu
to možná jo do doby než přijede sunny gti-rmikevr6 píše:no audi nejsou moc na sprint,ale 1.8t v g2 a trebas syncro by mohlo ject good
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
když mu dáš pořádné díly, bude šlapat v pohodě.MComb píše:Za takovej výkon vysypeš batoh peněz a motor ztratí půlku životnosti...blázen píše:tak quattro s 1,8T a třeba 350-400k toho chytne dost.. je otázkou ,co ten motor vydrží..v serii stím nechytne ani staré TDielviiis píše: no to teda nevím co bys s tím chytnulale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu
btw: GTIR by byla asi nejlepší volba,ale ta je za hroznou cenu a většinou s volantem blbě
Jsem mel kdysy rallye golfa 2 g60 syncro a odpich nebyl spatnej.Zaden zazrak to sice nebyl ale bejt tam lepsi motor nez g60 tak by to mohlo bejt zajimavy.Jinak to sunny je urcite nekde jinde ale na tu dobu to nebylo spatny
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
a co zelva-pamatujete? Ten taky zajel slusny casy s g2 vr6 turbo.Ani nevim kde to auto zmizelo.Sem tenkrat byl pevne rozhodnutej ze mi musi veruna jet taky tak ale pak prislo rs a bylo hotovo.
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
Taboo píše:Temer kazde AWD Turbo je dobrym naradim pro drag racing az do nejakych 7 sekund. I presto, ze pote zacne mit RWD nespornou vyhodu, jen velice malo lidi s tim jde tak daleko. Samozrejme, tou nejhorsi volnou je FWD s malym N/A motorem (= prditkomikevr6 píše:ale sehnat dobry eclipse? Jinak urcite dobry naradi na sprint.).
Re: jaky 2litr na sprinty
bohuzel AWD turbo je pro vetsinu lidi v prostredi low cost tuningu v cechach pomerne problem
subaru docela drahy i stary strepy, lancer evo - dtto, potom je tu calibra 4x4 turbo coz je velice vzacna vec, ikdyz je to opel, navic u vetsiny stejne to 4x4 nefunguje, majitele nemaji penize na udrzbu - musela by se zavarit viscospojka, to sami u ruznejch alf 155 Q4, lancia delta proste ty auta sou uz uplne v prdeli, nebo drahy,
potom zbejva jedine 10 kategorii a honeni si s ruznejma hrobama
nehlede na to ze to vetsina servisu ani nedokaze udrzet v chodu, potom to museji delat nadsenci po garazich a driv to auto umre nez se k nekomu takovemu dostane
subaru docela drahy i stary strepy, lancer evo - dtto, potom je tu calibra 4x4 turbo coz je velice vzacna vec, ikdyz je to opel, navic u vetsiny stejne to 4x4 nefunguje, majitele nemaji penize na udrzbu - musela by se zavarit viscospojka, to sami u ruznejch alf 155 Q4, lancia delta proste ty auta sou uz uplne v prdeli, nebo drahy,
potom zbejva jedine 10 kategorii a honeni si s ruznejma hrobama
nehlede na to ze to vetsina servisu ani nedokaze udrzet v chodu, potom to museji delat nadsenci po garazich a driv to auto umre nez se k nekomu takovemu dostane
Re: jaky 2litr na sprinty
jeste sem zapomel na audi ale to nevim jestli se este daji sehnat ty 2.2 turbo, ty ruzny 1.8T co sou vu persportech typu octavia nevim no, nebo to 2.7 2x turbo
vy dvě prdítkablázen píše:Taboo píše:Temer kazde AWD Turbo je dobrym naradim pro drag racing az do nejakych 7 sekund. I presto, ze pote zacne mit RWD nespornou vyhodu, jen velice malo lidi s tim jde tak daleko. Samozrejme, tou nejhorsi volnou je FWD s malym N/A motorem (= prditkomikevr6 píše:ale sehnat dobry eclipse? Jinak urcite dobry naradi na sprint.).
je zajímavé že když sem jezdil sprinty s crx,tak jsem seriovce STi ujížděl už od startu
Na tuhle sezonu jsem pořídil Uno a jsem maximálně spokojenej a nadchlo mě mnohem víc jak crx nebo S13
feldovi16 bych třeba poradil co by se mě líbilo,tak Pažout 205 nějakej 1,1 za par kaček,motor vyhodit, mamimálně odlehčit,sehnat motor ze 405 Mi16 4x4,tak je 160Ps oproti předokolce 150Ps. Posílit ho na nějakejch 200Ps a myslim že by to nebylo špatny letadélko
Naposledy upravil(a) H-Vtec dne 01 srp 2008 18:58, celkem upraveno 1 x.
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
i s audi se da sprintovatmikevr6 píše:no audi nejsou moc na sprint,ale 1.8t v g2 a trebas syncro by mohlo ject good
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
205 GTi ať už 16V , nebo 8V nevim..nikdy mě to moc svým projevem nenadchlo.... jediný co jelo velmi dobře bylo 8v s úpravou od gutmana udělaný na 170PS a to už jaksi není -dva opilci si s ním dali kolostřešní kombinaci...ostatní 205 jsou převážně vylítaný chruny... 
jinak k tématu -tazatel asi chce co nejvíc muziky za co nejmíň peněz a to v případě jakýhokoliv 2l bude problém,protože aby držel krok byť v prdítkové 2l kategorii,musí něco zainvetsovat... nebo pořídit už zmíněného kadeta GSi,kterej je z 2litrovejh vozů nejlehčí...pak jedině GI s 2.0 16v...
hondy maj výhodu v tom že maj celkem vysokej počáteční výkon a tak už v serii zajedou pěknej čas, což osattní 2l auta zajedou málokdy...
zajet ve 2l hodně dobrej čas (v českých končínách <14s),konkurující vozům z vyšších objemových tříd už znamená investice a ty jsou v případě hondích ale i jiných motorů na stejný úrovni...jen se třeba nezačíná na 200PS, ale na 140, přitom za stejnou cenu bude výsledek hodně podobný -hodně nabroušenej 2litr s výkonem kolem 260PS+ ...pak ovšem přichází na řadu převodovka.....osadit ten motor do velmi lehký kastle, tak je na světě brutální sekačka...
hondy maj pouze výhodu v tom že prakticky vše je k sehnání v různé kvalitě na netu...
a k diskuzi astmatik vs turbo ... na srazu coupeček na mimoŇským letišti se udělal drobnej test pružnosti - pomalá jízdy na 1čku a od určitýho bodu akcelerace ..moje "lehce" upravený 16V NA coupe vs. nějaký 20VT a 16VT ..dopadlo to tak, že 16VT "odpadlo" hned po vytočení 1čky, se dvouma seriovejma 20VT nastejno a Milanovo 20VT ujelo, ale to je jiná kategorie... cílová ryclost kolem 200km/h, jeidný okamžiky kdy s eměnilo mezi mým astmatikem a 20VT coupe pořadí bylo řazení,jinak stále vedle sebe...
zajímalo by mě srovnání teď,protže je jiný sání, klapka, svody a potrubí pod autem...což auto hodně pomohlo... 
jinak k tématu -tazatel asi chce co nejvíc muziky za co nejmíň peněz a to v případě jakýhokoliv 2l bude problém,protože aby držel krok byť v prdítkové 2l kategorii,musí něco zainvetsovat... nebo pořídit už zmíněného kadeta GSi,kterej je z 2litrovejh vozů nejlehčí...pak jedině GI s 2.0 16v...
hondy maj výhodu v tom že maj celkem vysokej počáteční výkon a tak už v serii zajedou pěknej čas, což osattní 2l auta zajedou málokdy...
zajet ve 2l hodně dobrej čas (v českých končínách <14s),konkurující vozům z vyšších objemových tříd už znamená investice a ty jsou v případě hondích ale i jiných motorů na stejný úrovni...jen se třeba nezačíná na 200PS, ale na 140, přitom za stejnou cenu bude výsledek hodně podobný -hodně nabroušenej 2litr s výkonem kolem 260PS+ ...pak ovšem přichází na řadu převodovka.....osadit ten motor do velmi lehký kastle, tak je na světě brutální sekačka...
hondy maj pouze výhodu v tom že prakticky vše je k sehnání v různé kvalitě na netu...
a k diskuzi astmatik vs turbo ... na srazu coupeček na mimoŇským letišti se udělal drobnej test pružnosti - pomalá jízdy na 1čku a od určitýho bodu akcelerace ..moje "lehce" upravený 16V NA coupe vs. nějaký 20VT a 16VT ..dopadlo to tak, že 16VT "odpadlo" hned po vytočení 1čky, se dvouma seriovejma 20VT nastejno a Milanovo 20VT ujelo, ale to je jiná kategorie... cílová ryclost kolem 200km/h, jeidný okamžiky kdy s eměnilo mezi mým astmatikem a 20VT coupe pořadí bylo řazení,jinak stále vedle sebe...
osobně moc hondy nemusím, ale nevadí mi, že by to měla být nejlepší platforma se taky nehádám, spíše jsem narážel na fakt, že všichni brojí proti prdítkám ale i prdítko se dá udělat na 10 sec, já si nechám svoje dvoukilo, na drag celkem prdím sem tam si ho zajedu abych věděl kam jdou úpravy a pokud se někdy dostanu na 12,5, tak to bude zázrak,Taboo píše:"Sice ji oturbil"... To je jako rici, ze by nikdo nemel zatracovat skolni autobus coby vhodnou platformu pro drag racing, protoze do toho sice nekdo dal 1,000HP motor, ktery bezi na alkohol, ale je to porad jen blby skolni autobus:kentoya píše:nechci se hádat, ale když už tady zatracujete hondu, tak právě marat s hondou zajel top čas u nás, sice ji oturbil, je to blbá 1,6, ale je pod 11 sec a takových aut je u nás jako šafránu
http://www.youtube.com/watch?v=kAvTnIX4 ... re=related
Pokud nekdo nacpe do neceho dostatek penez, tak se da udelat rychlym doslova cokoliv. Tento fakt ale zniceho jeste nedela ten nejvhodnejsi vyber.
ale v tomhle threadu mi jde spíše o to, že každý radí co může, ale fakta téměř žádná a každý má pravdu a přitom téměř nejlepší, je udělat svou konstrukci, šoupnout do ní nějaký desetivál o velkém objemu v turbu, aby to byl zadohrab a pak je pod 10 sec s přehledem (když to vyladí)
a jinak samozřejmě s penězi jde všechno líp
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
mno ale když si vezmeš rekordní čas FWD v anglii (10.23) tak je to rover kterej má přes 800HP a zajíždí časi jako maratovo CRX (nevím přesně kolik má ale tuším takhle nějak) které má o 300koní méně takže ten náhon je velkej rozdílH-Vtec píše:vy dvě prdítkablázen píše:Taboo píše: Temer kazde AWD Turbo je dobrym naradim pro drag racing az do nejakych 7 sekund. I presto, ze pote zacne mit RWD nespornou vyhodu, jen velice malo lidi s tim jde tak daleko. Samozrejme, tou nejhorsi volnou je FWD s malym N/A motorem (= prditko).
![]()
je zajímavé že když sem jezdil sprinty s crx,tak jsem seriovce STi ujížděl už od startunevim čim to,ale třeba se o ty auta bali nebo tomu na startu tolik nedali bo si mysleli že že nějaky crx jim nemuže ujet
Potom jsem se vozil rok S13kou se stage1,pro sprint auto k prdu i když sem s tim zajel 14,5
ale vyhody tohohle auta jsou uplně pro něco jinýho
![]()
Na tuhle sezonu jsem pořídil Uno a jsem maximálně spokojenej a nadchlo mě mnohem víc jak crx nebo S13Prostě auto na ktery je všude plná prdel dílu a všechno za par korun,pro někoho hnsuny auto,ale mě se líbí
Na 1,1 baru mam naměřeno 183PS a 245 NM což myslim že z puvodních 74Kw a 145 Nm nebo kolik to přesně ma je docela slušny
a ted už jezdim na 1,5 ale zatim nezměřeno
http://www.youtube.com/watch?v=q-VfL2GuB2U
feldovi16 bych třeba poradil co by se mě líbilo,tak Pažout 205 nějakej 1,1 za par kaček,motor vyhodit, mamimálně odlehčit,sehnat motor ze 405 Mi16 4x4,tak je 160Ps oproti předokolce 150Ps. Posílit ho na nějakejch 200Ps a myslim že by to nebylo špatny letadélkoJasny jednodužší by bylo sehnat origo 205 Mi16 ,ale tam už je zase pořizovací cena vyžší
Je to jenom na tvojich možnostech a prostorách mít to kde dělat
jinak můj rover má v sérii 200HP řpi 0,4bar... takže dostat se s ním na 300hp je celkem levná záležitost a kdybych kastli obral tak si myslím že uno by nevědělo která páčka... ale přijet na mne podobně výkonná 4x4 o rozumný hmotnosti tak my na těch 400m stejně uletí... uno je fajn auto páč ho v čr upravíš za pár kaček na solidní výkon ofšem pokud máš znalosti a schopúnosti a např eclipse můžeš jít podstatně dál... a vo tom to je... pokud si spokojený jak to jede tak je to super ale jsi v podstatě někde na max toho auta ovšem tam kde ty jsi na max má spoustu aut zatím jen MBC...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
no vidíš, taky by mě zajímalo jak ten motor vypadal hlavně vevnitř.. ondra zajel kdysi na mimoni se "STAGE1" na s 13 13,8s... s dobrou STAGE2 máš na 13s ...STAGE3 s vhodným turbem má na šasy 12s+H-Vtec píše:vy dvě prdítkablázen píše:Taboo píše: Temer kazde AWD Turbo je dobrym naradim pro drag racing az do nejakych 7 sekund. I presto, ze pote zacne mit RWD nespornou vyhodu, jen velice malo lidi s tim jde tak daleko. Samozrejme, tou nejhorsi volnou je FWD s malym N/A motorem (= prditko).
![]()
je zajímavé že když sem jezdil sprinty s crx,tak jsem seriovce STi ujížděl už od startunevim čim to,ale třeba se o ty auta bali nebo tomu na startu tolik nedali bo si mysleli že že nějaky crx jim nemuže ujet
Potom jsem se vozil rok S13kou se stage1,pro sprint auto k prdu i když sem s tim zajel 14,5
ale vyhody tohohle auta jsou uplně pro něco jinýho
![]()
Na tuhle sezonu jsem pořídil Uno a jsem maximálně spokojenej a nadchlo mě mnohem víc jak crx nebo S13Prostě auto na ktery je všude plná prdel dílu a všechno za par korun,pro někoho hnsuny auto,ale mě se líbí
Na 1,1 baru mam naměřeno 183PS a 245 NM což myslim že z puvodních 74Kw a 145 Nm nebo kolik to přesně ma je docela slušny
a ted už jezdim na 1,5 ale zatim nezměřeno
http://www.youtube.com/watch?v=q-VfL2GuB2U
feldovi16 bych třeba poradil co by se mě líbilo,tak Pažout 205 nějakej 1,1 za par kaček,motor vyhodit, mamimálně odlehčit,sehnat motor ze 405 Mi16 4x4,tak je 160Ps oproti předokolce 150Ps. Posílit ho na nějakejch 200Ps a myslim že by to nebylo špatny letadélkoJasny jednodužší by bylo sehnat origo 205 Mi16 ,ale tam už je zase pořizovací cena vyžší
Je to jenom na tvojich možnostech a prostorách mít to kde dělat
opravdu nic proti unu,když už se bavíš o vzhledu,očemž sprint opravdu není,ale uno je po této stránce hrozné auto, já bych stím jezdil možná na ryby ikdyž asi ani tam ne,nebot by se do něj asi nevešlo vše co sebou vozím
jinak k tomu 405 by možná nebyl marný swap pro tu 4x4 pokud by se někde dal koupit motor z T16
pánové ja nechápu proč se všeci ženou za HP. všeci chcou mít 250 + HP a k čemu to? u spousty aut je to někdy nutné které maji v serii 200HP ale např. již zmiňované uno T. není vůbec nutné z toho auta vytřístak maximum Hp co to jde. stačí 200HP ale dobře udělaných tzn. že např. budou dvě una T. jedno bude mit okolo 250 HP a druhe +- 200HP a přesto to druhé uno natře to první a nejenom jeho. a proč?? protože těch, pro někoho málo, 200HP má rozložené v podstatně většíjm pásmu krouticího momentu a ne jenom v nejaké části ve které je se udržet velký problém. a takové auta jsou o něčem. ne přijed na sraz zhrábnout pohárky. pro mě je na sprintech největší vítězství když porazím toho co stojí vedle mě a je mi celkem fuk v jake kategorii je nebo co má pod kapotou, protože jak řekl Taboo je to hodně o znalostech a dovednostech řidiče. a tady se třídí zrno od plevele. jo a když už sme u plevele tak mám jeden poznatek. absolutně mě berou "závodnící" co přivezou auto na podvalníku které je totálně odstrojené a tím totálně myslím že nemají ani skla a kvete jim to kde je to možné, a pak machrují že jsou na bedně a že mají pohar. nemám nic proti pravým speciálum protože jsou to SPECIALY, a né "plečka" kterou někdo vydává za speciál a přitom je to ....
a abych odpověděl tazateli: přečti si pořádně co napsal Taboo, to je člověk který vím "O CO GO" a poradil bych ti nasledující: pokdu začínaš vyřádíš se na UNU za slušné peníze, pak bych se vrhnul na nějakého japonce.
a abych odpověděl tazateli: přečti si pořádně co napsal Taboo, to je člověk který vím "O CO GO" a poradil bych ti nasledující: pokdu začínaš vyřádíš se na UNU za slušné peníze, pak bych se vrhnul na nějakého japonce.
Fiat Uno 1.4i 75 HP
zvláštní teorie.. já bych ji trošku zkusil otočit.. když sem použil turbo co zmákne o těch 60-70k víc tak sem došel po testování k tomu,že mi turbo drží tlak i ve vysokých otáčkách,takže bych řekl,že to rozložení vůči nárustu LAGu se spíš rozprostřelo a posunulo do míst,kde ho pro sprint skutečně potřebuju..
kdyby byla tvoje teorie správná jezdil bych lepší čas s T25 než T28. Výsledek byl,že časy s T28 byly po všech stránkách lepší a o dost
kdyby byla tvoje teorie správná jezdil bych lepší čas s T25 než T28. Výsledek byl,že časy s T28 byly po všech stránkách lepší a o dost
jo to maš pravduelviiis píše:mno ale když si vezmeš rekordní čas FWD v anglii (10.23) tak je to rover kterej má přes 800HP a zajíždí časi jako maratovo CRX (nevím přesně kolik má ale tuším takhle nějak) které má o 300koní méně takže ten náhon je velkej rozdílH-Vtec píše:vy dvě prdítkablázen píše:![]()
je zajímavé že když sem jezdil sprinty s crx,tak jsem seriovce STi ujížděl už od startunevim čim to,ale třeba se o ty auta bali nebo tomu na startu tolik nedali bo si mysleli že že nějaky crx jim nemuže ujet
Potom jsem se vozil rok S13kou se stage1,pro sprint auto k prdu i když sem s tim zajel 14,5
ale vyhody tohohle auta jsou uplně pro něco jinýho
![]()
Na tuhle sezonu jsem pořídil Uno a jsem maximálně spokojenej a nadchlo mě mnohem víc jak crx nebo S13Prostě auto na ktery je všude plná prdel dílu a všechno za par korun,pro někoho hnsuny auto,ale mě se líbí
Na 1,1 baru mam naměřeno 183PS a 245 NM což myslim že z puvodních 74Kw a 145 Nm nebo kolik to přesně ma je docela slušny
a ted už jezdim na 1,5 ale zatim nezměřeno
http://www.youtube.com/watch?v=q-VfL2GuB2U
feldovi16 bych třeba poradil co by se mě líbilo,tak Pažout 205 nějakej 1,1 za par kaček,motor vyhodit, mamimálně odlehčit,sehnat motor ze 405 Mi16 4x4,tak je 160Ps oproti předokolce 150Ps. Posílit ho na nějakejch 200Ps a myslim že by to nebylo špatny letadélkoJasny jednodužší by bylo sehnat origo 205 Mi16 ,ale tam už je zase pořizovací cena vyžší
Je to jenom na tvojich možnostech a prostorách mít to kde dělat
![]()
jinak můj rover má v sérii 200HP řpi 0,4bar... takže dostat se s ním na 300hp je celkem levná záležitost a kdybych kastli obral tak si myslím že uno by nevědělo která páčka... ale přijet na mne podobně výkonná 4x4 o rozumný hmotnosti tak my na těch 400m stejně uletí... uno je fajn auto páč ho v čr upravíš za pár kaček na solidní výkon ofšem pokud máš znalosti a schopúnosti a např eclipse můžeš jít podstatně dál... a vo tom to je... pokud si spokojený jak to jede tak je to super ale jsi v podstatě někde na max toho auta ovšem tam kde ty jsi na max má spoustu aut zatím jen MBC...
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
Jasny Uno je prostě krabice,což sprintum moc nehraje do karet,ale jak se říká....dneska Uno.....zejtra Ferrariblázen píše:no vidíš, taky by mě zajímalo jak ten motor vypadal hlavně vevnitř.. ondra zajel kdysi na mimoni se "STAGE1" na s 13 13,8s... s dobrou STAGE2 máš na 13s ...STAGE3 s vhodným turbem má na šasy 12s+H-Vtec píše:vy dvě prdítkablázen píše:![]()
je zajímavé že když sem jezdil sprinty s crx,tak jsem seriovce STi ujížděl už od startunevim čim to,ale třeba se o ty auta bali nebo tomu na startu tolik nedali bo si mysleli že že nějaky crx jim nemuže ujet
Potom jsem se vozil rok S13kou se stage1,pro sprint auto k prdu i když sem s tim zajel 14,5
ale vyhody tohohle auta jsou uplně pro něco jinýho
![]()
Na tuhle sezonu jsem pořídil Uno a jsem maximálně spokojenej a nadchlo mě mnohem víc jak crx nebo S13Prostě auto na ktery je všude plná prdel dílu a všechno za par korun,pro někoho hnsuny auto,ale mě se líbí
Na 1,1 baru mam naměřeno 183PS a 245 NM což myslim že z puvodních 74Kw a 145 Nm nebo kolik to přesně ma je docela slušny
a ted už jezdim na 1,5 ale zatim nezměřeno
http://www.youtube.com/watch?v=q-VfL2GuB2U
feldovi16 bych třeba poradil co by se mě líbilo,tak Pažout 205 nějakej 1,1 za par kaček,motor vyhodit, mamimálně odlehčit,sehnat motor ze 405 Mi16 4x4,tak je 160Ps oproti předokolce 150Ps. Posílit ho na nějakejch 200Ps a myslim že by to nebylo špatny letadélkoJasny jednodužší by bylo sehnat origo 205 Mi16 ,ale tam už je zase pořizovací cena vyžší
Je to jenom na tvojich možnostech a prostorách mít to kde dělat
opravdu nic proti unu,když už se bavíš o vzhledu,očemž sprint opravdu není,ale uno je po této stránce hrozné auto, já bych stím jezdil možná na ryby ikdyž asi ani tam ne,nebot by se do něj asi nevešlo vše co sebou vozím![]()
jinak k tomu 405 by možná nebyl marný swap pro tu 4x4 pokud by se někde dal koupit motor z T16
Nedavno někdo prodaval motor z T16 v Tuning Magazinu za 30 tisích bez turba po kompletní GO,ale pokud chce autor sprintera do 2.0 tak bych to viděl na N/A ,třeba tady dostane nějaky rady
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
řekl bych že výkon jako takový udavaný v HP bude závislý na kroutícím momentu a otáčkáchH-Vtec píše:ja říkaj mechanici od Bartoše......koně jsou k hovnu,hlavní je kroutákJonnY píše:netvrdim ze to (ze 200hp uno moze byt rychlosjie nez 250hp) nieje mozne, ale je to vysoko, vysoko nepravdepodobnedaiman píše:
třeba Lacin ma v Unu 155Kw a 216Nm a ja mam 133Kw a 245Nmblázen píše:řekl bych že výkon jako takový udavaný v HP bude závislý na kroutícím momentu a otáčkáchH-Vtec píše:ja říkaj mechanici od Bartoše......koně jsou k hovnu,hlavní je kroutákJonnY píše: netvrdim ze to (ze 200hp uno moze byt rychlosjie nez 250hp) nieje mozne, ale je to vysoko, vysoko nepravdepodobne
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
