Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:
MauriceMoss píše:uz do toho nekdo dal tech 15 000? to je fakt ranec penez
15,000.00 CZK = 923.497 USD

$1000 neni opravdu hodne penez. Ja mam ve svem motoru (tim myslim jen a pouze motor - bez turba, ECU, etc.) priblizne 10x tolik :twisted: .
tzn kdybys ten motor dělal u nás tak ještě x3 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

CHUD
Příspěvky: 88
Registrován: 22 úno 2007 09:01
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek od CHUD »

néli víc :lol: já na svuj kupoval novou kliku písty ojnice a vyšlo mě to skoro 3x ta tvoje částka :( jak říkají klucí vem si kolik tě bude stát jenom GO motoru.... páč stavět to na vyběhanom to jsou vyhozený prachy

CHUD
Příspěvky: 88
Registrován: 22 úno 2007 09:01
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek od CHUD »

no a nebo se upsal o nulu taky možnost :lol:

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

vrrrrm... TSSSss

Příspěvek od misokgb »

Zdravim!


Takze, som tu zas... Totiz, po precitani daewooclubu, som sa rozhodol, ze male prifuknutie do sania sa pokusim zrealizovat aj ja... Na Daewooclube som cital, ze chlapik dal do 90 konovej 1.5 16v DOHC nexie turbo, ktore tlacilo sice maly boost, ale fungovalo to. Pridalo to 11kW - odmerane na brzde, autu to dost pomohlo...

Podme najprv na material... Prosim nediskutujme tu o GO motora, alebo nieco podobne, ratam s tym, ze ak sa motor poskodi, mam dalsi, na ktorom prebieha GO, radsej poskodim motor stary ako motor po GO, kym sa to ako tak odladi. Predom poviem, ze to turbo bude len ZACIATOK, kamarat povedal, tak 0.5 baru je hranica pri maximalnom vykone, bez toho aby som musel upravovat riadiacu jednotku. Nejde o to dvihnut na aute 200 koni, ale zatial len nahodit turbo, ktore spravi TSSs a PRIDA BADATELNY vykon, i ked maly, ale predsa.


Takze, motor je 20 rocny 2.0 Twin Spark R4, DOHC 8v - retaz. Seriovych 109kW 148ps pri 5800 (nemylit si to prosim s modernym 16v - remen, max. vykon pri 6800 a pod.). Je to asi posledny poctivy motor od AR. Zatial bez uprav. Zvody na tomto aute su seriovo delene 1-4 2-3.


Turbo by malo ist pravdepodobne z 2.0TD Alfy 95ps 196Nm, je tam tusim Garret nieco jednoduche.



Dolezita otazka, auto ma variabilne casovanie na SACEJ vacke, ktore funguje na zaklade zmeny tlaku oleja - jedna vec, ktorej moc nechapem...

Dalej, zakladna riadiaca jednotka - bude stihat pri booste cca 0.5 baru dodavat palivo? Upravit, heh, asi tazko... Co potom? Regulator tlaku paliva + vacsia skrtiaca, pripadne vacsie vstreky?

Kompresny pomer by mal ostat zachovany, aspon zatial...


Zvody mi poriesi kamarat - dalsia vec je vyfuk, aky tlmic pouzit? Alebo treba len skusat a skusat?

Komplet vyfuk by teda nebol problem, hadice + IC by sa pouzil z tej alfy 2.0TD.


Odhadom, kolko ps by to mohlo pridat ak by to skutocne fungovalo? A co vravite na tu riadiacu jednotku? Chcem sa do toho naozaj pustit, mozno to stroskota na tom, ze to po namontovani nebude vobec fungovat, alebo sa nieco poskodi... Ale chcem to skusit...

DAKUJEM 8)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vrrrrm... TSSSss

Příspěvek od Ivan »

misokgb píše:Zdravim!


Takze, som tu zas... Totiz, po precitani daewooclubu, som sa rozhodol, ze male prifuknutie do sania sa pokusim zrealizovat aj ja... Na Daewooclube som cital, ze chlapik dal do 90 konovej 1.5 16v DOHC nexie turbo, ktore tlacilo sice maly boost, ale fungovalo to. Pridalo to 11kW - odmerane na brzde, autu to dost pomohlo...
Kdo to byl, prosímtě?

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: vrrrrm... TSSSss

Příspěvek od misokgb »

Ivan píše:
misokgb píše:Zdravim!


Takze, som tu zas... Totiz, po precitani daewooclubu, som sa rozhodol, ze male prifuknutie do sania sa pokusim zrealizovat aj ja... Na Daewooclube som cital, ze chlapik dal do 90 konovej 1.5 16v DOHC nexie turbo, ktore tlacilo sice maly boost, ale fungovalo to. Pridalo to 11kW - odmerane na brzde, autu to dost pomohlo...
Kdo to byl, prosímtì?
Kamarat mi to vravel, ma Espero 2.0 8v, ze cital na Daewoo Clube, aspon takto to povedal mne :)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: vrrrrm... TSSSss

Příspěvek od misokgb »

Ivan píše:
misokgb píše:Zdravim!


Takze, som tu zas... Totiz, po precitani daewooclubu, som sa rozhodol, ze male prifuknutie do sania sa pokusim zrealizovat aj ja... Na Daewooclube som cital, ze chlapik dal do 90 konovej 1.5 16v DOHC nexie turbo, ktore tlacilo sice maly boost, ale fungovalo to. Pridalo to 11kW - odmerane na brzde, autu to dost pomohlo...
Kdo to byl, prosímtì?
http://www.daewooclub.com/viewtopic.php ... 11kw+turbo

Je to 8v, ja som to len dostal info od kolegu a teraz som to nasiel... ;)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Ahoj, chystám se (zatím jen teoreticky) "oturbit" motor z16xe (1.6l N/A opel (OBD II) s map senzorem v sání). Jistý tuším německý úpravce na tyhle motory dělá turbo kity které sériový výkon 100ps zdvojnásobí bez toho, aby zasáhl do klikového mechanismu... Tím pádem předpokládám, že takových 150ps by nemuselo být až tak nereálných... Co se týče mechaniky, napasovat to tam nebude problém. Horší to bude s palivem na kterém hodně takových přestaveb většinou ztroskotá. Protože se bude jednat spíše o takový pokus, snažím se o co nejmenší náklady (kdyby se to náhodou nepovedlo) a zaujalo mě tohle: http://userwww.sfsu.edu/~ecg/SMC/smcplus.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Co si o tom myslíte? Je to vzhledem k ceně použitelné? Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

200ps s tebou zmíněného motru bez ůpravy motoru samotného je pěkná blbost... by ti naliskal dřív než bys jej nastartoval... možná tím chtěl borec říci že není třeba mněnit kliku ale motor je určitě třeba překopat... co se 150ps týče tak si myslím že tebou vybraný způsob taky nebude funguvat ůpně ideálně a pochybuju že motor přežije ladění... co kompress? co nějakej loging? navíc tím co jsi poukázel nebudeš schopen naladit nic... pro rozsah 1000otáček nemůžeš stejnej přírustek paliva... to prostě nebude fungovat... motor rozeber udělej preventyvní go s výměnou ojnic a pístů... kup nějakou programovatelnou jednotku... vymněň map za nějakej co pobere takovej přetlak pokud to ten tvůj neumí nech to někomu naladit a budeš vědět že je to oki... pokud na tvůj motor pleskenš turbo dáš tam tohle a pokusíš se to naladit tak dávám motoru max 10km...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Podobnou odpověď jsem bohužel čekal. Vím, že stejná směs pro rozsah 1tis. otáček není zdaleka ideální, ale doufal jsem, že by stačila k tomu, abych po pár kilometrech nevypouštěl písty olejovou vanou... Komprese je "malinko" vyšší (10,5), ale neplánoval jsem jít přes 0,5bar, jako loging mám v plánu použít diagnostiku s možností zobrazení "Live data" přes OBD konektor... Co se týče GO, tak tu jsem měl v plánu až po tom, co bych to rozchodil, přece jsi neodrovnám právě udělaný motor, to raději "dodělám" motor lazením ve stavu v jakém je teď a pokud se mi to podaří nějak obstojně rozchodit, tak to praktikuju i na motor po GO, pokud ne, tak se na to vys.ru a budu si "užívat" nově udělaný N/A motor... Pokud bych tuhle úpravu chtěl pojat nekompromisně a né stylem "pokus" viz. jak jsi psal o ECU a profi nalazení, tak to bych se na to rovnou vykašlal, protože za peníze do toho vložené + aktuální hodnota auta bych koupil minimálně Imprezu WRX ne-li STI a na tu by se opel nechytal ani ve snu a to už nemluvím o možnostech dalšího navýšení výkonu, AWD atd...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

Globálně platí že pokud si nechceš jen něco dokázat v nezávisloti na penězích hodí se koupit auto s potencíálem jako např tebou vybraná réze... to že budeš mít pro 1000rpm rozsah "stejné" množství benzínu způsobý to že budeš buď chudej nebo bohatej v určitém spektru... Prostě to nesladíš... ono ladit vysokokompresní motor je složitější a právě proto že tvůj motor není pro turbo stavěnejch bych zvolil méně násilnou komporess... ale pokud nad go uvažuješ tak proč ne... ale počítej s tím že se může stát že nebude to co s toho motoru zůstane pro GO použitelné :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Když tedy pomineme mechanickou stránku věci, tak jaký rozsah rpm je ještě použitelný pro stejné množství paliva? Je mi jasné, že čím menší rozsah to bude, tím lépe, ale koukám také na finance, musí se to alespoň trochu vyplatit, protože pokud ne, tak se do toho nepustím... Pak ještě přichází do úvahy tohle: http://userwww.sfsu.edu/~ecg/SMC/smc500.htm" onclick="window.open(this.href);return false; tohle je o pár stovek dražší a od určitých otáček je rozsah 500ot. takže je to přesnější... Jinak k tvé poslední větě: Nestraš! :lol:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

Mno nevim pisou tam ze prirustek je po 500rpm ale v te tabulce to maji po 1000rpm... Mno ale 500rpm stale neni idealni a vždy to tak budeš muset mít tak torškembohaté v určitém spektru.. stejný rozsah má i megasquirt tuším... jinak problém u továtních motorů tvého tipu že nejsou naprosto vůbec odolné a pokud uděláš při ladění chybčku jakoe uděláš tak motor má malé šance že to vydrží... Proto musíš počítat s tím že hold to první ladění na továrním motoru nedopadne nejlépe...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Jak jsem psal, mechanickou stránku věci teď vynechme, buď to nechám osudu nebo se stavím s písty za soustružníkem (záleží podle toho jakou by případně měly rezervu atd...), také jsem slyšel o dvou na sobě daných těsněních pod hlavou, ale nevěřím, že by nefoukly...

Taky mě napadlo použít přídavný vstřikovač nezávislý na sériovém vstřikování (až na zdroj paliva). Semysak kdysi psal, že to někde viděl (tuším v zahraničí přeplňované VR6) a že to byl jednoduchý obvod co bral informace tuším pouze ze dvou snímačů, tak jsem si říkal, kdyby se do diskuze zapojil a trochu to popsal (případně nějaký odkaz s popisem a DPS by byl úplně nejlepší)... Předpokládám, že to byl nějaký oscilátor s obdélníkovým průběhem s výstupem upraveným pro ovládání vstřiku a ty dva snímače svým napětím regulovaly frekvenci, ale to je pouze můj odhad... Co se týče elektro tak jsem pouze postavil pár pasivních audio výhybek, symetrický zdroj pro zes a stavebku zesu... Byl bych rád, kdyby se zapojil i někdo kdo do toho vidí trochu více (nic proti elviiisi :wink: ). Najde se tedy někdo, kdo to rozlouskne?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Souhlas se vším co píše Elviiis. Diagnostická live data jsou úplně k ničemu. Tím se dá sledovat pouze správná funkce toho co už je naladěné a ještě v minimálním rozmezí. Musíš mimo jiné přizpůsobit tlak paliva,palivové čerpadlo,vstřiky,WB lambda sondu protože sériová je jen pro to co už udělal výrobce s minimálním rozsahem atd atd. Pokud nemáš na stole položených 100k na investice zapomeň na to.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

To o čem mluvíš se jmenuje greedy rebic... máš na sání další palivovou lištu která ma 2vstřikovače a rebiv ji ovládá nezávisle na jednotce samotné nastajuš časový interval délky vtřiku pro určitý interval otáček ovšem rozsah rebicu bohužel neznám ale skus pohledat na netu... Ono s tím laděním nejde jen o to že bys mněl vysokou kompress jde o to že pokud nemáš vnitřnosti kované tak jakoukoliv chybu která způsobý přilišný tlak či teplotu tovární motor , který nebyl pro tuto aplikaci stavěn a byl konstruván tak aby byl levný a né odolný , prostě nemusí vydržet... tím tě nechci odrazovat jen musíš s tím vším počítat... zvláště děláš li to poprvé... určitě je třeba napřed nastudovat nějaké materiáli o předstihu hoření směsi samotném ladění jednotek apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

To Libor: Co se týče "Live dat" pokud píšeš, že by se jimi dalo sledovat co se děje po nalezení, tak nevidím důvod prč by se to podle nich nedalo i naladit, pokud mi ukazují i lambdu (chudá-bohatá), tak vlastně zjistím jestli je potřeba přidat nebo ubrat palivo (orientačně), abych se přiznal, tak vlastně ani nevím jak se liší širokopásmová lambda od té co mám v serii. S úpravou palivové větve počítám, ale k čemu mi teď bude walbro atd, když ztroskotám na řízení vstřikování, proto píšu, že to chci mít vyřešeno nejdřív na "papíře" a až potom se rozhodnu jestli do toho ty peníze dám, samozřejmě čím méně tím lépe...

To elviiis: O Rebicu vím (shodou okolností z jiné tvé jiné diskuze) a vím, že je těch "oblbovacích" jednotek více, našel jsem např. toto (líbí se mi to cenou): http://www.sdsefi.com/eic.html" onclick="window.open(this.href);return false; Vím, že se mi snažíš pomoct a proto také pořád narážíš na pevnost dílů motoru které jsou nesrovnatelně horší než díly seriově přeplňovaných aut pro které většinou zdvojnásobení výkonu nepřináší problémy, zacímco u N/A se nedoporučuje jít přes +30%, ale jak jsem psal, to teď neřešme, pokud to přežijí ojnice (za předpokladu jakš-takš dobré směsi) tak si myslím, že spojka-převodovka-poloosy s těmi 50ps navíc kde mám cíl nebudou mít problémy, přeci jen se podle mě nepohybujeme v nijak oslnivých výkonech, kde je potřeba na to jít až tak "vědecky"...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od elviiis »

Mno recbic není tipickou oblbovací jednotkou jako např safc ale je to prostě další člen a pro tvé užití bych řekl že je vhodnější jelikož nemusíš dávat větší vstřikovače apd... nevím jestli opel nějak nadimenzovávla své díli... vím že honda ano... koneckonců maratova honda je otho důkazem ovšem to je jiná kapitola a tom co s použítých dílu jsou tovární díli je taky rozpoloplné... je dobré že se držíš při zemi... ono počítej s tím že poloosi půjdou do kytek řádně asi jako u všech výkoných předokolek protože ta síla která jde pouze na jeden pár kloubů je značná ovšem to neřešme to že to možná nedá spojka je taky detail protože si troufám říci že bude stačit koupit novou spojku a lamelu nechat obložit kvalitněji ovšem jak jsi psal toto jsou věci co se budou řešit posléze... o ojnice bych se bál o písty asi ne pokud bude směs oki ale ta kompress bude fakt moc... raději se drž při zemi dej malinké turbíčko a knapř 0,2 kup rebica širokopásmovou lambdu a uvydíš pokud nakoupíš tyto věci na ebayi tak by se dali v případě nezdaru prodat aby mněl stráty co nejmenší... ale s tím že to ten motor při zkoušce nerozdejchá počítej... s když to přeji jedině dobře... jde o to že s life dat nic nenaladíš protože nemůže jet a všedledovat potřebuješ vydět grafi co se doopravdy dělo a nedělo a v jakém pásmu otáček ať víš kde máš mezery... ale takový loging by se mněl dát na ebayi též sehnat... každopádně co bys mněl v autě sledovat je hodnota afr a detonace... na to sik up budíky...

K té lambádě... tvá tovární lambda je nízkopásmová umí koordinovat pouze rozsah ve kterém se pohybuje továrn motor... WB měří "jakýkoliv rozsah" navíc ti budík bez WB nebude fachat to ani loging... WB na ebayi seženeš i s budíkem v setu... turbínu kup nějakou T2ku to ti postáčí a nech si někde povařit svody...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

S termínem "live data" jsem se setkal pouze u diagnostické kapesní jednotky z Polska, která se prodává na aukro cca za 2500 a je hojně vyhledávána bazaristy. Po malé úpravě sw totiž nejenže dokáže udělat výpis z paměti závad,ale také přepsat km. :) neuvědomují si však že jednotka má pro všechny případy ještě jednu permanentní paměť :) jako nástroj k odladění motoru je to asi tak dobré jako si lehnout k výfuku a čichat jestli už to dost smrdí. :) ty by jsi se měl poohlédnout jak píše elviiis po nějakém piggy back,který upravuje data sériové řídící jednotky. Jako vhodný a používány kandidát se mi jeví emanage Greddy blue. K ní pořídit nejlépe nějaký wb kit třeba lm-1 pro sledování a/f poměru,k tomu větší nízkoimpedancní vstřiky pro předpokládaný výkon,regulátor tlaku paliva v závislosti na podtlaku v saní no a samozřejmě silnější čerpadlo paliva. To je kombinace která je ověřena a funkční. Vynechám li mechanickou stránku věci. Rozdíl mezi sériovou a wb lambda sondou je právě v tom rozsahu. Výrobce ví jakou dal do jednotky palivovou a předstihovou mapu takže sériová je tam pouze jako korekční pro kontrolu emisí v různých zátěžích motoru. Ecu se sběrnici obd 2 ale většinou používají 2 sondy. Jedna pro korekce směsi a druhou pro kontrolu katalyzátoru.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Co se týče těch "Live dat" tak jsem chtěl použít tohle: http://www.motordiag.cz/produkt/scanmaster" onclick="window.open(this.href);return false; Mám ale verzi 1.6cz (novější myslím zadarmo "koupit" nejde) jediné v čem se liší je, že nemá měření výkonu a hapruje funkce spotřeba paliva, kabel jsem sehnal jetý za cenu pod 1000kč... :wink:

Jinak jsem rád, že se to začíná hýbat... Takže to zatím vypadá na Rebic + nějakým způsobem kontrolovat a zaznamenávat obsah kyslíku ve výfuk. plynech při určitých otáčkách, posílit stávající dodávku paliva (čerpadlo, regulace...) co s detonacemi nevím, ale kdyby nastaly tak by mi to asi diagnostika dala vědět a v kolonce freeze frame bych si přečetl v jakém stavu se motor nacházel, když se něco stalo... Jinak lambdy mám 2, katalyzátor pryč a jednotka žádnou chybu nehlásí...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

modrej emanage od greddyho mas dnes za hubicku, detonace? nizkokompresni pisty, antidetonacni drazku do hlavy, tuneable ozubeny kolecko na setup predstihu..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Modré Greddy dokáže posunout i předstih,takže ani to zubaté kolečko nebude potřebovat. Ale spíš by mě zajímalo když vyndal kat jaktože na to nereagovala jednotka alespoň signalizaci chybné funkce motoru... Neznám typ ani konstrukci motoru,ale pochybuji že bude mít knock senzor. Dál by mě zajímalo jak nyní řídí jednotka motor? TPS x otáčky x teplota motoru a vzduchu? Nebo už má nějaký maf/map?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Vždyť to píšu nahoře, za klapkou mám MAP a v sání mám ještě snímač teploty nasávané směsi(vzduchu), tou druhou lambdou si nejsem jistý (kat nemám už rok) a už si to nepamatuju, ale všude se píše řízený kat... Rj na to ale nijak nereagovala, žádný "check engine" nebo něco takového, tak nevím...

Edit: Tak jsem pátral na jednom opel foru a podle všeho by tam snímač klepání měl být... 6238370 - tohle je údajně jeho číslo v katalogu u opla...

Edit 2: Tak jsem se zase trochu koukal po různých piggyback jednotkách a jelikož je moje angličtina slabší, tak mi pomohl google... "Porovnával" jsem tyhle: GReddy Rebic IV, GReddy eManage (o těch se už psalo) a nakonec mě zaujalo tohle AEM FI / C FIC Je sice trochu dražší oproti eManage ale o polovinu levnější vůči Rebicu, a v popisu se píše, že umí i zapalování... Čerpal jsem zde:
AEM FI / C FIC http://translate.google.cz/translate?hl ... 26hs%3DnQJ" onclick="window.open(this.href);return false;
GReddy Rebic IV http://74.125.93.132/translate_c?hl=cs& ... VQeMaVQusw" onclick="window.open(this.href);return false;
GReddy eManage http://74.125.93.132/translate_c?hl=cs& ... 4VTlSuGr0w" onclick="window.open(this.href);return false;
Podle mě ten AEM nevypadá zle, ale jsem trochu zmatený z toho, že se tam píše něco o MAF a taky je to trochu zmatené u konce (co je vlastně obsahem a co je dobre a nebo nutné ještě dokoupit)... Co vy nato?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

No chtěl jsi to co nejlevnější ne? A tomu modré greddy vyhovuje. Je to nejběžnější pigqy které se používá při přestavbě na turbo. Osobně vím o 3autech která s tím fungují naprosto spolehlivě.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Jistě, cena je rozhodující, ale když se jedná o pár stovek tak ještě o nic nejde, horší by bylo kdyby se jednalo třeba o dvojnásobek (to bych nepřemýšlel a bral to levnější) :wink: . Takže si tím AEM-em nijak nepomůžu oproti eManage? Aktuální to pro mě bude stejně asi až za půl-tři čtvrtě roku (ptám se raději s předstihem) a asi bude lepší, když tedy budu shánět eManage, protože doufám, že když o tom máš jisté povědomí, tak že mi alespoň takhle na dálku s případnými nejasnostmi a nastavením pomůžeš... :pray:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od MM3 »

Fifi píše:Vždyť to píšu nahoře, za klapkou mám MAP a v sání mám ještě snímač teploty nasávané směsi(vzduchu), tou druhou lambdou si nejsem jistý (kat nemám už rok) a už si to nepamatuju, ale všude se píše řízený kat... Rj na to ale nijak nereagovala, žádný "check engine" nebo něco takového, tak nevím...

Edit: Tak jsem pátral na jednom opel foru a podle všeho by tam snímač klepání měl být... 6238370 - tohle je údajně jeho číslo v katalogu u opla...

Edit 2: Tak jsem se zase trochu koukal po různých piggyback jednotkách a jelikož je moje angličtina slabší, tak mi pomohl google... "Porovnával" jsem tyhle: GReddy Rebic IV, GReddy eManage (o těch se už psalo) a nakonec mě zaujalo tohle AEM FI / C FIC Je sice trochu dražší oproti eManage ale o polovinu levnější vůči Rebicu, a v popisu se píše, že umí i zapalování... Čerpal jsem zde:
AEM FI / C FIC http://translate.google.cz/translate?hl ... 26hs%3DnQJ" onclick="window.open(this.href);return false;
GReddy Rebic IV http://74.125.93.132/translate_c?hl=cs& ... VQeMaVQusw" onclick="window.open(this.href);return false;
GReddy eManage http://74.125.93.132/translate_c?hl=cs& ... 4VTlSuGr0w" onclick="window.open(this.href);return false;
Podle mě ten AEM nevypadá zle, ale jsem trochu zmatený z toho, že se tam píše něco o MAF a taky je to trochu zmatené u konce (co je vlastně obsahem a co je dobre a nebo nutné ještě dokoupit)... Co vy nato?
(AEM)dokoupit si mužeš wide band,jinak je vše v baleni,budu si ho ted nechávat poslat s Dánska,bude za cca280 éček ,coš je levnější než s us,spíš sem ho tedy levněji nikde nesehnal(co sem se poptával tak je to mezi pigginama asi to nej co se dá pořidit-že umí palivo do + i do- a řeší zapalováni) 8)http://aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=116" onclick="window.open(this.href);return false;

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tsin »

co sem koukal tak si nemyslim ze by byla v necem lepsi nez greddy ultimate pricemz jemu by urcite stacila blue verze... aem jako vzdy sama komerce (tim nechci rict ze neni kvaltini ale plati se tam dost za znacku a reklamu)
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

S jakoukoli piggy budes vždy omezený tím co umí sériová jednotka. AEM má sice možnost "vlastní mapy" ale v podstatě je to jen lepší grafický zpracované. Řídit vstřik i předstih pořád bude řídit sériová jednotka a je úplně jedno jestli to nastavíš v datovém poli nebo jen posunes v procentech a prodloužením časového intervalu vstřiku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
MM3
Příspěvky: 19
Registrován: 03 úno 2009 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od MM3 »

to ste mi nenapsali nic nového,kdybych mohl ta samo ze dam standalone ecu,ale nemuzu kvuli dalši ecu k SMG prevodovce :( ,jestli gredy umí to sami(6R)tak bych se přece nerozmejšlel,ale nikdo mi lepší cenu než těch 280Eček neudělal s těma fce :kladivo:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

Nechápu co řešíš? Vybral jsi si AEM tak ji budeš mít. Že to samé zvládne modré greddy je věc jiná. Rozdíly jsou pouze v tom o kolik jsou schopné řídit rozdíl a v jakém rozsahu. Pochybuji že se chystás na 500hp. To už by to greddy nezvládlo. Ale v ničem jiném rozdíl není. Není pravda že nemůžeš použít standalone kvůli převodovce. To už jsem tu někde četl. Zvlášť pokud už původní ems má sběrnici obd2.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“