Motorová brzda, vyzkoušeno

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Břéťa píše:
JirkaŠ píše:
Břéťa píše: Uz jste udelali to porvonani s ostatnima brzdama jak bylo slibeno? :wink: Mimon se blizi... :D
Porovnání proběhne na natuněné Fabii RS někdy v polovině dubna.Záleží na možnostech volného termínu na obou pražských brzdách? :?
Nevim no, rekl bych ze atmosfera je pro tenhle test lepsi... U turba kdyz fouknes o 5 stupnu teplejsi vzduch tak je tam hned nekolik psu min... :roll:
Tak někoho sežeň co bude ochoten toto podstoupit a hlavně ta dvě měření v Praze zaplatit :)
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

JirkaŠ píše:
Břéťa píše:
JirkaŠ píše: Porovnání proběhne na natuněné Fabii RS někdy v polovině dubna.Záleží na možnostech volného termínu na obou pražských brzdách? :?
Nevim no, rekl bych ze atmosfera je pro tenhle test lepsi... U turba kdyz fouknes o 5 stupnu teplejsi vzduch tak je tam hned nekolik psu min... :roll:
Tak někoho sežeň co bude ochoten toto podstoupit a hlavně ta dvě měření v Praze zaplatit :)
To je prece reklama pro tebe, aby jsi mohl rict podivejte u me to stoji polovinu a nameri to stejny hodnoty (samo kdyz to tak bude) jako brzdy za nekolik mega... :D Pak si ty tri grafy muzes zaramovat a vystavit... :wink:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Ja bych musel odpojit transfer case...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od Bajza »

JirkaŠ píše:
Lukaash píše:taky bych rad :-) kdyz stihnu dodelat IC :-(
Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2. :? Pokud chceš vidět jaký to má efekt. :lol:
Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od leon4x4 »

Bajza píše:
JirkaŠ píše:
Lukaash píše:taky bych rad :-) kdyz stihnu dodelat IC :-(
Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2. :? Pokud chceš vidět jaký to má efekt. :lol:
Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...
Kolik ti je? 13? :?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...

"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

sejki píše:
Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...

"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
?Vypadá to sice na emocemi mírně podbarvený spor po kterým je mi prd,ale myslím,že sejki bajzu nepochopil..nemluvil totiž o vzduchu v rozvodech a ic,ale externím stlačeném vzduchu který by se rozpínal(a ochlazoval okolí) po vypuštění na ic(namísto CO2)...a tudíž se myslím v soudu o znalostech poněkud unáhlil,řekli jste totiž oba totéž :D
Každopádně u nás stojí plnění vzduchem stejně jako CO2 a tudíž z čistě ekonomického hlediska je to myslím jedno,dražší bude jen dusík...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

MarAt píše:
sejki píše:
Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Kdyby se ochlazoval tak tam asi nebude IC ne? Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC, pokud ochladis IC CO2 nebo jinym vhodnym plynem, vzduch bude jeste studenejsi, tim padem mensi objem a vic ho natlacis do valce, samotnej stlacenejch vzduch nema takovej efekt. Bezne se to v praxi pouziva, je videt ze toho moc nevis o turbech ic atd...

"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
?Vypadá to sice na emocemi mírně podbarvený spor po kterým je mi prd,ale myslím,že sejki bajzu nepochopil..nemluvil totiž o vzduchu v rozvodech a ic,ale externím stlačeném vzduchu který by se rozpínal(a ochlazoval okolí) po vypuštění na ic(namísto CO2)...a tudíž se myslím v soudu o znalostech poněkud unáhlil,řekli jste totiž oba totéž :D
Každopádně u nás stojí plnění vzduchem stejně jako CO2 a tudíž z čistě ekonomického hlediska je to myslím jedno,dražší bude jen dusík...
Ja jsem ho pochopil dobre jen jsem rekl princip tak jak to je:) A dal sem pak psal ze samotnej slacenej vzduch vypustenim na IC nema takovej efekt jako CO2 nebo dusik...Emoce tam samozrejme jsou:) bez toho to nejde :D
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od JirkaŠ »

Bajza píše:
JirkaŠ píše:
Lukaash píše:taky bych rad :-) kdyz stihnu dodelat IC :-(
Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2. :? Pokud chceš vidět jaký to má efekt. :lol:
Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...
Ty toho o významu teploty nasávaného vzduchu asi moc netušíš,že?
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Vyprdněme se na stlačené prdy a věnujme se tématu,prosím :)
Já osobně si myslím(i když to nemám ověřené-zatím)tak nejúčinější bude N2O,proč by ho jinak všude používali??Levnější a možná stejně účinný bude asi CO2.Obojí chci časem odzkoušet.Až mě dojde ovládací solenoid,tak to odzkouším a dám vědět.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

JirkaŠ píše:Vyprdněme se na stlačené prdy a věnujme se tématu,prosím :)
Já osobně si myslím(i když to nemám ověřené-zatím)tak nejúčinější bude N2O,proč by ho jinak všude používali??Levnější a možná stejně účinný bude asi CO2.Obojí chci časem odzkoušet.Až mě dojde ovládací solenoid,tak to odzkouším a dám vědět.
Presne tak, dukaz je dukaz:)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od Bajza »

JirkaŠ píše:
Bajza píše:
JirkaŠ píše: Na Tvém IC by jsme mohli odzkoušet chlazení IC ofukem N2O popř.CO2. :? Pokud chceš vidět jaký to má efekt. :lol:
Bude to stejnej efekt jako ofuk stlacenymi prdy...
Ty toho o významu teploty nasávaného vzduchu asi moc netušíš,že?
Jasny a proto jsem si preventivne sundal ic a dal konickej filtr hned mezi kapotu a motor :D
Neboj.. nejsem zadnej expert, ale cim vic molekul vzduchu bude na dany objem tim lip = cim studenejsi vzduch tim vic molekul bude na objem... ale pri stlacovani (zvlast pro tebe.. stlacovani je opak rozpinani) se vzduch ohriva tudiz je treba ho ochladit.. k tomu slouzi samozrejme IC.. ochlazovani IC je pomerne dobra vec ale myslim ze rozdil v plynech ktere by ho externe ochlazovali neni moc velky...

@ MarAt:
Ja myslim ze nejlevnejsi si je natlakovat si doma kompresorem normal vzduch... N20 a C02 se mi zda jako zbytecny placani penez.. C02 je lepsi placat na svareni a N20 na slehacku :-)
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

sejki píše:
Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC,
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Mimo to ten vzduch he horkej hlavne diky tomu stlacovani a ani ne tolik kvuli tomu ze je turbo "horke"...
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od MarAt »

Bajza píše: @ MarAt:
Ja myslim ze nejlevnejsi si je natlakovat si doma kompresorem normal vzduch... N20 a C02 se mi zda jako zbytecny placani penez.. C02 je lepsi placat na svareni a N20 na slehacku :-)
N2O je na šlehačku škoda,ať si to přebere každej jak chce :D
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Bajza píše:
sejki píše:
Bajza píše:Proc? Jsem si jen rypnul.. Kazdy plyn kdyz je stlaceny a rozpina se tak se ochlazuje, proto se mi zda zbytecny chladit IC zrovna N20 nebo C02 Kdyz na to bohate staci stlacenej vzduch..
Ten vzduch prochazejici turbem je horkej jak prase a ochlazuje ho IC,
"Pane faráři, to je do nebe volajicí"
Mimo to ten vzduch he horkej hlavne diky tomu stlacovani a ani ne tolik kvuli tomu ze je turbo "horke"...
Dobra odedneska pro mene chapave se tedy budu presneji vyjadrovat, ja myslel ze to bude kazdymu jasne, bohuzel asi neni :)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
gimbeam
Příspěvky: 42
Registrován: 29 pro 2004 17:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gimbeam »

Cena za změření je nejnižší v republice a to 800,-Kč včetně grafu a vysvětlení o co jde.

nejlevnější brzda je v Kyjově 500kč za měření a to je myslím max, mají na to tabulky, takže i míň :)

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

Neni spatny si to na takove brzde zmerit, cena je super, ale pro me by o bylo spis asi jen orientativni.. Jak jiz mi rekl street je nejlepsi na brzde co nejvic napodobit venkovni podminky

Jinak k tomu externimu ochlazovani IC... je pravda pokud chcete jezdit sprinty tak je rozumny chladit to N20 ale pro me by to bylo zbytecne nakladny.. Treba jsem premyslel udelat si nejakou mrizku pred ic a sypat mezi ni a ic suchej led...
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Bajza píše:Neni spatny si to na takove brzde zmerit, cena je super, ale pro me by o bylo spis asi jen orientativni.. Jak jiz mi rekl street je nejlepsi na brzde co nejvic napodobit venkovni podminky

Jinak k tomu externimu ochlazovani IC... je pravda pokud chcete jezdit sprinty tak je rozumny chladit to N20 ale pro me by to bylo zbytecne nakladny.. Treba jsem premyslel udelat si nejakou mrizku pred ic a sypat mezi ni a ic suchej led...
jasny pokud nejezdis sprinty je ti to k nicemu, ten suchej led se tak taky pouziva...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Jestli bych mohl ještě připodotknout k tomu flame CO2 x N2O x stlačené prdy tak je to vcelku jedno, bo oxid dusný má měrnou tepelnou kapacitu 858 J/kg/K, oxid uhličitý 837 a vzduch 1005. Samozřejmě to toršku závisí na teplotě, ale když to beru jako izochorický děj (tj. objem je konstatní a mění se tlak a teplota), výparná tepla (to, co nás zajímá a přímo závisí na tepelné kapacitě) N2O a CO2 jsou zhruba stejná a vzduch (podle vlhosti) by mohl být ještě o něco lepší. Otázka tedy je, proč profíci v USa používají N2O. Protože to líp vypadá? :?
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

Samozrejme pak to take zavisi na tlaku... takze pokud mozno bych do ty tlakovy nadoby dal co nejvyssi tlak uz jen pro to ze cim pod vetsim tlakem plyn vychazi a rozpina se tim vic se ochlazuje... Co se tyka N20 tak bych rekl ze se to v USA pouziva diky dostupnosti... protoze me pripada ze je za a) jednodussi v us koupit stlaceny dusik nez co ... a za b) pokud uz tam ma N2O shot.. tak proc si to jeste nevyvyst na ochlazovani IC
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše:... Co se tyka toho intercooler sprayer, opet nic zvlastniho. Jelikoz pouzivam mokry system a musim ho pred pouzitim "purge", tak mi jen prichazelo na skodu, ze bych mel vypoustet ten nitrous do atmosfery bez jakehokoliv jeho pouziti - kdyz s nim mohu soucasne schladit ten intercooler...

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

JonnY píše:
Taboo píše:... Co se tyka toho intercooler sprayer, opet nic zvlastniho. Jelikoz pouzivam mokry system a musim ho pred pouzitim "purge", tak mi jen prichazelo na skodu, ze bych mel vypoustet ten nitrous do atmosfery bez jakehokoliv jeho pouziti - kdyz s nim mohu soucasne schladit ten intercooler...
Ty víš o čem to je,co píše Taboo?Před jízdou se odfukuje trochu N2O za účelem kontroly funkčnosti a "odvzdušnění" systému a on tento krátký odfuk má vyvedený ne IC.Nechladí IC po dobu jízdy,v tom je ten podstatný rozdíl! :nono:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Někde jsem četl, že 10°C stlačeného vzduchu jsou až cca 3% výkonu. To samozřejmně platí o teplotu vzduchu který jde do motoru a to u přeplňovaných motorů. Otázkou tedy zůstavá o kolik se schladí IC z venku při použití plynu a o kolik to ve finále víc zchladí stlačený vzduch při průchodu přez IC.

Prakticky tedy, pokud jedu a IC má z venku 20°C a stlačený vzduch například 60°C.
Když ochladíme IC z venku třeba na -20°C (prakticky lze asi zmrazit až na -80°C) na kolik se asi tak může ochladit stlačený vzduch při průchodu přez takto zmražený IC??

Dále je potřeba řící, že když se nám podaří při stejném tlaku nasávaného vzduchu a stejných otáčkách motoru dostat do motoru více molekul kyslíku, bude také zapotřebí přidat adekvátně benzínu aby byl dodržen poměr A/F.
Domnívám se, že pokud bychom to neudělali dostali bychom sice možná větší výkon, ale kvůli chladnému vzduchu, ale kvůli tomu, že by se nám vlastně ochudila směs, která se udržuje u přeplňovaných motorů spíše více bohatá než by byla optimální pro dosažení maximálního výkonu a chudší směs by koneckonců zase zvedla teplotu výfukových plynů což by mohlo zpětně ovlivnit větší ohřátí turba (případné poškození) a tím i větší ohřátí vzduchu při jeho stlačování.

Prostě není to tak jednoduché jak si tady většina lidí možná myslí. Je potřeba do těch teoretických úvah zahrnout více faktorů aby se dalo úvahou dospět k reálnému odhadu situace která vznikne.

HAPPY BOOSTING :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Bajza
Příspěvky: 117
Registrován: 08 říj 2004 08:19
Bydliště: (megacity)Lelov, Teplice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajza »

O tom jsem už taky přemýšlel.. v tom případě by nebylo od věci mít nastavenej předstih na sprinty.. když budu počítat s tím že si plynem Ochladím IC aspoň na nějakejch -10° a taky pokud se IC ochlazuje externě plynem tak je jeho teplota docela nestabilní (takže v průběhu jízdy se bude bohatost směsi měnit) Zase mám takovej názor že je furt lepší mít bohatou směs než chudou.. aspoň si nepropálím písty apod. Taky další věc je pak samotný namáhání IC těmahle teplotníma změnama.. aspektů je hodně, ale suchej led nebo ostřik studenou vodou se mi zdá jako levnější a jednodušší řešení..
Bajza :alkoholic:
DOJEB TUNING AUTOMOTORSPORT

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od JonnY »

jop asi som nieco prehliadol.
o tom ze by niekto fukal nitro na IC pocas jazdy som nepocul. ale asi to nebude jedina vec o ktorej som nepocul. tych bude viac :)
a moc prakticke mi to neprijde. ked to fuknes do sania, ochladis vzduch este viac, a aj to nitro spalis.
ak by to uz neslo (aby sa to nerozletelo), tak radsej nez to nitro fukat von, by asi bol lepsi nizsi boost a vacsi nitrous shot. a na IC liat studenu vodu....
ale ja tomu vobec nerozumiem. :)

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Ono stříkak na IC ledovou vodu je dost nemožné a to z důvodu,že z auta Ti nesmí nic kapat na dráhu a to ani voda!!! :nono:
Suchý led se používá, ale kdo umí dodat v sobotu v poledne na akci suchý led.Není to tak jednoduché.Já to zkoušel a nepochodil jsem. :?
A teorie o tom co to přinese,neřeším ale v praxi vyzkouším a dám vědět.Mám jednu zkušenost,že na motoru s kompresorem jsme ochladili nasávaný vzduch z 75st.C na 20st.C a přineslo to zvýšení výkonu z 230 na 290 HP. :lol:
JonnY:Samozřejmě,že nitrous do sání je účinější,ale dost nebezpečný,pokud na to nemáš patřičně upravenou dodávku benzínu(brutální ochuzení směsi)!
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od JonnY »

:)
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla.... :lol: heh

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od JirkaŠ »

JonnY píše::)
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla.... :lol: heh
Zajímavý přístup :?
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Motorová brzda, vyzkoušeno

Příspěvek od JonnY »

JirkaŠ píše:
JonnY píše::)
vzduch z ic sa bude vyvadzat na celne sklo, a ostrik IC vodou bude prezentovany ako ostrekovac celneho skla.... :lol: heh
Zajímavý přístup :?
To bol Vtip :p

edit: neberte ma vazne a kludne dalej debatujte. uz som ticho :)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“