Závodní motor Suzuki Swift

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

Anonymous píše:
Taboo píše:
Anonymous píše:Takže co je na této kombinaci špatné?

Lander
martin píše:Taboo můžeš to specifikovat podrobněji? Co je na tom řešení špatně.
Ano. Ja vam radeji poslu SZ... :wink:
Můžeš to napsat sem, zajímají mě připomínky...

Lander
Tak se zaregistruj. Už konečně :lol:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jejda, na to jsem strašně lenivý :-)))

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To Lander:

Ano ja vim.Vyhrává celkem o dost, ale auto je technicky dále, je tam hewland atd.To auto jako celek moc hezky funguje.Jiank nejezdil ted na poslednich zavodech s tim tvym autem ve volny treninku???Rikal ze jel asi dva treninky s nejakym Swiftem a ze ten jel jak svina.

Čejda

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

2 Čejda: no záleží jak kterou jízdu mi kolik dá. Ve šternberku jsem se dostal i na odstup pouhé půl vteřiny, ale ale jinak teďka jsem na ztrátě cca 3 - 4 vteřin. Jinak nejel s mým swiftem, ale Swiftem z ARC Kyjov, který do loňska jezdil ME v Rallycrossu a byl druhý v Evropě. Ale dle mě, nic moc... má objem 1360ccm 136 koní a zatím ty co s ním jezdí, tak je bez problému dávám a nemyslím si, že se dostanou předemě, navíc s tím novým motorem co teďka mám. Šnajdr s ním jel jednu jízdu a zajel s ním čas na úrovni mě. A já mám velké rezervy. Jezdím na jistotu. Na Šnajdra nemám, takže cíl je dojet si pro druhé místo, pohár a body, toť vše.... pohoda...

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To Lander:

Aha ja jen že ted bude Šnajdr někomu i stavět motor.Ty kluci z Kyjova moc neumí, jedou prej uplne spatnou stopu.Tak přeju at to vyjde a snaž se ho potrápit aby začal pořadne zavodit.Rikal ze ma jeste rezervy, takze myslim ze se tak jeste o vterinu zrychlit může, auto to dovoluje,a le bylo by dobré, aby si to an nej zkusil, sam pak uvidis jestli to ma cenu.Ja přemyslim os tavbe Hondy Civic 1,4 16V ve stejnem stylu jako ma Šnajdr Swifta, takze se uvidi jak dopadne jednani se sponzorem, pak bych se kvam mohl pripojit.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:To Lander:

Aha ja jen že ted bude Šnajdr někomu i stavět motor.Ty kluci z Kyjova moc neumí, jedou prej uplne spatnou stopu.Tak přeju at to vyjde a snaž se ho potrápit aby začal pořadne zavodit.Rikal ze ma jeste rezervy, takze myslim ze se tak jeste o vterinu zrychlit může, auto to dovoluje,a le bylo by dobré, aby si to an nej zkusil, sam pak uvidis jestli to ma cenu.Ja přemyslim os tavbe Hondy Civic 1,4 16V ve stejnem stylu jako ma Šnajdr Swifta, takze se uvidi jak dopadne jednani se sponzorem, pak bych se kvam mohl pripojit.
No mě stavět motor rozhodně nebude :-))) Já motory vyvíjím s někým jiným a jsme na dobré cestě. Ti z Kyjova se zatím učí, ale pokud budu soustavně vyvíjet své auto a nebudu chybovat, budu je držet za sebou.
Pro letošní sezonu jsem si dal cíl, že mě bude porážet jen Šnajdr a já si v poklidu budu vyvíjet auto. Na něho budu mít a aspoň trošku komplikovat mu život až budu mít dostatečně výkonný motor. Jinak samo že by bylo super, kdyby nas bylo víc, aspoň bude větší motivace více pracovat na sobě a na autech.
Jinak při premíéře nového motoru ve swiftu jsem skončil ve Vysokém Mýtě čtvrtý z 24 v kategorii závodních do 1400. Vyhrála brutálně odlehčená kitová felicie 1,4. Na druhém a třetím místě byli doubleři na Favoritu s udělanou 1,4kou se čtyřmi karburátory z motorky.
Na mě bylo poznat, že jsem měl 3 týdny výpadek v závodění a dopouštěl jsem se drobných jezdeckých chyb. I v druhé závodní jízdě jsem nezvládl výjezd z jedné zatáčky, nedostatečně se odrazil od obrubníku, přeletěl ho půlkou auta a ze swifta udělal teréňáka než se mi podařilo zase dostat na trať.
Jinak okruh ukázal, že geometrie podvozku pořád není optimální a trpím při razantnější jízdě v prudkých zatáčkách velmi silnou přetáčivostí. Do závodu tento víkend ve Slavkově u Brna to musím vyřešit, protože to je technická trať a ta už mi letos ukázala, že přetačívost je svi'na, ale naštěstí jsem to dokázal ubrzdit a neťuknul svodidla.. Holt vývoj auta...

Lander

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Popravdě si myslim že na Šnajdra neni, on je přeci jenom pilot který vyhrává především rukama a všř mi že pokud bude potřeba aby zatahl tak zatahne tolik že nebudeš věřit, on ma jednu velkou vyhodu, mam obrovský cit pro auto a dokáže naprosto přesne brzdit s velikejch rychlosti coz mnohym dela problémy.A to se nebavíme o tom když je mokro to v mistráku stacil i Kitům co jezdil Frieberg atd.

Přeci jenom ma dva tituli mistra ČR v Rally a na Kopcích už jezdi hodně dlouho, ale myslim že pokud se ti v budoucnu podaří se mu přiblížit, tak to budou oúpravdové závody o desetinky.řikal že si rozumnej, že se nehonis jako blázen a jdeš postupně a že to je jedine dobře.Pokud se ti povede odvažit auto, udělat dobrej podvozek a zapracuješ na motoru bude to mít těžké, velmi těžké.Šnajdr ted bude delat japonské svody a pokud by se mu nekdo přibližil nebo ho začal porážet udělá si čtyřklapku což je myslim celkem znatelný nárůst výkonu zvlást na kopcích kde je kazdá desetinka drahá.

klucí z kyjova se učí velmi rychle a myslim žetak za dva závody budou tvý největší konkurenti.

pokud se mi povede to vše dojednat tak přisti rok mezi vas vyrazim.Otec jezdil dlouho úspěšně kopce a rally, tak jsem možna podědil nějaké geny.

Čejda

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

2 lander OT:
nepatri to sem, ale tady si toho vsimnes asi nejdriv. Vim kdo ti dela motor a chci se zeptat, kdo pro nej dela vyfuky - myslim koplet od svodu az dozadu, ted jsem prehazoval 1.8T oktavka 110 kw, ale kdyz chci trochu pohonit vykon nahoru, puvodni vyfuk bude blbost. A jedine normalni je supersprint nebo remus, ale za ty prachy??? urcite je na morave nekdo, kdo je schopen udelat dobre svody a vse dal i pro turbinu. Poradis kdo? mas nejaky tip? Dik Bob Zlin

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:Popravdě si myslim že na Šnajdra neni, on je přeci jenom pilot který vyhrává především rukama a všř mi že pokud bude potřeba aby zatahl tak zatahne tolik že nebudeš věřit, on ma jednu velkou vyhodu, mam obrovský cit pro auto a dokáže naprosto přesne brzdit s velikejch rychlosti coz mnohym dela problémy.A to se nebavíme o tom když je mokro to v mistráku stacil i Kitům co jezdil Frieberg atd.

Přeci jenom ma dva tituli mistra ČR v Rally a na Kopcích už jezdi hodně dlouho, ale myslim že pokud se ti v budoucnu podaří se mu přiblížit, tak to budou oúpravdové závody o desetinky.řikal že si rozumnej, že se nehonis jako blázen a jdeš postupně a že to je jedine dobře.Pokud se ti povede odvažit auto, udělat dobrej podvozek a zapracuješ na motoru bude to mít těžké, velmi těžké.Šnajdr ted bude delat japonské svody a pokud by se mu nekdo přibližil nebo ho začal porážet udělá si čtyřklapku což je myslim celkem znatelný nárůst výkonu zvlást na kopcích kde je kazdá desetinka drahá.

klucí z kyjova se učí velmi rychle a myslim žetak za dva závody budou tvý největší konkurenti.

pokud se mi povede to vše dojednat tak přisti rok mezi vas vyrazim.Otec jezdil dlouho úspěšně kopce a rally, tak jsem možna podědil nějaké geny.

Čejda
Ahoj
Samo že tento motor na Šnajdra není. Já si potřebuji držet svou pozici tak aby mě porážel ve FMS jen on a já porážel i závodní škodovky, které jezdí v kategorii H-1300. Loni mi jezdci s těmito škodovkami dávali až 7 vteřin. A Hobby Open Cup, tam bych rád celé mistrovství v závodácích do 1300 vyhrál.
Samo, že Šnajdr má rezervy a bude rád když se mu někdo (i více lidí) přiblíží. Já se fakt nehoním jako blázen. Asi mě tak vycvičila loňská sezóna. První závodní víkend v sobotu jsem skončil ještě druhý, ale od neděle jsem vyhrával každý závod - 11 v kuse. Vždy si odjel to svoje, nemusel jsem chodit blízko limitu auta, prostě si to užíval a vyhrával s obrovskými náskoky. Tam jsem se asi naučil dopředu zvážit své možnosti a možnosti auta a ty reálné cíle plnit.

Akorát mi přišel nový volant OMP, s ním bych měl swifta lépe uřidit a musím rychle zařidít geometrii. Někde v nastavení zadní nápravy je velký problém, přetáčivost v prudkých zatáčkách. No uvidí se jaká data z toho vylezou. Přední geometrii jsem si myslím už vychytal. Auto je stabilní ve vysokých rychlostech a v zatáčkách drží dobře stopu, akorát ten zadek.

Ty čtyřklapky už mám nějaký ten měsíc nachystané, musím už dodělat ty svody sání a airbox.

Ty kluky z Kyjova musím udržet za sebou a myslím si, že s tímto novým motorem by to neměl být zase takový problém. Je to obrovský krok kupředu.
Jinak už jsem začal řešit nový motor, už mám vybrané pěkné ojnice, které začnu opracovávat. Už jsem skoro pevně rozhodnut pro nové písty takže objem půjde nahoru.

Pokud máš možnost se k nám přidat, tak to udělej. Automobilové závody jsou super.

I když otázkou je, kdo to příští rok bude vlastně pořádat. Ale protože momentálně nejsem nikde nějak smluvně ani pracovně vázán, jezdím jak FMS, tak I Hobbyopen Cup a teďka to Vysoké Mýto byl Orlický sprint.

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:2 lander OT:
nepatri to sem, ale tady si toho vsimnes asi nejdriv. Vim kdo ti dela motor a chci se zeptat, kdo pro nej dela vyfuky - myslim koplet od svodu az dozadu, ted jsem prehazoval 1.8T oktavka 110 kw, ale kdyz chci trochu pohonit vykon nahoru, puvodni vyfuk bude blbost. A jedine normalni je supersprint nebo remus, ale za ty prachy??? urcite je na morave nekdo, kdo je schopen udelat dobre svody a vse dal i pro turbinu. Poradis kdo? mas nejaky tip? Dik Bob Zlin
Ten výfuk co momentálně jezdím je vlastní konstrukce. Jezdím takový už od Nka, I když je postaven v Ačkové specifikaci. Takže mám sériové svody 4-2, odtud už vlastní výroby 2-1, pak rezonátor a tlumič.
Jezdím s tlumičem, protože někde je i požadován i když na to hodně lidí sere. Přímo na svody nikoho tady na Moravě neznám. Vím o jednom u Mladé Boleslavi, který je špička v ČR, ale toť vše. Sám teďka řeším už nové výfukové svody. Chci je od jedné firma z Australie, ale prodražuje to šílená pálka za dopravu. :-(((
Zkus se zaměřit zatím na výfukový systém od turba až po koncovku a svody nechat až na později. Vím z toyotáckých turbomotorů, že výfukové svody zas tak neřeší a to na ně dopasovávají i větší turba. Rozhodující je právě od turba až po koncovku.

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

no jo, ale kdo je tady nekde pobliz schopen udelat dobry vyfuk? ja neznam nikoho, kdo se zabyva vyfukama, radili mi nejakeho rusa nebo bulhara nebo tak nejak v Tisnove, mam na nej telefon, ale zadne reference, tak nevim. motor a vse ostatne tam uz pristi tyden bude, ale nechce se mi davat origo vyfuk z oktavky, co jsem dostal pribaleny k motoru, ale nevim kam se obratit s dotazem, at to nekdo vyrobi. Na atmosferu motor je vyber siroky, doted jsem mel laityng, a relat spokojen, ale ted nevim od koho a co.
Bob

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

tohle sem jednou řešil i s Taboo a on mi řek že po zkouškách a testech na dynamometru nezaznamenali na turbo motorech nějaký efekt při svodech o stejné délce větví(laděných....)
Jinak já na lancii budu mít od vyústění turba po konec trubku o průměru 2,5" což stačí do výkonu cca 400 koní ze dvoulitrového motoru zakončení plně průchozím tlumičem kvůli hluku...nebo pokud to konstrukce dovolí tak na každé straně jedním tlumičem...Dá se i objednat naohybaná trubka dle požadavků,nebo jsou i firmy které se výfukama zabývají a ti ho udělají na míru,toho asi využiju já.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
norsi
Příspěvky: 4
Registrován: 27 črc 2005 20:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od norsi »

Vazne perfektni prace, tak preju hodne stesti na zavodech ..... pristi rok se snad uz konecne potkame .... i kdyz me ceka nakonec jina kategorie .... Jestli vsechno vyjde, tak pristi rok startuju 1,6tky i kdyz zdaleka ne na takovyhle urovni .... Sice sem uvazoval taky o Swiftu, jak sme se bavili, ale nakonec poridim Civicovi jeste bratricka na jedny papiry a ..... Proste honda je honda :D
driv nick "northshore", ale bylo to moc dlouhy a nejak z toho vzniklo tohle :D

Honda CRX Targa Vtec
Honda Civic 1,6 16v sedan
www.hondaforum.cz

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

To Lander:

Samozřejmě, přistupuješ dobře , jedeš si svoje a neblbneš jako mnozí.Ja jsem si sehnal nejaké peníze takže bych teoreticky mohl zacit stavet tu hondu 1,4, ale ted je pro me dulezitejsi prodat nemovitost, koupit a vybavit novej byt a pak se mohu vrhnout do stavby auta.Jiank jsem tak předběžne úpočital že pokud bych chtěl auto na TOP urovni s šestikvaltem čtyřklapkou, brzdama atd. tak yb to vyšlo asi na 400 tisic, myslim jen přestavba meho seriového auta.

Myslim že ten civic je na tom dobře hlavně podvozkově, motor by byl asi malinkej problém,ale 150 koni nebude problém.Vahově bych se mohl dostat na 750 kg.

Ty máš podvozek na unibalech že???Myslim že ta přetačivost by se dala elimonovat,a le asi ne o moc, nafoukanim pneumatik, al ejinak je to typická vlastnost malých a výkoných hatchbacků, po ubrání plynu v zatáčce se to urve, to mi honda děla taky.Ale je zajímavé že se to urve i na ohřatym slicky což by asi nemelo.jakou tam máš geometrii a odklon???

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak o víkendu jsem startoval ve Slavkově. Avšak příprava na závod probíhala celý týden. Koupil jsem nový závodní volant OMP, který se v první závodě již náramně osvědčil a ovládat s ním auto je hračka. Dále byla udělaná nová geometrii. To co jsem jezdil doteď, to byla tragédie, plynoucí z vývoje podvozku. Udělalo se nové nastavení s ohledem na mé zkušenosti co a jak je potřeba a auto se chovalo taktéž takřka perfektně. Na rovinkách stabilita, v zatáčkách taktéž, nebo mírná nedotáčivost, ale ta s jistotou plynula z velmi klouzavého povrchu. Takže obrovský pokrok kupředu.
Co se týká výsledků samotného závodního víkendu na trati u Slavkova u Brna, která má délku 2050m a převýšení 110m. V sobotu v první závodní jízdě jsem ztáhnul ztrátu na Šnajdra na pouhých 30 setin vteřiny. Start do druhé závodní jízdy jsem si úmyslně trošku oddálil, abych slyšel z rozhlasu čas Šnajdra. Ten ve druhé jízdě přidal a vylepšil své maximum o 1,5vteřiny. Na to už jsem vážně neměl a tak jsem druhou jízdu jel v poklidu, jen s jednou chybkou při řazení a zaostal za svým maximem půl vteřiny. Celkově jsem na Šnajdra ztratil cca 2,5 vteřiny. Po závodě mi děkoval, že jsem ho tak dohnal, že si konečně zazávodil, že musel jet naplno. Pro porovnání, třetí (Ištok taktéž se Swiftem z ARC Kyjov) zaostal za mnou o více 10 vteřin (se mí zdá že 13s, teď nevím, prostě velký odstup). Co vím, tak měli technický problém s TPS.
Na nedělní závod to už opravili, avšak Šnajdrovi v první závodní jízdě odešlo těsnění pod hlavou. Ze swifta z ARC Kyjov se ozvala při druhé závodní jídzě rána a vypadá to něco od spojky. Takže zkrátka mý soupeři odpadli pro technické problémy a já byl jediný kdo se Swiftem v kategorii M-1400 dokončil. Avšak radost nějak není... Větší radost měl závodník na druhém místě s Felicii, pro něj to byl první závodní víkend, takže obrovský úspěch. Na třetím místě matador s Favoritem.

Další závod budu asi startovat v rámci orlického sprintu 13.8. Do té doby musím řešit další technické problémy a vylepšovat auto.
Jo a už zařizuji díly na nový závodní motor.

Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jsem zapoměl. V podvozku jsou unibaly pouze v horních uložení tlumičů a v tyčkách na nastavení sbíhavosti zadních kol. Všude jinde jsou polyurethany, některé v závodní specifikaci.
Lander

Uživatelský avatar
Ondra127
Příspěvky: 10
Registrován: 06 led 2005 09:43
Bydliště: Terezín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra127 »

Filipe, moc hezke.. Gratulace..

Btw. Az budes mit chvili, napis mi pribliznou cenu svodu vcetne dopravy, ze bychom to vzali spolecne... Kdyby castka byla hodne vysoka, tak bych mozn ai vedel o nekom, kdo umi svody 4-1 na swifta tady, super cena, ladene dle casu na zavodu do vrchu, takze ladene praxi...

Cejda

Příspěvek od Cejda »

Ja ti to říkal, že bude rád a tobě gratuluju.jen tak dál a pořádně toho starouše prožeň.

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

Znám člověka co udělá celý výfuk od svodů až po konec do 10 tisic.

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

lander> gratulace

cejda> a udelal by i svody 4-1 na corsu 1.2? ta cena je super
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

Udělá svody na cokoli, ymslim že většina zavodniků co si doma stavila auto ho zna, maji vyfuk od něj-.-)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

A umí i svody na turbo??????
Jinak na pumu by se taky hodily.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

Já myslim že dokáže udělat cokoli, asi jako jediný v republice má ohýbačku an tenkostěné trubky, takze si ymslim že třeba trubka na sání by taky nebyla problém.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

poku na něj máš kontakt,hoď mi SZ.Díkec,třeba mi pomůže...Na lancii je toho málo a když sem na svody narazil,tak stojej 900 euro.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Děkuji všem za gratulace. Je vidět že jsem na správné cestě ve vývoji auta.
Co se týká těch svodů, už to mám rozjednané s tou firmou z Austrálie. Mají zkušenosti přímo ze závodů se Swifty....

Nyní začínám řešit ty čtyřklapky...

Taktéž řeším nové písty z Austrálie pro nový závodní motor....


Lander

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dneska jsem mluvil s člověkem co mi stavěl tu mou závodní převodovku. Také měl radost, že se mi tak daří. Domlouvali jsme se na práci hned po sezóně, kdy se musíme zaměřit na samosvor. Potřebuji větší svornost v prudkých zatáčkách, kdy se i při mém ultra tvrdém podvozku Swift tak nakloní, že vnitřní kolo proklouzne...

Lander

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

To Filip: A jakpa se jmenuje ten pán co ti ji stavěl???Třeba to bude ten stejnej co ji stavěl nám.

JInak Láďa tě pozdravuje a doufá že ted po něm pujdeš ještě více.

Pokud budeš potřebovat s něčím píchnout můžeš se klidně stavit

Filip Čečil - Čejda

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ten člověk se jmenuje Fabík a je kousek od Ždáru nad Sázavou.

Jo, také pozdravuji.. Jo, budu dál pracovat na autě, ale letos to bude pořád odstup a v podstatě hra kočky s myší (nemusím tu rozepisovat kdo je kočka a kdo myš :-))) ). Ale snad až budu mít další Evo motoru, tak snad už budu více konkurenceschopnější.
Stavit???? Ze střední Moravy k Vám? :-(((

Lander

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

no tak pan fabík dělá skříň i nýám ho hondy, máme to samé co ty, pětikvalt s přýmejma zubama, funguje parádaně, akorát jsme ze začátku měli problémy s vidličkama, vypadávali kvalty,ted uz je vse oukej, na převodovku jsme za 5 zavodu nesahli.

No tak se uvidime na FMS

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

:-)))) Jaká to náhoda :-)))

Já mám vyráběnou novou vydličku na řazeni 3-4, protože mám systém zařazení rychlosti přehozen na druhou osu. Mě vypadávala pětka, ale to bylo vlivem nedostatečného vyfrézování jistých zubů. Jsme to vyfrézovali a už je to OK. Udělal jsem i jisté úpravy na řazení, takže už tam jde tak pětka po másle tak jako když řadím z 2 na 3. Tak jediný jiný problém bylo roztrhlé ložisko....
V sobotu startuji na dalším závodě Orlického sprintu ve Výprachticích kousek od Lanškrouna. Bohužel celý týden jsem nešáhnul na auto neboť stavím barák a tak budu chystat auto až teďka v pátek...

Lander

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“