Výměna motoru 1.4 16V za 2.0 16V(Je to realné?)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..No ..ale podla mna ...prevrtat valce na objem 1.6
nahrat novy soft...
to je uprava ktoru "volnym okom" nikdo neuvidi...
blok zostane povodny.. vykon vyssi..
poznam ludi co s 1.6ky vedia vytlacit cca 90kW
a legislativu tym padom riesit nemusish..
nahrat novy soft...
to je uprava ktoru "volnym okom" nikdo neuvidi...
blok zostane povodny.. vykon vyssi..
poznam ludi co s 1.6ky vedia vytlacit cca 90kW
a legislativu tym padom riesit nemusish..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Vzhledem k tomu, ze Toyota vyrabela motor 1.6 s vykonem 94 kW v serii to nevidim jako "vytlaceni", ale spis jako prumerne uspesne zvyseni vykonu u motoru co stoji jinak za prd.JRD McLAREN píše:poznam ludi co s 1.6ky vedia vytlacit cca 90kW
a legislativu tym padom riesit nemusish..
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..no to mash urcite pravdu...Beaver píše:[Vzhledem k tomu, ze Toyota vyrabela motor 1.6 s vykonem 94 kW v serii to nevidim jako "vytlaceni", ale spis jako prumerne uspesne zvyseni vykonu u motoru co stoji jinak za prd.
ale az si dobre pamatam, TOYOTA ma cosi co si nazvali VVT-i..
co som u Oplu Astra nikde nevidel...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Ano, Toyota pouzila u tohoto motoru take technologii VVT, ale uvadeny vykon 94 kW byl pro verzi, ktera casovani nema. S varibailnim casovanim ventilu a dvacetiventilovym rozvodem ma tento motor 118 kW, po nejakych upravach (komprese, velikost ventilu, individualni klapka pro kazdy valec,...) ma v dalsi generaci 121 kW. To vse z fabriky. Upravene motor pro zavody, ktere z teto 1.6kz vychazely toci az 11 tisic a dosahuji vykonu 250 koni.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
Já být tebou tak tam ani 2.0 16V nedávám. Je to slabé. A navíc tenhle motor má v oplu kde kdo. Chce to motor který nemá každý druhý. Co třeba z calibry 2.0 Turbo
samozřejmě si připrav prachy. Budeš je potřebovat a hlavně budeš překopávat celé auto. Vím o čem mluvim už jsem dělal podobnou věc. Ale výsledek stál za to 


VW golf II GT 1.8Turbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..skus ho zohnat...Já být tebou tak tam ani 2.0 16V nedávám. Je to slabé. A navíc tenhle motor má v oplu kde kdo. Chce to motor který nemá každý druhý. Co třeba z calibry 2.0 Turbo samozřejmě si připrav prachy.
pokial teda nexesh kupit "funkcnu CALIBRU" a tu rozoberat..
(tu viem zas ja o com mluvim...)
navyse kedze turbina K14 je "nejaky hybrid"..a stara neni zrovna v najlepsom stave..
(o tom vie zase nieco svoje IVAN s Nexiou)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..no to hej....
z tvojho by tam paslo tiez ...
ale to je uz treba aj piesty, vacku...zvody..
atd. atd. atd.
to jaa maam zrovna cerstvy problem..ci doskladat C20XE, ci to prerobit na skoro C20LET
aalebo zajtra kupit ten origo C20LET..
(len skoda ze dva motory do jedneho auta dost tazko dam)
z tvojho by tam paslo tiez ...

ale to je uz treba aj piesty, vacku...zvody..
atd. atd. atd.
to jaa maam zrovna cerstvy problem..ci doskladat C20XE, ci to prerobit na skoro C20LET
aalebo zajtra kupit ten origo C20LET..
(len skoda ze dva motory do jedneho auta dost tazko dam)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výměna motoru 1.4 16V za 2.0 16V(Je to realné?)
Sakra dlouho jsem tu nebil, všem děkuji za konečně nějak užitečné přispěvky a né typu to nejde / škoda peněz / STK neprojdeš atd / ... Co se týče přestavby tak u toho Kádi když jsem tam rval 2.0l tak to nebyl takovej strach jako je se pustit do auto kapánek dražší .... Ikdyž se do toho stejnak pustím ale potřeboval jsem slyšet nějaký nakopávačky typu- jo bude to super, di do toho atd
Ne teť Vážně , snažíl jsem se kontaktovat motosport.cz ty my jako jedny z možností co doporučily byli turbo kit( u který neuvaděli cenu ) a nebo powerBox za 3520,- který prý taky zvedna výkon... ...Což mi příde dosti vtipný, za turbo bych minimálně vysolili 50 60 tisíc.. Což bych měl motor C20Let pozlacenej ... Je to dobrý napad stim motorem, nechám tomu čas... všem díky za Hlep
