Poraďte - díky
Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde
Poraďte - díky
Poraďte - díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
budu strucny :
http://pics2.tdiclub.com/pdf/gauge_inst ... lf_TDI.pdf
a neco najdes urcite tady :
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... f-117.html
http://pics2.tdiclub.com/pdf/gauge_inst ... lf_TDI.pdf
a neco najdes urcite tady :
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... f-117.html
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje.tomoking píše:budu strucny :
http://pics2.tdiclub.com/pdf/gauge_inst ... lf_TDI.pdf
a neco najdes urcite tady :
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... f-117.html
Ale i tak díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Presne tohle jsem si myslel, ale nechtel jsem te strasit... Resil to kamarad na Fabce RS a radsi se na ten budik vys*al...leon4x4 píše:Jinými slovy přesně tohle jsem dělat nechtěl (navrtávat vedení stlačeného tlaku, ale asi jiná cesta není. Celá regulace je u TDi na bázi podtlaku a tak se nikde shodný tlak jako je mezi turbem a motorem prostě nevyskytuje.tomoking píše:budu strucny :
http://pics2.tdiclub.com/pdf/gauge_inst ... lf_TDI.pdf
a neco najdes urcite tady :
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... f-117.htmlBohužel to asi navrtám no
![]()
Ale i tak díky
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
-
Návštěvník
Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Nic takovyho nepotrebujesleon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde![]()
Poraďte - díky
Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruceAnonymous píše:Nic takovyho nepotrebujesleon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde![]()
Poraďte - díkyTa hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Díky jestli se ti něco podaří najít.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
podle seat leon cupra forum tam opravdu zadna hadice neni
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... 30111.html
tady to je popsano fuckt ...
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Aha tak oni to rvou pod senzor teploty stlačeného vzduchu... a já kam to chtěj dávat. Tak to jo, tam opravdu díra je.. ale taky asi jediná. Ale kde to koupit asi neporadíš viď?tomoking píše:
podle seat leon cupra forum tam opravdu zadna hadice neni![]()
http://www.seatcupra.net/forums/archive ... 30111.html
tady to je popsano fuckt ...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Od Bidrina, ne ? Hodí kus duralu na CNC a máš to
Akorát by musel asi vědět rozměry.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
CUPRAMAN
Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Takze najdi si pretlakovej ventil a u privodu to rozdvoj.Ale dej pozor meli by tam byt ty ventily dva.jeden je pretlekovej a druhej podtlakovej,ale kdyz to u privodu odpojis tak to hned zjistis kterej je kterej.Ja to dnes zkoumal u 110ps motoru tak doufam ze to je stejny.Mechanik teda aspon tvrdil ze ta 150ps to musi mit 100% taky.leon4x4 píše:Taky jsem si myslel že tam nějaká bude, ale nenašel jsem ji ani s dílenským manuálem v ruceAnonymous píše:Nic takovyho nepotrebujesleon4x4 píše:Poraďte kde mám u 1.9TDi napíchnout tlak aby tím mohl nakrmit budík (tlakoměr) ??? Všechno mám už hotový, jako zapoejnou lektriku aby to svítilo jen se světly, protaženou hadičku z kabiny do motorového prostoru, ale nějak všude co jsem našel je podtlak a tlak turba nikde![]()
Poraďte - díkyTa hdicka tam 100% je jen ji staci rozdvojit aby ti jeden vyvod sel do budiku.Ale ted si presne nevybavim kde ta hadicka u TDI je.Zitra se zaptam mechanika dam ti vedet.
Asi neumím hledat.
Díky jestli se ti něco podaří najít.
Re: Kde napíchnout tlak turba pro budík?
Já jsem u scorpa dal budík přímo na podtlakovou hadičku co ovládá WG actuator - pokud ho tam také máš - nevěřil jsem, měl jsem strach ale kupodivu to fungovalo..
hmm ted taky koukám že je to starý téma:D
hmm ted taky koukám že je to starý téma:D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
leon4x4 píše:Ty jsi ale pako co? Proč vytahuješ dva roky staré posty ?audinar píše:umytenekdo zapojyt budyk na mou aUdinu?dalbich vam trba na pyvo
2 Idaho: Turbodiesel 81kW a 110kW + mnoho dalších od VW nemá žádný aktuator a jsou ovládané komplet podtlakem, takže to není kam zapojit, jedině navrtat díru trubek stlačeného vzduchu. Tlak se tam ovládá totiž jen natáčením lopatek turba a není tam ani wastegate.
Aaha to víš, já měl jen starýho 86kW scorpa co natáčení lopatek neznal
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
