Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Přestavby N/A na turbo
fifi : podrobnosti v SZ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
Idaho: Odpovězeno i s obrázkem... 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
můžeš mi prozradit,proč by ten restriktor v tomto případě nefungoval,případně jako co by to tedy fungovalo.Nebo ještě lépe co má restriktor za účel(teoreticky).dík.tsin píše:jestli to jeste nemas nijak zapocaty tak neber olej z bloku ale z redukce pod filtr aby ti tam sel vycistenej olej..
za restriktor nemuzes dat metr dlouhou hadici, to by potom uz nefungovalo jako restriktor, ten musi byt umisten primo na vstupu do turba
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Přestavby N/A na turbo
ono by to jako restriktor fungovalo ( snížení tlaku a množství oleje ) ale jeden z ukolu restriktoru je i rozstřik oleje ..jifo píše:můžeš mi prozradit,proč by ten restriktor v tomto případě nefungoval,případně jako co by to tedy fungovalo.Nebo ještě lépe co má restriktor za účel(teoreticky).dík.tsin píše:jestli to jeste nemas nijak zapocaty tak neber olej z bloku ale z redukce pod filtr aby ti tam sel vycistenej olej..
za restriktor nemuzes dat metr dlouhou hadici, to by potom uz nefungovalo jako restriktor, ten musi byt umisten primo na vstupu do turba
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak s tou první částí souhlasím.Nerozumím ale té druhé-rozstřik oleje.Pokud mám klasické turbo tjs. kluzná ložiska je úkolem oleje vytvořit pomocí tlaku fluidní ložiska a zamezit tak styku pohyblivý a stacionárních částí.pokud je tlaku moc vytlačí se "ucpávky",pokud je tlaku málo dojde k doteku pohyblivých a nepohyblivých částí.Pokud tomu dobře rozumím.Idaho píše:ono by to jako restriktor fungovalo ( snížení tlaku a množství oleje ) ale jeden z ukolu restriktoru je i rozstřik oleje ..jifo píše:můžeš mi prozradit,proč by ten restriktor v tomto případě nefungoval,případně jako co by to tedy fungovalo.Nebo ještě lépe co má restriktor za účel(teoreticky).dík.tsin píše:jestli to jeste nemas nijak zapocaty tak neber olej z bloku ale z redukce pod filtr aby ti tam sel vycistenej olej..
za restriktor nemuzes dat metr dlouhou hadici, to by potom uz nefungovalo jako restriktor, ten musi byt umisten primo na vstupu do turba
Nerozumím tomu rozstřiku k čemu je to dobré.Přece restriktor neústí přímo do turba,ale je tam ještě kus trubky(myšleno v těle turbíny).
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Přestavby N/A na turbo
tak, budu mít spoustu hloupých a primitivních otázek....
takže... budu "zastavovat" jeden motor do jednoho auta, kterej se tam vůbec nedával. nicméně ten turbo motor, který tam budu dávat, vychází z jednoho motoru, který se do toho auta dával... no nic, asi to řeknu konkrétně, ať je to aspon trochu pochopitelný. do safrane chci dát motor 2,3 T5 z Volvo 850. Ten motor se do safrana nikdy nedaval, ale daval se tam 2,5 volvo, ten samy zaklad. No nic, ty mechanicke veci mam poresene, ale to nejhorsi - elektrika.. Potřebuji zjistit, jak sparovat tu volvackou jednotku s tou mou, respektive jestli se da nejak odblokovat immobiliser v te jednotce, kdyz uz to vubec neni v aute. No a dalsi vec, jestli neni lepsi tam "dat" rovnou programovatelnou jednotku, kterou značku vybrat, co to tak stoji a kdo je schopen ji za kolik naladit. Zda se daji vytahnout mapy z te puvodni volvácké jednotky a ty potom upravovat, nebo zda se musí udělat mapy uplně nové.. Dále, zda se můžou nechat k té programovatelné ECU původní čidla, nebo jestli se dělají nějaká přímo k ní.
Díky moc, na tohle jsem fakt lama
takže... budu "zastavovat" jeden motor do jednoho auta, kterej se tam vůbec nedával. nicméně ten turbo motor, který tam budu dávat, vychází z jednoho motoru, který se do toho auta dával... no nic, asi to řeknu konkrétně, ať je to aspon trochu pochopitelný. do safrane chci dát motor 2,3 T5 z Volvo 850. Ten motor se do safrana nikdy nedaval, ale daval se tam 2,5 volvo, ten samy zaklad. No nic, ty mechanicke veci mam poresene, ale to nejhorsi - elektrika.. Potřebuji zjistit, jak sparovat tu volvackou jednotku s tou mou, respektive jestli se da nejak odblokovat immobiliser v te jednotce, kdyz uz to vubec neni v aute. No a dalsi vec, jestli neni lepsi tam "dat" rovnou programovatelnou jednotku, kterou značku vybrat, co to tak stoji a kdo je schopen ji za kolik naladit. Zda se daji vytahnout mapy z te puvodni volvácké jednotky a ty potom upravovat, nebo zda se musí udělat mapy uplně nové.. Dále, zda se můžou nechat k té programovatelné ECU původní čidla, nebo jestli se dělají nějaká přímo k ní.
Díky moc, na tohle jsem fakt lama

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Přestavby N/A na turbo
To nejde prostě prohodit i jednotku s motorovým svazkem z Volva, když už to máš po mechanické stránce dořešené? Takhle by jsi podle mě dostal funkční celek a až by jsi si byl jistý že to všechno šlape jak má, tak by jsi se porozhlédl po nějaké piggy nebo jiném vhodnějším řešení... Nevidím důvod proč by jsi měl učit sériovou safrane jednotku zacházet s cizím motorem, když můžeš použít originál z Volva...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
nn, byl jsem špatně pochopen
, ale kdyz si to ted ctu, tak bych se asi taky nepochopil
.
to bych samozřejmě udělal a je to asi nejjednodužší (dát motor, kabeláž a jednotku z volva), ale problém vidím v immobiliséru. asi je to blbost, ale proste kdyz ma ta volvacka jednotka immobiliser, tak jak ho odblokovat. a protoze bych v budoucnu chtel vice "ladit", tak jsem si rikal, ze by se tam dala dat rovnou programovatelna ecu.
jinak ten motor tam jeste vubec nemam, ono se na tom aute nedela jen ten motor a hlavne s tim nespecham, ale kolem toho motoru to mam technicky vyresene (co s cim skombinovat), prave az na tu elektriku... takze mozna otazka, ktera do tohodle topicu vubec nepatri, ale jak obejit ten immobiliser ve volvacke jednotce?


to bych samozřejmě udělal a je to asi nejjednodužší (dát motor, kabeláž a jednotku z volva), ale problém vidím v immobiliséru. asi je to blbost, ale proste kdyz ma ta volvacka jednotka immobiliser, tak jak ho odblokovat. a protoze bych v budoucnu chtel vice "ladit", tak jsem si rikal, ze by se tam dala dat rovnou programovatelna ecu.
jinak ten motor tam jeste vubec nemam, ono se na tom aute nedela jen ten motor a hlavne s tim nespecham, ale kolem toho motoru to mam technicky vyresene (co s cim skombinovat), prave az na tu elektriku... takze mozna otazka, ktera do tohodle topicu vubec nepatri, ale jak obejit ten immobiliser ve volvacke jednotce?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Přestavby N/A na turbo
Otazka do placu. Nazory a nejlepe skusenosti. Pokud budu oturbovat motor atmo motor a necham jej komplet atmo po technicke strance na nej nesahnu. motor ma statickou 9:1 coz mi prijde pro oturbeni jako stvorene a tlak turba uvazuji 5psi cili nejakejch .35bar uvazoval jsem pouzit male turbo ale pak jsem si rekl ze je celkem jedno jestli natlacis u motoru kterej jede i bez turba ten max tlak v 2000ot nebo 2500ot ale pokud pouziju napr velkou T3 (jedna se motor 1.8 nebo 1.6) motor bude lepe dychat a myslim ze se to pozitivneji projevi na vykonu... budou lepe odchazet spaliny a motor by mnel tak lepe ragovat?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
Hoj,
měl bych dotaz. Mám V6 napříč uložený, Safrane 3,0. Dělala se verze BiTurbo, kterou bych rád vlastnil a následně bych rád i přidal na výkonu. Ale je to auto velice vzácné, takže ho nechci hned odsrat:). tudíž bych se rád vyřádil na stávající atmo verzi a zkusil co ten motor vydrží, protože to BiTurbo má stejný motor, jsou jenom detailní rozdíly.
No a můj dotaz spočí v tom jestli udělat rovnou Bi a nebo jedno turbo. Chtěl bych to udělat za co nejmenší náklady a kdybych dělal Bi tak mi přijde že cena bude zhruba o třetinu větší?! popřípadě zástavba mi přijde na jedno turbo jednodušší.
A jeste by me zajimalo jak se vstrikovanim paliva...jedna verze je prehrat soft z Bi verze - pokud to pujde....ale jeste jsem cetl ze nekdo pouziva pridavne vstrikovani paliva. viz: http://www.e30.cz/instalace-turba-na-motor-m20
standalone jednotka kvuli cene nepripada v uvahu...cele by to melo byt zkusebni takze pocitam s demolici motoru
- ten se da sehnat v dobrym stavu treba za 5000,-
Díky za jakykoliv info
měl bych dotaz. Mám V6 napříč uložený, Safrane 3,0. Dělala se verze BiTurbo, kterou bych rád vlastnil a následně bych rád i přidal na výkonu. Ale je to auto velice vzácné, takže ho nechci hned odsrat:). tudíž bych se rád vyřádil na stávající atmo verzi a zkusil co ten motor vydrží, protože to BiTurbo má stejný motor, jsou jenom detailní rozdíly.
No a můj dotaz spočí v tom jestli udělat rovnou Bi a nebo jedno turbo. Chtěl bych to udělat za co nejmenší náklady a kdybych dělal Bi tak mi přijde že cena bude zhruba o třetinu větší?! popřípadě zástavba mi přijde na jedno turbo jednodušší.
A jeste by me zajimalo jak se vstrikovanim paliva...jedna verze je prehrat soft z Bi verze - pokud to pujde....ale jeste jsem cetl ze nekdo pouziva pridavne vstrikovani paliva. viz: http://www.e30.cz/instalace-turba-na-motor-m20
standalone jednotka kvuli cene nepripada v uvahu...cele by to melo byt zkusebni takze pocitam s demolici motoru

Díky za jakykoliv info
V6i 18"
Re: Přestavby N/A na turbo
jedno turbo pro vykon lepsi, ale s tema nakladama nevim jestli si se trefil.. nevim jak mas stavenej motor jestli budes moct nejak rozumne vyresit pripojeni jednoho turba na tenhle veckovej motor.. takhle tam muzes prdnou dve maly turba z koncernovyho 1,8 a mas to.. ohledne rizeni paliva.. ted je v sekci bazar naprodej par vecicek 

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Přestavby N/A na turbo
hele můj názor asi znáš, žejo? 
můžu se jen divit, kam bys to jedno turbo nacpal (sám víš, kde až je potrubí spojený a že jinak to tam vyřešit nejde)... navíc nevim, jestli jsou ty rozdíly motorů zas tak detajlní, biturbí motor má kromě jiného totiž nižší písty kvůli kompresi. myslím, že taková věc nejde udělat "ne uplně dobře, ale za málo peněz". pořád budeš potřebovat peníze na turbo, předělání výfuku, intercooler, všechny ty věci kolem (a že jich není málo) a hlavně tu elektroniku, nehledě na to, že by s tim byla neskutečná práce. podle mě je to blbost... radši si našetři na biturbo, protože i kdyz bys tam to turbo nejak nasypal, tak porad se asi dostanes tak nejak na vykon biturba, nehlede na to, ze pri takovem vykonu by ti asi tak hnedka odesly poloosy a prevodovka do kopru.. ja jsem posranej uz z toho davat tam tu T5 s 226 ps a tak nejak pocitam ze to seriova prevodovka a poloosy nevydrzi a budou se muset vyrobit odolnejsi, ale pokud rikas ze do toho nechces investovat tak to asi neprichazi v uvahu... proste bejt tebou, tak bych se na to vysral... kdyby to byla aspon quadra nebo to auto bylo v super stavu, ale takhle... shrnul bych to asi vetou "za hodne penez malo muziky". bych ty prachy pouzil na (cast) biturbo

můžu se jen divit, kam bys to jedno turbo nacpal (sám víš, kde až je potrubí spojený a že jinak to tam vyřešit nejde)... navíc nevim, jestli jsou ty rozdíly motorů zas tak detajlní, biturbí motor má kromě jiného totiž nižší písty kvůli kompresi. myslím, že taková věc nejde udělat "ne uplně dobře, ale za málo peněz". pořád budeš potřebovat peníze na turbo, předělání výfuku, intercooler, všechny ty věci kolem (a že jich není málo) a hlavně tu elektroniku, nehledě na to, že by s tim byla neskutečná práce. podle mě je to blbost... radši si našetři na biturbo, protože i kdyz bys tam to turbo nejak nasypal, tak porad se asi dostanes tak nejak na vykon biturba, nehlede na to, ze pri takovem vykonu by ti asi tak hnedka odesly poloosy a prevodovka do kopru.. ja jsem posranej uz z toho davat tam tu T5 s 226 ps a tak nejak pocitam ze to seriova prevodovka a poloosy nevydrzi a budou se muset vyrobit odolnejsi, ale pokud rikas ze do toho nechces investovat tak to asi neprichazi v uvahu... proste bejt tebou, tak bych se na to vysral... kdyby to byla aspon quadra nebo to auto bylo v super stavu, ale takhle... shrnul bych to asi vetou "za hodne penez malo muziky". bych ty prachy pouzil na (cast) biturbo
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Přestavby N/A na turbo
Hmmm nedoslo mi ze to jedno turbo je blbost protoze to asi konstrukcne asi fakt nepude...nicmene sem si myslel ze tak za 30tkc by se to dalo....to ze se vykonem dostanu ani ne k biturbu si nemyslim, je to o plnicim tlaku vicemene ne?! ale to je jedno, o hodnotu vykonu mi nejde....spis ze kdyz uz by se to dalo dohromady tak dily na V6 se sezenou vzdycky at uz odejde cokoliv...spis mi prijde jestli by nebyl jednodussi a financne min narocnej kompresor?!?!?! kazdopadne biturbo proste zatim nepripada v uvahu....
Jinak co financne obnasi ty vstrikovaci jednotky?
Jinak co financne obnasi ty vstrikovaci jednotky?
V6i 18"
Re: Přestavby N/A na turbo
no nevim hele, treba u biturba nejsou hydrostely ale normalni stelovani a tyhle veci tam nejsou asi ze srandy
. ty chces za kazdou cenu upravovat seriovej N/A motor? neuvazoval jsi o variante zastavby biturbo motoru? ty biturbi motory se obcas daj na francouzskym foru sehnat.. ale otazka, co by to udelalo s klasickou predokolkovou prevodovkou a poloosama.. ale to mas to samy jako kdybys tam dal jedno turbo a dostal se na stejny vykon. mimochodem ja na to mit tech 30, tak uz tam mam tu volvackou T5 nebo T5-R z 850
.


3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Přestavby N/A na turbo
Možná by tě mohlo toto zajímat:
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=20244" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=20244" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Přestavby N/A na turbo
to asi bylo na me, ze? o tom vim, on mi ho nabizel (jsem na tom foru registrovany)... ale pro me bohuzel cena nekde jinde a navic je to automat.. ja bych potreboval manual.. respektive prevodovku stejne pouziju z myho auta (do safrana se totiz daval 2,5 volvo na tom samem zakladu jako je ta 2,3 t5), ale jde o elektriku.. musel bych bud sehnat elektriku s ECU z jineho motoru (manualu), coz je myslim si nemyslitelne nebo dat programovatelnou ECU. ja spis premyslim ze si dotahnu cele volvo z nemec, da se to kolem 1000 e, jelikoz z toho stejne budu potrebovat vice veci kolem motoru, takze bych si to vybrakoval, zprovoznil v safranovi a zbytek poslal dal nejakymu volvarovi a po nejakem sparovani s autem motor zase vyndal a zgeneralkoval.. v cechach mi utekla jedna T5 asi za 17 tkč
... idealni

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Přestavby N/A na turbo
Hele ale T5ku koupíš i u nás celou za pár šušňů...každopádně pokud jí koupíš dej vědět obral bych tě o nějaký díly z intoše apod 
například tahle, a pokud zbytek prodáš na díly myslím že se ti to i velice dobře vrátí
:
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 50/7210042" onclick="window.open(this.href);return false;

například tahle, a pokud zbytek prodáš na díly myslím že se ti to i velice dobře vrátí

http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 50/7210042" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Přestavby N/A na turbo
4 elvis
Myslím si že záleží v jakých otáčkách se budeš chtít pohybovat. Ale pokud motor s touto kompresí není nějaká mrtvola na spodu, šel bych do většího turba. Tak aby začal plnit někde od 3-3.5 tis.
Nesmí být zase moc veliký, pak jsou to vyhozený peníze. Moje zkušenost, když turbo zabírá na spodu, využiješ ho v každém kvaltu. Známý si pořídil turbo, které bylo už od pohledu na daleko větší objem. Dopadlo to tak, že u 1,2 a 3 teměr žádný turboefekt. Pouze u dlouhých kvaltů se stihl manifold naplnit, tak že to něco udělalo.
Když zase zvolíš malé turbo, uděláš z toho takového diesla. Vrch bude už tupější asi z toho důvodu co jsi psal.
Můj názor....
Myslím si že záleží v jakých otáčkách se budeš chtít pohybovat. Ale pokud motor s touto kompresí není nějaká mrtvola na spodu, šel bych do většího turba. Tak aby začal plnit někde od 3-3.5 tis.
Nesmí být zase moc veliký, pak jsou to vyhozený peníze. Moje zkušenost, když turbo zabírá na spodu, využiješ ho v každém kvaltu. Známý si pořídil turbo, které bylo už od pohledu na daleko větší objem. Dopadlo to tak, že u 1,2 a 3 teměr žádný turboefekt. Pouze u dlouhých kvaltů se stihl manifold naplnit, tak že to něco udělalo.
Když zase zvolíš malé turbo, uděláš z toho takového diesla. Vrch bude už tupější asi z toho důvodu co jsi psal.
Můj názor....
Re: Přestavby N/A na turbo
s projektu zatim seslo ale ve smes vzhledem k tomu ze atmo motor ma vyssi kompres vetsi zdvihy na vackach sam o sobe ma kroutak a vykon drive nez turbo motor bez turba... takze se priklanim k uziti vetsiho turba cimz dostanu vetsi vykon v hornich otackach mohu pouzit mali ic apd... a do tech 3tis nez zacne trubo foukat jede motor sam o sobe slusne na rozjeti a dle mne by pak mel motor mit lepsi vrchy zvlaste jedna-li se o tocivej motor...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
na začátku tu bylo psáno o turbu, mě by zajímala v čistě teoretické rovině, instalace kompresoru na motor 1,6 16V od Adama Opela, bylo by to jednodušší než ten motor nafoukat turbem?? díky
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Přestavby N/A na turbo
at turbis nebo das kompressor je to prast a uhod jak cenove tak narocnosti...BIGPAPA píše:na začátku tu bylo psáno o turbu, mě by zajímala v čistě teoretické rovině, instalace kompresoru na motor 1,6 16V od Adama Opela, bylo by to jednodušší než ten motor nafoukat turbem?? díky
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
Ahoj, dám sem dva odkazy na přestavbu "mého" motoru na turbo, jedná se o turbo kit německého úpravce Dbilas dynamics o nichž jsem se zmiňoval už v době kdy jsem o přestavbě pouze uvažoval, psal jsem o zdvojnásobení výkonu motoru (podle vašich reakcí to vypadalo hodně nepřesvědčivě) bez zásahu do "internals". Výrobce turbo kitu byl celkem "tajemný" a nedalo se z něj dostat žádné další info, pouze to co má na webu a to je dost málo... Náhodou jsem narazil na tuhle UK Astru a vypadá to hodně přesvědčivě:
http://translate.google.cz/translate?hl ... 26hs%3Dwrk" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tomhle odkazu asi majitel (poslední příspěvek uprostřed) píše: "All internals are standard on the car." Což mě hodně potěšilo a dodalo trochu jistoty a elánu, protože vím, že téměř vše okolo motoru zvládnu udělat svépomocí a tím pádem levněji. Druhý odkaz zde:
http://translate.google.cz/translate?hl ... l%26sa%3DN" onclick="window.open(this.href);return false;
Co si o tom myslíte? Podle mě to nezní zle, navíc to splňuje TUV, takže by to mohlo i něco vydržet...
Edit: V druhém odkazu musíte přejít na stranu 2, nick: "rs" .
http://translate.google.cz/translate?hl ... 26hs%3Dwrk" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tomhle odkazu asi majitel (poslední příspěvek uprostřed) píše: "All internals are standard on the car." Což mě hodně potěšilo a dodalo trochu jistoty a elánu, protože vím, že téměř vše okolo motoru zvládnu udělat svépomocí a tím pádem levněji. Druhý odkaz zde:
http://translate.google.cz/translate?hl ... l%26sa%3DN" onclick="window.open(this.href);return false;
Co si o tom myslíte? Podle mě to nezní zle, navíc to splňuje TUV, takže by to mohlo i něco vydržet...
Edit: V druhém odkazu musíte přejít na stranu 2, nick: "rs" .
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
fifi : jak dlouho myslis ze ty seriove "internals" vydrzi pri jejich zachovani?Taky se chystam na tuhhle prestavbu (zatim to neni aktual) ale i s vymenou internals a dalsima vecickama k tomu,sice to bude drazsi,ale kdyz stavet uz neco takovyho tak s pouzitim kvalitnich dilu.
Taboo: chci se te zeptat,zdali mas zkusenosti s 034EFI Systems bud IIb nebo IIc , dekuju
Taboo: chci se te zeptat,zdali mas zkusenosti s 034EFI Systems bud IIb nebo IIc , dekuju
Audi Coupe Quattro
Re: Přestavby N/A na turbo
Já osobně nemám zkušenost, proto můžu pouze tlumočit zdroje z netu (doufám, že důvěryhodné). Za dobu co se o můj motor zajímám, jsem zjistil, že ta Německá firma motor vůbec neotvírá (sériová komprese i vše ostatní), "turbo kity" pracují s 0,6bar a na 1 a 2 rychlostní stupeň ten tlak omezují k vůli převodovce... Motor by pak měl mít 2x takový výkon a je na to záruka 2roky (jimi dodané díly) a pokud se prokáže poškození motoru jimi dodanými díly, tak ti ručí i za motor, takže si myslím, že konkrétně můj motor na tom s výdrží nebude až tak zle...Samozřejmě, vše dělám doma, dbilas je pro mě pouze zdroj informací... Další věcí je, že já k tomu nepřistupuji jako k projektu co bych chtěl dále rozvíjet, ale jako k pokusu s vidinou zkušenosti do budoucna (prostě jsem začal s tím co bylo doma, kdyby byl doma třeba renault, tak začnu na něm) a hlavně zkušenosti pro opravdový pozdější projekt, kde bych chtěl postupovat pokud možno bez kompromisů, proto tady nepřipadá v úvahu zabývat se kovanými ojnicemi atd, když je v plánu auto (aď už to stihnu nebo nestihnu přestavět) za 1,5roku prodat... Pokud máš audi jako druhé auto nebo s ním počítáš dlouho do budoucnosti, tak asi nemá cenu řešit sériové vnitřnosti, ale začít bez kompromisu, případně pohledej v zahraničních fórech, tvé auto (motor) se hojně přestavuje na turbo, ale nikdy jsem se o to konkrétně nezajímal, jen tuším, že nad 300-350hp odchází 4x4 diff ale kolik toho snese "stock" motor netuším, má ale o ojnici navíc, tak třeba zjistíš, že vydrží víc, než kam chceš jít a provedeš "pouze" go a ušetříš peníze... Lepe ti bohužel neodpovím, vařil bych z vody...
Co se týče toho EFI (otázka pro Taboo) nechci předbíhat, ale myslím, že ti doporučí standalone
Pokud to co uvádíš je sériově v tvém autě...
Jinak mám na prodej Apexi afc neo...
Co se týče toho EFI (otázka pro Taboo) nechci předbíhat, ale myslím, že ti doporučí standalone

Jinak mám na prodej Apexi afc neo...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
034efi je standalone, ale vyrabi ji preformance upravce AUDI tkz pochybuji ze taboo bude mit nejake zkusenosti.. ale neni nijak zasadne odlisna od jinejch efi systemu tkz kdyz se ho zeptas na nakou konkretni vec tak asi bude vedet..Fifi píše:
Co se týče toho EFI (otázka pro Taboo) nechci předbíhat, ale myslím, že ti doporučí standalonePokud to co uvádíš je sériově v tvém autě...
Jinak mám na prodej Apexi afc neo...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Přestavby N/A na turbo
OK, zase jsem o kousek chytřejší...
Jak jsem psal, nehledal jsem to...

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Nevim jaky motor ma seriovy vykon,takze 2x vetsi vykon je pro me ponekud zavadejici.Pokud k tomu pristupujes jen jako "kratkodoby" projekt tak to samozrejme chapu.Ja mam audi jak na projekt tak jako "daily car" , jakmile se na tom zacne,tak se poridi nejaka filcka nebo jine levne auto na jezdeni kolem komina.Ja na forech sem furt aspon co se tyce US nebo NOR for.Tam se tyhle motory bezne upravuji ,tudiz cesta je proslapana ale muze se lisit v urcitych aspektech.Dle slov par majitelu 7A motoru tak oem dily vydrzi cca 400hp+ dle naladeni atd... .Diferak neni az tak nachylnej samozrejme pokud clovek pouziva auto na drag racing tak to odchazi,tak samo poloosy ktere se pouziju bud z S2 a nebo RS2 (pevnejsi) a prevodovka 01E (6gang) ktera ma taky vetsi vydrz.Ale nejsou to nutne polozky ktere se musi menit.Fifi píše:Já osobně nemám zkušenost, proto můžu pouze tlumočit zdroje z netu (doufám, že důvěryhodné). Za dobu co se o můj motor zajímám, jsem zjistil, že ta Německá firma motor vůbec neotvírá (sériová komprese i vše ostatní), "turbo kity" pracují s 0,6bar a na 1 a 2 rychlostní stupeň ten tlak omezují k vůli převodovce... Motor by pak měl mít 2x takový výkon a je na to záruka 2roky (jimi dodané díly) a pokud se prokáže poškození motoru jimi dodanými díly, tak ti ručí i za motor, takže si myslím, že konkrétně můj motor na tom s výdrží nebude až tak zle...Samozřejmě, vše dělám doma, dbilas je pro mě pouze zdroj informací... Další věcí je, že já k tomu nepřistupuji jako k projektu co bych chtěl dále rozvíjet, ale jako k pokusu s vidinou zkušenosti do budoucna (prostě jsem začal s tím co bylo doma, kdyby byl doma třeba renault, tak začnu na něm) a hlavně zkušenosti pro opravdový pozdější projekt, kde bych chtěl postupovat pokud možno bez kompromisů, proto tady nepřipadá v úvahu zabývat se kovanými ojnicemi atd, když je v plánu auto (aď už to stihnu nebo nestihnu přestavět) za 1,5roku prodat... Pokud máš audi jako druhé auto nebo s ním počítáš dlouho do budoucnosti, tak asi nemá cenu řešit sériové vnitřnosti, ale začít bez kompromisu, případně pohledej v zahraničních fórech, tvé auto (motor) se hojně přestavuje na turbo, ale nikdy jsem se o to konkrétně nezajímal, jen tuším, že nad 300-350hp odchází 4x4 diff ale kolik toho snese "stock" motor netuším, má ale o ojnici navíc, tak třeba zjistíš, že vydrží víc, než kam chceš jít a provedeš "pouze" go a ušetříš peníze... Lepe ti bohužel neodpovím, vařil bych z vody...
Co se týče toho EFI (otázka pro Taboo) nechci předbíhat, ale myslím, že ti doporučí standalonePokud to co uvádíš je sériově v tvém autě...
Jinak mám na prodej Apexi afc neo...
Jinak jak rekl tsin tak 034 efi je standalone
Audi Coupe Quattro
Re: Přestavby N/A na turbo
Ze 100hp na 200hp, takže opravdu nic závratného (je to jen 1.6l fwd). Já to raději ani projektem nenazývám, spíše se jedná o takové osahání věcí s kterými bych v případě seriózního projektu chtěl už umět pracovat a tím neztrácel čas...
Tak se zdá, že svou situaci a možnosti máš celkem zmapované a proto mě napadá otázka (v dobrém samozřejmě): Co jsi vlastně ode mě chtěl slyšet?

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no ja se ptal,kdyz si psal ze dbilas dava zaruku na tu prestavbu 2 roky a ty asi nebudes mit dily od dbilas a ani ti neprovedou tuhle upravu,tudiz si to postavis z dilu tobe dostupnych kolik pocitas ze ti to vydrzi?Vim ze si psal ze je to jen takova stavba si to osahat a vyzkouset si co te v budoucnu muze cekat.Opravdu neznam tvuj motor tudiz si nedokazu odhadnout pripadne rezervy.Co sem se dival tak na ebay.de je pomerne hodne ruznorodych TUV turbokitu ale jejich kvalite bych osobne moc neveril,nerikam ze vsem ale vetsine urcite ne.Samo ze ti drzim palce at se to povede a vydrzi co nejdyl 
neco podobnyho stavel myslim hondzikk na sve siéře

neco podobnyho stavel myslim hondzikk na sve siéře
Audi Coupe Quattro