Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde
Poraďte - díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje. Bohužel to asi navrtám no
Ale i tak díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje. Bohužel to asi navrtám no
Ale i tak díky
Presne tohle jsem si myslel, ale nechtel jsem te strasit... Resil to kamarad na Fabce RS a radsi se na ten budik vys*al...
leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde
Poraďte - díky
Nic takovyho nepotrebujes Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde
Poraďte - díky
Nic takovyho nepotrebujes Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruce Asi neumím hledat.
Díky jestli se ti něco podaří najít.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Aha tak oni to rvou pod senzor teploty stlačeného vzduchu... a já kam to chtěj dávat. Tak to jo, tam opravdu díra je.. ale taky asi jediná. Ale kde to koupit asi neporadíš viď?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde
Poraďte - díky
Nic takovyho nepotrebujes Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruce Asi neumím hledat.
Díky jestli se ti něco podaří najít.
Takze najdi si pretlakovej ventil a u privodu to rozdvoj.Ale dej pozor meli by tam byt ty ventily dva.jeden je pretlekovej a druhej podtlakovej,ale kdyz to u privodu odpojis tak to hned zjistis kterej je kterej.Ja to dnes zkoumal u 110ps motoru tak doufam ze to je stejny.Mechanik teda aspon tvrdil ze ta 150ps to musi mit 100% taky.
umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
mam audi a4 1,6l quattro v lehkym tuningu: narazniky, prahy, kridlo, vetrani na kapote, chromovy zrcatka, clonitko AUDI, cerny okna, tocici kola, a upravy motoru na 145koni + predelani pohonu
Já jsem u scorpa dal budík přímo na podtlakovou hadičku co ovládá WG actuator - pokud ho tam také máš - nevěřil jsem, měl jsem strach ale kupodivu to fungovalo..
hmm ted taky koukám že je to starý téma:D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?
2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?
2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.
Aaha to víš, já měl jen starýho 86kW scorpa co natáčení lopatek neznal
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz