Tak někoho sežeň co bude ochoten toto podstoupit a hlavně ta dvě měření v Praze zaplatitBřéťa píše:Nevim no, rekl bych ze atmosfera je pro tenhle test lepsi... U turba kdyz fouknes o 5 stupnu teplejsi vzduch tak je tam hned nekolik psu min...JirkaŠ píše:Porovnání proběhne na natuněné Fabii RS někdy v polovině dubna.Záleží na možnostech volného termínu na obou pražských brzdách?Břéťa píše: Uz jste udelali to porvonani s ostatnima brzdama jak bylo slibeno?Mimon se blizi...
Motorová brzda, vyzkoušeno
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
To je prece reklama pro tebe, aby jsi mohl rict podivejte u me to stoji polovinu a nameri to stejny hodnoty (samo kdyz to tak bude) jako brzdy za nekolik mega...JirkaŠ píše:Tak někoho sežeň co bude ochoten toto podstoupit a hlavně ta dvě měření v Praze zaplatitBřéťa píše:Nevim no, rekl bych ze atmosfera je pro tenhle test lepsi... U turba kdyz fouknes o 5 stupnu teplejsi vzduch tak je tam hned nekolik psu min...JirkaŠ píše: Porovnání proběhne na natuněné Fabii RS někdy v polovině dubna.Záleží na možnostech volného termínu na obou pražských brzdách?
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...JirkaŠ píše:Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2.Lukaash píše:taky bych radkdyz stihnu dodelat IC
Pokud chceš vidět jaký to má efekt.
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
Kolik ti je? 13?Bajza píše:Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...JirkaŠ píše:Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2.Lukaash píše:taky bych radkdyz stihnu dodelat IC
Pokud chceš vidět jaký to má efekt.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
?Vypadá to sice na emocemi mírně podbarvený spor po kterým je mi prd,ale myslím,že sejki bajzu nepochopil..nemluvil totiž o vzduchu v rozvodech a ic,ale externím stlačeném vzduchu který by se rozpínal(a ochlazoval okolí) po vypuštění na ic(namísto CO2)...a tudíž se myslím v soudu o znalostech poněkud unáhlil,řekli jste totiž oba totéžsejki píše:Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Každopádně u nás stojí plnění vzduchem stejně jako CO2 a tudíž z čistě ekonomického hlediska je to myslím jedno,dražší bude jen dusík...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem ho pochopil dobre jen jsem rekl princip tak jak to je:) A dal sem pak psal ze samotnej slacenej vzduch vypustenim na IC nema takovej efekt jako CO2 nebo dusik...Emoce tam samozrejme jsou:) bez toho to nejdeMarAt píše:?Vypadá to sice na emocemi mírně podbarvený spor po kterým je mi prd,ale myslím,že sejki bajzu nepochopil..nemluvil totiž o vzduchu v rozvodech a ic,ale externím stlačeném vzduchu který by se rozpínal(a ochlazoval okolí) po vypuštění na ic(namísto CO2)...a tudíž se myslím v soudu o znalostech poněkud unáhlil,řekli jste totiž oba totéžsejki píše:Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"![]()
Každopádně u nás stojí plnění vzduchem stejně jako CO2 a tudíž z čistě ekonomického hlediska je to myslím jedno,dražší bude jen dusík...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
Ty toho o významu teploty nasávaného vzduchu asi moc netušíš,že?Bajza píše:Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...JirkaŠ píše:Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2.Lukaash píše:taky bych radkdyz stihnu dodelat IC
Pokud chceš vidět jaký to má efekt.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Vyprdněme se na stlačené prdy a věnujme se tématu,prosím
Já osobně si myslím(i když to nemám ověřené-zatím)tak nejúčinější bude N2O,proč by ho jinak všude používali??Levnější a možná stejně účinný bude asi CO2.Obojí chci časem odzkoušet.Až mě dojde ovládací solenoid,tak to odzkouším a dám vědět.
Já osobně si myslím(i když to nemám ověřené-zatím)tak nejúčinější bude N2O,proč by ho jinak všude používali??Levnější a možná stejně účinný bude asi CO2.Obojí chci časem odzkoušet.Až mě dojde ovládací solenoid,tak to odzkouším a dám vědět.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, dukaz je dukaz:)JirkaŠ píše:Vyprdněme se na stlačené prdy a věnujme se tématu,prosím![]()
Já osobně si myslím(i když to nemám ověřené-zatím)tak nejúčinější bude N2O,proč by ho jinak všude používali??Levnější a možná stejně účinný bude asi CO2.Obojí chci časem odzkoušet.Až mě dojde ovládací solenoid,tak to odzkouším a dám vědět.
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
Jasny a proto jsem si preventivne sundal ic a dal konickej filtr hned mezi kapotu a motorJirkaŠ píše:Ty toho o významu teploty nasávaného vzduchu asi moc netušíš,že?Bajza píše:Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...JirkaŠ píše: Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2.Pokud chceš vidět jaký to má efekt.
Neboj.. nejsem zadnej expert, ale cim vic molekul vzduchu bude na dany objem tim lip = cim studenejsi vzduch tim vic molekul bude na objem... ale pri stlacovani (zvlast pro tebe.. stlacovani je opak rozpinani) se vzduch ohriva tudiz je treba ho ochladit.. k tomu slouzi samozrejme IC.. ochlazovani IC je pomerne dobra vec ale myslim ze rozdil v plynech ktere by ho externe ochlazovali neni moc velky...
@ MarAt:
Ja myslim ze nejlevnejsi si je natlakovat si doma kompresorem normal vzduch... N20 a C02 se mi zda jako zbytecny placani penez.. C02 je lepsi placat na svareni a N20 na slehacku
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mimo to ten vzduch he horkej hlavne diky tomu stlacovani a ani ne tolik kvuli tomu ze je turbo "horke"...sejki píše:Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC,Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
N2O je na šlehačku škoda,ať si to přebere každej jak chceBajza píše: @ MarAt:
Ja myslim ze nejlevnejsi si je natlakovat si doma kompresorem normal vzduch... N20 a C02 se mi zda jako zbytecny placani penez.. C02 je lepsi placat na svareni a N20 na slehacku
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Dobra odedneska pro mene chapave se tedy budu presneji vyjadrovat, ja myslel ze to bude kazdymu jasne, bohuzel asi neniBajza píše:Mimo to ten vzduch he horkej hlavne diky tomu stlacovani a ani ne tolik kvuli tomu ze je turbo "horke"...sejki píše:Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC,Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Neni spatny si to na takove brzde zmerit, cena je super, ale pro me by o bylo spis asi jen orientativni.. Jak jiz mi rekl street je nejlepsi na brzde co nejvic napodobit venkovni podminky
Jinak k tomu externimu ochlazovani IC... je pravda pokud chcete jezdit sprinty tak je rozumny chladit to N20 ale pro me by to bylo zbytecne nakladny.. Treba jsem premyslel udelat si nejakou mrizku pred ic a sypat mezi ni a ic suchej led...
Jinak k tomu externimu ochlazovani IC... je pravda pokud chcete jezdit sprinty tak je rozumny chladit to N20 ale pro me by to bylo zbytecne nakladny.. Treba jsem premyslel udelat si nejakou mrizku pred ic a sypat mezi ni a ic suchej led...
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
jasny pokud nejezdis sprinty je ti to k nicemu, ten suchej led se tak taky pouziva...Bajza píše:Neni spatny si to na takove brzde zmerit, cena je super, ale pro me by o bylo spis asi jen orientativni.. Jak jiz mi rekl street je nejlepsi na brzde co nejvic napodobit venkovni podminky
Jinak k tomu externimu ochlazovani IC... je pravda pokud chcete jezdit sprinty tak je rozumny chladit to N20 ale pro me by to bylo zbytecne nakladny.. Treba jsem premyslel udelat si nejakou mrizku pred ic a sypat mezi ni a ic suchej led...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
Jestli bych mohl ještě připodotknout k tomu flame CO2 x N2O x stlačené prdy tak je to vcelku jedno, bo oxid dusný má měrnou tepelnou kapacitu 858 J/kg/K, oxid uhličitý 837 a vzduch 1005. Samozřejmě to toršku závisí na teplotě, ale když to beru jako izochorický děj (tj. objem je konstatní a mění se tlak a teplota), výparná tepla (to, co nás zajímá a přímo závisí na tepelné kapacitě) N2O a CO2 jsou zhruba stejná a vzduch (podle vlhosti) by mohl být ještě o něco lepší. Otázka tedy je, proč profíci v USa používají N2O. Protože to líp vypadá? 
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme pak to take zavisi na tlaku... takze pokud mozno bych do ty tlakovy nadoby dal co nejvyssi tlak uz jen pro to ze cim pod vetsim tlakem plyn vychazi a rozpina se tim vic se ochlazuje... Co se tyka N20 tak bych rekl ze se to v USA pouziva diky dostupnosti... protoze me pripada ze je za a) jednodussi v us koupit stlaceny dusik nez co ... a za b) pokud uz tam ma N2O shot.. tak proc si to jeste nevyvyst na ochlazovani IC
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
Ty víš o čem to je,co píše Taboo?Před jízdou se odfukuje trochu N2O za účelem kontroly funkčnosti a "odvzdušnění" systému a on tento krátký odfuk má vyvedený ne IC.Nechladí IC po dobu jízdy,v tom je ten podstatný rozdíl!JonnY píše:Taboo píše:... Co se tyka toho intercooler sprayer, opet nic zvlastniho. Jelikoz pouzivam mokry system a musim ho pred pouzitim "purge", tak mi jen prichazelo na skodu, ze bych mel vypoustet ten nitrous do atmosfery bez jakehokoliv jeho pouziti - kdyz s nim mohu soucasne schladit ten intercooler...
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Někde jsem četl, že 10°C stlačeného vzduchu jsou až cca 3% výkonu. To samozřejmně platí o teplotu vzduchu který jde do motoru a to u přeplňovaných motorů. Otázkou tedy zůstavá o kolik se schladí IC z venku při použití plynu a o kolik to ve finále víc zchladí stlačený vzduch při průchodu přez IC.
Prakticky tedy, pokud jedu a IC má z venku 20°C a stlačený vzduch například 60°C.
Když ochladíme IC z venku třeba na -20°C (prakticky lze asi zmrazit až na -80°C) na kolik se asi tak může ochladit stlačený vzduch při průchodu přez takto zmražený IC??
Dále je potřeba řící, že když se nám podaří při stejném tlaku nasávaného vzduchu a stejných otáčkách motoru dostat do motoru více molekul kyslíku, bude také zapotřebí přidat adekvátně benzínu aby byl dodržen poměr A/F.
Domnívám se, že pokud bychom to neudělali dostali bychom sice možná větší výkon, ale kvůli chladnému vzduchu, ale kvůli tomu, že by se nám vlastně ochudila směs, která se udržuje u přeplňovaných motorů spíše více bohatá než by byla optimální pro dosažení maximálního výkonu a chudší směs by koneckonců zase zvedla teplotu výfukových plynů což by mohlo zpětně ovlivnit větší ohřátí turba (případné poškození) a tím i větší ohřátí vzduchu při jeho stlačování.
Prostě není to tak jednoduché jak si tady většina lidí možná myslí. Je potřeba do těch teoretických úvah zahrnout více faktorů aby se dalo úvahou dospět k reálnému odhadu situace která vznikne.
HAPPY BOOSTING
Prakticky tedy, pokud jedu a IC má z venku 20°C a stlačený vzduch například 60°C.
Když ochladíme IC z venku třeba na -20°C (prakticky lze asi zmrazit až na -80°C) na kolik se asi tak může ochladit stlačený vzduch při průchodu přez takto zmražený IC??
Dále je potřeba řící, že když se nám podaří při stejném tlaku nasávaného vzduchu a stejných otáčkách motoru dostat do motoru více molekul kyslíku, bude také zapotřebí přidat adekvátně benzínu aby byl dodržen poměr A/F.
Domnívám se, že pokud bychom to neudělali dostali bychom sice možná větší výkon, ale kvůli chladnému vzduchu, ale kvůli tomu, že by se nám vlastně ochudila směs, která se udržuje u přeplňovaných motorů spíše více bohatá než by byla optimální pro dosažení maximálního výkonu a chudší směs by koneckonců zase zvedla teplotu výfukových plynů což by mohlo zpětně ovlivnit větší ohřátí turba (případné poškození) a tím i větší ohřátí vzduchu při jeho stlačování.
Prostě není to tak jednoduché jak si tady většina lidí možná myslí. Je potřeba do těch teoretických úvah zahrnout více faktorů aby se dalo úvahou dospět k reálnému odhadu situace která vznikne.
HAPPY BOOSTING
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bajza
- Příspěvky: 117
- Registrován: 08 říj 2004 08:19
- Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
O tom jsem už taky přemýšlel.. v tom případě by nebylo od věci mít nastavenej předstih na sprinty.. když budu počítat s tím že si plynem Ochladím IC aspoň na nějakejch -10° a taky pokud se IC ochlazuje externě plynem tak je jeho teplota docela nestabilní (takže v průběhu jízdy se bude bohatost směsi měnit) Zase mám takovej názor že je furt lepší mít bohatou směs než chudou.. aspoň si nepropálím písty apod. Taky další věc je pak samotný namáhání IC těmahle teplotníma změnama.. aspektů je hodně, ale suchej led nebo ostřik studenou vodou se mi zdá jako levnější a jednodušší řešení..
Bajza
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
jop asi som nieco prehliadol.
o tom ze by niekto fukal nitro na IC pocas jazdy som nepocul. ale asi to nebude jedina vec o ktorej som nepocul. tych bude viac
a moc prakticke mi to neprijde. ked to fuknes do sania, ochladis vzduch este viac, a aj to nitro spalis.
ak by to uz neslo (aby sa to nerozletelo), tak radsej nez to nitro fukat von, by asi bol lepsi nizsi boost a vacsi nitrous shot. a na IC liat studenu vodu....
ale ja tomu vobec nerozumiem.
o tom ze by niekto fukal nitro na IC pocas jazdy som nepocul. ale asi to nebude jedina vec o ktorej som nepocul. tych bude viac
a moc prakticke mi to neprijde. ked to fuknes do sania, ochladis vzduch este viac, a aj to nitro spalis.
ak by to uz neslo (aby sa to nerozletelo), tak radsej nez to nitro fukat von, by asi bol lepsi nizsi boost a vacsi nitrous shot. a na IC liat studenu vodu....
ale ja tomu vobec nerozumiem.
Ono stříkak na IC ledovou vodu je dost nemožné a to z důvodu,že z auta Ti nesmí nic kapat na dráhu a to ani voda!!!
Suchý led se používá, ale kdo umí dodat v sobotu v poledne na akci suchý led.Není to tak jednoduché.Já to zkoušel a nepochodil jsem.
A teorie o tom co to přinese,neřeším ale v praxi vyzkouším a dám vědět.Mám jednu zkušenost,že na motoru s kompresorem jsme ochladili nasávaný vzduch z 75st.C na 20st.C a přineslo to zvýšení výkonu z 230 na 290 HP.
JonnY:Samozřejmě,že nitrous do sání je účinější,ale dost nebezpečný,pokud na to nemáš patřičně upravenou dodávku benzínu(brutální ochuzení směsi)!
Suchý led se používá, ale kdo umí dodat v sobotu v poledne na akci suchý led.Není to tak jednoduché.Já to zkoušel a nepochodil jsem.
A teorie o tom co to přinese,neřeším ale v praxi vyzkouším a dám vědět.Mám jednu zkušenost,že na motoru s kompresorem jsme ochladili nasávaný vzduch z 75st.C na 20st.C a přineslo to zvýšení výkonu z 230 na 290 HP.
JonnY:Samozřejmě,že nitrous do sání je účinější,ale dost nebezpečný,pokud na to nemáš patřičně upravenou dodávku benzínu(brutální ochuzení směsi)!
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla....
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
Zajímavý přístupJonnY píše:
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla....heh
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: Motorová brzda, vyzkoušeno
To bol Vtip :pJirkaŠ píše:Zajímavý přístupJonnY píše:
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla....heh
edit: neberte ma vazne a kludne dalej debatujte. uz som ticho
