mne nezajímá fakt že je slunce zelené, já chci vědět PROČ !!
Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
jak nemohu , chci vysvětlit proč...
mne nezajímá fakt že je slunce zelené, já chci vědět PROČ !!

mne nezajímá fakt že je slunce zelené, já chci vědět PROČ !!
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
Ale, sak to proste tak nejde! Divim sa, ze cez tyzden vobec nastartujes.Idaho píše:jak nemohu , chci vysvětlit proč...
mne nezajímá fakt že je slunce zelené, já chci vědět PROČ !!
Kazdy predsa vie, ze fabie ja rodinne auto na kazdodenne jazdenie, a 6valec je len na weekend.
ja uz nemozem,
Náhodou, Peto má pravdu - V6 na normální ježdění není, s tím se normálně jezdit nedá ...Beaver píše:Otec drahe polovicky jezdil donedavna s autem s motorem 2.5 V6 bezne do prace, v cem je problem ? V podstate Suprou bezne jezdit taky neni problem, s tou nakupuju v Hypernove nebo Tescu. Pochopitelne to nejsou auta co maji 1400 koni, s tema by to opravdu na bezny jezdeni nebylo. Akorat je po meste holt vyssi spotrebapetoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....
... a proto mám na běžný ježdění V8
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
sem myslel ze rodine auto = auto do ktereho se nalozi mama tata deti pes, kocka papousek a potom se jede s protacejicima kolama na chatu, po ceste tata jak jezdi celej tejden do prace hromadou a nebo v zacpach po meste predjede vsechny dementy v oktavkach f metle ftdicku a f plny nalozi s firemnima nalepkama na dalnici do kopce no a ze to trochu zere to je preci jasny protoze to taky trochu jede navic vetsinou to vic jede nez zere
tak som tu,aby som zas odpovedal na dalšie stupídne ohlasy
príjmite moje ospravedlnenie,zas som niečo zle napísal,nemyslel som,že V6 všeobecne nieje auto na bežné vozenie,ked máš na to jazdi si pre mna aj s W12
,ale mal som na mysli autá podobné skýjovy(ked už táto téma je aj o nom
),chcem vidieť ako by si s ním najazdil denne 100km a pritom nebol za mesiac na mizine(samozrejme nehovorím to milionárom na tomto fóre
) nabudúce musím niečo lepšie prepmyslieť,kým sem niečo napíšem,lebo týto "vševedúci" účastníci fóra nikdy nič nechápu a všetko je podla nich blbosť... 
príjmite moje ospravedlnenie,zas som niečo zle napísal,nemyslel som,že V6 všeobecne nieje auto na bežné vozenie,ked máš na to jazdi si pre mna aj s W12
blbosti su hlavne tvoje hlody na urovni 15rocneho deckapetoGT píše:tak som tu,aby som zas odpovedal na dalšie stupídne ohlasy![]()
príjmite moje ospravedlnenie,zas som niečo zle napísal,nemyslel som,že V6 všeobecne nieje auto na bežné vozenie,ked máš na to jazdi si pre mna aj s W12,ale mal som na mysli autá podobné skýjovy(ked už táto téma je aj o nom
),chcem vidieť ako by si s ním najazdil denne 100km a pritom nebol za mesiac na mizine(samozrejme nehovorím to milionárom na tomto fóre
) nabudúce musím niečo lepšie prepmyslieť,kým sem niečo napíšem,lebo týto "vševedúci" účastníci fóra nikdy nič nechápu a všetko je podla nich blbosť...
poznam x ludi, co denno denne jazdia s V6 no a?
jeden 2.9 V6 zere tak 10, druhy 3.0 tiez. jojo, na to treba byt milionar, neco take uzivit.
uh pardon, citam ze ty si myslel inak.
citat myslienky ti nedokazem. takze je asi jedno ako to myslis, ide o to, co napises.
edit: a taktiez ja po weekendoch najazdim tam 100-200km s 2.9l 4valcom
prezradis mi, ake objemy / pocty valcov, su povolene na dlhsie / kazdodenne jazdenie?
Vtipné, donedávna jsem jezdil 120 km každej den s autem co má spotřebu kolem 9ti litrů a s lehkou nohou Sky o moc víc nevezme. Jako milionář si určitě nepřipadám 
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
petoGT napsal:
tak som tu,aby som zas odpovedal na dalšie stupídne ohlasy Very Happy
príjmite moje ospravedlnenie,zas som niečo zle napísal,nemyslel som,že V6 všeobecne nieje auto na bežné vozenie,ked máš na to jazdi si pre mna aj s W12 Smile ,ale mal som na mysli autá podobné skýjovy(ked už táto téma je aj o nom Very Happy ),chcem vidieť ako by si s ním najazdil denne 100km a pritom nebol za mesiac na mizine(samozrejme nehovorím to milionárom na tomto fóre Smile ) nabudúce musím niečo lepšie prepmyslieť,kým sem niečo napíšem,lebo týto "vševedúci" účastníci fóra nikdy nič nechápu a všetko je podla nich blbosť... Laughing
blbosti su hlavne tvoje hlody na urovni 15rocneho decka Wink
poznam x ludi, co denno denne jazdia s V6 no a?
jeden 2.9 V6 zere tak 10, druhy 3.0 tiez. jojo, na to treba byt milionar, neco take uzivit.
uh pardon, citam ze ty si myslel inak.
citat myslienky ti nedokazem. takze je asi jedno ako to myslis, ide o to, co napises.
edit: a taktiez ja po weekendoch najazdim tam 100-200km s 2.9l 4valcom Shocked
já denně jezdím s V8 a každej mi může políbit prdel nejvíc takový ty odbornící co mi furt tvrděj, že mi to musí žrát minimálně 18 to je přeci naprosto jasný ...
tak som tu,aby som zas odpovedal na dalšie stupídne ohlasy Very Happy
príjmite moje ospravedlnenie,zas som niečo zle napísal,nemyslel som,že V6 všeobecne nieje auto na bežné vozenie,ked máš na to jazdi si pre mna aj s W12 Smile ,ale mal som na mysli autá podobné skýjovy(ked už táto téma je aj o nom Very Happy ),chcem vidieť ako by si s ním najazdil denne 100km a pritom nebol za mesiac na mizine(samozrejme nehovorím to milionárom na tomto fóre Smile ) nabudúce musím niečo lepšie prepmyslieť,kým sem niečo napíšem,lebo týto "vševedúci" účastníci fóra nikdy nič nechápu a všetko je podla nich blbosť... Laughing
blbosti su hlavne tvoje hlody na urovni 15rocneho decka Wink
poznam x ludi, co denno denne jazdia s V6 no a?
jeden 2.9 V6 zere tak 10, druhy 3.0 tiez. jojo, na to treba byt milionar, neco take uzivit.
uh pardon, citam ze ty si myslel inak.
citat myslienky ti nedokazem. takze je asi jedno ako to myslis, ide o to, co napises.
edit: a taktiez ja po weekendoch najazdim tam 100-200km s 2.9l 4valcom Shocked
já denně jezdím s V8 a každej mi může políbit prdel nejvíc takový ty odbornící co mi furt tvrděj, že mi to musí žrát minimálně 18 to je přeci naprosto jasný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to je bohužel/ bohudík nesmyslblázen píše:řádový bude lepší ve všech směrech,..Rb26 je motor který by chtěl mít v autě asi skoro každý...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
mno po Praze to bere 12, při ostřejší jízdě 14, ale v sobotu v noci sem jel po Praze asi 30 km tak si říkám pojedu dle značek naprosto předpisově takže na 70 - 65 apod, žádný brutal starty atd. .. a měl sem spotřebu 10,9
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
v STS? tam mas co? 5l? to celkem jde..to zere me 14lMarauderZ28 píše:mno po Praze to bere 12, při ostřejší jízdě 14, ale v sobotu v noci sem jel po Praze asi 30 km tak si říkám pojedu dle značek naprosto předpisově takže na 70 - 65 apod, žádný brutal starty atd. .. a měl sem spotřebu 10,9
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
4,6 NorthstarGReddy píše:v STS? tam mas co? 5l? to celkem jde..to zere me 14lMarauderZ28 píše:mno po Praze to bere 12, při ostřejší jízdě 14, ale v sobotu v noci sem jel po Praze asi 30 km tak si říkám pojedu dle značek naprosto předpisově takže na 70 - 65 apod, žádný brutal starty atd. .. a měl sem spotřebu 10,9
ale bral bych tohle XV12 Northstar

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
jojo přesně
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
XV12 750 HP, 610 Nm (90% krouťáku k dispozici od 1500 ot) velikost motoru srovnatelná s V8 Northstar, spotřaba paliva menší jak V8 Northstar, stěna válců je tlustá pouze 7mm, vačky jsou hnané "zezadu"
Obsah na požádání
Muže fungovat jako šestiválec, ale ne jako V6, ale jako řadový I6, tedy nevypíná mezilehlé válce, ale vypíná celou jednu hlavu
Přímý vstřik benzínu
Variabilní časování vaček
Variábilní délka sání
36,000-Mile interval výměny oleje ...
Obsah na požádání
Muže fungovat jako šestiválec, ale ne jako V6, ale jako řadový I6, tedy nevypíná mezilehlé válce, ale vypíná celou jednu hlavu
Přímý vstřik benzínu
Variabilní časování vaček
Variábilní délka sání
36,000-Mile interval výměny oleje ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:29, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
inteligentni motorMarauderZ28 píše:XV12 750 HP, 610 Nm (90% krouťáku k dispozici od 1500 ot) velikost motoru srovnatelná s V8 Northstar, spotřaba paliva menší jak V8 Northstar, stěna válců je tlustá pouze 7mm, vačky jsou hnané "zezadu"
Obsah na požádání
Muže fungovat jako šestiválec, ale ne jako V6, ale jako řadový I6, tedy nevypíná mezilehlé válce, ale vypíná celou jednu hlavu
Přímý vstřik benzínu
Variabilní časování vaček
Variábilní délka sání
36,000-Mile interval výměny oleje ...
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
jj kolik litrů spotřebuju na 100 km jízdyTaboo píše:Jak se to u vas pocitaMarauderZ28 píše:mno po Praze to bere 12, při ostřejší jízdě 14, ale v sobotu v noci sem jel po Praze asi 30 km tak si říkám pojedu dle značek naprosto předpisově takže na 70 - 65 apod, žádný brutal starty atd. .. a měl sem spotřebu 10,9? Kolik litru spotrebujete na 100 km
?
Ja mam spotrebu na dalnici pri 75 mph mezi 28-30 miles na gallon.
30 miles = 48 kilometers
1 gallon = 3.785412 liters
100/48 = 2.0833 (gallons/100 km) x 3.785412 = 7.886 liters/100 km
Proste okolo 8 litru na 100 km. Ve meste zalezi jak s tim jedu...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
JonnY píše:vacsina 6valcou su prave V6ky.Beaver píše:A 1400 koní je ti málo, že ? Protože na popojíždění po městě potřebuješ min. tak 2000![]()
A motory V6 jsou fakt "báječný" - po stránce vyvážení jedny z nejhorších co svět vytvořil + musíš hnát dvoje rozvody, mít dvakrát tolik vaček,... Apropo, kterej V6 má 1400 koní ?
ale nepovidej, a muzes je jmenovat?
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mno to asi ano neb drtivá většina US motorů jsou V6 vetšina jp motorů je V6 a polovina eu motorů je V6 ... mluvíme samo o rodině šestiválců ne všech motorů co se kde vyrábí, kdo dneska dělá řadový 6-ti válce, BMW, kdo další ?KFJ píše:JonnY píše:vacsina 6valcou su prave V6ky.Beaver píše:A 1400 koní je ti málo, že ? Protože na popojíždění po městě potřebuješ min. tak 2000![]()
A motory V6 jsou fakt "báječný" - po stránce vyvážení jedny z nejhorších co svět vytvořil + musíš hnát dvoje rozvody, mít dvakrát tolik vaček,... Apropo, kterej V6 má 1400 koní ?
ale nepovidej, a muzes je jmenovat?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
si mi to zkazil to sem měl přeci sem dát jáááá ...Taboo píše:Prditko...MarauderZ28 píše:Zajímavým Cadillackem je taky EVOQ![]()
Pro mne je zajimavym Cadillac Sixteen. (V-16 13.6L motor s 1000HP a 1000 lb-ft krouticim momentem):
http://www.canadiandriver.com/news/03im ... ac16_1.jpg
http://www.canadiandriver.com/news/03im ... ac16_2.jpg
http://www.canadiandriver.com/news/03im ... ac16_3.jpg
![]()
![]()
tak to sem dej
tjádydády dááá a to je ..............
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:

Cadillac's V16 heritage started in 1930 (background), a 165- to 185-hp engine that weighed 1500 pounds. The next one (in the center) developed 205 hp and weighed 1200 pounds. Compare those numbers with the new XV16 concept engine (foreground) that weighs less than 700 pounds and develops 1000 hp--while meeting strict emissions regulations and providing respectable fuel economy.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a tady zajímavost porovnání velikosti motorů na průřezu - OHV a DOHC motor XV16 je daleko kompaktnější oproti motoru Northstar V8 4,6

The compact shape of the XV16 is evident when outlined in the profile of Cadillac's 4.6-liter Northstar V8. Okay, the V16 has a dry sump, so there's no big oil pan at the bottom. But the bigger space saver is the single camshaft in the middle of the vee, versus the double-overhead-camshaft Northstar. Yes, pushrods make for a compact engine
a tady XV16 na dynu


The compact shape of the XV16 is evident when outlined in the profile of Cadillac's 4.6-liter Northstar V8. Okay, the V16 has a dry sump, so there's no big oil pan at the bottom. But the bigger space saver is the single camshaft in the middle of the vee, versus the double-overhead-camshaft Northstar. Yes, pushrods make for a compact engine
a tady XV16 na dynu

Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 24 říj 2006 01:16, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"



