Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Přestavby N/A na turbo
Já ten motor taky neznám,ale klade se mi hned otázka proč stavět FWD 1,6 astru turbo...? Co od toho čekáš? K tomu motoru:jistě seriové internals to vydržet mohou a asi i vydrží,,pokud při ladění neuděláš díru do pístu nebo něčeho dalšího,ale v jakým stavu máš ty seriové internals,stejně ten motor musíš rozebrat abys to zjistil. Nakones to bude tak jako tak stát balík a budeš mít pořát FWD 1,6 200hp.. což mě osobně nepřijde moc lákavé. Neber to zle,jen upřímně. Za cenu auta a investic koupíš určitě něco lákavějšího.
Re: Přestavby N/A na turbo
Předpokládám, že pokud se mi podaří motor naladit a nepřekročím oněch 0,6bar, tak by se měla životnost motoru jako takového pohybovat na úrovni motoru upraveného Dbilasem... Že oni tam cpou nové turbo za třeba 30tkč a já seženu něco jetého za třeba 5tkč a za 3měsíce mi třeba odejde nebo budu laborovat s restrikcí pro olej atd, s tím "počítám", ale o to mi nejde, protože se jedná o díly mnou (dbilasem) přidané k sériovým o které mi jde hlavně (aby to přežily)...
Když se podíváš na soupis věcí v jejich kitu, tak mimo turba jsou to věci na kterých se nemá takřka co pokazit (ic, spoj. materiál, svody, katalizátor-ten nepotřebuju
filtry, hadice, vstřiky atd...). Prostě to zatím vidím optimisticky...
To blázen: Odpovím ti otázkou: Co čeká Kentoya od 1.6-1.8 FWD Birda? Tam to bude ale asi jednodušší... Co se týče rozebírání, v Dbilas pouze změří tlaky (zjednodušeně řečeno), pokud jsou ok, záruka platí, navíc těchhle motorů je tu plné vrakoviště a když odejde, tak odejde (koupím další a na turbo se vyseru), nemám zájem na něm dělat kliku, výbrus atd. právě aby to nestálo balík, vím, zní to "fušersky" ale tak to prostě je, auto bylo kupováno v době kdy mu byly 2 roky od té doby je v rodině, takže vím jak s ním bylo a je zacházeno... Jak jsem už psal tohle je pokus, a s tímto autem do budoucna nepočítám, pro tebe třeba ztracený čas a peníze, pro mě nové zkušenosti - Třeba pro stavbu jak ty píšeš: "něčeho lákavějšího"
a určitě AWD nebo RWD (v tom už mám jasno).


To blázen: Odpovím ti otázkou: Co čeká Kentoya od 1.6-1.8 FWD Birda? Tam to bude ale asi jednodušší... Co se týče rozebírání, v Dbilas pouze změří tlaky (zjednodušeně řečeno), pokud jsou ok, záruka platí, navíc těchhle motorů je tu plné vrakoviště a když odejde, tak odejde (koupím další a na turbo se vyseru), nemám zájem na něm dělat kliku, výbrus atd. právě aby to nestálo balík, vím, zní to "fušersky" ale tak to prostě je, auto bylo kupováno v době kdy mu byly 2 roky od té doby je v rodině, takže vím jak s ním bylo a je zacházeno... Jak jsem už psal tohle je pokus, a s tímto autem do budoucna nepočítám, pro tebe třeba ztracený čas a peníze, pro mě nové zkušenosti - Třeba pro stavbu jak ty píšeš: "něčeho lákavějšího"

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
Kentoya tam pouze přeskládá motor z 200sx.
To nezní fušersky, to je fušeřina, promin, ale ty tomu motoru chceš zvednout obrovským způsobem "tlak" na píst a nezkontroluješ mu ani kliku? Těsnění pod hlavou? Nic? 0,6 bar mi osobně neříká nic, je to údaj , u kterého už v několika debatách bylo řečeno, že je sám o sobě nic neříkající. O jaké turbo se jedná ? Které stojí 30tis nové a ty seženeš za 5 jeté..?
To nezní fušersky, to je fušeřina, promin, ale ty tomu motoru chceš zvednout obrovským způsobem "tlak" na píst a nezkontroluješ mu ani kliku? Těsnění pod hlavou? Nic? 0,6 bar mi osobně neříká nic, je to údaj , u kterého už v několika debatách bylo řečeno, že je sám o sobě nic neříkající. O jaké turbo se jedná ? Které stojí 30tis nové a ty seženeš za 5 jeté..?
Re: Přestavby N/A na turbo
Proto jsem psal že tam to bude jednodušší... Myslel jsem však, že narážíš hlavně na to FWD, proto jsem za příklad dal právě Kentoyu. Ok, je to fušeřina a nejsem na to hrdý, ale má cenu dávat motor do top stavu, když víš, že ho stejně za 1,5roku nebudeš mít? Jestli je dobrý, tak to vydrží, pokud je na něm něco špatně už teď, tak se to s turbem dříve nebo později projeví... Co se týče toho tlaku, vím, ty diskuze jsem taky sledoval, ale vzhledem k tomu kolik tam je proměnných, tak prostě nevím jak jinak to napsat, tak to píšu stejně jako ty před těmi diskuzemi... Nikde jsem nepsal o tom, že totožné turbo seženu jeté za šestinu ceny... Pouze seženu turbo schopné vytvořit v sání N/A motoru přetlak, to turbo bude určitě "menší" než to co tam cpou oni, takže ve výsledku budu mít i průtok při 0,6bar menší, tím pádem i výkon a bude to bezpečnější... O průběhu tlaku se teď nebavím...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
No každopádně,je to tvoje auto a tvoje rozhodnutí a já nemám nejmenší právo ti tu něco vymlouvat,jediné co k tomu můžu napsat je to,že ti to sežere moře času a i dost peněz a nervů a jdeš hlavou proti zdi,pokud to nebudeš dělat pořádně. Tot můj názor. Pokud ti jde o vytvoření malého přetlaku ,k tomu turbo nepotřebuješ,jde to i bez něj. K tomu by ti víc napsal taboo nebo libor.
Re: Přestavby N/A na turbo
OK, beru to!
Vím, že to myslíš dobře, navíc nikde není napsáno, že to za ten cca rok a půl stihnu provést... Pak totiž bude auto u kterého bude mít cenu začít od začátku, né jako tady 


Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no děkuji za důvěru.blázen píše: K tomu by ti víc napsal taboo nebo libor.


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
někde jsem četl,že je možné dosáhnout až někde k 0,5bar.. ale kde a od koho to bylo už nevím
,byla to nějaká literatura..

- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Jo a Krosmen má na prodej 3ks t3/04 nové za pár kaček. Tuším že 10k.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Díky, budu rád, jestli se v lednu zmůžu na ten MSQII, pak se uvidí... 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
T3/04 a 0,6 bar na 1,6tce je velmi nevhodná kombinace 

- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
No nebudu se přít neviděl jsem kompres mapu toho konkrétního,ale viděl jsem jeho použití na 4age s výkonem 350koní a to je 1.6. Ovšem s řádnými úpravami.blázen píše:T3/04 a 0,6 bar na 1,6tce je velmi nevhodná kombinace
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
mapu není problém ti ukázat,ovšem těch jejich modifikací je moc. Ale pro 1,6l motor to bude po stránce lagu asi nic moc turbo. NAvíc pro 0,6bar asi taky nic moc,asi by bylo vhodnější volit menší turbo než tohle,o jeho potenciálu se nedá diskutovat,je to větší turbo, s vhodným AR a trimem proč ne.. .
Re: Přestavby N/A na turbo
Leží mi tady totožné turbo s tímto: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442" onclick="window.open(this.href);return false; není úplně ideální, ale bylo za pakatel a pro můj pokus asi použitelné bude, prostě z toho udělám tak trochu diesel, protože podle článku tady http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359" onclick="window.open(this.href);return false; má na 3000ot už 0,5bar, ale kdoví jak si povede před omezovačem a jestli tlak na 1,6l udrží nebo mu dojde dech...
Jen nevím, jak donutím tu "napůl" externí wg otvírat dříve než na 0.8bar?

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak specifikace může hodit Krosmen,vím že je nabízel k prodeji a ta cena je hodně zajímavá. Určitě je jich tolik modifikaci že to chce konkrétní čísla. Každopádně sériová 1.6 by se s ním měla dat přivést k destrukčnímu limitu motoru.
Já osobně bych alespoň vyměnil šrouby na ojnicich za arp 2000 3/8.

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
mě to turbo nic neříká,já se v těch KKK moc nevyznám,ale ráno se podívám v google,co vypadne. Víc k tomu není co napsat,je zbytečné polemizovat o něčem,co neznám.
problém bych viděl v tom,že průtok vzduchu tvého motoru bude odlišný oproti průtoku těch starých TD na které se toto montovalo. Takže s nějakým udržení tlaku bych moc nepočítal,to turbo bude prostě malé. Ale jak sem psal,neznám ho. zbytečné špekulovat.
problém bych viděl v tom,že průtok vzduchu tvého motoru bude odlišný oproti průtoku těch starých TD na které se toto montovalo. Takže s nějakým udržení tlaku bych moc nepočítal,to turbo bude prostě malé. Ale jak sem psal,neznám ho. zbytečné špekulovat.
Re: Přestavby N/A na turbo
tak sem hledal a našel sem jen takové kde jsou nečitelné hodnoty na ose X které sou pro nás důležité,takže fifi máš úkol dne najít kompresorovou mapu k tvému turbu, hledej to podle čísel ze štítku turba,najdeš přesně tu co potřebujem. Pak je třeba sehnat kalkulator a spočítat průtok vzduchu tvým motorem a průtok při požadovaném tlaku. Mě ty kalkulátory počítají nesmysly,asi dělám někde chybu nebo sem použil nějaký shit. Tlakový poměr turba spočítáme dodatečně hravě, pak sem zvědav co nám na té mapě ukáže průsečík.
Re: Přestavby N/A na turbo
odpovím za kentoyu
za1) v podstatě momentálně zkouším statické komprese 1/11, na dvoukile jsem měl nejvíc 1/10,3 a je to markantní a úžasnej rozdíl oproti 1/8,5
za2) a proč do birda? a ještě k tomu předohrab? protože moje dvoukile je v té stotisícové díře už provařeno a až na pár výjimek mi uhýbali, kdežto bluebird je tak škaredý (mě se líbí) a tak starý, že by před ním uhnul jen magor a já mu vysvětlím co má za káru a co je to bluebird, v podstatě jsem si s nima hrál i s tím starým bluebirdem co jsem ho oturbil, ale tehdy dvoukilo ještě nebylo tak provařený jako dnes
takže asi tak, jde mi jen frajeřinky proti nejsilnějším TDičkám, rozjezdy na křižovatce a rychlý přesun z olomouce o kutné hory, když se nebudu chtít trmácet pomalou hondou civic kterou když řídím, tak jde na mě mikrospánek stejně pravidelně jako to bylo v laurelu
za1) v podstatě momentálně zkouším statické komprese 1/11, na dvoukile jsem měl nejvíc 1/10,3 a je to markantní a úžasnej rozdíl oproti 1/8,5
za2) a proč do birda? a ještě k tomu předohrab? protože moje dvoukile je v té stotisícové díře už provařeno a až na pár výjimek mi uhýbali, kdežto bluebird je tak škaredý (mě se líbí) a tak starý, že by před ním uhnul jen magor a já mu vysvětlím co má za káru a co je to bluebird, v podstatě jsem si s nima hrál i s tím starým bluebirdem co jsem ho oturbil, ale tehdy dvoukilo ještě nebylo tak provařený jako dnes
takže asi tak, jde mi jen frajeřinky proti nejsilnějším TDičkám, rozjezdy na křižovatce a rychlý přesun z olomouce o kutné hory, když se nebudu chtít trmácet pomalou hondou civic kterou když řídím, tak jde na mě mikrospánek stejně pravidelně jako to bylo v laurelu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
kentoyovy důvody sou mi známé,psal je na 200Sx foru. Ale to nic nemění na tom,že ten motor má poskládaný pořádně tak jak má být. a to je to podstatné
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:08, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:08, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
Taboo: Tak jsem na to koukl, moje angličtina není nic moc, proto jsem úplně všemu neporozuměl, ale vypadá to, že KdFi V1.3 (http://www.bs-autotune.nl/content/view/66/76/" onclick="window.open(this.href);return false;) vycházející z MSII toho v základu nabízí daleko více než právě zmiňované MSII a je navíc i levnější (což úplně nechápu)... Koukl jsem i do FAQ a podle mě to "vypadá" dobře, určitě mám o čem přemýšlet. Vím, že ty s takovými DIY ECU asi nemáš moc zkušeností, ale doporučil by jsi mi raději KdFi V1.3 ? Případně víš ještě o něčem v této cenové skupině? Díky.
Blazen: Mapu jsem bohužel nenašel, mám KKK K16 "2025" a našel jsem mapy pouze k "24??" Bylo ale z 2,5td Roveru, takže kdo ví...
Blazen: Mapu jsem bohužel nenašel, mám KKK K16 "2025" a našel jsem mapy pouze k "24??" Bylo ale z 2,5td Roveru, takže kdo ví...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
já se po ní podívám ještě jednou,Taboo by mohl pomoci s vypočtěním toho průtoku vzduchu motorem... u těch kalkulátorů třeba zadat VE a teplotu ..nejsem si jist co zadat
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
No moj dotaz nesuvisi teda priamo z prestavbou motoru,..Taboo píše:...- zatimco principy lazeni motoru zustavaji stejne. Pokud nekdo umi vyladit treba Megasquirt anebo MoTec, tak umi vyladit take Haltech, AEM EMS anebo cokoliv jineho. Nejdulezitejsi je ten prvotni "fyzicky" setup (zejmena crank/cam triggers, zapalovani a injectory). Jakmile je spravne nastavena synchronizace triggers, casovani zapalovani a vse "fyzicky" pracuje tak, jak ma, tak samotne vylazeni motoru je hrackou. Ten postup je vzdy stejny: nejdriv ustanovit fail/safe funkce, pote zacit s velice konzervativnim predstihem zapalovani a bohatym AFR, ustanovit progresi predstihu zapalovani v zavislosti na vykonu a detonacnim limitu a pote jen doladit AFR a naplacat tam nejake korekce. Ono to je opravdu tak "stupidne" jednoduche, ze se mnohdy az stydim z toho delat nejakou vedu .
ale kedze uz mam moznost nastavit rozdelovac, takze predzapal viem mat pre seriovu ECU vdzy spravny...
..tak...
hovorish, ze bez ohladu na to, aku ECU mam, pokial spravne nastavim casovania vaciek a kluky aj na seriovej ECU,..
bude to to najlepsie nastavenie aj pre standalone ecu.
Mam pravdu ...??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Přestavby N/A na turbo
snad nejlepsi je progresivne jej menit ne?
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
bud frajer.. skus ... :
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/dscn6821s.jpg
tento konkretny motor ziadnym variabilnym casovanim nedisponuje..
aj ked firma DELPHI by mi vedela dodat "kit" na tento motor...
..len ta cena..
a ano z nastaveniami som sa uz hrajkal..
bud mi motor isiel krasne tichucko laahucko na volnobehu, potiahol pekne od cca 1300ot.
ale pri 3000 zvedol..a dalej ani prd...
aaaaaalebo teda chod na volnobeh takmer neudrzatelny, pod 2700 ani tuk, pri 4000ot.
cloveka zatlacilo do sedacky, skocilo to obmedzovacom pri 7000ot..ale kludne by tahal aj po 8t.
EDITED:
cize tu treba najst kompromis...

http://195.28.90.58/dohc/c20xe/dscn6821s.jpg
tento konkretny motor ziadnym variabilnym casovanim nedisponuje..
aj ked firma DELPHI by mi vedela dodat "kit" na tento motor...
..len ta cena..
a ano z nastaveniami som sa uz hrajkal..
bud mi motor isiel krasne tichucko laahucko na volnobehu, potiahol pekne od cca 1300ot.
ale pri 3000 zvedol..a dalej ani prd...
aaaaaalebo teda chod na volnobeh takmer neudrzatelny, pod 2700 ani tuk, pri 4000ot.
cloveka zatlacilo do sedacky, skocilo to obmedzovacom pri 7000ot..ale kludne by tahal aj po 8t.
EDITED:
cize tu treba najst kompromis...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Přestavby N/A na turbo
jestli se chces nekam dostat tak nelaboruj se seriovym zapalovanim a udelej si ho podle toho jak potrebujes.. treba MSD prodava celkem levny jednotky pro rizeni zapalovani, uz sem to tu kdysi psal nekde..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
hlavně nelaborovat se seriovým rozdělovačem.. mnoho ecu umí řídít "systém co válec to cívka".. velice elegantní, spolehlivé a efektivní řešení...
ad nastavení vaček - je to jen na tobě co budeš jezdit... osobně bych preferoval to, že do 4000 mrtvola (relativní pojem srovnám-li serii), kde do 4000 je to samý co v serii, odsud do omezovače "brus"..to že to má volnoběh jak sekačka a těžko se s tím bez laborace a cviku rozjedeš je daň za "HC" motor
ad nastavení vaček - je to jen na tobě co budeš jezdit... osobně bych preferoval to, že do 4000 mrtvola (relativní pojem srovnám-li serii), kde do 4000 je to samý co v serii, odsud do omezovače "brus"..to že to má volnoběh jak sekačka a těžko se s tím bez laborace a cviku rozjedeš je daň za "HC" motor
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Pokud mluvís o mechanickém základním předstihu tak ano. U většiny motoru se pohybuje mezi 0-10st před TDC. Hodnotu kterou mechanicky nastavíš,třeba těch 10st poté zadáš do základního nastavení v sw pro jednotku. O zbytek už se stará jednotka na základě mapy. Většina výrobcu těchto ecu také nabízí také basic mapy pro konkrétní typy motoru. Jelikož ale každý motor pracuje úplně stejně,postavil jsem si jednu uni mapu hodně konzervativní se kterou nastartuji v podstatě jakýkoli motor. Proč msd na domácím poli existuje vynikající a levná alternativa jednotky řídící pouze předstih. Direct ignition je dnes naprostou samozřejmostí jakékoli standalone ecu zrovna tak jako možnost sekvenčního,skupinového atd vstřikování.JRD McLAREN píše:
..tak...
hovorish, ze bez ohladu na to, aku ECU mam, pokial spravne nastavim casovania vaciek a kluky aj na seriovej ECU,..
bude to to najlepsie nastavenie aj pre standalone ecu.
Mam pravdu ...??
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
To co pisete je mi vsetko jasne..
(na volbu ECU som tu uz temu niekde mal..teda mam)
momentalne ale musim doriesit vyfukovy system, potom sa uz konecne rozhodnut,
co zo sanim, ci RAM alebo 4klapka.
Auto vacsinou pouzivam na bezny provoz, a z naladenim ze vykon od 4000, sa po meste moc jazdit nedalo.
teraz mam taky kompromis, a cim dalej tim viac ma se*e, ze tieto motory nemaju variabilne casovanie.
Dalsou moznostou je mat mapy na bezny provoz a druhy na sprinty, stym ze si zakazdym prestavym kola na vackach..
(na volbu ECU som tu uz temu niekde mal..teda mam)
momentalne ale musim doriesit vyfukovy system, potom sa uz konecne rozhodnut,
co zo sanim, ci RAM alebo 4klapka.
Auto vacsinou pouzivam na bezny provoz, a z naladenim ze vykon od 4000, sa po meste moc jazdit nedalo.
teraz mam taky kompromis, a cim dalej tim viac ma se*e, ze tieto motory nemaju variabilne casovanie.
Dalsou moznostou je mat mapy na bezny provoz a druhy na sprinty, stym ze si zakazdym prestavym kola na vackach..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/