Výměna motoru 1.4 16V za 2.0 16V(Je to realné?)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..No ..ale podla mna ...prevrtat valce na objem 1.6
nahrat novy soft...
to je uprava ktoru "volnym okom" nikdo neuvidi...
blok zostane povodny.. vykon vyssi..

poznam ludi co s 1.6ky vedia vytlacit cca 90kW

a legislativu tym padom riesit nemusish..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Příspěvek od jolik »

abys byl spokojený,musíš koupit bouračku,jinak Ti bude pořád něco chybět,nemluvě o silnějším podvozku,práce budeš mít taky dost a jestli nemáš trpělivost pro detajly,tak ani nezačínat,nepřichicení drátku či hadičky přinese časem problém,dělal jsem taky přestavbu. :wink:
Vento GTI 150+

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

JRD McLAREN píše:poznam ludi co s 1.6ky vedia vytlacit cca 90kW

a legislativu tym padom riesit nemusish..
Vzhledem k tomu, ze Toyota vyrabela motor 1.6 s vykonem 94 kW v serii to nevidim jako "vytlaceni", ale spis jako prumerne uspesne zvyseni vykonu u motoru co stoji jinak za prd.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Beaver píše:[Vzhledem k tomu, ze Toyota vyrabela motor 1.6 s vykonem 94 kW v serii to nevidim jako "vytlaceni", ale spis jako prumerne uspesne zvyseni vykonu u motoru co stoji jinak za prd.
..no to mash urcite pravdu...
ale az si dobre pamatam, TOYOTA ma cosi co si nazvali VVT-i..
co som u Oplu Astra nikde nevidel...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ano, Toyota pouzila u tohoto motoru take technologii VVT, ale uvadeny vykon 94 kW byl pro verzi, ktera casovani nema. S varibailnim casovanim ventilu a dvacetiventilovym rozvodem ma tento motor 118 kW, po nejakych upravach (komprese, velikost ventilu, individualni klapka pro kazdy valec,...) ma v dalsi generaci 121 kW. To vse z fabriky. Upravene motor pro zavody, ktere z teto 1.6kz vychazely toci az 11 tisic a dosahuji vykonu 250 koni.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Já být tebou tak tam ani 2.0 16V nedávám. Je to slabé. A navíc tenhle motor má v oplu kde kdo. Chce to motor který nemá každý druhý. Co třeba z calibry 2.0 Turbo :wink: samozřejmě si připrav prachy. Budeš je potřebovat a hlavně budeš překopávat celé auto. Vím o čem mluvim už jsem dělal podobnou věc. Ale výsledek stál za to :wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

taky bych si swapnul z 1.4 na 2l ,ale jsem na to línej a radši bych koupil 2l,jenom proto že má lepší brzdy ,tlumiče a jinak poskládanou převodovku,asi nejsem tuner :lol:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Já být tebou tak tam ani 2.0 16V nedávám. Je to slabé. A navíc tenhle motor má v oplu kde kdo. Chce to motor který nemá každý druhý. Co třeba z calibry 2.0 Turbo samozřejmě si připrav prachy.
..skus ho zohnat...
pokial teda nexesh kupit "funkcnu CALIBRU" a tu rozoberat..
(tu viem zas ja o com mluvim...)
navyse kedze turbina K14 je "nejaky hybrid"..a stara neni zrovna v najlepsom stave..
(o tom vie zase nieco svoje IVAN s Nexiou)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Taky tam nemusí zrovna dávat origo turbo :wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no to hej....
z tvojho by tam paslo tiez ... :mrgreen:

ale to je uz treba aj piesty, vacku...zvody..
atd. atd. atd.

to jaa maam zrovna cerstvy problem..ci doskladat C20XE, ci to prerobit na skoro C20LET
aalebo zajtra kupit ten origo C20LET..

(len skoda ze dva motory do jedneho auta dost tazko dam)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
DuD7
Příspěvky: 12
Registrován: 11 led 2007 05:58
Bydliště: Někdo daleko!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru 1.4 16V za 2.0 16V(Je to realné?)

Příspěvek od DuD7 »

Sakra dlouho jsem tu nebil, všem děkuji za konečně nějak užitečné přispěvky a né typu to nejde / škoda peněz / STK neprojdeš atd / ... Co se týče přestavby tak u toho Kádi když jsem tam rval 2.0l tak to nebyl takovej strach jako je se pustit do auto kapánek dražší .... Ikdyž se do toho stejnak pustím ale potřeboval jsem slyšet nějaký nakopávačky typu- jo bude to super, di do toho atd :D Ne teť Vážně , snažíl jsem se kontaktovat motosport.cz ty my jako jedny z možností co doporučily byli turbo kit( u který neuvaděli cenu ) a nebo powerBox za 3520,- který prý taky zvedna výkon... ...Což mi příde dosti vtipný, za turbo bych minimálně vysolili 50 60 tisíc.. Což bych měl motor C20Let pozlacenej ... Je to dobrý napad stim motorem, nechám tomu čas... všem díky za Hlep

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“