Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Příspěvek od leon4x4 »

Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde :mad:
Poraďte - díky :zapomel:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje. :( Bohužel to asi navrtám no :mad:

Ale i tak díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

leon4x4 píše:
Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje. :( Bohužel to asi navrtám no :mad:

Ale i tak díky
Presne tohle jsem si myslel, ale nechtel jsem te strasit... Resil to kamarad na Fabce RS a radsi se na ten budik vys*al... :(
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

potrebujes presne tohle :
Obrázek
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Návštěvník

Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Příspěvek od Návštěvník »

leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde :mad:
Poraďte - díky :zapomel:
Nic takovyho nepotrebujes :nono: Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Příspěvek od leon4x4 »

Anonymous píše:
leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde :mad:
Poraďte - díky :zapomel:
Nic takovyho nepotrebujes :nono: Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruce :mad: Asi neumím hledat.

Díky jestli se ti něco podaří najít.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

Obrázek

podle seat leon cupra forum tam opravdu zadna hadice neni :(

http://www.seatcupra.net/forums/archive ... 30111.html
tady to je popsano fuckt ...
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

tomoking píše:Obrázek

podle seat leon cupra forum tam opravdu zadna hadice neni :(

http://www.seatcupra.net/forums/archive ... 30111.html
tady to je popsano fuckt ...
Aha tak oni to rvou pod senzor teploty stlačeného vzduchu... a já kam to chtěj dávat. Tak to jo, tam opravdu díra je.. ale taky asi jediná. Ale kde to koupit asi neporadíš viď?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Od Bidrina, ne ? Hodí kus duralu na CNC a máš to :) Akorát by musel asi vědět rozměry.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

CUPRAMAN

Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Příspěvek od CUPRAMAN »

leon4x4 píše:
Anonymous píše:
leon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde :mad:
Poraďte - díky :zapomel:
Nic takovyho nepotrebujes :nono: Ta hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruce :mad: Asi neumím hledat.

Díky jestli se ti něco podaří najít.
Takze najdi si pretlakovej ventil a u privodu to rozdvoj.Ale dej pozor meli by tam byt ty ventily dva.jeden je pretlekovej a druhej podtlakovej,ale kdyz to u privodu odpojis tak to hned zjistis kterej je kterej.Ja to dnes zkoumal u 110ps motoru tak doufam ze to je stejny.Mechanik teda aspon tvrdil ze ta 150ps to musi mit 100% taky.

audinar
Příspěvky: 91
Registrován: 26 dub 2006 19:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od audinar »

umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
mam audi a4 1,6l quattro v lehkym tuningu: narazniky, prahy, kridlo, vetrani na kapote, chromovy zrcatka, clonitko AUDI, cerny okna, tocici kola, a upravy motoru na 145koni + predelani pohonu

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

se divim jakou ze 1.9tdi leon ma a ono je to zase dva roky vytazeny tema :twisted:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?

Příspěvek od Idaho »

Já jsem u scorpa dal budík přímo na podtlakovou hadičku co ovládá WG actuator - pokud ho tam také máš - nevěřil jsem, měl jsem strach ale kupodivu to fungovalo..


hmm ted taky koukám že je to starý téma:D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?



2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

leon4x4 píše:
audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?



2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.

Aaha to víš, já měl jen starýho 86kW scorpa co natáčení lopatek neznal :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“